Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп"ютер в комплекті
Очікувана вартість
178 500,00 UAH
UA-2019-03-14-000803-b 9158961d1b4847088370f5106fa92e12
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красильникова Наталя Володимирівно

+380966621033 ssd.group@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління "Служба у справах дітей" Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41696732
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру б.70
Контактна особа: Красильникова Наталя Володимирівно
+380966621033
ssd.group@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 17:28
Початок аукціону: 25 березня 2019 11:54
Очікувана вартість: 178 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 893,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Персональний комп"ютер в комплекті відповідно до технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Архітектора Нільсена, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 комплекти
Персональний комп"ютер в комплекті відповідно до технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Архітектора Нільсена, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 08:11
Технічне завдання доповнене.docx
15 березня 2019 09:05
Оголошення оновлене.doc
15 березня 2019 09:05
Договір оновлений.doc
14 березня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 17:25
Технічне завдання.docx
14 березня 2019 17:25
Оголошення.doc
14 березня 2019 17:25
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 березня 2019 09:02
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Пропозиція з аналогічним обладнанням буде розглядатися, якщо технічні характеристики запропонованого обладнання будуть не гірше тих, що вказані у технічному завданні або будуть кращими.

2)Допускаємо до участі у закупівлі ФОП неплатників ПДВ. Пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Порівняння пропозицій всіх учасників відбуватимется за остаточною пропозицією з урахуванням чи відстністю ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 15 березня 2019 17:53
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:11
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація доповнена

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 148 344,00
UAH з ПДВ
148 344,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 156 837,42
UAH з ПДВ
154 990,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 158 895,00
UAH з ПДВ
154 991,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів 163 980,00
UAH з ПДВ
154 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 14:32
Сертификаты GTL.rar
22 березня 2019 14:32
Документи Компаком 2019.rar
22 березня 2019 14:32
Windows-10-Pro.jpg
22 березня 2019 14:32
148344 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
22 березня 2019 12:01
Електронний підпис
22 березня 2019 12:00
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 13:27
Електронний підпис
22 березня 2019 13:26
10929332_проект Договору.pdf
22 березня 2019 13:26
Технічна документація.pdf
22 березня 2019 13:26
Лист виробника щодо ПЗ.pdf
22 березня 2019 13:26
довідка виробник .pdf
22 березня 2019 13:26
UA-2019-03-14-000803-b.pdf
22 березня 2019 13:26
Витяг_ПДВ.pdf
22 березня 2019 13:26
довідка щодо форми 4 ОПП.pdf
22 березня 2019 13:26
виписка з ЄДР.pdf
22 березня 2019 13:26
Витяг_Енд_1005136177_19.03.19.pdf
22 березня 2019 13:26
копія статуту.pdf
22 березня 2019 13:26
10929332_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 148 344,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 10:20
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 154 990,80
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 13:19

Документи

01 квітня 2019 10:19
Протокол 1 (3).pdf

Документи

04 квітня 2019 13:19
Протокол 1 (3).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
154 990,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 13:19
Протокол 1 (3).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
2.PDF зміни до договору
15 квітня 2019 17:34
1.PDF укладений
15 квітня 2019 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшується термін гарантійного обслуговування
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML