Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1.2013 Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
6 762 000,00 UAH
UA-2019-03-14-000783-c eae45cc4117942388b39ddcfa4ff58cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко C. Південна залізн.

+380577243752 ntv_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південна залізниця" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Конарєва, 7
Контактна особа: Назаренко C. Південна залізн.
+380577243752
ntv_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 12:11
Очікувана вартість: 6 762 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 202 860,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


п.1.7.7 інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік.Технічне переоснащення ТП-3 станція Лозова регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» в Харківській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення ТП-3 станція Лозова регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» в Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 15:45
Електронний підпис
14 березня 2019 15:45
ТД (3).docx
14 березня 2019 15:45
1_Додаток (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проектної документації
Дата подання: 18 березня 2019 15:56
Дата відповіді: 18 березня 2019 16:14
Наше підприємство має намір взяти участь в процедурі закупівлі. Для розрахунку цінової пропозиції просимо надіслати проектно-кошторисну документацію на нашу електронну адресу: ivasenko_v@ukr.net
Відповідь: Проектну документтацію надіслано на вашу електронну адресу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000010 ● 978ff43eacdb43b39fa2f85f8590d52b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-03-14-000783-c 14.03.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-07 14:02:08

Запит про надання пояснень

1. Якими чином перевірялися документи ТОВ «ЕНРОН СЕРВІС» на виконання вимоги п. 4 ч. 1 розділу 3 тендерної документації в частині підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції?
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-09 15:01:07

Надання пояснень

Тендерна пропозиція ТОВ «ЕНРОН СЕРВІС» надана в електронному архіви формата RAR-файл «ТП-3 Лозовая.rar». З архіву було вилучено документи тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції міститься в папці «Банк.гарантія» файл під назвою «IG-19468-300.pdf.p7s.p7s». Перевірка була виконана наступним чином: в мережі Інтернет відкриаємо сайт Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify та завантажуємо файл «IG-19468-300.pdf.p7s.p7s». На сайті відкривається можливість для завантаження та перевірки банківської гарантії від Акціонерного товариства «ОТП БАНК».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2021-04-27 16:25:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТАКТ 6 320 000,00
UAH з ПДВ
6 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНРОН СЕРВІС" 6 752 000,00
UAH з ПДВ
6 752 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 13:46
ТП-3 Лозова.rar

Публічні документи

29 березня 2019 12:50
ТП-3 Лозовая.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНТАКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНРОН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНТАКТ
#25019957
Відхилено 6 320 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 15:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНРОН СЕРВІС"
#35986926
Переможець 6 752 000,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 15:30

Документи

04 квітня 2019 15:28
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:28
000783.pdf

Документи

04 квітня 2019 15:30
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:30
000783.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНРОН СЕРВІС"
#35986926
6 752 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 15:30
Електронний підпис
04 квітня 2019 15:30
000783.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 15:30
Договір 19578.PDF укладений
22 квітня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 13:57
ДУ (1).PDF зміни до договору
24 жовтня 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізтив
Номер договору про закупівлю: П/Е-19578/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML