Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45232410-9 Будівництво каналізаційних трубопроводів (будівництво вуличних каналізаційних мереж мікрорайону "Чігосуг" в м.Берегове, Закарпатської області. Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
4 588 649,00 UAH
UA-2019-03-14-000648-c 855cd4f96cba4cfdb4a8681db7ca2ad4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Вячеслав Миколайович

+380314122144 umkg.liza520@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26099415
Місцезнаходження: 90202, Україна , Закарпатська обл., місто Берегове, вулиця Богдана Хмельницького, 7
Контактна особа: Міщенко Вячеслав Миколайович
+380314122144
umkg.liza520@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 12:47
Очікувана вартість: 4 588 649,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 886,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22943 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1825 м
45232410-9 Будівництво каналізаційних трубопроводів (будівництво вуличних каналізаційних мереж мікрорайону "Чігосуг" в м.Берегове, Закарпатської області. Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90202, Україна, Закарпатська область, м.Берегове, м.Берегове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45232410-9 — Будівництво каналізаційних трубопроводів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 березня 2019 14:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 13:05
Зміни до ТД.doc
18 березня 2019 13:05
23 Протокол затв ТД Чігосуг.docx
18 березня 2019 13:05
Тендерна документація (нова редакція).docx
14 березня 2019 14:39
Додаток 5.doc
14 березня 2019 14:39
додаток 4.doc
14 березня 2019 14:39
Додаток 3 проект договору.doc
14 березня 2019 14:39
Додаток 2 технічне завдання.xls
14 березня 2019 14:39
Додаток 1.docx
14 березня 2019 14:39
ТД Чігосуг.pdf
14 березня 2019 14:39
Тендерна документація.docx
18 березня 2019 14:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 14:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 березня 2019 13:05
Зміни до ТД.doc
18 березня 2019 13:05
23 Протокол затв ТД Чігосуг.docx
18 березня 2019 13:05
Тендерна документація (нова редакція).docx
14 березня 2019 14:39
Додаток 5.doc
14 березня 2019 14:39
додаток 4.doc
14 березня 2019 14:39
Додаток 3 проект договору.doc
14 березня 2019 14:39
Додаток 2 технічне завдання.xls
14 березня 2019 14:39
Додаток 1.docx
14 березня 2019 14:39
ТД Чігосуг.pdf
14 березня 2019 14:39
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 15 березня 2019 15:00
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:54
Тендерна документація містить посилання на Додатки 2.1, 2.2, 2.3, 2.4. Технічні вимоги до предмета закупівлі (див. п. 4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - вул. Б.Хмельницького, 7, м. Берегове, Закарпатська обл., Україна, 90202 Обсяг відповідно Технічного завдання закупівлі (Додатки 2, 2.1,2.2,2.3,2.4) Проте в тендерній документації запропоновано ТІЛЬКИ Додаток 2; додатки 2.1,2.2,2.3,2.4 відсутні. Просимо пояснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В зв’ язку з виникненням формальної помилки " додатки 2.1,2.2,2.3,2.4 " Технічні вимоги до предмета закупівлі" рахувати як " Додаток 2 Технічні вимоги до предмета закупівлі"
Уточнення до технічного завдання
Дата подання: 15 березня 2019 15:25
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:48
В додатку 2 ТД (Технічне завдання), розділ 1. Зовнішні мережі каналізації, є присутні пункти: - Укладання трубопроводів із ПВХ SDR-33 труб діаметром 200х6,2 мм (або еквівалент) в кількості 1559 м; - Укладання трубопроводів із ПВХ SDR-33 труб діаметром 250х7,7 мм(або еквівалент) в кількості 260 м. Питання: 1. Чи потрібно враховувати вартість самих трубопроводів, оскільки їх немає виділених окремим пунктом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, вартість трубопроводів необхідно враховувати
технічне завдання
Дата подання: 19 березня 2019 10:41
Дата відповіді: 20 березня 2019 12:40
Просимо вказати характеристики КНС з склопластику: 1.Діаметр насосної станції D (1000, 1600, 2000, 2400, 3000) мм, 2.Тип резервуару (вертикальнийабогоризонтальний) 3.Вид стоків (гос.-поб.,дощові, промислові, дренажні) - 4.Продуктивність КНС (Qmax) м3/год. 5.Розрахунковийнапір на виходіізКНС (загальний): м 6.Кількість насосів (загальна): шт. 1)робочих шт. 2)резервних шт. 3) запасних на складі шт. Підвідний (самопливний) трубопровід: *1)відмітка входу труби(низ труби), А м 2)кількість шт. *3)діаметр Dвх. мм 4) матеріал - 5)напрям за годинниковою стрілкою год. Відвідний (напірний)трубопровід: *1)відміткавиходутруби (низ труби), В м 2)довжина напірного трубопроводу м 2)кількість шт. *4)діаметр Dвих. мм 4) матеріал - 5)напрям за годинниковою стрілкою год. Розміщення запірно-регулюючоїарматури (в КНС/в окремомуколодязі) -
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Діаметр насосної станції D = 1600 мм
2.Тип резервуару - циліндричний вертикальний
3.Вид стоків гос.-поб
4.Продуктивність КНС (Qmax) 15 м3/год.
5.Розрахунковийнапір на виходіізКНС (загальний):12,0м
6.Кількість насосів (загальна): 3шт
- 1 робочий
- 1 резервний
- 1 запасний на складі
Підвідний (самопливний) трубопровід:
*1)відмітка входу труби(низ труби), А 3,94м
2)кількість 1 шт.
*3)діаметр Dвх.=200мм
4) матеріал - НПВХ
5)напрям за годинниковою стрілкою год - 12:00
Відвідний (напірний)трубопровід:
*1)відміткавиходутруби (низ труби), В 1,0 м
2)довжина напірного трубопроводу 7,0 м
2)кількість 2 шт.
*4)діаметр Dвих. 63,5х3,8мм
4) матеріал - 4.0мм cталь, 3,0мм-ПЕ ІСС , SDR 17
5)напрям за годинниковою стрілкою 18:00 год.
Розміщення запірно-регулюючої арматури в окремому колодязі
технічне завдання
Дата подання: 19 березня 2019 13:46
Дата відповіді: 20 березня 2019 12:02
Чи можна замінити трубу із ПВХ SDR33 200х6,2 та 250х7,7 на трубу каналізаційну безнапірну Корсис 200 Sn8 та 250 Sn8?
Відповідь: Ні, не можна.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-000648-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 19 березня 2019 15:18
Щодо вимоги нотаріального посвідчення документів
В тендерній документації (наприкінці змісту та в Додатку 1 до неї) зазначено, що «всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою(у разі використання))».
Вимагаємо скасувати вимогу замовника щодо нотаріального посвідчення всіх копій затребовуваних документів, оскільки стаття 58-1 Господарського кодексу України передбачає, що «… Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом.»
Водночас, нотаріальне засвідчення вірності копій документів потребує додержання певних умов, за яких ця нотаріальна дія може бути вчинена, а копія документа матиме юридичну силу.
Крім цього, вимога, щодо обов’язкового нотаріального посвідчення документів тягне за собою адміністративну відповідальність у вигляді штрафу в розмірі від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, обмежуючою конкуренцію та таку, що унеможливлює якісну і повну підготовку тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2019 14:40
При проведенні відкритих торгів застосовується Закон України «Про публічні закупівлі». На підставі п.3 ст.22 цього Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації : інструкція з підготовки тендерної документації:
«Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника(у разі використання) (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).» тобто, не вимагається обов’язкового нотаріального посвідчення всіх копій затребуваних документів та не призводить до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2019-03-14-000648-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78", Код ЄДРПОУ:01037092
Дата подання: 05 квітня 2019 12:43
Вимога про скасування незаконного рішення

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради Тиса було проведено закупівлю UA-2019-03-14-000648-c (ID: 855cd4f96cba4cfdb4a8681db7ca2ad4) з предмету закупівлі – «45232410-9 Будівництво каналізаційних трубопроводів (будівництво вуличних каналізаційних мереж мікрорайону "Чігосуг" в м.Берегове, Закарпатської області. Коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013», відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ".
2. ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона № 78».
3. ФОП КІШ Іван Михайлович.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідає тендерній документації, оприлюдненій Замовником при оголошенні закупівлі, Замовником порушено ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» при визначенні переможцем закупівлі ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", з огляду на таке.
Відповідно до п. 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
Учасником ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" у якості тендерного забезпечення надано електронну банківську гарантію за № 1709-19Г від 26 березня 2019 року, видану Акціонерним товариством «РВС Банк» ЄДРПОУ 39849797
Як зазначено Банком – Гарантом, строк дії банківської гарантії № 1709-19Г від 26 березня 2019 року з 02.04.2019 року по 30.06.2019р. включно.
Уповноважений органом, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Повноваження Уповноваженого органу передбачені статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України на запит № 711/2017 за посилання http://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=a5880bd3-f19d-40a2-bae4-d13d4af955bd&lang=uk-UA, встановлено:

«Для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України (ст.. 253 ЦКУ), який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку».
Відповідно до ст. 253 ЦК України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.

Отже. перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Оскільки датою розкриття тендерних пропозицій було 02 квітня 2019 року, то за приписами ст. 253 ЦК України перебіг строку починається з наступного дня (03 квітня) після відповідної календарної дати, то 90-то денний строк дії забезпечення тендерної пропозиції обліковується (90 днів) з 03 квітня 2019 по 01 липня 2019р. (включно), тоді як термін дії наданої Учасником ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" банківської гарантії № 1709-19Г від 26 березня 2019 року було встановлено у 89 днів - по 30.06.2019 (включно), тобто Учасником ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" було не дотримано вимог п. 2 розділу 3 Тендерної документації Замовника щодо надання гарантії з 90-то денним строк дії забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, - ПрАТ «Виноградівська пересувна механізована колона № 78»,
просить:
Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2019-03-14-000648-c учасника ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" ЄДРПОУ 37409577 та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
1. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені Законом строки.

Сканкопія вимоги з підписом директора додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 14:39
При проведенні відкритих торгів застосовується Закон України «Про публічні закупівлі». На підставі п.10 ст.22 цього Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Згідно пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції однозначно вказує: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій». Згідно з оголошенням про проведення даної закупівлі, оприлюдненим на веб-порталі Уповноваженого органу, датою розкриття тендерних пропозицій є 02 квітня 2019 року. Відповідно, строк дії Гарантії починається саме з 02.04.2019 року та триває 90 днів - до 30.06.2019 включно, що і визначено у наданій ТОВ «Кулев-Інвест» банківській гарантії №1709-19Г від 26.03.19р. Тендерна документація за предметом цієї закупівлі не містить інших вимог стосовно строку дії забезпечення тендерної пропозиції.
Роз’яснення Мінекономрозвитку України на запит №711/2017 за посиланням, вказаним у вимозі стосується розрахунку термінів укладання договорів за результатами проведених процедур закупівлі, але не строку дії забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції визначається умовами тендерної документації, в даному випадку він чітко визначений в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до Цивільного Кодексу України : Глава 1 розділ І
Стаття 1. Відносини, що регулюються цивільним законодавством
Частина 2. До майнових відносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом.

Стаття 9. Застосування Цивільного кодексу України до врегулювання відносин у сферах господарювання, використання природних ресурсів, охорони довкілля, а також до трудових та сімейних відносин
Частина 1 Положення цього Кодексу застосовуються до врегулювання відносин, які виникають у сферах використання природних ресурсів та охорони довкілля, а також до трудових та сімейних відносин, якщо вони не врегульовані іншими актами законодавства.

Глава 2 Стаття 11. Підстави виникнення цивільних прав та обов'язків
Частина 2. Підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є:
1) договори та інші правочини;
2) створення літературних, художніх творів, винаходів та інших результатів інтелектуальної, творчої діяльності;
3) завдання майнової (матеріальної) та моральної шкоди іншій особі;
4) інші юридичні факти.
Згідно Постанови ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ від 15.12.2004 N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах
Розділ I. Загальні положення
3. Вимоги цього Положення поширюються на банки, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями.
Розділ II. Здійснення банком-резидентом операцій за
наданими гарантіями/контргарантіями
Глава 2. Порядок надання гарантій банком-гарантом
5. Гарантія вважається чинною з дати її видачі, якщо в ній не зазначено інше. Датою видачі гарантії вважається день надіслання бенефіціару або банку бенефіціара, або авізуючому банку, або банкам-кореспондентам повідомлення із зазначенням умов гарантії або дата, зазначена на поштовій квитанції, що свідчить про надіслання гарантії поштовим зв'язком, або день передавання її представнику бенефіціара або принципала для подальшого передавання її бенефіціару. Облік наданої гарантії здійснюється в день набрання нею чинності за відповідними позабалансовими рахун
Таким чином , тендерну пропозицію ТОВ «Кулев Інвест» вважати такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Документи подані скаржником

Документи

09 квітня 2019 14:39
протокол 30/2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 4 182 540,00
UAH з ПДВ
4 182 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78" 4 281 378,00
UAH з ПДВ
4 281 378,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КІШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ 4 507 142,00
UAH з ПДВ
4 507 142,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2019 15:11
Електронний підпис
08 квітня 2019 15:10
Ст.17_ч.2.rar
08 квітня 2019 15:10
Ст.17_ч.1_п.8.pdf
08 квітня 2019 15:10
Ст.17_ч.1_п.6.zip
08 квітня 2019 15:09
Ст.17_ч.1_п.4.pdf
08 квітня 2019 15:09
Ст.17_ч.1_п.3.rar
08 квітня 2019 15:09
Ст.17_ч.1_п.2.rar
08 квітня 2019 15:09
Реєстр.pdf
30 березня 2019 13:46
Електронний підпис
30 березня 2019 00:20
Електронний підпис
30 березня 2019 00:08
04 Розрахунок ДЦ 2.rar
30 березня 2019 00:08
08 Договір (с 575-582).pdf
30 березня 2019 00:08
07 Субпідряд (574).pdf
30 березня 2019 00:08
06 Забезпечення ТП.rar
30 березня 2019 00:08
05 Повноваження (с 552-573).pdf
30 березня 2019 00:08
04 Розрахунок ДЦ 1 (502-551).pdf
30 березня 2019 00:08
03 Стаття 17 (с487-488).pdf
30 березня 2019 00:08
01 Реєстр (с1-3).pdf

Публічні документи

29 березня 2019 09:49
Електронний підпис
29 березня 2019 09:47
Відомості про учасника.pdf
29 березня 2019 09:47
1.3.4 Копія коду Статуту.pdf

Публічні документи

30 березня 2019 16:26
Електронний підпис
30 березня 2019 16:22
Банківська гарантія.rar
30 березня 2019 16:22
Зведений кошторис.pdf
30 березня 2019 16:21
6 Проект договору.pdf
30 березня 2019 16:21
5 Додаток 2 тех.завдання.pdf
30 березня 2019 16:21
4 Довідка про субпідряд.pdf
30 березня 2019 16:21
3 Інші документи дод. 1.pdf
30 березня 2019 16:21
2 Довідка дод.1 ст.17.pdf
30 березня 2019 16:21
1 Довідки дод.1 ст. 16.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

ПрАТ "ВИНОГРАДІВСЬКА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №78"

ФОП КІШ ІВАН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 4 182 540,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 09:30

Документи

05 квітня 2019 09:30
Електронний підпис
05 квітня 2019 09:28
протокол про намір 28
05 квітня 2019 09:28
протокол про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 09:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
4 182 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 09:30
Електронний підпис
05 квітня 2019 09:28
протокол про намір 28
05 квітня 2019 09:28
протокол про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 08:52
дод.уг.1 до дог.42БР.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 16:43
дод.уг.3.pdf зміни до договору
30 січня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 10:34
додаткова 3 Кулів інвест.pdf зміни до договору
27 січня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:38
дод.уг2 Чігосуг.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 15:03
додаткова 1 42БР.pdf зміни до договору
16 липня 2019 11:21
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 17:00
договір 42БР/219 укладений
18 квітня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (збільшення бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 42БР/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 42БР/219
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 42БР/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських ревізитів
Номер договору про закупівлю: 42БР/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 42БР/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни у зв’язку із повним виконанням робіт
Номер договору про закупівлю: 42БР/219
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML