Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-03-14-000573-c ● d61e74950e324a1a90f64260a28b363a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544501 |
Місцезнаходження: | 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16 |
Контактна особа: |
Окунєва Ольга Юріївна 71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
ноутбук - в рамках проекту «Громадський бюджет» № 57 для КЗ ДНЗ № 133 за адресою: мкрн. Східний-2, вул. Лісового, 9-в
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
ноутбук - в рамках проекту «Громадський бюджет» № 57 для КЗ ДНЗ № 133 за адресою: мкрн. Східний-2, вул. Лісового, 9-в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 14:06 |
Проект договору-додаток 7.docx | |
14 березня 2019 14:06 |
ТД ноутбук для ДНЗ-133.doc |
14 березня 2019 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2019 14:06 |
Проект договору-додаток 7.docx
|
|||
14 березня 2019 14:06 |
ТД ноутбук для ДНЗ-133.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 березня 2019 09:57
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що в ТД відсутня інформація щодо торгової марки або моделі, але згідно п.4.14 додатку 3 до ТД "В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника" Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" до участі в закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності, сума ПДВ 20% не додається до суми учасника не платника податку. Ціни учасників не порівнюється без ПДВ. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників відбувається згідно ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Інформація про відміну
Дата відміни
30 березня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій