Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-03-14-000573-c d61e74950e324a1a90f64260a28b363a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2019 10:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

ноутбук - в рамках проекту «Громадський бюджет» № 57 для КЗ ДНЗ № 133 за адресою: мкрн. Східний-2, вул. Лісового, 9-в
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
ноутбук - в рамках проекту «Громадський бюджет» № 57 для КЗ ДНЗ № 133 за адресою: мкрн. Східний-2, вул. Лісового, 9-в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 березня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 14:06
Проект договору-додаток 7.docx
14 березня 2019 14:06
ТД ноутбук для ДНЗ-133.doc
14 березня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 14:06
Проект договору-додаток 7.docx
14 березня 2019 14:06
ТД ноутбук для ДНЗ-133.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 березня 2019 09:57
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо, що в ТД відсутня інформація щодо торгової марки або моделі, але згідно п.4.14 додатку 3 до ТД "В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника" Згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" до участі в закупівлі беруть участь учасники всіх форм власності, сума ПДВ 20% не додається до суми учасника не платника податку. Ціни учасників не порівнюється без ПДВ. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників відбувається згідно ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" .

Інформація про відміну

Дата відміни
30 березня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій