Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ Гніванський завод спецзалізобетону |
Код ЄДРПОУ: | 00282435 |
Місцезнаходження: | 23310, Україна , Вінницька обл., Гнівань, вул.Промислова 15 |
Контактна особа: |
Бойко Тетяна Володимирівна +380435533197 market.gnivan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2019 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 11:46 |
Очікувана вартість: | 55 544 832,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 555 448,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2019 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2019 14:22 |
Документація анкер АЗ-2 14.03.19.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000027 ● 18335923728a42f88b63075dd7f3f245
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 18:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2019 № 132
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-03-14-000452-b 14.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-15 14:15:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі анкерів закладних АЗ-2 до пружних колійних скріплень КПП-5 (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-14-000452-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
З яких причин в електронній системі закупівель не оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі товарів перевищила суму еквівалентну 133 000 євро?
З яких причин в електронній системі закупівель відсутня інформація про будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі товару після оприлюднення 01.04.2019 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-17 08:45:42
Пояснення
Тендерним комітетом ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону» була проведена перевірка закупівлі та дійсно було виявлено порушення, тобто відсутність на порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення англійською мовою про проведення процедури закупівлі ІЗ: UA-2019-03-14-000452-b зважаючи, що очікувана вартість закупівлі товару на дату оприлюднення оголошення перевищує суму, еквівалентну 133 000 євро за офіційним курсом Національного банку України.
Також відсутня інформація про будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі товару після оприлюднення 01.04.2019 року повідомлення про намір укласти договір, так як ніякі рішення надалі не приймалися в зв’язку з ти, що згідно Статуту ПрАТ «Гніванський завод СЗБ» п.82 п.п 23 (прийняття рішення про вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину перевищує еквівалент 200 000(двохсот тисяч) доларів США за офіційним курсом Національного банку України на дату вчинення такого правочину), договір направляється на погодження в Правління АТ «Укрзалізниця» на сьогоднішній день закупівлю не погодили.
Дані порушення підпадають під дію ст31 закону України «Про публічні закупівлі», а саме, неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель у зв’язку з тим, що закупівля вже відбулася.
Таким чином, зважаючи на вищевикладене, тендерним комітетом ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону» було прийнято рішення відмінити закупівлю, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету №26 від 17.05.2019 року (додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
RISK1-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АТ МЕХАНІКА" |
46 299 168,00
UAH з ПДВ
|
46 299 168,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР |
55 509 408,00
UAH з ПДВ
|
55 509 408,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАНІС ТРЕЙД" |
55 544 832,00
UAH з ПДВ
|
55 544 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АТ МЕХАНІКА" #23721759 |
Відхилено |
46 299 168,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 14:51
|
ТОВ ВМ ТРЕЙДЕР #42743767 |
Переможець |
55 509 408,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 15:10
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 травня 2019 08:52 |
Коментар щодо відміни: | Порушення згідно ст31 закону України «Про публічні закупівлі» |
17 травня 2019 08:51
|
Протокол №26 від 17.05.19 |