Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою смт. Краснокутськ вул.Миру 154а» (код ДК 021:2015- 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2019-03-14-000302-a 907a207f58e14e1485c8fbacb9504595
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Миколайович Костенко

+380575630936
+380575632961
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Андрій Миколайович Костенко
+380575630936,+380575632961
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 19:30
Початок аукціону: 22 березня 2019 15:31
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою смт. Краснокутськ вул.Миру 154а»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, вул. Миру, 154-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 18:36
ДПЗ ПВР_ повтор____________________.doc
14 березня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 09:30
Техпаспорт_1.pdf
14 березня 2019 09:30
план_підвала.pdf
14 березня 2019 09:30
план 3-го поверху.pdf
14 березня 2019 09:30
Техпаспорт_3.pdf
14 березня 2019 09:30
план 2-го поверху.pdf
14 березня 2019 09:30
Техпаспорт_2.pdf
14 березня 2019 09:30
план 1-го поверху с переходом.pdf
19 березня 2019 18:36
ДПЗ ПВР_ повтор____________________.doc
14 березня 2019 09:30
ДПЗ ПВР_ повтор.doc
14 березня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 09:30
Техпаспорт_1.pdf
14 березня 2019 09:30
план_підвала.pdf
14 березня 2019 09:30
план 3-го поверху.pdf
14 березня 2019 09:30
Техпаспорт_3.pdf
14 березня 2019 09:30
план 2-го поверху.pdf
14 березня 2019 09:30
Техпаспорт_2.pdf
14 березня 2019 09:30
план 1-го поверху с переходом.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 14 березня 2019 11:51
Дата відповіді: 14 березня 2019 17:33
Доброго дня. Просимо встановити попередню оплату згідно Постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23 квітня 2014 р. № 117. у розмірі 30 відсотків "Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: 1) на строк не більше одного місяця: інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості;" Згідно пунктом 2-1 Постанови КМУ "Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п. 2.6 наведеного у складі документації проекту договору передбачає таке право Замовника. Вважаємо за необхідне зазначити, що це право, а не обов"язок Замовника, та його затосування буде залежати від наявності фінансування.
Дякуємо за питання
Експертиза
Дата подання: 18 березня 2019 22:13
Дата відповіді: 19 березня 2019 17:53
Хто є замовником експертизи і хто її оплачує?
Відповідь: Замовник
Термін виконання
Дата подання: 18 березня 2019 22:13
Дата відповіді: 19 березня 2019 17:56
Просимо вказати термін виконання в робочих днях
Відповідь: Замовником зазначено кінцевий строк виконання робіт - 01.05.2019 року. На думку Замовника Учасник має можливість вирахувати кількість робочих днів самостійно, виходячи з власного трудового розпорядку
Умови оплати
Дата подання: 19 березня 2019 09:57
Дата відповіді: 19 березня 2019 17:56
Доброго дня. Чи можлива поетапна оплата? Виконали частину роботи, відзвітували перед Замовником і закрили даний етап актом виконаних робіт.
Відповідь: Можлива
Договір
Дата подання: 19 березня 2019 18:48
Згідно п. 2.2 Договору: "Розрахунки за даним договором здійснюються ЗАМОВНИКОМ шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ за виконану, погоджену консультантом з інженерних робіт, затверджену (отриманий позитивний висновок) комплексною державною експертизою проектно-кошторисну документацію" Що за інженер консультант? Замовник додатково залучає інженера-консультанта за окремим договором?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Експертиза
Дата подання: 19 березня 2019 18:54
Ще раз наголошуємо, що платником експертизи є Замовник і ні вартість ні термін даної експертизи (комплексна або кошторисної частини, згідно законодавства) не враховано до вартості договору та терміни виконання по договору.? PS : термін експертизи СС2 (комплексної) - 30 календарних днів. Термін виконання до 01.05.19 це десь буде 30 календарних днів. Врахуйте дану інформацію. Внесіть зміни до проекту договору і відредагуйте у відповідності до Власних відповідей! Експертизу оплачує Замовник, значить іона виконується за окремим договором між Замовником та експертною організацією і не входе до терміну виконання проектних робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-14-000302-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 25 березня 2019 23:42
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ"
ВИМОГА
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ"
по закупівлі: Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою смт. Краснокутськ вул.Миру 154а» (код ДК 021:2015- 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи), UA-2019-03-14-000302-a

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядок використання електронної системи закупівель регулюється наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Інструкція).
Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації (надалі - Замовник) визнав переможця по закупівлі: Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою смт. Краснокутськ вул.Миру 154а» (код ДК 021:2015- 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи), UA-2019-03-14-000302-a, а саме: ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ"
Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель так, як пропозиція ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" не відповідає вимогам Замовника, а саме:
1) ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" у складі тендерної пропозиції не надало документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або оригінал протоколу загальних зборів учасників згідно змісту якої уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ", у складі своєї пропозиції, надало письмове рішення учасника від 20 березня 2019 р. Акцентуємо увагу Замовника, що стаття 8 Статуту ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" передбачає органи управління та контролю Товариством. Так, згідно ст. 8.1. Статуту: «Вищим органом управління Товариством є Загальні збори учасників Товариства». Такого органу, як рішення учасника Статутом ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" не передбачено. Додатково акцентуємо, увагу, що в одноособовому рішенні учасника Хихля В. П. підпис, якого чомусь засвідчений печаткою ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ", надає дозвіл Хихлі Валерію Петровичу укласти договір за результатом даної закупівлі. По-перше, надали дозвіл не директору, не Товариству а фізичній особі Хихлі Валерію Петровичу, а по-друге в електронній системі міститься принаймні дві закупівлі з такою назвою на яку було дано «дозвіл» :
1) Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою смт. Краснокутськ вул.Миру 154а» (код ДК 021:2015- 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-03-14-000302-a) та
2) Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою смт. Краснокутськ вул.Миру 154а» (код ДК 021:2015- 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (UA-2019-02-11-002968-b).
2) ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" не підтвердив трудові відносини з
o Тесаловська Галина Вікторівна. У складі пропозиції надано Цивільно-правовий договір №2019/2 від 15 березня 2019 р. Згідно з п.2.1. вищеописаного договору Тесаловська Г. В. зобов’язується : «Надати послуги (виконати роботу): в строк до 29 березня 2019 року виконати перевірку кошторисної документації до договору №ПА-1812-164-ЕП від 29.12.2018 р. Не може ж бути, що договір №ПА-1812-164-ЕП від 29.12.2018 р. на розробку проектно-кошторисної документації згідно оскаржуваної закупівлі (UA-2019-03-14-000302-a). Отже дана особа немає ніякого права (станом на дату подання пропозиції) виконувати роботу, в разі заключення договору по закупівлі UA-2019-03-14-000302-a.
o Горбунов Максим Іванович. У складі пропозиції надано Цивільно-правовий договір №2019/1 від 15 березня 2019 р. Згідно з п.2.1. вищеописаного договору Горбунов М. І. зобов’язується : «Надати послуги (виконати роботу): в строк до 29 березня 2019 року надати консультаційні послуги з виконання розділу «Електропостачання» до договору №ПА-1808-148-РП від 20.08.2018 р. Аргументація аналогічна зауваженню як і до Тесаловська Г. В. Також нам не зрозуміло, які це консультації може надати інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки по розділу Електропостачання. Дана особа спеціалізується зовсім на інших розділах проектної документації (згідно наявного кваліфікаційного сертифікату)… Розділ Електропостачання розробляє сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму.
PS: Цікаво працюють спеціалісти на ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ". Особи, які не мають відповідної кваліфікації, яка підтверджується кваліфікаційним сертифікатом, працюють головними архітекторами проекту, головними інженерами проекту та інше. Відразу видно, що підготовлені достатньо… Звертаємо увагу Замовника, що згідно з абз. 4 п.12. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (надалі – Порядок) затвердженим Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами та доповненнями): «Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Згідно з абз. 5 п.12. Порядку «Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації». Отже всі виконавці розділів проекту повинні бути сертифікованими, а не так, як в декого…
3) Незрозуміло, як так склалося але підпис Афанасьєва Антона Вікторовича на кваліфікаційному сертифікату АЕ №001569 та на наказі №44-К про прийняття на роботу від 03.04.2017 р. чомусь відрізняються. Надіємо, що це його підпис.




4) Незрозуміло, яку посаду займає Кудряшов Микита Сергійович. Згідно довідки про наявність працівників, він – начальник конструкторського відділу будівельних конструкцій з досвідом роботи 3 роки. Згідно надано наказу №24 від 03.09.2015 р. – інженер-проектувальник, згідно наказу №46-К від 31.05.2017 р. – начальник конструкторського відділу будівельних конструкцій.
Додатково нагадуємо вимоги Замовгника, які містяться в п. 2.1. Додатку 2: 2.1. Довідка, складена за наведеною нижче формою, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (не менш п’яти років), що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань.
Шановний Замовнику! Ви уважно ознайомилися з довідкою про працівників ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ"? Всі вони відповідають вимозі щодо наявності досвіду не менше п’яти років???!

З 19 зазначених працівників лише один – директор має досвід не менше п’яти років…. Замовник вважає, що це не порушення. Далі немає сенсу розписувати……
Отже, ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" не має працівників, які мають необхідні знання та досвід (не менш п’яти років), що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" не відповідає вимогам Замовника,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" переможцем по закупівлі: Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція покрівлі Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою смт. Краснокутськ вул.Миру 154а» (код ДК 021:2015- 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи), UA-2019-03-14-000302-a;
2. відхилити пропозицію ТОВ "ПРОМАГРОІНЖИНІРИНГ" в зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника умовам закупівлі;
3. розглянути пропозицію наступного учасника з мінімальною ціною.
Детально в прикріпленому файлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 10:24
Тендерний комітет Відділу освіти Краснокутської районної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне: під час проведення закупівлі Замовником дотримано основну мету та принцип закупівлі- максимальна економія коштів, яка в результаті визначення переможцем пропозиції з найменшою заявленою ціною складає більш ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Ті зауваження, на які ви помілаєтесь у своїй вимозі не є суттєвими та не впливають на результатаи торгів та виконання договору, враховуючи те, що закупівля здійснюється за процедурою допорогової закупівлі.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМАГРОIНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 349 000,00
UAH з ПДВ
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ" 593 000,00
UAH з ПДВ
584 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САБІ" 644 000,00
UAH з ПДВ
584 850,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" 750 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 19:27
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 18:23
Електронний підпис
21 березня 2019 18:20
ІІ. д. Довідка Д.pdf
21 березня 2019 18:20
Кошторис.pdf
21 березня 2019 18:20
Проект договору.pdf
21 березня 2019 18:20
ІІ. б. Довідка Б.pdf
21 березня 2019 18:20
І. 1.1. Довідка Обладнання.pdf
21 березня 2019 18:20
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 18:20
ЦПУ Тесаловская.pdf
21 березня 2019 18:20
Лист ВКБ.PDF
21 березня 2019 18:20
ЦПУ Горбунов.pdf
21 березня 2019 18:20
Сертифікат Горбунов.pdf
21 березня 2019 18:20
Сертифікат Хихля.pdf
21 березня 2019 18:20
Лист Козіївка сад-ясла.pdf
21 березня 2019 18:20
Инфо про техн хар_ки.pdf
21 березня 2019 18:20
МЕРЕФА.pdf
21 березня 2019 18:20
Одноособове рішення.pdf
21 березня 2019 18:20
ІІІ. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 березня 2019 18:20
ІІ. а. Довідка А.pdf
21 березня 2019 18:20
Сертификат Тесаловская.pdf
21 березня 2019 18:20
Сертифікат Афанасьєв.pdf
21 березня 2019 18:20
ІІІ. Витяг ПДВ 2018.pdf
21 березня 2019 18:20
І. 2.1. Довідка Працівники.pdf
21 березня 2019 18:20
ІІ. г. Довідка Г.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 13:47
Електронний підпис
21 березня 2019 13:45
ЦПУ НВП.pdf
21 березня 2019 13:45
Пропозиція.pdf
21 березня 2019 13:45
Проект договору.pdf
21 березня 2019 13:45
Лист податки.pdf
21 березня 2019 13:45
Лист згода.pdf
21 березня 2019 13:45
Лист ЕЦП.pdf
21 березня 2019 13:45
Довідка ст 17.pdf
21 березня 2019 13:45
Довідка службова особа.pdf
21 березня 2019 13:45
Гарантійний лист.pdf
21 березня 2019 13:45
ВИТЯГ ЄДРПОУ 21.03.19.pdf
21 березня 2019 13:45
card.pdf
21 березня 2019 13:45
ВИТЯГ ЄДРПОУ 06.03.19.pdf
21 березня 2019 13:45
Статут нова редакція.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 18:16
Електронний підпис
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_41.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_40.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_39.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_38.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_37.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_36.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_35.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_32.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_30.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_29.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_28.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_27.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_26.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_25.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_24.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_23.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_22.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_21.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_20.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_19.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_18.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_17.pdf
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції_16.pdf
21 березня 2019 18:14
Витяг на 21.03.2019.pdf
21 березня 2019 18:14
Статут.pdf
21 березня 2019 18:14
копія_алімова.PDF
21 березня 2019 18:14
документи пропозиції.PDF
21 березня 2019 18:14
договор Старт пдф.pdf
21 березня 2019 18:14
договір 457.pdf
21 березня 2019 18:14
договір 59.pdf
21 березня 2019 18:14
договір 49.pdf
21 березня 2019 18:14
договір 39.pdf
21 березня 2019 18:14
договір 38.pdf
21 березня 2019 18:14
договір 37.pdf
21 березня 2019 18:14
договір 24-10.pdf
21 березня 2019 18:14
відомості ЄДРПОУ.PDF
21 березня 2019 18:14
відгуки.pdf
21 березня 2019 18:14
відгук_старт.PDF
21 березня 2019 18:14
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 18:23
проект.pdf
21 березня 2019 18:23
4 опп-конвертирован.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОМАГРОIНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ"

ПП "САБІ"

ПП "Фірма "Інженер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМАГРОIНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#38630975
Переможець 349 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 13:52

Документи

25 березня 2019 13:52
Електронний підпис
25 березня 2019 13:18
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОМАГРОIНЖИНIРИНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#38630975
349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 13:52
Електронний підпис
25 березня 2019 13:18
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 10:31
додаткова 5.pdf зміни до договору
20 травня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 11:23
додаткова 4.pdf зміни до договору
05 травня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 19:06
додаткова 03.pdf зміни до договору
29 грудня 2019 19:03
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 15:25
додаткова 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2019 13:18
Скан дод уг №1 Догов ПА1904-173-РП 100419.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 12:50
договір _ проект.pdf укладений
04 квітня 2019 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В дод.уг.№01 від 10.04.19. викладено в новій редакції п. 4.1.4., 4.1.5. Договору №ПА-1904-173-РП від 03.04.19.
Номер договору про закупівлю: ПА-1904-173-РП
Договір:
Номер додаткової угоди: ПА-1904-173-РП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді 02
Номер договору про закупівлю: ПА-1904-173-РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ПА-1904-173-РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додатковою угодою внесено зміни до розділу 10
Номер договору про закупівлю: ПА-1904-173-РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): докладніше в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: ПА-1904-173-РП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML