Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень)
Очікувана вартість
126 763,65 UAH
UA-2019-03-13-003478-a 50f1ab95847a48c989f2422f1533cf62
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Махарина

+380566836440
+380971671821
+380679962696
internat20@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 36729839
Місцезнаходження: 53564, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вищетарасівка, Томаківський р-н, вул. Шкільна, 23
Контактна особа: Ольга Махарина
+380566836440,+380971671821,+380679962696
internat20@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ч.2 п.5 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі" потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 17:26
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Детальну інформацію викладено в протоколі про проведення закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53563, Україна, Дніпропетровська область, с. Вищетарасівка, Томаківський р-н., вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

13 березня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 17:22
Протокол № 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ"
#42313211
Переможець 126 763,65
UAH
13 березня 2019 17:26

Документи

13 березня 2019 17:26
Електронний підпис
13 березня 2019 17:25
Протокол № 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 17:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЧАННЯ ГОТОВИХ СТРАВ"
#42313211
126 763,65
UAH
Документи

Документи

13 березня 2019 17:26
Електронний підпис
13 березня 2019 17:25
Протокол № 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:00
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:15
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:14
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 10:57
Договір.pdf укладений
25 березня 2019 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно п.3.2 розділу ІІІ "Ціна договору" та п.п. 11.2.1. розділу ХІ "Інші умови" Договору № П 70 від 25.03.2019 року сторони Договору прийшли до згоди зменшити ціну Договору зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків на 2019 рік в розмірі 3110,55 грн. 2.Пунтки 1.3, 3.1 викласти в наступній редакції: "1.3.Кількість товарів (послуг) 17690 чоловіко/днів". "3.1.Ціна Договору становить 123653,10 грн (сто двадцять три тисячі шістсот п'ятдесят три грн 10 коп. без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: П 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно п.3.2 розділу ІІІ "Ціна договору" та п.п. 11.2.1. розділу ХІ "Інші умови" Договору № П 70 від 25.03.2019 року сторони Договору прийшли до згоди зменшити ціну Договору зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків на 2019 рік в розмірі 3110,55 грн. 2.Пунтки 1.3, 3.1 викласти в наступній редакції: "1.3.Кількість товарів (послуг) 17690 чоловіко/днів". "3.1.Ціна Договору становить 123653,10 грн (сто двадцять три тисячі шістсот п'ятдесят три грн 10 коп. без ПДВ".
Номер договору про закупівлю: П 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 123 653,10
UAH