Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
150 997 120,64 UAH
UA-2019-03-13-003399-a cd5bd779ba2f4bd3b945e6bbf3fcb325
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа замовника: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шанько Анна Ігорівна
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net
Official name: Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council
National ID: 03365854
Contact point: Shanko Anna Ihorivna
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Additional contacts: Shanko Anna Ihorivna
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 15:04
Очікувана вартість: 150 997 120,64 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33 %
Publication date: 13 березня 2019 17:09
Enquiries until: 05 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 150 997 121 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,33 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103250 м.кв.
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, місто Полтава
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за надані послуги: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-13-003399-a.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 05 травня 2019 22:56
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр"
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 20:51
Рішення від 08.05.2019 № 5652 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 20:51
Рішення від 23.05.2019 № 6538 .pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 22:47
Номер скарги: UA-2019-03-13-003399-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 14 червня 2019 18:18
Скарга на рішення Органу оскарження про відхилення пропозиії ПП "Полтавабудцентр" та визнання переможцем іншого учасника
Скарга на рішення Органу оскарження про відхилення пропозиії ПП "Полтавабудцентр" та визнання переможцем іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.06.2019 № 8145.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:34

Документи Органу Оскарження

20 червня 2019 22:34
Рішення від 20.06.2019 № 8145.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000037 ● 3dc722e802d6473fb9b76adb67c02753
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    3. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07 17:40:00
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.06.2019 № 29
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління В.ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.06.2019 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-13-003399-а 13.03.2019, Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника Управління В.ЄВТУХОВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу на закупівлю Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (№ UA-2019-03-13-003399-a), які викладені у протоколі засідання тендерного комітету № 34 від 14.06.2019

2019-06-14 16:19:49

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради, 03365854, Україна, Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), 150997120.64UAH, 45230000-8, ДК021, 103250, м.кв.
  3. Інформація про оприлюднення: cd5bd779ba2f4bd3b945e6bbf3fcb325, 2019-03-13
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколами тендерного комітету № 4 від 13.03.2019 та № 6 від 29.03.2019 (далі – тендерна документація). За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. У тендерній документації замовника в порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону не вказано місце, де повинні бути надані послуги, які є предметом закупівлі. Так, замовник щодо місця надання послуг зазначив «місто Полтава» (п. 4.2 розділу І тендерної документації замовника). Окремо слід вказати, що зазначене унеможливлює отримання учасниками повної інформації щодо предмету закупівлі та створює передумови похибок при розрахунку ціни тендерної пропозиції. З урахуванням наявності скарги до органу оскарження окремо необхідно зазначити, що питання розгляду тендерних пропозицій не підлягає аналізу з огляду на норми пункту 13 статті 7-1 Закону. Так, учасником ПП «Полтавабудцентр» до органу оскарження 05.05.2019 подано скаргу на неправомірне рішення Замовника про відхилення його пропозиції, яка органом оскарження була задоволена, про що свідчить рішення органу оскарження, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2019. Водночас, у разі якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органом оскарження, на що вказують норми пункту 13 статті 7-1 Закону. Окремо необхідно звернути увагу, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 07 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2019
UA-2019-03-13-003399-acd5bd779ba2f4bd3b945e6bbf3fcb325
Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Учасник Документи Рішення
ПП "БУДГАРАНТ-7" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСФЕР ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 квітня 2019 16:53
sign.p7s

Публічні документи

12 квітня 2019 15:55
Кошторисні розрахунки.pdf
12 квітня 2019 15:55
банківська гарантія.zip

Документи

16 квітня 2019 16:55
sign.p7s

Публічні документи

15 квітня 2019 00:07
sign.p7s
15 квітня 2019 00:07
sign.p7s
15 квітня 2019 00:05
18 ДЦ та розрахунки.pdf
15 квітня 2019 00:05
fwd247.zip
15 квітня 2019 00:05
13 Довідка витрати.pdf
15 квітня 2019 00:05
12 Довідка довкілля.pdf
15 квітня 2019 00:05
11 Технічне завдання.PDF
15 квітня 2019 00:05
8 Лист згода.PDF

Документи

16 квітня 2019 16:57
sign.p7s

Публічні документи

15 квітня 2019 09:33
sign.p7s
15 квітня 2019 09:33
sign.p7s
15 квітня 2019 09:32
Технічне завдання.pdf
15 квітня 2019 09:32
Garantiya_1 000 000.zip
15 квітня 2019 09:32
Розрахунки ЗП, ЗВВ.PDF
15 квітня 2019 09:32
договір банк гарантії.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 141 813 553,20
UAH з ПДВ
129 985 566,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 90 989 896.20 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 150 089 541,83
UAH з ПДВ
129 985 600,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 90 989 920 Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 150 207 739,20
UAH з ПДВ
141 807 738,57
UAH з ПДВ
1.4285714286 99 265 417 Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 00:07
sign.p7s
15 квітня 2019 00:07
sign.p7s
15 квітня 2019 00:05
18 ДЦ та розрахунки.pdf
15 квітня 2019 00:05
fwd247.zip
15 квітня 2019 00:05
13 Довідка витрати.pdf
15 квітня 2019 00:05
12 Довідка довкілля.pdf
15 квітня 2019 00:05
11 Технічне завдання.PDF
15 квітня 2019 00:05
8 Лист згода.PDF

Публічні документи

15 квітня 2019 09:33
sign.p7s
15 квітня 2019 09:33
sign.p7s
15 квітня 2019 09:32
Технічне завдання.pdf
15 квітня 2019 09:32
Garantiya_1 000 000.zip
15 квітня 2019 09:32
Розрахунки ЗП, ЗВВ.PDF
15 квітня 2019 09:32
договір банк гарантії.PDF

Публічні документи

12 квітня 2019 15:55
Кошторисні розрахунки.pdf
12 квітня 2019 15:55
банківська гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Рішення скасоване 129 985 566,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Рішення скасоване 129 985 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:18
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Відхилено 129 985 566,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 129 985 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:01

Документи

25 квітня 2019 14:19
sign.p7s

Документи

25 квітня 2019 17:05
sign.p7s

Документи

04 червня 2019 17:01
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
129 985 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 17:01
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 червня 2019 17:36
Договір № 5 від 24.06.2019.PDF укладений
24 червня 2019 17:36

Актуальні тендери

До пошуку