Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
150 997 120,64 UAH
UA-2019-03-13-003399-a cd5bd779ba2f4bd3b945e6bbf3fcb325
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шанько Анна Ігорівна
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council
National ID: 03365854
Contact point: Shanko Anna Ihorivna
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Additional contacts: Shanko Anna Ihorivna
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 15:04
Очікувана вартість: 150 997 120,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,33%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 13 березня 2019 17:09
Enquiries until: 05 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 150 997 121 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,33 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103250 м.кв.
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, місто Полтава
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за надані послуги: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-13-003399-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 05 травня 2019 22:56
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр"
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 20:51
Рішення від 08.05.2019 № 5652 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 20:51
Рішення від 23.05.2019 № 6538 .pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи рішення Колегії №6538-р/пк-пз від 23.05.2019 та на підставі частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скасувати рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції Приватного підприємства «Полтавабудцентр» на закупівлю «Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (№ оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2019-03-13-003399-a)», що було прийняте 25.04.2019р. Враховуючи рішення Колегії №6538-р/пк-пз від 23.05.2019 та на підставі частини 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скасувати рішення тендерного комітету про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АСФЕР-ГРУП» переможцем на закупівлю: «Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (№ оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2019-03-13-003399-a)», що було прийняте 25.04.2019р.
Дата виконання рішення замовником: 04 червня 2019 16:26
Номер скарги: UA-2019-03-13-003399-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 14 червня 2019 18:18
Скарга на рішення Органу оскарження про відхилення пропозиії ПП "Полтавабудцентр" та визнання переможцем іншого учасника
Скарга на рішення Органу оскарження про відхилення пропозиії ПП "Полтавабудцентр" та визнання переможцем іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 20.06.2019 № 8145.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 22:34

Документи Органу Оскарження

20 червня 2019 22:34
Рішення від 20.06.2019 № 8145.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000037 ● 3dc722e802d6473fb9b76adb67c02753
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    3. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2019 17:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.06.2019 № 29
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління В.ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.06.2019 № 29

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-13-003399-а 13.03.2019, Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника Управління В.ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу на закупівлю Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (№ UA-2019-03-13-003399-a), які викладені у протоколі засідання тендерного комітету № 34 від 14.06.2019

2019-06-14 16:19:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2019
UA-2019-03-13-003399-acd5bd779ba2f4bd3b945e6bbf3fcb325
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АСФЕР ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

16 квітня 2019 16:53
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2019 15:55
Кошторисні розрахунки.pdf
12 квітня 2019 15:55
банківська гарантія.zip

Документи

16 квітня 2019 16:55
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 00:07
Електронний підпис
15 квітня 2019 00:07
Електронний підпис
15 квітня 2019 00:05
18 ДЦ та розрахунки.pdf
15 квітня 2019 00:05
fwd247.zip
15 квітня 2019 00:05
13 Довідка витрати.pdf
15 квітня 2019 00:05
12 Довідка довкілля.pdf
15 квітня 2019 00:05
11 Технічне завдання.PDF
15 квітня 2019 00:05
8 Лист згода.PDF

Документи

16 квітня 2019 16:57
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 09:33
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:33
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:32
Технічне завдання.pdf
15 квітня 2019 09:32
Garantiya_1 000 000.zip
15 квітня 2019 09:32
Розрахунки ЗП, ЗВВ.PDF
15 квітня 2019 09:32
договір банк гарантії.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 150 089 541,83
UAH з ПДВ
129 985 600,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 90 989 920 Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 141 813 553,20
UAH з ПДВ
129 985 566,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 90 989 896.20 Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 150 207 739,20
UAH з ПДВ
141 807 738,57
UAH з ПДВ
1.4285714286 99 265 417 Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 09:33
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:33
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:32
Технічне завдання.pdf
15 квітня 2019 09:32
Garantiya_1 000 000.zip
15 квітня 2019 09:32
Розрахунки ЗП, ЗВВ.PDF
15 квітня 2019 09:32
договір банк гарантії.PDF

Публічні документи

15 квітня 2019 00:07
Електронний підпис
15 квітня 2019 00:07
Електронний підпис
15 квітня 2019 00:05
18 ДЦ та розрахунки.pdf
15 квітня 2019 00:05
fwd247.zip
15 квітня 2019 00:05
13 Довідка витрати.pdf
15 квітня 2019 00:05
12 Довідка довкілля.pdf
15 квітня 2019 00:05
11 Технічне завдання.PDF
15 квітня 2019 00:05
8 Лист згода.PDF

Публічні документи

12 квітня 2019 15:55
Кошторисні розрахунки.pdf
12 квітня 2019 15:55
банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ПП "БУДГАРАНТ-7"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Рішення скасоване 129 985 566,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Рішення скасоване 129 985 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:18
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Відхилено 129 985 566,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
Переможець 129 985 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП"
#41864437
129 985 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 17:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 18:22
Додаткова угода № 3 до Договору.PDF укладений
26 червня 2020 18:22
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 17:12
Додаткова угода № 2 до Договору підряду № 5 від 24.06.2016 (1).PDF зміни до договору
29 квітня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:12
Додаткова угода № 1 до Договору № 5 від 24.06.2019 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 17:36
Договір № 5 від 24.06.2019.PDF укладений
24 червня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію Договору № 5 від 24.06.2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду № 5 від 24.06.2019 року та у зв’язку із тим, що процедура відкритих торгів на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтава на 2020 рік триває Сторони дійшли згоди: Продовжити строк дії Договору підряду № 5 від 24.06.2019 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 28.12.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести наступні зміни до Договору підряду № 5 від 24.06.2019 зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 28.12.2019 року. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 5 від 24.06.2019 року: «Строк надання послуг – по 30.06.2020 року». Викласти абзац 2 пункту 13.1. Договору підряду № 5 від 24.06.2019 року у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, але не пізніше 30.06.2020 року».
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 81 259 216,77
UAH (в тому числі ПДВ 13 543 202,80 UAH)