Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКУП «Міськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 33762344 |
Вебсайт: | http://www.vmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Р.Скалецького, буд.17 |
Контактна особа: |
Лобанов Олександр +380432550774 Vinmisksvet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2019 17:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
13 березня 2019 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2019 16:41 |
Запрошення на переговори.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000005 ● 8ea17013ba17484eb7b5bcdfe58cf81b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2019 №20
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.04.2019 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-03-13-003240-а 13.03.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.5 ч.4. ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі відміняється замовником в разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Також, відповідно до п.6 ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі може бути відмінена замовником частково (за лотом). Учасником не було підписано договір з об'єктивних обставин та в зв'язку із зміною комерційного директора. Відповідно до вимог п.5,п.6 ч.4 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі непідписання учасником договору про закупівлю потрібно відмінити торги. Рішенням тендерного комітету від 19.04.2019 року торги за Лотом 3 були відмінені відповідно до вимог п.5,п.6 ч.4 ст.35.
2019-04-24 17:03:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
2019-05-06 16:52:45
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії з місцем поставки з місцем поставки – м. Вінниця та Вінницький район |
Опис предмету закупівлі: |
послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 391 781,43 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ВІнницяобленерго #00130694 |
Переможець |
391 781,43
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2019 16:23
|
Додаткова угода 1 МЕМ РЕАКТИВ.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 16:27
|
договір реактив МЕМ.pdf | укладений |
26 березня 2019 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з державною реєстрацією зміни назви Учасника з Публічного акціонерного товариства «Вінницяобленерго» на Акціонерне товариство «Вінницяобленерго» сторони погодили внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 230700 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |