Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (ділові щоденники)
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-03-13-003027-a 0cc0f7db7b2541bcaa7d234ce33c525e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Людмила Володимирівна

+380445945972 voz@er.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Енергоринок
Код ЄДРПОУ: 21515381
Вебсайт: http://www.er.gov.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Симона Петлюри, 27
Контактна особа: Сушко Людмила Володимирівна
+380445945972
voz@er.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 16:22
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:45
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 шт
Ділові щоденники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. С. Петлюри, 27, 10 поверх (праве крило), каб.1019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару в розмірі 100% від вартості Договору після повної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної. Оплата здійснюється на підставі рахунку-фактури Постачальника, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання рахунку-фактури Покупцем від Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 16:19
Проект Договору.doc
13 березня 2019 16:19
ТД щоденники.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 березня 2019 09:47
Дата відповіді: 14 березня 2019 16:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній документації не вказано виробника чи конкретну торгівельну марку предмета закупівлі, тому допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Тендерної документації, подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник процедури закупівлі - це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до п.1 розділу V Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. При цьому в Тендерній документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої тендерні пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас, рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже відповідно до частини 2 статті 31 Закону замовник може скористатися своїм правом та визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 14 795,10
UAH з ПДВ
14 795,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 29 580,00
UAH з ПДВ
29 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 17:36
Документи.pdf
18 березня 2019 18:32
Електронний підпис
18 березня 2019 15:44
Статут завірена копія.PDF
18 березня 2019 15:44
Свідочтво ПДВ копія.pdf
18 березня 2019 15:44
Референс-лист.pdf
18 березня 2019 15:44
Довідка_Форма 1.pdf
18 березня 2019 15:44
Д-ка ст 17.pdf
18 березня 2019 15:44
Д-ка про субпідрядників.pdf
18 березня 2019 15:44
Д-ка про працівників.pdf
18 березня 2019 15:44
Д-ка про ліцензування.pdf
18 березня 2019 15:44
Д-ка про банкрутство.pdf
18 березня 2019 15:44
Д-ка матеріал-тех-база.pdf
18 березня 2019 15:44
Гарантійний лист.pdf
18 березня 2019 15:44
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 12:10
Електронний підпис
29 березня 2019 12:09
Файл Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 14 795,10
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 17:01

Документи

04 квітня 2019 17:01
Електронний підпис
04 квітня 2019 17:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
14 795,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 17:01
Електронний підпис
04 квітня 2019 17:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 15:40
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 16:06
Договір укладений
23 квітня 2019 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 14 795,10
UAH з ПДВ