Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації у приміщеннях Державного навчального закладу «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» – проектування; монтаж та пуско – налагоджувальні роботи
Очікувана вартість
2 340 000,00 UAH
UA-2019-03-13-002917-a 7b0959c80a2140fd95a1d969997b4428
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новак Алла Олександрівна

380442571105 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва»
Код ЄДРПОУ: 37308938
Вебсайт: http://example.com
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маричанська, 4
Контактна особа: Новак Алла Олександрівна
380442571105
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 15:06
Очікувана вартість: 2 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації у приміщеннях Державного навчального закладу «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» – проектування; монтаж та пуско – налагоджувальні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, місто Київ, Київ, вул. Бастіонна, буд.9 та 03040, м. Київ, вул. Маричанська, буд.4 та 01014, м. Київ, вул. Болсуновська, буд.31/37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 16:56
ТД Пожежна сигналізація (нова редакція 2).doc
05 квітня 2019 16:56
Додаток 4 (нова редакція 2).doc
05 квітня 2019 16:56
Лист зі змінами пожежна сигналізація 2.doc
28 березня 2019 17:07
ТД Пожежна сигналізація (нова редакція).doc
28 березня 2019 17:07
Додаток 3 (нова редакція).doc
28 березня 2019 17:07
Додаток 2 (нова редакція).doc
28 березня 2019 17:07
Лист зі змінами пожежна сигналізація.doc
28 березня 2019 17:07
Додаток 4 (нова редакція).doc
13 березня 2019 16:10
Додаток 4.doc
13 березня 2019 16:10
Додаток 3.doc
13 березня 2019 16:10
Додаток 2.doc
13 березня 2019 16:09
Додаток 1.doc
13 березня 2019 16:09
ТД Пожежна сигналізація.doc
05 квітня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 16:56
ТД Пожежна сигналізація (нова редакція 2).doc
05 квітня 2019 16:56
Додаток 4 (нова редакція 2).doc
05 квітня 2019 16:56
Лист зі змінами пожежна сигналізація 2.doc
28 березня 2019 17:07
ТД Пожежна сигналізація (нова редакція).doc
28 березня 2019 17:07
Додаток 3 (нова редакція).doc
28 березня 2019 17:07
Додаток 2 (нова редакція).doc
28 березня 2019 17:07
Лист зі змінами пожежна сигналізація.doc
28 березня 2019 17:07
Додаток 4 (нова редакція).doc
13 березня 2019 16:10
Додаток 4.doc
13 березня 2019 16:10
Додаток 3.doc
13 березня 2019 16:10
Додаток 2.doc
13 березня 2019 16:09
Додаток 1.doc
13 березня 2019 16:09
ТД Пожежна сигналізація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-002917-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 13 березня 2019 20:13
Внесення змін в тендерну документацію
Відповідно до вимог тендерної документації, Розрахунки зазначені в пунктах 2-6 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації повинні бути підписані уповноваженою особою учасника, скріплені підписом і печаткою сертифікованого інженера-проектувальника на проектування в частині кошторисної документації. Наша Компанія має у штаті інженера-проектувальника, що пройшов відповідне навчання та має відповідні сертифікати/дипломи/свідоцтва. Однак, такий працівник не має необхідної печатки. Відповідно просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо скріплення печаткою інженера-проектувальника кошторисної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 18:20
Пунктом 18 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, який затверджений постановою КМУ від 23 травня 2011 р. N 554 встановлено, що виконавець (тобто інженер-проектувальник на проектування в частині кошторисної документації) має особисту печатку, форма якої встановлюється положенням про Комісію, із зазначенням, зокрема, прізвища, імені, по батькові виконавця та номера кваліфікаційного сертифіката. Отже Ваш інженер-проектувальник на проектування в частині кошторисної документації повинен мати згідно нормативного документа, зазначеного вище відповідну особисту печатку. Тому вимога щодо скріплення печаткою інженера-проектувальника кошторисної документації залишається
Розгорнути Згорнути
Пунктом 18 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, який затверджений постановою КМУ від 23 травня 2011 р. N 554 встановлено, що виконавець (тобто інженер-проектувальник на проектування в частині кошторисної документації) має особисту печатку, форма якої встановлюється положенням про Комісію, із зазначенням, зокрема, прізвища, імені, по батькові виконавця та номера кваліфікаційного сертифіката. Отже Ваш інженер-проектувальник на проектування в частині кошторисної документації повинен мати згідно нормативного документа, зазначеного вище відповідну особисту печатку. Тому вимога щодо скріплення печаткою інженера-проектувальника кошторисної документації залишається
Номер вимоги: UA-2019-03-13-002917-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 24 квітня 2019 10:39
СКАРГА
Скарга

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником - Державний навчальний заклад «Київське регіональне вище професійне училище будівництва» проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-13-002917-a ID 7b0959c80a2140fd95a1d969997b4428

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ПП "ОХОРОНА-004"
2. ТОВ» САЛАМАНДР»
3. Приватне підприємство "Експерт Секьюріті"
Ціна ТОВ «САЛАМАНДР» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника так як пропозиція ТОВ «САЛАМАНДР» не відповідає умовам закупівлі, оскільки у складі пропозиції не надано оригінал або копію документу, який посвідчує особу уповноваженої особи учасника (посадової особи Грега Юрія Стефановіча) щодо підпису документів тендерної пропозиції; Учасник у складі тендерної пропозиції надав відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом 14.03.2019р. Разом з тим, згідно з положенням підпункту 1.8. пункту І розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України повинні були бути видані не раніше ніж за тридцять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, тобто не раніше ніж 16.03.2019р.
У тендерній документації Замовником згідно з положенням підпункту 1.2. та підпункту 1.8. пункту І розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалося надання таких документів:
- документами, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника (посадової особи або представника учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
для учасника юридичної особи
а) якщо посадова особа або представник учасника процедури закупівлі виступає від імені учасника згідно статуту (чи іншого установчого документу), то учасник надає оригінал або копію документу, який підтверджує його повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником або виписка з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т.п. або довіреність керівника учасника або інше) та оригінал або копію документу, який посвідчує його особу;
б) якщо підписувати документи тендерної пропозиції буде інша посадова особа або представник учасника процедури закупівлі (яка виступає від імені учасника але не згідно статуту (чи іншого установчого документу)), то учасник надає оригінал або копію довіреності або доручення разом з наданням оригіналу або копії документу, що підтверджує право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі довіреності або доручення та оригінал або копію документу, який посвідчує їхні особи.
- У разі якщо згідно з вимогами різних пунктів цієї тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції один і той самий документ, такий документ може бути наданий в одному примірнику. У разі, якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа. У випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за тридцять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації.

Звертаю увагу членів тендерного комітету, що у складі пропозиції ТОВ «САЛАМАНДР» зазначені вище документи наявні у повному обсязі та повністю, а пропозиція учасника відповідає умовам документації, а саме:
- Посадова особа учасника процедури закупівлі виступає від імені учасника згідно статуту, про що учасник надав оригінали документів, які підтверджують його повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду, протокол рішення власників про призначення його керівником, протокол засновників про надання повноважень директору щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору про закупівлю). У зв’язку з надмірною кількістю документів підпис директора на декількох сторінках тендерної пропозиції відрізняється, що пояснюється елементарною втомою.
- Згідно з положенням підпункту 1.8. пункту І розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник надав відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом 14.03.2019р., тому що подавав документи 05.04.2019р., на цей період вони були чинними. Але у зв’язку з переносом торгів Замовником з 09.04.2019р. на 15.04.2019р., ці два дні було втрачено. Вважаємо, що це формальна помилка, яка не повинна призвести для відхидення нашої пропозиції.

Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. НАГОЛОШУЄМО , ЩО РІЗНИЦЯ ЦІН У 1 МЛН ГРИВЕНЬ НЕ БУДЕ ЗАЛИШЕНА БЕЗ УВАГИ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ! НАГАДУЄМО , ЩО ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ НЕСУТЬ ПЕРСОНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА АДМІНІСТРАТИВНІ ТА КРИМІНАЛЬНІ ПРАВОВОРУШЕННЯ.

Отже, пропозиція ТОВ «САЛАМАНДР» відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
Вимагаю:
1. Скасувати рішення замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ «САЛАМАНДР» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення відкритих торгів до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути скаргу та надати відповідь у встановлені законом строки.




З повагою,


Директор ТОВ «САЛАМАНДР»
Грега Ю.С
24.04.2019
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 квітня 2019 10:19
Доброго дня!
На Вашу вимогу UA-2019-03-13-002917-a.a2, повідомляємо.
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» була відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами частини А) підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник юридична особа повинен був надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника (посадової особи або представника учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів тендерної пропозиції разом з оригіналом або копією документа, який посвідчує його особу. Товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» в складі поданої тендерної пропозиції надано відповідні документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника (директора Грега Юрія Стефановича) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Разом з цим Товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» в складі поданої тендерної пропозиції НЕ надано оригінал або копію документу, який посвідчує особу Грега Юрія Стефановича, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
Також на виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації разом з положеннями підпункту 1.8. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен був надати у складі пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом не раніше ніж за тридцять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, тобто не раніше ніж 16.03.2019р. ТОВ «САЛАМАНДР» надав в складі своєї тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датовані 14.03.2019р. Отже, подані в складі тендерної пропозиції відомості не відповідають строку, встановленому тендерною документацією.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Замовника вважає своє рішення обґрунтованим та правомірним. Ваша вимога не може бути задоволена.
Розгорнути Згорнути
Доброго дня!
На Вашу вимогу UA-2019-03-13-002917-a.a2, повідомляємо.
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» була відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з вимогами частини А) підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник юридична особа повинен був надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника (посадової особи або представника учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів тендерної пропозиції разом з оригіналом або копією документа, який посвідчує його особу. Товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» в складі поданої тендерної пропозиції надано відповідні документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника (директора Грега Юрія Стефановича) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Разом з цим Товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАМАНДР» в складі поданої тендерної пропозиції НЕ надано оригінал або копію документу, який посвідчує особу Грега Юрія Стефановича, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
Також на виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації разом з положеннями підпункту 1.8. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен був надати у складі пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом не раніше ніж за тридцять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, тобто не раніше ніж 16.03.2019р. ТОВ «САЛАМАНДР» надав в складі своєї тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датовані 14.03.2019р. Отже, подані в складі тендерної пропозиції відомості не відповідають строку, встановленому тендерною документацією.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Замовника вважає своє рішення обґрунтованим та правомірним. Ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САЛАМАНДР 1 098 980,47
UAH з ПДВ
1 098 980,47
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 2 162 254,69
UAH з ПДВ
2 099 994,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Експерт Секьюріті" 2 339 815,67
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
15 квітня 2019 15:59
Оновлена пропозиція.PDF
12 квітня 2019 15:29
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:09
Працівники.PDF
12 квітня 2019 15:09
Відомості.PDF
12 квітня 2019 15:09
5639_САЛАМАНДР_09_04_2019.rar
05 квітня 2019 17:02
протокол _3 22.02.19.pdf
05 квітня 2019 17:02
Протокол 2 26.01.18.PDF
05 квітня 2019 17:02
Пропозиція.PDF
05 квітня 2019 17:02
Проект договору.PDF
05 квітня 2019 17:02
Працівники.PDF
05 квітня 2019 17:02
Правочини.PDF
05 квітня 2019 17:02
Посвідчення_свідоцтва.PDF
05 квітня 2019 17:02
Підтвердження МТБ.PDF
05 квітня 2019 17:02
Накази працівників.PDF
05 квітня 2019 17:02
Наказ Грега. pdf.pdf
05 квітня 2019 17:02
ЦПУ Максименко.PDF
05 квітня 2019 17:02
Технічні вимоги.PDF
05 квітня 2019 17:02
Лист згода.PDF
05 квітня 2019 17:02
Статут з описом.pdf
05 квітня 2019 17:02
Кошторис.PDF
05 квітня 2019 17:02
ст 17.PDF
05 квітня 2019 17:02
Сертифікати коледж.rar
05 квітня 2019 17:02
ДОЗВIЛ_ ліцензія.pdf
05 квітня 2019 17:02
Санкції.PDF
05 квітня 2019 17:02
Гарантійні листи.pdf
05 квітня 2019 17:02
Відомості.PDF
05 квітня 2019 17:02
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 квітня 2019 17:02
відгук 1 002.jpg
05 квітня 2019 17:02
відгук 1 001.jpg
05 квітня 2019 17:02
Витяг ПДВ.PDF
05 квітня 2019 17:02
Витяг ЄДР.PDF
05 квітня 2019 17:02
Акт часток 22.02.19.pdf
05 квітня 2019 17:02
Акт обстеження.PDF
05 квітня 2019 17:02
акт 001.jpg
05 квітня 2019 17:02
5639_САЛАМАНДР_05_04_2019.rar

Публічні документи

19 квітня 2019 22:28
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:40
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:35
Гарантія ОХОРОНА-004 1898.zip
05 квітня 2019 16:34
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:33
Школа 18 відгук.pdf
05 квітня 2019 16:33
технічні вимоги.pdf
05 квітня 2019 16:33
стс.17.pdf
05 квітня 2019 16:33
статут.pdf
05 квітня 2019 16:33
сертифікати.pdf
05 квітня 2019 16:33
пропозиція.pdf
05 квітня 2019 16:33
про учасника.pdf
05 квітня 2019 16:33
працівники.pdf
05 квітня 2019 16:33
пояснення до ліцензії.pdf
05 квітня 2019 16:33
повноваження підпису.pdf
05 квітня 2019 16:33
огляди.pdf
05 квітня 2019 16:33
обладнання 1.pdf
05 квітня 2019 16:33
матбаза.pdf
05 квітня 2019 16:33
ліцензія.pdf
05 квітня 2019 16:33
кошториси.pdf
05 квітня 2019 16:33
інженер-кошторисник.pdf
05 квітня 2019 16:33
до працівників.pdf
05 квітня 2019 16:33
Гарантія ОХОРОНА-004 1758.zip
05 квітня 2019 16:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 квітня 2019 16:33
відгук.pdf
05 квітня 2019 16:33
Відгук 2.pdf
05 квітня 2019 16:33
витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2019 16:33
аналогічний договір 3.pdf
05 квітня 2019 16:33
аналогічний договір 2.pdf
05 квітня 2019 16:33
аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 17:59
Електронний підпис
26 квітня 2019 13:58
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:31
Електронний підпис
12 квітня 2019 16:26
Інші документи_compressed.pdf
12 квітня 2019 16:26
Технічні вимоги_compressed.pdf
12 квітня 2019 16:26
Кошторис_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САЛАМАНДР

ПП "ОХОРОНА-004"

Приватне підприємство "Експерт Секьюріті"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 1 098 980,47
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:26
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 2 099 994,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 16:42
Приватне підприємство "Експерт Секьюріті"
#34690962
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:10

Документи

19 квітня 2019 15:18
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:14
Рішення ТП 1.pdf

Документи

25 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:30
Рішення ТП 2.pdf

Документи

03 травня 2019 16:00
Електронний підпис
03 травня 2019 15:57
Протокол.pdf
03 травня 2019 15:56
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Експерт Секьюріті"
#34690962
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 16:00
Електронний підпис
03 травня 2019 15:57
Протокол.pdf
03 травня 2019 15:56
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 16:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
04 червня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 17:49
Додаток_№5_до_договору_№232 підсумкова відомість.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Додаток_№1_до_договору_№232.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-2-1_Маричанс_ка_Б.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-6-1_Болсуновс_ка_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-5-1_Бастiонна_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-3-1_Маричанс_ка_В.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-4-1_Маричанс_ка_Г.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-1-1_Маричанс_ка_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Додаток_№4_до_договору_№232__проектування.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Додаток_№2_до_договору_№232_Зведений.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-1-3_Маричанс_ка_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-5-3_Бастiонна_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-3-3_Маричанс_ка_В.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-2-3_Маричанс_ка_Б.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-4-3_Маричанс_ка_Г.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Локал_ний_кошторис_2-6-3_Болсуновс_ка_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:47
Додаток_№4_до_договору_№232.pdf укладений
21 травня 2019 17:46
Локал_ний_кошторис_2-5-2_Бастiонна_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:46
Локал_ний_кошторис_2-6-2_Болсуновс_ка_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:46
Локал_ний_кошторис_2-2-2_Маричанс_ка_Б.pdf укладений
21 травня 2019 17:46
Локал_ний_кошторис_2-3-2_Маричанс_ка_В.pdf укладений
21 травня 2019 17:46
Локал_ний_кошторис_2-1-2_маричанс_ка_А.pdf укладений
21 травня 2019 17:46
Локал_ний_кошторис_2-4-2_Маричанс_ка_Г.pdf укладений
21 травня 2019 17:46
Договiр_№232_вiд_20.05.2019р..pdf укладений
21 травня 2019 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.1 Договору №232 від 20.05.2019 року, у зв’язку з виявленою технічною помилкою в реквізитах Замовника, Сторони домовилися внести зміни в Додаток №2 до Договору №232 від 20.05.2019 року «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», а саме: «згідно наказу №182-к від 18.11.2015 р.» змінити на «згідно наказу №120 від 14.05.2019р.». Внести зміни в Додаток №4 до Договору №232 від 20.05.2019 року «Договірна ціна», а саме: в Найменуванні витрат Розрахунок №8 «Інші супутні витрати» змінити на «Інші супутні витрати (Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд)». Вилучити з додатків до Договору №232 від 20.05.2019 року Договірну ціну на виконання проектно-вишукувальних робіт.
Номер договору про закупівлю: №232
Договір:
Номер додаткової угоди: №232
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 350 000,00 UAH)