Послуги з охорони
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-03-13-002401-a de680713ed8746d690ec7e12400176f9
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження замовника: 49000, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа замовника: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 12:41
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай, парк ім. В.Дубініна, парк Писаржевського, Сквер Івана Старова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 березня 2019 15:20
Електронний цифровий підпис
13 березня 2019 15:19
Додаток 4 Проект дог. охорона.docx
13 березня 2019 15:19
ТД охорона.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ми відкрито бачемо корупційну складову, для відсіювання «не зручних» фірм.
Дата подання: 18 березня 2019 10:08
Дата відповіді: 20 березня 2019 09:47
1) У Додатку 4 до тендерної документації у Проекті Договору послуг з охорони об’єктів не зазначені строки оплати послуг за фактично виконані роботи. Просимо внести корективи до Додатку 4 Тендерної документації, та зазначити строки оплати за виконані роботи охоронних послуг до договору. 2) У Додатку 2 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» Дислокація постів Тендерної документації для процедури відкритих торгів на закупівлю КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначено, що на 10 постів дислокації охорони потрібно мати у штаті 20 охоронників на добу, які будуть надавати якісні послуги. Відповідно до ст.3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата- це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою праці. Статею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлена мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 січня 2019 р.– 4173,00 грн; у погодинному розмірі : з 1 січня 2019р.– 25,13 грн. Таким чином, на підставі вище зазначеного Законодавства та аналізуючи Тендерну Документацію КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради визначається розбіжність пропозиції з діючим Законодавством України. А саме: завищено кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, або ми відкрито бачемо корупційну складову, для відсіювання «не зручних» фірм. Нижче зазначаємо дані розрахунків заробітної плати відповідно до потрібної кількості людей та зіставленням даних з сумою, яка зізначена в пропозиції 1 800 000 грн. З розрахунку 20 осіб на добу при графіку чергування: доба/двоє налічуєм 60 осіб. Витрати при 60 охоронців: Заробітна плата: - Оклад 4173,00 грн. х 60 осіб = 250 380,00 грн. в місяць - доплата за нічні години: (8годин х 7 змін х 25,13грн/год х 20 % х 60 осіб = 16 887,36 грн.) - 8 годин за місяць/1людина– переробка норми годин = (25,13 х 2) х 8 ч х 60 осіб = 24 124,80грн. РАЗОМ заробітна плата : 250380,00 + 16887,36 +24124,80 = 291392,16грн. на місяць - ЄСВ 22% 291392,16 грн х 22 % = 64106,27 грн. на місяць - Вартість за 9 міс. : (291392,16 + 64106,27) х 9міс =  3 199 485,87 грн. - РАЗОМ : витрати на 60 охранців тільки по заробітній платі за 9 місяців складає 3 199 485,87 грн. З 1 квітня 2019 до 31 грудня 2019 термін надання послуг становить 9 місяців, отримуєм 3 199 485,87 грн – це тільки витрати на заробітну плату не враховуючи витратна ГШР, як заявлено в тендерній пропозиції, ГСМ, інших витрат підприємства пов'язаних із заходами охорони, інших видатків підприємства (ПДВ, податок на прибуток, військовий збір) і відповідно прибуток самого підприємства. Таким чином, виходячи із вище викладеного Пропонуємо: 1. Або зменшити кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, виходячи із закладеного бюджету, це має бути не більше ніж один охоронець на одному посту; 2. Або закласти іншу ціну до бюджету даної пропозиції , яка буде співпадати з вимогами Законодавства України, та яка повинна бути не менш 3 422 835,00 грн за вказаний період згідно Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Щодо першого зауваження, зазначаємо, що строки оплати вартості послуг узгоджуються та вносяться безпосередньо Сторонами в момент укладання Договору.
Щодо другого питання: в тендерній документації та на електронному майданчику визначено термін надання послуг з охорони об’єктів з 01.04.2019р. по 31.07.2019р., тобто строк надання послуг складає чотири місяці, а не дев’ять, як визначено у Вашому зверненні.
Тому, Закон України «Про державний бюджет України на 2019 рік» Замовником не порушено та витрати на заробітну плату охоронців розраховано відповідно до вимог чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного, вбачається, що вносити зміни які викладені у Вашому зверненні не доцільно.
Вимога
Дата подання: 18 березня 2019 15:59
Дата відповіді: 20 березня 2019 09:48
У Вас вартість за годину виходить 13,63 грн., а згідно бюджету на 2019 рік, оплата праці за годину становить мінімально 25,13. То яким чином Ви співвідносили Ваш бюджет з обсягом технічного завдання. Просимо переглянути технічний обсяг закупівлі та зменшити його.
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу, КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Витрати на заробітну плату розраховувались відповідно до вимог чинного законодавства з урахуванням періоду надання послуг (строк надання чотири місяці) та загальною кількості охоронців.
Ваша вартість за годину в розмірі 13,63 є незрозумілим.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-002401-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Твариство з обмеженою відповідальністю "Архістратиг-М", Код ЄДРПОУ:38835207
Дата подання: 18 березня 2019 10:04
КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради визначається розбіжність пропозиції з діючим Законодавством України.
1) У Додатку 4 до тендерної документації у Проекті Договору послуг з охорони об’єктів не зазначені строки оплати послуг за фактично виконані роботи. Просимо внести корективи до Додатку 4 Тендерної документації, та зазначити строки оплати за виконані роботи охоронних послуг до договору.

2) У Додатку 2 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» Дислокація постів Тендерної документації для процедури відкритих торгів на закупівлю КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначено, що на 10 постів дислокації охорони потрібно мати у штаті 20 охоронників на добу, які будуть надавати якісні послуги.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата- це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.
Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах.
Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою праці.
Статею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлена мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 січня 2019 р.– 4173,00 грн;
у погодинному розмірі : з 1 січня 2019р.– 25,13 грн.
Таким чином, на підставі вище зазначеного Законодавства та аналізуючи Тендерну Документацію КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради визначається розбіжність пропозиції з діючим Законодавством України.
А саме: завищено кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, або ми відкрито бачемо корупційну складову, для відсіювання «не зручних» фірм.

Нижче зазначаємо дані розрахунків заробітної плати відповідно до потрібної кількості людей та зіставленням даних з сумою, яка зізначена в пропозиції 1 800 000 грн.

З розрахунку 20 осіб на добу при графіку чергування: доба/двоє налічуєм 60 осіб.
Витрати при 60 охоронців:
Заробітна плата:
- Оклад 4173,00 грн. х 60 осіб = 250 380,00 грн. в місяць
- доплата за нічні години:
(8годин х 7 змін х 25,13грн/год х 20 % х 60 осіб = 16 887,36 грн.)
- 8 годин за місяць/1людина– переробка норми годин = (25,13 х 2) х 8 ч х 60 осіб = 24 124,80грн.
РАЗОМ заробітна плата : 250380,00 + 16887,36 +24124,80 = 291392,16грн. на місяць
- ЄСВ 22% 291392,16 грн х 22 % = 64106,27 грн. на місяць
- Вартість за 9 міс. : (291392,16 + 64106,27) х 9міс =  3 199 485,87 грн.
- РАЗОМ : витрати на 60 охранців тільки по заробітній платі за 9 місяців складає 3 199 485,87 грн.

З 1 квітня 2019 до 31 грудня 2019 термін надання послуг становить 9 місяців, отримуєм 3 199 485,87 грн – це тільки витрати на заробітну плату не враховуючи витратна ГШР, як заявлено в тендерній пропозиції, ГСМ, інших витрат підприємства пов'язаних із заходами охорони, інших видатків підприємства (ПДВ, податок на прибуток, військовий збір) і відповідно прибуток самого підприємства.

Таким чином, виходячи із вище викладеного
Пропонуємо:
1. Або зменшити кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, виходячи із закладеного бюджету, це має бути не більше ніж один охоронець на одному посту;
2. Або закласти іншу ціну до бюджету даної пропозиції , яка буде співпадати з вимогами Законодавства України, та яка повинна бути не менш 3 422 835,00 грн за вказаний період згідно Тендерної документації.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2019 09:52
Розглянувши Ваше вимогу, КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Щодо першої частини вимоги, зазначаємо, що строки оплати вартості послуг узгоджуються та вносяться безпосередньо Сторонами в момент укладання Договору.
Щодо другої частини вимоги: в тендерній документації та на електронному майданчику визначено термін надання послуг з охорони об’єктів з 01.04.2019р. по 31.07.2019р., тобто строк надання послуг складає чотири місяці, а не дев’ять, як визначено у Вашому зверненні.
Тому, Закон України «Про державний бюджет України на 2019 рік» Замовником не порушено та витрати на заробітну плату охоронців розраховано відповідно до вимог чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного, вбачається, що вносити зміни які викладені у Вашій вимогі не доцільно.
Номер вимоги: UA-2019-03-13-002401-a.a7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Архiстратиг М", Код ЄДРПОУ:40723534
Дата подання: 05 квітня 2019 16:21
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР (далі за текстом Тендерний Комітет).
Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Щодо зауваження Тендерного комітету, яке зазначено у Протоколі № 123 від 29.03.2019 (індетифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а), що у тендерній пропозиції невірно вказаний предмет закупівлі та невірна кількість послуг: не 1, а 4, вважаємо що ця технічна помилка не являється істотною, її можливо виправити та довантажити на майданчик Української універсальної біржи.
Відносно зауваження про те, що у листі – гарантії щодо дотримання норм чинного законодавства у переліку відсутнє Рішення РНБО від 28.04.2017 року являється неправдивим зауваженням та не відповідає дійсності. У листі-підтвердження про дотримання норм чинного законодавства України Учасник ТОВ”Архістратиг М” зазначає, що Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 введено в дію Рішення ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)”. Просимо уважніше переглянути даний лист-гарантію.
Щодо зауваження відносно довідки про досвід виконання аналогічного договору, дійсно у другому абзаці довідки є технічна, формальна, несуттєва помилка (замість 02/09 зазначено 02/08), яка не впливає на суть даної довідки, більш того у додатку до вище зазначеної довідки правильно, без технічної помилки зазначені дані Копії договору № 02/09 від 10.09.2018, відгуку № 20190300125 від 21.03.2019. Формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме –технічні помилки та описки.
До того ж, відповідно до Додатку 2.1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити: назву та місцезнаходження замовника, предмет договору, відповідальну особу замовника та її контактний телефон, а також надати засвідчену Учасником копію аналогічного договору. У даних вимогах взагалі не зазнечено, що потрібно вказати номер Договору і це є обов'язковим. Тому, дане зауваження Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР взагалі можна не брати до уваги.
Відносно зауваження Тендерного комітету щодо предмета договору з надання охоронних послуг № 02/09 від 10.09.2018 року, взагалі воно не зрозуміле, безпідставне, та таке, що дає Учаснику привід сумніватися в об’єктивності членів Тендерного комітету відносно ТОВ “Архістратиг М”. Дана довідка, відповідно до вимог тендерної документації подається у довільній формі. Подана довідка містить в собі потрібну інформацію.
Відносно зауваження щодо того, що у Учасника аукціону ТОВ “Архістратиг М” у завантаженому проекті договору відсутня згода з істотними умовами договору.иХочемо оспорити даний факт та наголосити на тому, що у Тендерній документації не коректно зазначені вимоги по даному питанню, не зазначено, саме яким методом (усним, письмовим) або яким документом потрібно надати згоду. Консультуючись з юридичним відділом Української універсальної біржи , теж було підтверджено, той факт що розробляючи Тендерну документацію спеціалісти не до кінця опрацювали Закон України «Про публічні закупівлі», не донесли до Учасників інформацію у коректній формі. Тому дане питання спірне, рекомендуємо КП «Міська інфраструктура» ДМР доопрацювати дане питання, внести відповідні корективи до Тендерної документації. Але ТОВ «Архістратиг М» не заперечує додати до своєї пропозиції Згоду з істотними умовами договору.
Кваліфікація ТОВ “Архістратиг М” на сто відсотків відповідає вимогам тендерної документації та Законодавству України. Вартість послуг найнижча, згідно до вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА з ПДВ.
Заперечення проти пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1».
Таким чином, звертаємо увагу, на те, що Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були порушення та невідповідність даних при подачі пропозиції. Але не зрозуміло чого, голова Тендерного комітету Козлова К.Є. та всі члени Тендерного комітету «не помітили» недоліки та невідповідності даних при розгляді пропозиціїь та не вказали недоліки в Протоколі(рішенні) засідання Тендерного комітету про визначення Переможця №124.1 від 29.03.2019 р.
1. У Додатку 5 Відомості про учасника, у пункті 4 Учасник вказав не достовірні, розбіжні дані свого місцезнаходження з іншими документами поданими в своїй пропозиції. Що являється грубим порушенням вимог Тендерної документації та законодавства України, не являється технічною помилкою, а кваліфікується, як недостовірні дані про Учасника. Підтвердженням цього факту можно побачити у поданих документах, а саме: у Витягу з реєстру платників Єдиного податку у графі податкова адреса суб'єкта господарювання та місце провадження господарської діяльності зазначена адреса: Україна, 02099, м. Київ, Дарницький р-н, вул. Бориспільська, буд. 9, корп. 4, у Статуті підприємства, у реквізитах проекту Договору про закупівлю, у Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України. Аналізуючи подану пропозицію Учасника не зрозуміло за якою всеж таки із трьох адрес зареєстровано ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1».
2. Для підтвердження тендерної пропозиції потрібно надати скановану відповідну Ліцензію. У поданій Ліцензії Міністерства внутрішніх справ не можливо побачити серію та номер Ліцензії (закреслено маркером). Але даний документ не відноситься до таких, які є конфеденційними, та Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не заявляв про це, додатково.
3. Дані які зазначені в Наказі №6 від 19.07.2018 року суперечливі, так як Загальні збори учасників ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були проведені пізніше ніж призначення директора Бернаду А. М.(рішення Загальних зборів від 18.07.2018, призначення на посаду 19.07.2017).
4. Виявлені грубі невідповідності в Статутних документах ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» (зміна місцезнаходження юридичної особи потребує внесення змін в Статут (якщо адреса прописана в Статуті) та реєстрації цих змін у Єдиному державному реєстрі), що тягне за собою порушення законодавства України. Ці недоліки більш вагомі ніж технічні помилки, виявивши такі порушення норм законодавства України Тендерна комісія не мала права допустити таку організацію до співпраці з бюджетною установою та оплати коштів із бюджету, який не є ПРИВАТНИМ, а являється МІСЬКИМ бюджетом.
5. Тендерна комісія визначила переможцем аукціону “Послуги з охорони” ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1». Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник-переможець у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати перелік документів з Додатку 1 до Тендерної документації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника-переможця вимогам Замовника. Але, ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не до кінця виконала вимоги Додатку 1 Тендерної документації, не надав Довідку довільної форми, з інформацією, про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 26.03.2019 року, яка не вимагалась. В даному документі не зазначено, що відповідно до ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не відкрита ліквідаційна процедура, що суперечить вимогам п.5 Додатку 1 Тендерної документації. Таким чином, факт того, що не відкрита ліквідаційна процедура відносно ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» на момент укладання Договору не підтверджено, таким чином ненадання Переможцем документів відповідно до всіх вимог Тендерної документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Враховуючи вище викладене, ТОВ «Архістратиг М» рекомендує переглянути рішення Тендерного комітету, яке відзначено у Протоколі №123, у Протоколі 124.1 від 29.03.2019, відносно аукціону “Послуги з охорони” ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а, та винести законне, обґрунтоване рішення, яке не має під собою дискримінаційної складової, буде носити правовий характер. Підписати Договір про “Послуги з охорони” з ТОВ “Архістратиг М”. Зобов’язати керівництво КП “Міська інфраструктура” ДМР притягнути до дисциплінарної відповідальності голову Тендерного комітету та усіх членів тендерного комітету, хто приймав участь у винесенні незаконного Протоколу № 123, Протоколу №124.1 від 29.03.2019 в аукціоні на “Послуги з охорони”.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Документи подані скаржником

05 квітня 2019 16:18
Скарга.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-13-002401-a.a6
Статус:
Розглянута
Скаржник: Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Архiстратиг М", Код ЄДРПОУ:40723534
Дата подання: 05 квітня 2019 15:56
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР (далі за текстом Тендерний Комітет). Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме: 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Щодо зауваження Тендерного комітету, яке зазначено у Протоколі № 123 від 29.03.2019 (індетифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а), що у тендерній пропозиції невірно вказаний предмет закупівлі та невірна кількість послуг: не 1, а 4, вважаємо що ця технічна помилка не являється істотною, її можливо виправити та довантажити на майданчик Української універсальної біржи. Відносно зауваження про те, що у листі – гарантії щодо дотримання норм чинного законодавства у переліку відсутнє Рішення РНБО від 28.04.2017 року являється неправдивим зауваженням та не відповідає дійсності. У листі-підтвердження про дотримання норм чинного законодавства України Учасник ТОВ”Архістратиг М” зазначає, що Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 введено в дію Рішення ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)”. Просимо уважніше переглянути даний лист-гарантію. Щодо зауваження відносно довідки про досвід виконання аналогічного договору, дійсно у другому абзаці довідки є технічна, формальна, несуттєва помилка (замість 02/09 зазначено 02/08), яка не впливає на суть даної довідки, більш того у додатку до вище зазначеної довідки правильно, без технічної помилки зазначені дані Копії договору № 02/09 від 10.09.2018, відгуку № 20190300125 від 21.03.2019. Формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме –технічні помилки та описки. До того ж, відповідно до Додатку 2.1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити: назву та місцезнаходження замовника, предмет договору, відповідальну особу замовника та її контактний телефон, а також надати засвідчену Учасником копію аналогічного договору. У даних вимогах взагалі не зазнечено, що потрібно вказати номер Договору і це є обов'язковим. Тому, дане зауваження Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР взагалі можна не брати до уваги. Відносно зауваження Тендерного комітету щодо предмета договору з надання охоронних послуг № 02/09 від 10.09.2018 року, взагалі воно не зрозуміле, безпідставне, та таке, що дає Учаснику привід сумніватися в об’єктивності членів Тендерного комітету відносно ТОВ “Архістратиг М”. Дана довідка, відповідно до вимог тендерної документації подається у довільній формі. Подана довідка містить в собі потрібну інформацію. Відносно зауваження щодо того, що у Учасника аукціону ТОВ “Архістратиг М” у завантаженому проекті договору відсутня згода з істотними умовами договору.иХочемо оспорити даний факт та наголосити на тому, що у Тендерній документації не коректно зазначені вимоги по даному питанню, не зазначено, саме яким методом (усним, письмовим) або яким документом потрібно надати згоду. Консультуючись з юридичним відділом Української універсальної біржи , теж було підтверджено, той факт що розробляючи Тендерну документацію спеціалісти не до кінця опрацювали Закон України «Про публічні закупівлі», не донесли до Учасників інформацію у коректній формі. Тому дане питання спірне, рекомендуємо КП «Міська інфраструктура» ДМР доопрацювати дане питання, внести відповідні корективи до Тендерної документації. Але ТОВ «Архістратиг М» не заперечує додати до своєї пропозиції Згоду з істотними умовами договору. Кваліфікація ТОВ “Архістратиг М” на сто відсотків відповідає вимогам тендерної документації та Законодавству України. Вартість послуг найнижча, згідно до вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА з ПДВ. Заперечення проти пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1». Таким чином, звертаємо увагу, на те, що Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були порушення та невідповідність даних при подачі пропозиції. Але не зрозуміло чого, голова Тендерного комітету Козлова К.Є. та всі члени Тендерного комітету «не помітили» недоліки та невідповідності даних при розгляді пропозиціїь та не вказали недоліки в Протоколі(рішенні) засідання Тендерного комітету про визначення Переможця №124.1 від 29.03.2019 р. 1. У Додатку 5 Відомості про учасника, у пункті 4 Учасник вказав не достовірні, розбіжні дані свого місцезнаходження з іншими документами поданими в своїй пропозиції. Що являється грубим порушенням вимог Тендерної документації та законодавства України, не являється технічною помилкою, а кваліфікується, як недостовірні дані про Учасника. Підтвердженням цього факту можно побачити у поданих документах, а саме: у Витягу з реєстру платників Єдиного податку у графі податкова адреса суб'єкта господарювання та місце провадження господарської діяльності зазначена адреса: Україна, 02099, м. Київ, Дарницький р-н, вул. Бориспільська, буд. 9, корп. 4, у Статуті підприємства, у реквізитах проекту Договору про закупівлю, у Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України. Аналізуючи подану пропозицію Учасника не зрозуміло за якою всеж таки із трьох адрес зареєстровано ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1». 2. Для підтвердження тендерної пропозиції потрібно надати скановану відповідну Ліцензію. У поданій Ліцензії Міністерства внутрішніх справ не можливо побачити серію та номер Ліцензії (закреслено маркером). Але даний документ не відноситься до таких, які є конфеденційними, та Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не заявляв про це, додатково. 3. Дані які зазначені в Наказі №6 від 19.07.2018 року суперечливі, так як Загальні збори учасників ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були проведені пізніше ніж призначення директора Бернаду А. М.(рішення Загальних зборів від 18.07.2018, призначення на посаду 19.07.2017). 4. Виявлені грубі невідповідності в Статутних документах ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» (зміна місцезнаходження юридичної особи потребує внесення змін в Статут (якщо адреса прописана в Статуті) та реєстрації цих змін у Єдиному державному реєстрі), що тягне за собою порушення законодавства України. Ці недоліки більш вагомі ніж технічні помилки, виявивши такі порушення норм законодавства України Тендерна комісія не мала права допустити таку організацію до співпраці з бюджетною установою та оплати коштів із бюджету, який не є ПРИВАТНИМ, а являється МІСЬКИМ бюджетом. 5. Тендерна комісія визначила переможцем аукціону “Послуги з охорони” ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1». Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник-переможець у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати перелік документів з Додатку 1 до Тендерної документації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника-переможця вимогам Замовника. Але, ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не до кінця виконала вимоги Додатку 1 Тендерної документації, не надав Довідку довільної форми, з інформацією, про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 26.03.2019 року, яка не вимагалась. В даному документі не зазначено, що відповідно до ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не відкрита ліквідаційна процедура, що суперечить вимогам п.5 Додатку 1 Тендерної документації. Таким чином, факт того, що не відкрита ліквідаційна процедура відносно ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» на момент укладання Договору не підтверджено, таким чином ненадання Переможцем документів відповідно до всіх вимог Тендерної документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника. Враховуючи вище викладене, ТОВ «Архістратиг М» рекомендує переглянути рішення Тендерного комітету, яке відзначено у Протоколі №123, у Протоколі 124.1 від 29.03.2019, відносно аукціону “Послуги з охорони” ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а, та винести законне, обґрунтоване рішення, яке не має під собою дискримінаційної складової, буде носити правовий характер. Підписати Договір про “Послуги з охорони” з ТОВ “Архістратиг М”. Зобов’язати керівництво КП “Міська інфраструктура” ДМР притягнути до дисциплінарної відповідальності голову Тендерного комітету та усіх членів тендерного комітету, хто приймав участь у винесенні незаконного Протоколу № 123, Протоколу №124.1 від 29.03.2019 в аукціоні на “Послуги з охорони”. Додаток: Платіжне доручення № 30 від 03.04.2019, платник ТОВ “Архістратиг М”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2019 11:08
Дата рішення: 06 травня 2019 22:04
Рішення від 09.04.2019 № 4225 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 11:08
Рішення від 26.04.2019 № 5185.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 22:04

Документи подані скаржником

05 квітня 2019 15:55
Скарга.pdf
05 квітня 2019 15:56
Платежне доруч.pdf
05 квітня 2019 16:09
sign.p7s
05 квітня 2019 16:09
sign.p7s

Документи подані замовником

24 квітня 2019 16:05
пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Архiстратиг М" 1 759 728,00
UAH з ПДВ
1 759 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН-1" 1 780 000,00
UAH з ПДВ
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІМА - 2" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 13:11
паспорт наказ ришеня.pdf
28 березня 2019 13:08
Банк гар дов лиценз.pdf
28 березня 2019 12:28
sign.p7s
28 березня 2019 11:07
розрах варт послуг.pdf
27 березня 2019 15:48
лист згода додат2 2.pdf
27 березня 2019 15:48
разрохунок вп.pdf
27 березня 2019 15:48
Довид про наяв спец форм.pdf
27 березня 2019 15:47
Довид про аналог догов.pdf
27 березня 2019 15:47
Банківська гарантія .pdf
27 березня 2019 15:47
Довид про заборг.pdf
27 березня 2019 15:47
наказ.pdf
27 березня 2019 15:47
Довид про суд .pdf
27 березня 2019 15:47
Довид про реестр.pdf
27 березня 2019 15:47
Довид про радиозв.pdf
27 березня 2019 15:47
Аналог договор.pdf
27 березня 2019 15:47
Банк про заборгов.pdf
27 березня 2019 15:47
калькуляц .pdf
27 березня 2019 15:47
Довид про ГШР.pdf
27 березня 2019 15:47
Ришеня власника.pdf
27 березня 2019 15:47
лист про дотрим закон.pdf
27 березня 2019 15:47
Банк рахунок.pdf
27 березня 2019 15:47
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf
27 березня 2019 15:47
паспорт директора.pdf
27 березня 2019 15:47
Лицензия Банк.pdf
27 березня 2019 15:47
дови про зах довкил.pdf
27 березня 2019 15:46
тендер пропозиц.pdf
27 березня 2019 15:46
Ліцензія МВС.pdf
27 березня 2019 15:46
Статут 12 л.pdf
27 березня 2019 15:46
Довид про числ охорон.pdf
27 березня 2019 15:46
лист про достов.pdf
27 березня 2019 15:46
додаток 2 дислокац пост.pdf
27 березня 2019 15:46
калькуляц рвп.pdf
27 березня 2019 15:46
ИНН директора .pdf
27 березня 2019 15:46
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf.p7s
27 березня 2019 15:46
Довид про анти ди.pdf
27 березня 2019 15:46
Довид про не банкрот.pdf
27 березня 2019 15:46
лист згод на оброб.pdf
27 березня 2019 15:46
Довид про суд физ ос.pdf
27 березня 2019 15:46
Відгук МТА сервіс.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 11:55
Банківська ліцензія.pdf
28 березня 2019 11:55
Банківська довіреність.pdf
28 березня 2019 11:55
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
27 березня 2019 17:47
Статут.pdf
27 березня 2019 17:47
Проект договору.pdf
27 березня 2019 17:47
Паспорт.pdf
27 березня 2019 17:47
Наказ Загальних зборів.pdf
27 березня 2019 17:47
Ліцензія.pdf
27 березня 2019 17:47
Лист-Підтверження.pdf
27 березня 2019 17:47
Калькуляція.pdf
27 березня 2019 17:47
Додаток 5.pdf
27 березня 2019 17:47
Додаток 3.pdf
27 березня 2019 17:47
Додаток 2.2.pdf
27 березня 2019 17:47
Додадок 2.pdf
27 березня 2019 17:47
Договор АгроСоюз.pdf
27 березня 2019 17:47
Довідка про несудимість.pdf
27 березня 2019 17:47
Довідка про банкрутство.pdf
27 березня 2019 17:47
Витяг.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 14:12
Додаток 2.2 Лист згода.pdf
27 березня 2019 14:12
паспорт Леонов М.Ю. _ 5.pdf
27 березня 2019 14:12
паспорт Леонов М.Ю. _ 4.pdf
27 березня 2019 14:12
паспорт Леонов М.Ю. _ 3.pdf
27 березня 2019 14:12
паспорт Леонов М.Ю. _ 2.pdf
27 березня 2019 14:12
паспорт Леонов М.Ю. _ 1.pdf
27 березня 2019 14:12
ідентифікаційний номер.pdf
27 березня 2019 14:12
Довідка про несудимість.pdf
27 березня 2019 14:12
Довідка про банкрутство.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 9.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 8.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 7.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 6.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 5.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 4.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 3.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 2.pdf
27 березня 2019 14:12
Статут 1.pdf
27 березня 2019 14:12
Комерційна пропозиція _2.pdf
27 березня 2019 14:12
Комерційн пропозиція _1.pdf
27 березня 2019 14:12
Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2019 14:12
Виписка ЄДР 2.pdf
27 березня 2019 14:12
Виписка ЄДР 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю "Архiстратиг М"
#40723534
Відхилено 1 759 728,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:50
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН-1"
#40388615
Переможець 1 780 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 16:37

Документи

29 березня 2019 15:50
sign.p7s
29 березня 2019 15:49
ТК 123.pdf
29 березня 2019 13:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 16:37
sign.p7s
29 березня 2019 16:35
ТК 124.1.pdf
29 березня 2019 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "БОРИСФЕН-1"
#40388615
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 16:37
sign.p7s
29 березня 2019 16:35
ТК 124.1.pdf
29 березня 2019 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 травня 2019 10:40
договір охорона Борисфен-1.pdf укладений
07 травня 2019 10:39

Актуальні тендери

До пошуку