Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги з охорони об'єктів та особистої охорони)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-03-13-002311-a ● 04ef8b97ae4441bd913919f7bc46751b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад " Дніпровська міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983944 |
Місцезнаходження: | 49068, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1 |
Контактна особа: |
Арутюнян Неля Суренівна +380567662606 kzgkb11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2019 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 15:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 15:13 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (послуги з охорони об'єктів та особистої охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1 вул. Широка,222
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2019 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2019 15:10 |
Тендерна документація -2019 охорона.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога щодо страхування відповідальності
Дата подання: 22 березня 2019 10:21
Дата відповіді: 26 березня 2019 08:10
Стаття 7 ЗУ "Про страхування" не визначає обов'язкової відповідальності перед третіми особами. Тоді чому дану вимогу встановлюєте Ви? Та ще й з обмеженням мінімальної суми такого договору - не менше 400 тис. Ваша вимога порушує ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принцип недискримінації учасників закупівель. Адже переважне право має той, у кого даний документ є. І - навпаки. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни у документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів КЗ «Дніпровська міська лікарня № 11» Дніпровської міської ради, для підтвердження відповідності кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ст.22 Закону, зокрема «…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…»«…детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…»«…може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Так Замовником було прийнято рішення, що задля убезпечення КЗ «Дніпровська міська лікарня № 11» Дніпровської міської ради від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків від протиправних дій третіх осіб, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику.
Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Визначаючи розмір страхової суми тендерним комітетом було враховано: розмір орієнтовної вартості цієї закупівлі, що складає 1 000 000 грн., велика кількість матеріальних цінностей та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди.
Оскільки, від розміру страхової суми залежить визначення розміру можливої страхової компенсації завданої шкоди, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення мінімальної страхової суми в розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією вимоги до предмету закупівлі не є дискримінаційними умовами тендерної документації, не обмежують права можливих учасників торгів, не позбавляють право учасників торгів укласти страховий договір і не можуть бути визнані такими, що направлені на зменшення конкуренції та посилення дискримінації, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо, що вимога у тендерній документації з проведення закупівлі послуг цілодобової охорони об’єктів КЗ «Дніпровська міська лікарня № 11» Дніпровської міської ради, для підтвердження відповідності кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ст.22 Закону, зокрема «…інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі…»«…детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…»«…може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Так Замовником було прийнято рішення, що задля убезпечення КЗ «Дніпровська міська лікарня № 11» Дніпровської міської ради від можливих ризиків понесення ним значних майнових збитків від протиправних дій третіх осіб, Учасник повинен надати договір страхування своєї професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику.
Вищевказаний договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) може укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень.
Визначаючи розмір страхової суми тендерним комітетом було враховано: розмір орієнтовної вартості цієї закупівлі, що складає 1 000 000 грн., велика кількість матеріальних цінностей та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди.
Оскільки, від розміру страхової суми залежить визначення розміру можливої страхової компенсації завданої шкоди, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення мінімальної страхової суми в розмірі не менше ніж 40% від очікуваної вартості цієї закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією вимоги до предмету закупівлі не є дискримінаційними умовами тендерної документації, не обмежують права можливих учасників торгів, не позбавляють право учасників торгів укласти страховий договір і не можуть бути визнані такими, що направлені на зменшення конкуренції та посилення дискримінації, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.
Дискримінаційна вимога щодо договору з ораганми поліції
Дата подання: 22 березня 2019 10:23
Дата відповіді: 26 березня 2019 08:11
Стаття 19 ЗУ "Про охоронну діяльність" визначає, що співпраця з оргшанами поліції - це право, а не обов'язок суб'єктів охоронної діяльності. Тому вимагаючи даний документ, Ви дискримінуєте тих, хто дане право не використав. Законодавчо на сьогодні відсутне зоов'язання укладати договори з поліцією. Учасник має право надавтаи охоронні послуги самостійно. Тому Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна і ми вимагаємо її вилучити!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За тендерною документацією об’єктом охорони є медичний заклад, оснащений дорогим обладнанням, на території якого знаходиться велика кількість медичних препаратів, інструментарію та інших матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей (пацієнти, медперсонал, відвідувачі).
За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Згідно тендерної документації «Інформація та документи, які надаються учасником торгів, що підтверджують його відповідність критеріям відповідно до ст. 16 Закону, вимогам, визначеним ст. 17 Закону, та іншим вимогам Замовника» замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою, так як поняття Дискримінації - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
За результатами розгляду Вашого запитання, повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р., № 4616-VI (надалі за текстом - «Закон про охоронну діяльність») всім (без виключення) суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку.
За тендерною документацією об’єктом охорони є медичний заклад, оснащений дорогим обладнанням, на території якого знаходиться велика кількість медичних препаратів, інструментарію та інших матеріальних цінностей, а також постійно перебуває значна кількість людей (пацієнти, медперсонал, відвідувачі).
За умови виникнення непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони (кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку) підтримка правоохоронних органів персоналу охорони та груп швидкого реагування учасника безперечно дозволяє скоротити термін дії таких випадків та уникнути або максимально знизити ризик негативних наслідків як для громадян, що перебувають в цей час на об’єкті охорони, так і для замовника (у т.ч. і в частині матеріальних збитків).
Згідно тендерної документації «Інформація та документи, які надаються учасником торгів, що підтверджують його відповідність критеріям відповідно до ст. 16 Закону, вимогам, визначеним ст. 17 Закону, та іншим вимогам Замовника» замовник вимагає від учасника наявність меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС та не вважає це дискримінаційною вимогою, так як поняття Дискримінації - це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Оскільки Законом про охоронну діяльність не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю з правоохоронними органами (органами поліції МВС), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності (як і, наприклад, власне рішення кожного суб’єкта охоронної діяльності щодо придбання пульту центрального спостереження, транспортних засобів та створення груп швидкого реагування тощо).
Замовник вважає, що співпраця учасника з правоохоронними органами у формі, визначеній чинним законодавством, є одним із важливих показників його кваліфікації та вимога щодо наявності меморандуму про співпрацю з органами поліції МВС не порушує ст. 3 та ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-13-002311-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 09 квітня 2019 16:46
Вимога на протокол № 66 від 08.04.2019
Вимога на протокол № 66 від 08.04.2019 про відхилення тендерної пропозиції в окремому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 15:38
На Вашу вимогу тендерний комітет повідомляє таке.
Тендерною документацією встановлено, що учасники у складі пропозиції повинні надати: оригінал або нотаріально завірена копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції.
Разом, з цим, зазначена інформація може міститись як в різних довідках так і в однієї.
Проте, повторно наголошуємо, що у складі пропозиції ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" в жодній із наданих довідок із банку не зазначено інформації про відкриття рахунку.
Щодо підтвердження наявності матеріально – технічної бази, повідомляємо таке.
ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" стверджує, що довідка 402 є додатковою інформацією.
Відповідно до закупівельного законодавства та тендерної документації Учасники за бажанням можуть надати будь-які додаткові документи, отже такі документи не є обов’язковими у складі пропозиції, як такі що не передбачаються чинним законодавством.
Разом з цим, відповідно до умов тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (з наданням законодавчо обґрунтованого письмового пояснення щодо їх ненадання або аналогу документу (при наявності).
ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" не надано письмового пояснення про те, що довідка № 402 є додатковою інформацією та про те, що визначена в довідці інформація не передбачена чинним законодавством із обґрунтуванням даної інформації.
У зв’язку із цим, Довідка № 402, яка міститься на сторінці 21-22 тендерної документації учасника ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" складена не по формі визначеній в тендерній документації та не містить всю необхіну інформацію, яка вимагалась тендерною документацією.
Також, учасником не надано підтвердження щодо права власності зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази з 1 по 19 пункт, та відсутня інформаційна довідка, складена в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав, щодо неможливості підтвердити наявність матеріально-технічної бази копіями договорів оренди (надання послуг), або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів обладнання та матеріально-технічної бази з 1 по 19 пункт.
Тендерною документацією встановлено, що учасники у складі пропозиції повинні надати: оригінал або нотаріально завірена копію довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), а також залишок коштів на рахунку(ах) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції.
Разом, з цим, зазначена інформація може міститись як в різних довідках так і в однієї.
Проте, повторно наголошуємо, що у складі пропозиції ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" в жодній із наданих довідок із банку не зазначено інформації про відкриття рахунку.
Щодо підтвердження наявності матеріально – технічної бази, повідомляємо таке.
ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" стверджує, що довідка 402 є додатковою інформацією.
Відповідно до закупівельного законодавства та тендерної документації Учасники за бажанням можуть надати будь-які додаткові документи, отже такі документи не є обов’язковими у складі пропозиції, як такі що не передбачаються чинним законодавством.
Разом з цим, відповідно до умов тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (з наданням законодавчо обґрунтованого письмового пояснення щодо їх ненадання або аналогу документу (при наявності).
ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" не надано письмового пояснення про те, що довідка № 402 є додатковою інформацією та про те, що визначена в довідці інформація не передбачена чинним законодавством із обґрунтуванням даної інформації.
У зв’язку із цим, Довідка № 402, яка міститься на сторінці 21-22 тендерної документації учасника ТОВ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" складена не по формі визначеній в тендерній документації та не містить всю необхіну інформацію, яка вимагалась тендерною документацією.
Також, учасником не надано підтвердження щодо права власності зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази з 1 по 19 пункт, та відсутня інформаційна довідка, складена в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав, щодо неможливості підтвердити наявність матеріально-технічної бази копіями договорів оренди (надання послуг), або копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів обладнання та матеріально-технічної бази з 1 по 19 пункт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-13-002311-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 23 квітня 2019 15:16
Дата подання: 23 квітня 2019 15:16
скарга на рішення Замовника в окремому файлі
скарга , платіжне доручення і додатки подаються в окремих файлах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2019 18:52
рішення від 26.04.2019 № 5157.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 18:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2019 № 6050.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 22:16
Рішення від 16.05.2019 № 6050.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатом розгляду постанови АМКУ тендерним комітетом прийнято рішення про задоволення скарги , а саме: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом «Про публічні закупівлі»
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2019 10:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" |
910 224,00
UAH з ПДВ
|
910 224,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА"ФЕДЕРАЛ" |
950 208,00
UAH з ПДВ
|
950 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" |
964 320,00
UAH з ПДВ
|
964 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РУКОСТ" |
999 835,20
UAH з ПДВ
|
999 835,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" #40344845 |
Очікує рішення |
910 224,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 10:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" #40344845 |
Рішення скасоване |
910 224,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 10:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА"ФЕДЕРАЛ" #38111728 |
Рішення скасоване |
950 208,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 10:13
|
|
ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" #40359262 |
Рішення скасоване |
964 320,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2019 10:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 травня 2019 10:53 |
Коментар щодо відміни: | на підставі ст.31п.1 відхилення всіх тендерних пропозицій згідно Закону «Про публічні закупівлі» |
Документи:
23 травня 2019 10:53
|
протокол |