Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільній, 16а, в с. Антонівка Шполянського району – будівництво"
Очікувана вартість
5 603 163,60 UAH
UA-2019-03-13-002113-a f98a2df41a7e4b81a812660aa33bb799
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 13:40
Очікувана вартість: 5 603 163,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Шкільній, 16а, в с. Антонівка Шполянського району – будівництво"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20653, Україна, Черкаська область, село Антонівка Шполянського району, вул. Шкільна, 16а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 14:50
Проект договору амбулатории.doc
13 березня 2019 14:50
Додаток 2 Антонівка.rtf
13 березня 2019 14:50
ТД - Антонівка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц" 4 982 720,40
UAH з ПДВ
4 972 720,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 5 250 025,20
UAH з ПДВ
5 199 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 5 593 754,40
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 15:17
Витяг із статуту.pdf
28 березня 2019 15:17
Банківська гарантія.zip
28 березня 2019 15:13
Технічне завдання.pdf
28 березня 2019 15:13
Статут.pdf
28 березня 2019 15:13
Паспорт директора.pdf
28 березня 2019 15:13
Накази на працівників.pdf
28 березня 2019 15:13
Календарний план.pdf
28 березня 2019 15:12
Довідка про працівників.pdf
28 березня 2019 15:12
Довідка про обладнання.pdf
28 березня 2019 15:12
Довідка по статті 17.pdf
28 березня 2019 15:12
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2019 15:11
66.imd

Публічні документи

28 березня 2019 17:09
Електронний підпис
28 березня 2019 17:05
Кошторис_.pdf
28 березня 2019 17:05
380.imd
28 березня 2019 17:05
5_1_3 Договори ЦПХ_ДУ.pdf
28 березня 2019 17:05
Витяг з ЄДР.pdf
28 березня 2019 17:05
5_1_3 Довідка працівники.pdf
28 березня 2019 17:05
Виписка_.pdf
28 березня 2019 17:05
Статут.pdf
28 березня 2019 17:05
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2019 17:05
2_12 Лицензия нова.pdf
28 березня 2019 17:05
5_1_1 Відгук.pdf
28 березня 2019 17:05
Протокол ст_44 ЗУ.pdf
28 березня 2019 17:05
Календарний графік.pdf
28 березня 2019 17:05
Довкілля.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 15:42
ч 2 кваліфікація.7z
28 березня 2019 15:42
ч 1 кваліфікація.pdf
28 березня 2019 15:42
кошторис.pdf
28 березня 2019 15:42
відповідність.7z
28 березня 2019 15:42
банківська гарантія.7z
28 березня 2019 15:42
132 амбулат.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ТОВ Черкасизалізобетонстрой

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц"
#35317935
Переможець 4 972 720,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 16:24

Документи

03 квітня 2019 16:24
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:23
ПРОТОКОЛ 6 від 03.04.2019.doc
29 березня 2019 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц"
#35317935
4 972 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 16:24
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:23
ПРОТОКОЛ 6 від 03.04.2019.doc
29 березня 2019 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:56
КБ-3 укладений
02 лютого 2021 16:54
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:22
Дод.угода 10 дог. 1 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
12 січня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 08:16
Дод. угода 10 дог. 1 від 31.08.2020.pdf зміни до договору
11 січня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 11:34
Дод. угода 9 дог.1 Антонівка зміни до договору
29 травня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 13:25
Дод. угода 8 дог.1 Антонівка зміни до договору
13 травня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 16:23
ДУ 7 дог.1 Антонівка зміни до договору
24 квітня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 14:28
ДУ 6 дог 1 Антонівка.PDF зміни до договору
07 квітня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:56
Дод 5_Антонівка.pdf зміни до договору
03 січня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 17:11
Дод угода 4_Антонівка.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 17:08
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 17:28
Дод угода 3_Антонівка.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 17:27
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 10:33
ДУ 2 Антонівка.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:29
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 11:13
ДУ 1 Антонівка.pdf зміни до договору
19 квітня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 10:55
Договір.pdf укладений
19 квітня 2019 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 4.1 Розділу 4 договору в новій редакції. Викласти додатки 1, 2, 3, 4 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3 Договору, сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. Ціна Договору зменшилась і становить 4 268,37193 тис. грн. з ПДВ. 2. Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 4 268,37193 тис.грн. з ПДВ». 3. Внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна), Додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва)), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 4. Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх у наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначаються датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 10 грудня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 10 грудня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строки дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». Внести зміни до додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 2 941,09458 тис.грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 888,4986 тис.грн. з ПДВ»; Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1 Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт- датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 травня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного договору»; «П.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 травня 2020 року»; Додатки 2,3,4 до Договору будуть викладені в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору в частині зміни назви Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації на Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (відповідно до пункту 1.1 розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 28.02.2020 № 125). 2. Ціна цього Договору становить 3 829,59318 тис. грн з ПДВ (три мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні 18 копійок з ПДВ). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 2 941,09458 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 2 561,46054 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 379,63404 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 888,4986 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 785,19875 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 103,29985 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та Підрядника та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Ціна цього Договору становить 3 829,59318 тис. грн з ПДВ (три мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні 18 копійок з ПДВ). 2.Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 2 941,09458 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 2 561,46054 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 379,63404 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 888,4986 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 805,19875 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 83,29985 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.». 3.Внести зміни до додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в частині зміни реквізитів Підрядника та викласти їх в новій редакції: «Підрядник: Приватне підприємство «АГРОСЕРВІС-ПЛЮС-Ц», вул. Смілянська, 44, офіс 306, м. Черкаси, 18002. р/р UA 753510050000026003878923092 в АТ «Укрсиббанк» р/р UA 828201720355329001070703124 в ДКСУ м. Київ Код ЄДРПОУ 35317935 ІПН 353179323013 тел. (0472) 54-32-88». 2.Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 3. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 5. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 6. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 7. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 3 829,59318 тис. грн з ПДВ (три мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні 18 копійок з ПДВ). 2. Відповідно до пунктів 3 і 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1 Розділу 5 «Виконання робіт» та пункту 10.2 Розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 серпня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 серпня 2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 3. Внести зміни до додатку 3 (План фінансування будівництва (на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 Розділу 3. «Ціна договору» цього Договору, яким визначено, що ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, Сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 38,52271 тис. грн. і становить 3 791,07047 тис. грн. з ПДВ (три мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто три гривні 18 копійок з ПДВ). 3.Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 2 941,09458 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 2 561,46054 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 379,63404 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 849,97589 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 770,84995 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 79,12594 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.». 4.Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3. «Ціна договору» Сторони домовились, що Остаточна вартість Робіт за цим Договором, яку має сплатити Замовник на користь Підрядника, визначається на підставі фактично виконаних обсягів Робіт та оформлених і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт - примірна форма № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 Розділу 3. «Ціна договору» цього Договору, яким визначено, що ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, Сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 38,52271 тис. грн. і становить 3 791,07047 тис. грн. з ПДВ (три мільйони сімсот дев’яносто одна тисяча сімдесят гривень 47 копійок з ПДВ). 3.Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 2 941,09458 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 2 561,46054 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 379,63404 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 849,97589 тис. грн. з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 770,84995 тис. грн.; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 79,12594 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.». 4.Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3. «Ціна договору» Сторони домовились, що Остаточна вартість Робіт за цим Договором, яку має сплатити Замовник на користь Підрядника, визначається на підставі фактично виконаних обсягів Робіт та оформлених і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт - примірна форма № КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3). 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 6. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 3 791 070,47
UAH (в тому числі ПДВ 631 845,08 UAH)