Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні кресла та стільці
Очікувана вартість
75 800,00 UAH
UA-2019-03-13-001805-a ● c625ca3885fc4d51b96161e8ad57ac4a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://www.facebook.com/uamedpro/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Надія Бігун +380672201711 nadezhda.begun@gmail.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2019 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 75 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 379,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Фінансування
Закупівля за кошти: | Глобальний фонд |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Закупівля проводиться відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні. Закупівлі відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні не підпадають під дію ЗУ "Про публічні закупівлі" та звільняються від ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
Офісні кресла та стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01000, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
30 червня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2019 14:03 |
Договір стільці.docx |
13 березня 2019 14:03 |
КД_стільці.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 березня 2019 10:03
Дата відповіді: 15 березня 2019 10:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі!
1. Так, у разі застосування в конкурсній документації торгової марки або моделі, можливе надання еквіваленту, що повністтю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
2. Так, участь можуть приймати ФОП. Оцінка буде проводитися без ПДВ, оскільки ця закупівля не обкладається ПДВ.
1. Так, у разі застосування в конкурсній документації торгової марки або моделі, можливе надання еквіваленту, що повністтю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
2. Так, участь можуть приймати ФОП. Оцінка буде проводитися без ПДВ, оскільки ця закупівля не обкладається ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
63 280,00
UAH
|
23 квітня 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №4-МЕБ від 13.05.2019.pdf | укладений |
14 травня 2019 13:29
|