Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
187 000,00 UAH
UA-2019-03-13-001691-a de076ece7fd64b5b9e42535072491cac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Антоненко Тетяна Петрівна

380629587514 cpmsd1marbu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885262
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Контактна особа: Антоненко Тетяна Петрівна
380629587514
cpmsd1marbu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 21 березня 2019 14:23
Очікувана вартість: 187 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 935,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Дезінфікуючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Радіна М.В.,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 13:46
оголошення дезсредства.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-001691-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 14 березня 2019 16:55
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, режим використання засобу через туманогенератор ( Це жарт? Звідки він у вас?), температура зберігання не нижче 0 ( Це теж жарт? А якщо нижче - то відхилите?), вказані режими використання з зазначенням концентрацій та експозицій, властиві тільки зазначеній в документації торговій марці, зазначені Європейські стандарти EN, які не потрібні в Україні ( Для чого? і т.д. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2019 12:55
Щодо вимоги, текст якої прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a, вважаю не можливим її задоволення, з наступних підстав.
1. Зміст Вимоги не відповідає вимогам 5 та 6 п. 14.1. Порядку проведення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 у діючій редакції (далі – Порядок), а саме відсутні найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога та номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога.
2. Відповідно до абз. 1 п. 6.4. Порядку зазначення про можливість пропонувати аналоги та/або еквіваленти є правом а не обов’язком замовника.
3. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. КНП «ЦПМСД № 1 м. Маріуполя», ще як комунальний заклад, мало підтверджені документально негативні наслідки використання його працівниками закуплених деззасобів, які не відповідали вимогам, зазначеним в закупівлі UA-2019-03-13-001691-a (див. протокол засідання Тендерного комітету КЗ «ЦПМСД № 1» № 70 від 05.12.2016). Саме з врахуванням такого негативного досвіду і складені медико-технічні умови за закупівлею UA-2019-03-13-001691-a.
Розгорнути Згорнути
Щодо вимоги, текст якої прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a, вважаю не можливим її задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001691-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 27 березня 2019 15:23
Вимога
Ми чітко розуміємо, що Замовник вирішив розіграти карту "алергій" для протягування у переможці "свого" постачальника. Доводимо до відома, що нам ,як постачальнику продукції, не надходило з 2016 року жодної інформації від Вашої струуктури, щодо проявів алергійних реакцій на дезінфікуючі засоби, які ми реалізовували. Подібні випадки згідно вимог Трудового Кодексу повинні бути належним чином зафіксовані - Замовник повинен був повідомити Постачальника про подібні випадки, чого не зробив. Зважаючи на вищевикладене, ми будемо рекомендувати виробнику звернутися до суду з метою захисту його чесного ім"я та притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника. Вимагаємо змінити протизаконне рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції, провести неупередженну оцінку. В іншому випадку ми направляємо листи до Депаратаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 11:06
Щодо вимог ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» від 27.03.2019, текст яких прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a (далі – Вимоги), вважаю не можливим їх задоволення, з наступних підстав.
1. Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Цим самим наказом визнані такими, що втратили чинність наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 № 49 «Про внесення змін до порядку здійснення допорогових закупівель».
На час подання Вимог їх зміст повинен був відповідати положенням п. 12 Інструкції але не відповідає ним. Зокрема в них не зазначені найменування Замовника та номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якої ініційовані Вимоги, у зв’язку з чим не зрозуміло чи стосуються вони закупівлі UA-2019-03-13-001691-a.
2. Відповідно до абз. 1 п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 в редакції, яка діяла до 19.03.2019 (далі – Порядок), зазначення про можливість пропонувати аналоги та/або еквіваленти є правом а не обов’язком замовника. На час оголошення закупівлі діяв саме Порядок.
3. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. КНП «ЦПМСД № 1 м. Маріуполя», ще як комунальний заклад, мало підтверджені документально негативні наслідки використання його працівниками закуплених деззасобів, які не відповідали вимогам, зазначеним в закупівлі UA-2019-03-13-001691-a (див. протокол засідання Тендерного комітету КЗ «ЦПМСД № 1» № 70 від 05.12.2016). Саме з врахуванням такого негативного досвіду та Рекомендацій щодо закупівель дезінфекційних засобів лікувально-профілактичними установами міста Маріуполя, погоджених начальником управління охорони здоров’я Маріупольської міської ради Данилковим С.О., начальником Маріупольської міської філії ДУ «Донецький ОЛЦ МОЗ України» Терещенком В.М. та начальником тендерного управління Маріупольської міської ради Івченком М.О., і складені медико-технічні умови за закупівлею UA-2019-03-13-001691-a. Пропозиція ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» їм не відповідає.
Розгорнути Згорнути
Вимоги ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» від 27.03.2019, текст яких прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a вважаю не можливим їх задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001691-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 27 березня 2019 15:42
Шановний!
В Наказі №35 Зовнішторгвидав України чітко вказані причини, по яких можна дискваліфікувати пропозицію Учасника. Ви же вигадуєте протизаконно щось своє! Це нонсенс, за який будете покарані!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 11:07
Щодо вимог ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» від 27.03.2019, текст яких прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a (далі – Вимоги), вважаю не можливим їх задоволення, з наступних підстав.
1. Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Цим самим наказом визнані такими, що втратили чинність наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 № 49 «Про внесення змін до порядку здійснення допорогових закупівель».
На час подання Вимог їх зміст повинен був відповідати положенням п. 12 Інструкції але не відповідає ним. Зокрема в них не зазначені найменування Замовника та номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якої ініційовані Вимоги, у зв’язку з чим не зрозуміло чи стосуються вони закупівлі UA-2019-03-13-001691-a.
2. Відповідно до абз. 1 п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 в редакції, яка діяла до 19.03.2019 (далі – Порядок), зазначення про можливість пропонувати аналоги та/або еквіваленти є правом а не обов’язком замовника. На час оголошення закупівлі діяв саме Порядок.
3. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. КНП «ЦПМСД № 1 м. Маріуполя», ще як комунальний заклад, мало підтверджені документально негативні наслідки використання його працівниками закуплених деззасобів, які не відповідали вимогам, зазначеним в закупівлі UA-2019-03-13-001691-a (див. протокол засідання Тендерного комітету КЗ «ЦПМСД № 1» № 70 від 05.12.2016). Саме з врахуванням такого негативного досвіду та Рекомендацій щодо закупівель дезінфекційних засобів лікувально-профілактичними установами міста Маріуполя, погоджених начальником управління охорони здоров’я Маріупольської міської ради Данилковим С.О., начальником Маріупольської міської філії ДУ «Донецький ОЛЦ МОЗ України» Терещенком В.М. та начальником тендерного управління Маріупольської міської ради Івченком М.О., і складені медико-технічні умови за закупівлею UA-2019-03-13-001691-a. Пропозиція ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» їм не відповідає.
Розгорнути Згорнути
Вимоги ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» від 27.03.2019, текст яких прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a вважаю не можливим їх задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001691-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 01 квітня 2019 11:46
Вимога!
Ми більше не можемо в якості контрарументів вислуховувати від вас різну нефахову нісенітницю. Все вами написано, а нами підготовлені документи для контролюючих органів. Не треба більше виправдовуватись - чим більше пишите, тим більше загоняєте себе в кут!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 15:54
Щодо вимоги ТОВ «ВІК – ХХІ ВІК» від 01.04.2019, то вона стосується рішення відносно Борщ Ніни Володимирівни, яке ще не приймалося. Відповідно відсутній предмет для вимоги.
Відсутній предмет для вимоги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001691-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УНІВЕР-САН", Код ЄДРПОУ:42029247
Дата подання: 03 квітня 2019 18:42
СКАРГА щодо незаконності дій тендерного комітету
Скаржник (суб’єкт оскарження)
ТОВ «УНІВЕР-САН»
61010, Харківська обл., м. Харків
вул. Гімназійна набережна, 16 код ЄДРПОУ 42029247 Тел. (099) 716-86-64

Замовник дії якого оскаржуються
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя"
87504, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
ЄДРПОУ: 37885262
тел. (0629) 58-75-11;58-75-14

СКАРГА
щодо незаконності дій тендерного комітету
Відповідно до оголошення № UA-2019-03-13-001691-a, яке розміщено на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 13.03.2019р. Комунальним некомерційним підприємством Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя" (далі – Замовник) оголошено допорогову закупівлю ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби).
Замовником було прийнято рішення згідно Протоколу № 57 від 02.04.2019р. засідання тендерного комітету, що порушує Наказ ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» виходячи з наступного.
Щодо Протоколу засідання тендерного комітету № 57 від 02.04.2019р. (далі – Протокол)
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника положень Наказу ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» при прийнятті рішення про визначення переможцем пропозиції Фізичної особи підприємця Борщ Ніни Володимирівни згідно Протоколу № 57 від 02.04.2019р. (далі - Протокол) що доводиться наступним.
Відповідно Ч.9 п.2 Р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 (далі – Інструкція) під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Проте, пропозиція ФОП Борщ Ніни Володимирівни не відповідає вимогам Замовника викладеним в Оголошенні для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів, а саме:
1. В Додатку № 1 Технічні (якісні) вимоги до товару та Додатку №2 вимагалось:
1.1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання то-вару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа ви-робника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист по-винен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівл.і згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі.
ФОП Борщ Ніна Володимирівна надала:
- Гарантійний лист ТОВ «ДЕЗАНТ» №80 від 13.03.2019р. в якому не вказано повну назву замовника і учасника. (документ не відповідає вимогам документації)
- Гарантійний лист ТОВ «Лізоформ М» №44/Т від 13.03.2019р. в якому не вказано повну назву учасника. (документ не відповідає вимогам документації)
- Гарантійний лист Lysoform Dr. Hans Rosemann GmBH від 14.03.2019р. в якому не вказано повну назву учасника. (документ не відповідає вимогам документації)
1.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника.
ФОП Борщ Ніна Володимирівна надала:
Відомість про учасника від 19.03.2019р. №7 в якій не вказаний факс, фактична адреса, телефон для контактів, скорочене найменування учасника. (документ не відповідає вимогам документації)
1.3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
ФОП Борщ Ніна Володимирівна надала:
Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.09.2018р. (документ не відповідає вимогам документації)
1.4. У складі пропозиції також надається інформація у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних торгів згідно проекту договору, що запропоновано замовником та підписаний проект договору згідно додатку 4 документації.
ФОП Борщ Ніна Володимирівна надала:
Довідку від 19.03.2019р. з погодженням з істотними умови проекту договору, які є невід’ємною частиною документації торгів. (документ не відповідає вимогам документації)
В Додатку № 1 Технічні (якісні) вимоги до товару вказано, що у разі подання пропозиції, яка не відповідає медико-технічним вимогам та визначе-ному переліку, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації електронних торгів.

Із зазначеного слідує, що пропозиція ФОП Борщ Ніни Володимирівни не відповідає медико-технічним та іншим вимогам Замовника, що викладені в тендерній документації.

На підставі викладеного, керуючись п.12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10

ВИМАГАЄМО:
1) Усунути порушення у процесі проведення закупівлі.
2) Відмінити Протокол засідання тендерного комітету № 57 від 02.04.2019р.
3) Розглянути пропозицію ТОВ "УНІВЕР-САН".

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2019 15:01
Щодо вимоги ТОВ «УНІВЕР-САН», текст якої 03.04.2019 прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a (далі – Вимога), вважаю не можливим її задоволення, з наступних підстав.
1. Відповідно до п. 7. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 7 Закону, Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 9 Закону, в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про найменування юридичної особи, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, у тому числі скорочене (за наявності).
Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 9 Закону, в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи – підприємця.
У зазначених у Вимозі гарантійних листах наведені прізвище, ім’я, по батькові учасника відповідно до вимог наведених норм Закону.
Таким чином, в контексті вимог закупівлі, обставин, наведених в Вимозі та наведених норм Закону, рішення про визнання переможцем фізичної особи підприємця Борщ Ніни Володимирівни не суперечить умовам закупівлі.

2. З набранням чинності 07.05.2011 Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи – підприємця» від 07.04.2011 № 3205-VI (п. 14) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виконує функції свідоцтва про державну реєстрацію.

3. Стосовно не зазначення факсу, фактичної адреси, телефону для контактів, скороченого найменування учасника у відомостях про учасника від 19.03.2019 № 7 (далі – Відомості).
Факсимільний апарат, фототелеграфний апарат - комплекс механічних, світлооптичних і електронних пристроїв, призначений для передачі зображень нерухомих плоских об'єктів (оригіналів) по електричних каналах зв'язку або для прийому таких зображень (з відтворенням об'єкту передачі у вигляді його копії – факсиміле).
Відповідно до наведеного, функції факсимільного апарату можуть виконати електронна пошта (e-meil) або відповідні додатки до смартфонів (Viber, WhatsApp).
У бланку Відомостей наведені e-meil, фактична адреса, телефон для контактів учасника. Що стосується скороченого найменування, то воно, враховуючи наведені у п. 1 положення Закону, може бути лише у юридичної особи.
Розгорнути Згорнути
Щодо вимоги ТОВ «УНІВЕР-САН», текст якої 03.04.2019 прикріплено до закупівлі UA-2019-03-13-001691-a (далі – Вимога), вважаю не можливим її задоволення, з наступних підстав

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2019 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 117 125,00
UAH з ПДВ
117 125,00
UAH з ПДВ
Документи
БОРЩ НІНА ВОЛОДИМИРІВНА 186 450,00
UAH з ПДВ
186 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕР-САН" 187 000,00
UAH з ПДВ
187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 19:50
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2019 17:43
Електронний підпис
19 березня 2019 17:37
Пропозиція.PDF
19 березня 2019 17:37
Бланідас марка А.PDF
19 березня 2019 17:37
Бланідас Актив.PDF
19 березня 2019 17:37
Сурфаніос_лемон_фреш.PDF
19 березня 2019 17:37
Тіланол.PDF
19 березня 2019 17:37
Аеродезин 2000.PDF
19 березня 2019 17:37
Соліокс.PDF
19 березня 2019 17:37
Дезекон ОМ.PDF
19 березня 2019 17:37
Лізоформін 3000.PDF

Публічні документи

19 березня 2019 17:11
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА 2.pdf
19 березня 2019 17:11
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА 1.pdf
19 березня 2019 17:11
УСТАВНІ ДОКУМЕНТИ.pdf
19 березня 2019 17:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

БОРЩ НІНА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "УНІВЕР-САН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 117 125,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 14:31
БОРЩ НІНА ВОЛОДИМИРІВНА
#1940000521
Переможець 186 450,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 13:32

Документи

27 березня 2019 14:31
протокол 51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БОРЩ НІНА ВОЛОДИМИРІВНА
#1940000521
186 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
борщ.pdf укладений
09 квітня 2019 13:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 186 450,00
UAH з ПДВ