Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проведення медичних оглядів працівників ДП УЗФО ЧАЕС
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2019-03-13-001592-a da241baabefe4b18a1770d04ea23d05d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Рабчевський

+380459342806 rabchevskij@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління забезпечення функціонування об'єктів Чорнобильської АЕС"
Код ЄДРПОУ: 36359955
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., Славутич, вул. Військових будівельників, 9
Контактна особа: Сергій Рабчевський
+380459342806
rabchevskij@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Комунальне неприбуткове підприємство "Славутицька міська лікарня" є єдиною лікувальною установою на території м. Славутича, яка надає медичні послуги населенню міста (підтверджується листом МОЗ України № 7.07-58/3623-18/28789 від 30.10.2018), у тому числі й працівникам ДП УЗФО ЧАЕС (95%) за місцем проживання.
Комунальне неприбуткове підприємство "Славутицька міська лікарня" має ліцензію на право проведення всіх медоглядів (у тому числі психіатричних і наркологічних) і є лікувальною установою вищої категорії, яка володіє великим і всебічним клінічним і організаційним досвідом, у тому числі й з організації, проведення медичних оглядів працівників різних категорій, але особливо осіб, що працюють в умовах іонізуючих випромінювань.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 13:45
Оскарження наміру укласти договір: 24 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
561 чоловік
проведення медичних оглядів працівників ДП УЗФО ЧАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Тендерна документація

13 березня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#41736008
Переможець 331 789,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 13:45

Документи

13 березня 2019 13:45
Електронний підпис
13 березня 2019 13:44
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 13:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#41736008
331 789,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 13:45
Електронний підпис
13 березня 2019 13:44
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 11:40
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 10:18
Додаткова угода №1 до Договору №19-055-П.pdf зміни до договору
06 травня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 11:41
Договір №19-055-П від 25.03.2019.pdf укладений
25 березня 2019 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок
Номер договору про закупівлю: №19-055-П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору від 25.03.2019 №19-055-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 239 675,80
UAH з ПДВ