Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Очікувана вартість
6 204 478,31 UAH
UA-2019-03-13-001086-c de404d8644474775aefee2621b1a3a1a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:35
Очікувана вартість: 6 204 478,31 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 022,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 186000 UAH
Publication date: 13 березня 2019 16:58
Enquiries until: 11 серпня 2019 10:00
Complaints submission until: до 17 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 204 478 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 022 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Запасні частини до пасажирських вагонів
spare parts for passenger cars
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
7 шт
Ящик високовольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик високовольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019
7 шт
Ящик низьковольтний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ящик низьковольтний
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2019 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 18:54
2512 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_13.08.2019.docx
13 серпня 2019 18:54
Зміни до тендеру_2512_13.08.2019.doc
06 серпня 2019 18:05
Додаток №9_нова редакція_06.08.2019.docx
06 серпня 2019 18:05
Зміни до тендеру_2512_06.08.2019.doc
13 серпня 2019 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2019 18:54
2512 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_13.08.2019.docx
06 серпня 2019 18:05
2512 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_06.08.2019.docx
13 березня 2019 16:55
2512 ТД зч до пас.вагонів.docx
13 серпня 2019 18:54
Зміни до тендеру_2512_13.08.2019.doc
06 серпня 2019 18:05
Додаток №9_нова редакція_06.08.2019.docx
13 березня 2019 16:55
Додаток №9.docx
06 серпня 2019 18:05
Зміни до тендеру_2512_06.08.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-001086-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 29 березня 2019 13:35
Вимоги до тендера UA-2019-03-13-001086-c
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону:
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.

2.У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”

3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів.
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 01 квітня 2019 09:45
Причина: Розділення вимог за питаннями
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001086-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 01 квітня 2019 09:49
Вимога 1 від 01.04.2019 року
1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-001086-c:
1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування.
2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника.
3.Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 18:07
замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001086-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 01 квітня 2019 10:01
Вимога 2 від 01.04.2019 року
2.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне внести зміни до тендерної документації, а саме:
У Додатку №3 “Цінова пропозиція” до Тендерної докумендації вказано:
“ Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.
Примітка:
***кількість днів відтермінування не менше 30 банківських днів;”.
Враховуючи складову імпортних комплектуючих (75 % собівартості продукції), просимо внести зміни до пункту “Оплата” та викласти його у наступній редакції:
“ Оплата здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів.
Враховуючи ці зміни у Додатку №3 просимо внести зміни до пункту 6.1 Додатку №9 “Проект договору поставки (істотні умови)” Тендерної документації та викласти цей пункт у наступній редакції:
“ 6.1. Оплата Продукції за цим Договором ЗАМОВНИКОМ здійснюється: 30 % від вартості договору протягом 10 банківських днів з моменту його підписання у вигляді передплати та 70 % вартості кожної поставленої партії продукції з моменту реєстрації податкової накладної протягом 10 банківських днів, у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на поставлену партію Продукції, обумовлену згідно з п. 5.2 при наявності документів, зазначених у пункті 7.1 цього Договору.”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 18:06
Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001086-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р.", Код ЄДРПОУ:38381956
Дата подання: 01 квітня 2019 10:05
Вимога 3 від 01.04.2019 року
3.Ми, як виробник електричного обладнання для пасажирських вагонів, спираючись на досвід виробництва електричного обладнання в 2018 році, вважаємо за необхідне збільшити очікувану вартість комплекта (шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону + ящик високовольтний + ящик низьковольтний) електричного обладнання до рівня 1 180 000,00 грн з ПДВ , у зв’язку із застосуванням систем кондиціювання повітря різних виробників (АВК, ВКМ), що в 2018 році призвело до непередбачуваних витрат виробників електричного обладнання, пов’язаних з модифікацією конструкції електричного обладнання до різних типів кондиціонерів.
Встановлена очікувана вартість не відповідає кон’юктурі ринку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 18:07
замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-03-13-001086-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РІСТ", Код ЄДРПОУ:42499898
Дата подання: 03 квітня 2019 11:30
UA-2019-03-13-001086-c
До даного тендеру поставлене запитання наступного змісту:
«1.Ми, як виробник обладнання для пасажирських вагонів у зв’язку з оголошеним тендером UA-2019-03-11-002002-a на дахову систему кондиціювання повітря, до складу якої входить необхідність діагностування кондиціонеру, обладнання для можливості індивідуального регулювання температури, та з необхідністю узгодження технічних параметрів між даховою системою кондиціювання повітря, пультом пасажира та шафою управління пропонуємо внести додаткові вимоги до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону тендера UA-2019-03-13-001086-c: 1.Діагностика стану системи кондиціювання повітря з можливістю її сервісного обслуговування. 2.Управління пультами пасажирів і пультом провідника. Узгодження параметрів пультів пасажира з кондиціонером і управління кондиціонером в частині забезпечення мікроклімату, який задає пасажир індивідуально в купе.»
Наше підприємство є виробником шаф управління і контролю електрообладнання пасажирських вагонів та має багаторічний досвід виготовлення продукції. На наш погляд, запитання щодо можливості реалізації діагностування системи кондиціювання та управління пультами пасажирів і пультом провідника на шафі управління є неможливим - при існуючий системі закупівель, тобто коли окремі комплектуючі вироби електрообладнання (кондиціонер, пульт пасажирський, шафа управління купе провідника тощо), які працюють у взаємозв’язку між собою, закуповують окремо від різних виробників (постачальників). Тому кожен з цих виробів має виконувати свої функції автономно. Зокрема, на даний час існує декілька виробників дахових кондиціонерів з різними схемами та вимогами щодо їх підключення.
Пульт (шафа) управління забезпечує подачу живлення, автоматичне і ручне управління системою кондиціювання. Функція дагностики кондиціонера має бути реалізована у самому кондиціонері, оскільки параметри діагностувати визначає виробник кондиціонера (можна вимірювати температуру повітря на вході-виході, тиск фреону, напругу, струм і багато чого ще в залежності від того, що потрібно для забезпечення алгоритму роботи кондиціонеру). Тобто у вимогах до пульта управління прописувати діагностику УКВ не потрібно.
Що стосується пультів пасажирів: Шафа управління забезпечує надання напруги на ланцюги живлення до кожного пульта у кожному купе. Але самі пульти також виготовляються різними виробниками, мають індивідуальну конструкцію та алгоритм роботи, і, окрім регулювання температури повітря в купе, можуть мати різні додаткові функції та елементи: вмикання освітлення, розетки, індикацію зайнятості туалету, кнопку виклика провідника, регулятор гучності радіо та інше. Тому вважаємо, що функція регулювання температури повітря в купе має бути реалізована у самому пульті пасажира, а не у шафі управління.
Також варто зазначити, що постачальники комплектуючих виробів (кондиціонера, шафи управління, пультів пасажира) постійно ведуть роботи з удосконалення своїх виробів, що значно ускладнює, а іноді і унеможливлює їх взаємозв’язок на етапі пуско-налагодження вагону, особливо у разі, коли функції одного виробу перекладаються на інші вироби.
Прийняття додаткових умов зараз значно звужує коло постачальників та наводить на думку про лобіювання інтересів конкретного постачальника (виробника) шафи управління.
Звертаємося до Вас з вимогою не вносити дискримінаційні зміни до тендерної документації, які обмежують участь у торгах потенційних виробників даної продукції, шляхом доповнення додаткових вимог до технічних характеристик (Додаток А) шафа управління і контролю електрообладнання пасажирського вагону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2019 18:07
замовником внесені зміни

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-13-001086-c.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: TIDA TECHNIC LTD, Код ЄДРПОУ:11196994
Дата подання: 14 вересня 2019 12:37
не відповідність учасника
пропозиція учасника не відповідає вимигам тендерної документації. детально у скарзі до Антимонопольного комітету України.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 16:54
рішення від 18.09.2019 № 13207.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 16:54
Рішення від 04.10.2019 №14272.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 22:41

Документи подані скаржником

14 вересня 2019 12:36
оплата №4.pdf
14 вересня 2019 12:36
573 Дані на товар.pdf
14 вересня 2019 12:36
Зразок паспорту ПКЕ-32.pdf
14 вересня 2019 12:36
Зразок паспорту ЯВ.pdf
14 вересня 2019 12:36
Зразок паспорту ЯЗЖ.pdf
14 вересня 2019 12:36
Дані на товар.pdf
14 вересня 2019 12:36
RCU.0510-19 Шкаф управления.pdf

Документи подані замовником

02 жовтня 2019 13:04
2510 2511 2512 (КЛОПОТАННЯ).docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2019
UA-2019-03-13-001086-cde404d8644474775aefee2621b1a3a1a
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) Документи
Відхилено
Документи
TIDA TECHNIC LTD Документи
Відхилено
ТОВ «ВМЗ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 серпня 2019 16:17
Копія сертифікату.pdf
13 серпня 2019 16:17
Копія змін до ТУ шафа.pdf
13 серпня 2019 16:17
Копії сертифікатів.pdf
13 серпня 2019 16:17
Зразок паспорту шафа.pdf
13 серпня 2019 16:17
Декларація шафа.pdf
13 серпня 2019 16:17
Дані на товар.pdf
13 серпня 2019 16:17
Лист-підтвердження.pdf
13 серпня 2019 16:17
Лист-згода.pdf
13 серпня 2019 16:17
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
13 серпня 2019 16:17
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2019 16:17
banking_licence_ПУМБ.pdf
13 серпня 2019 16:17
Гарантія_UAH 186 000,00.pdf.p7s.p7s
13 серпня 2019 16:17
Гарантія_UAH 186 000,00.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 17:28
9.pdf
13 серпня 2019 17:28
8.pdf
13 серпня 2019 17:28
6.pdf
13 серпня 2019 17:28
5.pdf
13 серпня 2019 17:28
4.pdf
13 серпня 2019 17:28
3.pdf
13 серпня 2019 17:28
2.pdf
13 серпня 2019 17:28
10.pdf
13 серпня 2019 17:28
1.pdf

Документи

21 серпня 2019 10:07
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

20 серпня 2019 17:40
ЯН СТ50 20 000 ПСиспр укр 5.pdf
20 серпня 2019 17:40
ЯВ СТ50 30 000 ПС испр укр 5.pdf
20 серпня 2019 17:13
RCU.0510-19 Шкаф управления.pdf
20 серпня 2019 17:13
ТУ У 023 зм. 3 скан цвет..pdf
20 серпня 2019 17:13
ТУ У 022 зм. 4 скан цвет..pdf
20 серпня 2019 17:13
ТУ У 021 зм. 5 скан цвет.pdf
20 серпня 2019 17:13
Керівництво ЯН.pdf
20 серпня 2019 17:13
Керівництво ЯВ.pdf
20 серпня 2019 17:13
Керівництво ШУ.pdf
20 серпня 2019 17:13
Захист довкілля.pdf
20 серпня 2019 17:13
Декларація.pdf
20 серпня 2019 17:13
Дані на товар.pdf
20 серпня 2019 17:13
Ст17 -2.pdf
20 серпня 2019 17:13
СТ17 -1.pdf
20 серпня 2019 17:12
протокол_більше 50.pdf
20 серпня 2019 17:12
Наказ Іщенко.pdf
20 серпня 2019 17:12
Лист-згода Іщенко.pdf
20 серпня 2019 17:12
Досвід.pdf
20 серпня 2019 17:12
Витяг ВМЗ.pdf
20 серпня 2019 17:12
Licence.zip
20 серпня 2019 17:12
Dovirenist_Ryzhiy.zip
20 серпня 2019 17:12
Гарантия 5195.zip
20 серпня 2019 17:12
Цінова пропозиція 1086.pdf

Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 19:27
Протокол 14.pdf
20 серпня 2019 19:27
Наказ (1).pdf
20 серпня 2019 19:27
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
20 серпня 2019 19:27
Креслення ЯЗЖ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Креслення ЯВ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Креслення ПКЕ-32.pdf
20 серпня 2019 19:27
Зразок паспорту ЯЗЖ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Зразок паспорту ЯВ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Зразок паспорту ПКЕ-32.pdf
20 серпня 2019 19:26
Додаток 2015р..PDF
20 серпня 2019 19:26
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 19:26
Витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 19:26
Виписка з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 19:26
атестат ISO 8О072.pdf
20 серпня 2019 19:26
580 Лист гарантія.pdf
20 серпня 2019 19:26
579 Лист підтвердження.pdf
20 серпня 2019 19:26
575 Дані на товар.pdf
20 серпня 2019 19:26
567 Довідка загальна.pdf
20 серпня 2019 19:26
536 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)

TIDA TECHNIC LTD

ТОВ «ВМЗ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ВМЗ» 6 049 369,20
UAH з ПДВ
6 049 369,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 6 199 200,00
UAH з ПДВ
6 199 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 17:40
ЯН СТ50 20 000 ПСиспр укр 5.pdf
20 серпня 2019 17:40
ЯВ СТ50 30 000 ПС испр укр 5.pdf
20 серпня 2019 17:13
RCU.0510-19 Шкаф управления.pdf
20 серпня 2019 17:13
ТУ У 023 зм. 3 скан цвет..pdf
20 серпня 2019 17:13
ТУ У 022 зм. 4 скан цвет..pdf
20 серпня 2019 17:13
ТУ У 021 зм. 5 скан цвет.pdf
20 серпня 2019 17:13
Керівництво ЯН.pdf
20 серпня 2019 17:13
Керівництво ЯВ.pdf
20 серпня 2019 17:13
Керівництво ШУ.pdf
20 серпня 2019 17:13
Захист довкілля.pdf
20 серпня 2019 17:13
Декларація.pdf
20 серпня 2019 17:13
Дані на товар.pdf
20 серпня 2019 17:13
Ст17 -2.pdf
20 серпня 2019 17:13
СТ17 -1.pdf
20 серпня 2019 17:12
протокол_більше 50.pdf
20 серпня 2019 17:12
Наказ Іщенко.pdf
20 серпня 2019 17:12
Лист-згода Іщенко.pdf
20 серпня 2019 17:12
Досвід.pdf
20 серпня 2019 17:12
Витяг ВМЗ.pdf
20 серпня 2019 17:12
Licence.zip
20 серпня 2019 17:12
Dovirenist_Ryzhiy.zip
20 серпня 2019 17:12
Гарантия 5195.zip
20 серпня 2019 17:12
Цінова пропозиція 1086.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 19:27
Протокол 14.pdf
20 серпня 2019 19:27
Наказ (1).pdf
20 серпня 2019 19:27
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
20 серпня 2019 19:27
Креслення ЯЗЖ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Креслення ЯВ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Креслення ПКЕ-32.pdf
20 серпня 2019 19:27
Зразок паспорту ЯЗЖ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Зразок паспорту ЯВ.pdf
20 серпня 2019 19:27
Зразок паспорту ПКЕ-32.pdf
20 серпня 2019 19:26
Додаток 2015р..PDF
20 серпня 2019 19:26
Витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 19:26
Витяг з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 19:26
Виписка з ЄДР.pdf
20 серпня 2019 19:26
атестат ISO 8О072.pdf
20 серпня 2019 19:26
580 Лист гарантія.pdf
20 серпня 2019 19:26
579 Лист підтвердження.pdf
20 серпня 2019 19:26
575 Дані на товар.pdf
20 серпня 2019 19:26
567 Довідка загальна.pdf
20 серпня 2019 19:26
536 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВМЗ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 17:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ВМЗ»
#32934770
6 049 369,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 14:53
ЦЗВ-03-11419-01.pdf укладений
12 травня 2020 14:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:30
ЦЗВ-03-11419-01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 18:10
Договір ЦЗВ-03-11419-01 від 05.11.2019.pdf укладений
05 листопада 2019 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-11419-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 6 913 564,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 152 260,80 UAH)