Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Болт лапчастий для інженерних споруд
Очікувана вартість
86 586,79 UAH
UA-2019-03-13-000965-c 4c4ab39addc04335833e0f29827144f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 13:42
Очікувана вартість: 86 586,79 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 комплект
Болт лапчастий для інженерних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
150 комплект
Болт лапчастий для інженерних споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 15:59
7619243860 ТД (Болт лапчастий для інженерних споруд).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-000965-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ ТРАНС", Код ЄДРПОУ:39318356
Дата подання: 02 травня 2019 13:30
Вимога щодо скасування рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ ТРАНС" (ПП "ДОМ ТРАНС"), код ЄДРПОУ 39318356 звертається до Вас з вимогою щодо скасування рішення, яке прийнято тендерним комітетом згідно з Протоколом № 12 від 24 квітня 2019 року, стосовно визнання переможцем торгів № 3743476 (UA-2019-03-13-000965-c) за кодом ДК 021:2015– 44530000-4 Кріпильні деталі (Болт лапчастий для інженерних споруд) ТОВ «ПРОМІНВЕСТ-Д», оскільки документи, надані ТОВ «ПРОМІНВЕСТ-Д» у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації.

Згідно з п.1 Додатку №6 Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ», для підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно - технічній документації, учасник повинен був надати один з наступних документів:
- Сертифікат відповідності
Або
- довідку органу з оцінки відповідності з інформацією проте, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів та Декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7)
Або
- декларацію про відповідність (якщо товар підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів).
На виконання вищевказаних вимог учасник надав Сертифікат відповідності UA1.190.0007774-17 на продукцію «Болти лапчасті», виданий органом сертифікації ОО ТОВ «Випробувально-сертифікаційний центр «ПІВДЕНТЕСТ», з терміном дії з 26.05.2017 по 05.04.2019.
Відповідно п.1.1. Додатку №6 Тендерної документації, якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції (до 31.12.2019), то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності.
На виконання вищевказаної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист ТОВ «НОРМТЕХСТАНДАРТ» вих. №64 від 21.03.2019 у якому зазначено, що ТОВ «НОРМТЕХСТАНДАРТ» гарантує, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифіката відповідності UA1.190.0007774-17.
Тобто, на виконання вимог тендерної документації та для виконання гарантійного зобов’язання, викладеного у листі вих. №64 від 21.03.2019, учасник повинен був надати новий сертифікат відповідності не пізніше 05.04.2019.
Слід зазначити, що в порушення вищевказаних вимог, учасник до теперішнього часу не надав новий сертифікат відповідності на заміну сертифікату відповідності UA1.190.0007774-17, який 06.04.2019 припинив свою дію.
Виходячи з вищенаведеного, просимо скасувати рішення, яке прийнято тендерним комітетом згідно з Протоколом № 12 від 24 квітня 2019 року, стосовно визнання переможцем торгів № 3743476 (UA-2019-03-13-000965-c) за кодом ДК 021:2015– 44530000-4 Кріпильні деталі (Болт лапчастий для інженерних споруд) ТОВ «ПРОМІНВЕСТ-Д» та переглянути тендерну пропозицію, надану ПП "ДОМ ТРАНС".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 08:05
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативно-технічній документації учасник торгів повинен надати, зокрема, сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк), видані органом з оцінки відповідності або органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або іншими органами акредитованими Національним агенством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності.
В складі пропозиції учасника міститься сертифікат відповідності (UA1.190.0007774-17) чинний на момент подання пропозиції. Оскільки термін дії сертифікату відповідності з 26.05.2017 до 05.04.2019, а терміну постачання продукції до 31.12.2019 р. в складі пропозиції учасника міститься також гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності.
Новий чинний сертифікат відповідності повинен надаватися при поставці продукції.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-13-000965-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ ТРАНС", Код ЄДРПОУ:39318356
Дата подання: 02 травня 2019 15:55
Скарга
Оскарження рішення тендерного комітету
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2019 18:37
Рішення від 07.05.2019 № 5543 + лист Замовник.pdf
Дата публікації: 07 травня 2019 18:37
рішення від 22.01.2019 №6455.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 21:52

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 84 144,00
UAH з ПДВ
83 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ ТРАНС" 85 202,40
UAH з ПДВ
83 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 15:02
ДОВІДКА КОРУПЦІЯ.pdf
25 квітня 2019 15:02
ДОВІДКА ГУ ДФС.pdf
25 квітня 2019 15:02
довідка МВД .zip
02 квітня 2019 11:53
сканирование0001.pdf
29 березня 2019 15:51
Електронний підпис
29 березня 2019 15:49
ДОВІДКА.pdf
29 березня 2019 15:49
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
29 березня 2019 15:49
СТАТУТ.pdf
29 березня 2019 15:49
ПАСПОРТ ЯКОСТІ.pdf
29 березня 2019 15:49
ЗГІДНО СТАТУТУ.pdf
29 березня 2019 15:49
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 березня 2019 15:49
ДОВІДКА банк.pdf
29 березня 2019 15:49
ДЕРЖАВ.РЕЭСТР.pdf
29 березня 2019 15:49
ТС.pdf
29 березня 2019 15:49
ОФІЦІЙНИЙ ПРЕДСТАВНИК.pdf
29 березня 2019 15:49
НАКАЗ ПРОТОКОЛ.pdf
29 березня 2019 15:49
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
29 березня 2019 15:49
ЕТИКЕТКА.pdf
29 березня 2019 15:49
ПРАЦІВНИКИ.pdf
29 березня 2019 15:49
ДАНІ НА ТОВАР.pdf
29 березня 2019 15:49
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 березня 2019 15:49
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
29 березня 2019 15:49
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
29 березня 2019 15:49
ТУ.pdf
29 березня 2019 15:49
ПДВ.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 16:18
ТУ БЛ.PDF
28 березня 2019 16:18
Тех. частина БЛ.PDF
28 березня 2019 16:18
тендерна пропозиція БЛ.PDF
28 березня 2019 16:18
статут.pdf
28 березня 2019 16:18
Рішення засновників.pdf
28 березня 2019 16:18
Наказ Шаповал.PDF
28 березня 2019 16:18
Кваліф. частина БЛ.PDF
28 березня 2019 16:18
Довіреність на Шаповал.PDF
28 березня 2019 16:18
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМ ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39819940
Переможець 83 800,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 12:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМIНВЕСТ-Д ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39819940
83 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2019 18:32
ДУ 1 до дог. ЛНХ-19254НЮ (1).pdf зміни до договору
11 липня 2019 18:31
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 10:51
Договір.pdf укладений
04 червня 2019 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору посатавки.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19254/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 81 159,84
UAH (в тому числі ПДВ 13 526,64 UAH)