Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000940-a f27b75a8a19f4ff581742443bc06ee36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Михайлівна Копиця

+380532501401 poltopab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Полтавське обласне патологоанатомічне бюро"
Код ЄДРПОУ: 13962611
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка 23-В
Контактна особа: Валентина Михайлівна Копиця
+380532501401
poltopab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 15:20
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Виділені додаткові кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Комп’ютерна техніка (системний блок, пристрої введення, мережевий фільтр, WIFI адаптер, монітор, операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Шевченка 23-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 11:32
компютерна техніка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 березня 2019 10:13
Дата відповіді: 14 березня 2019 15:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним вимогам (якісних, кількісних) характеристикам у додатку № 2 до тендерної документації
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-000940-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 квітня 2019 15:59
До уваги замовника
Ознайомившись з пропозицією ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" звертаємо увагу Замовника на невідповідність пропозиції тендерним вимогам.

В тендерній документації Замовником прописано надати «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.».

Учасник в своїй тендерній пропозиції надає лист від компанії Софтіко, датований 2017 роком, без зазначення номера тендера, без вказівки конкретного закуповуваного для цього тендера товару, що ніяк не відповідає вищезазначеній вимозі і не підтверджує дійсність стосунків Учасника з дистриб’ютором на сьогоднішній день.

Просимо Замовника дотримуватися с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання.

А також просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2019 16:30
Шановний учасник, дякуємо за вимогу.

Розглянувши тендерну пропозицію переможця аукціону ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» ми також звернули увагу, що авторизаційний лист датований 2017 роком, та незазначений номер оголошення тендеру. Тендерний комітет вважає, що відсутність даної інформації щодо номеру тендеру не впливає (не спотворює) предмет закупівлі і кваліфікується як технічна помилка Учасника. Також, щоб бути впевненим у партнерських стосунках ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» і ТОВ «СОФТІКО» на даний час (щодо дати авторизованого листа) ми звернулись до ТОВ «СОФТІКО» чи дійсно на даний час ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» є офіційним дилером їхньої компанії. В свою чергу ТОВ «СОФТІКО» надав авторизований лист для ПОПАБ, в якому підтверджується наявність партнерських відносин з ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» на даний час, що засвідчується чинним договором співробітництва, за № 1109/17-1 від 01.09.2017 року, також зазначив у листі номер тендера. Тому, для дискваліфікації ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» немає підстав. Також наголошуємо, що ключовим показником відкритих торгів є ціна. Цінова пропозиція переможця аукціону відкритих торгів нас повністю влаштовує.

З повагою тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 63 120,00
UAH з ПДВ
63 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 76 232,88
UAH з ПДВ
76 232,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2019 22:55
ДФС Полтава.jpg
02 квітня 2019 16:18
МВС 18.03.pdf
28 березня 2019 12:57
авторизація_вінда 10.pdf
28 березня 2019 12:57
Microsoft Partner Network.pdf
28 березня 2019 12:57
істотні умови договору.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 13:31
Електронний підпис
28 березня 2019 13:27
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 63 120,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 13:42

Документи

01 квітня 2019 13:42
Електронний підпис
01 квітня 2019 13:39
img458.jpg
29 березня 2019 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
63 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 13:42
Електронний підпис
01 квітня 2019 13:39
img458.jpg
29 березня 2019 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
15 квітня 2019 10:16
img472.jpg укладений
15 квітня 2019 10:15
img473.jpg укладений
15 квітня 2019 10:15
img474.jpg укладений
15 квітня 2019 10:15
img475.jpg укладений
15 квітня 2019 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 520,00 UAH)