Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання.
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000865-a ● 234325dc554e43729b51949522497d16
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02544537 |
Вебсайт: | http://www.kvppu.com |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13 |
Контактна особа: |
Бабич Надія Василівна 380444565345 kvppu1903@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2019 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання. Розробка рповодиться по двом майданчикам за адресами: м.Київ, вул. Полковника Шутова, 13 та м.Київ, вул. Януша Корчака, 8. Строк надання кінцевого результату до 31 травня 2019 року. Більш детальна інформація про технічні і якісні характеристики викладені в Оголошенні та Додатках.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2019
—
31 травня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2019 15:34 |
Додаток 3 (Проект договору).docx |
18 березня 2019 15:34 |
Додаток 2.docx |
18 березня 2019 15:34 |
Додаток 1.docx |
18 березня 2019 15:34 |
Оголошення проектно -кошторисної документації (зі змінами).pdf |
18 березня 2019 15:34 |
Додаток 3 (Проект договору).docx
|
||
18 березня 2019 15:34 |
Додаток 2.docx
|
||
18 березня 2019 15:34 |
Додаток 1.docx
|
||
18 березня 2019 15:34 |
Оголошення проектно -кошторисної документації (зі змінами).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифіковані виконавці
Дата подання: 13 березня 2019 18:26
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:19
Звертаємо увагу Замовника, що безпосередні виконавці окремих розділів проектної документації повинні бути сертифіковані. Одного кваліфікаційного сертифікату не достатньо. Як мінімум 2 ( кошторисника та пожежника) Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання копії Ліцензії на проектну діяльність
Дата подання: 14 березня 2019 15:37
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:19
Відповідно до Ліцензійних умов та Переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва прийнято на виконання вимог Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», що набув чинності 28.06.2015, зі списку робіт що підлягають ліцензуванню виключені роботи з проектування, оскільки сьогодні виконавці цих робіт проходять професійну атестацію – сертифікацію. Просимо видалити вимогу щодо надання копії Ліцензії на проектну діяльність з пункту 4.1 Оголошення про проведення закупівлі, як таку, що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Зміна назви предмету закупівлі
Дата подання: 14 березня 2019 15:38
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:13
Просимо змінити назву предмету закупівлі, а саме «системи централізованого пожежного спостерігання» замінити на «системи передавання тривожних сповіщень» у відповідності до вимог п.12.2 ДБН В.25-56:2014 та Правил з пожежного спостерігання (наказ МВС України № 349 від 30.03.2015р.).
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Узгодження проектної документації
Дата подання: 14 березня 2019 15:39
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:12
Відповідно до «Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052 до повноважень ДСНС не входить узгодження проектної документації. Просимо вилучити цю вимогу, як таку, що не відповідає чинному законодавству.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Щодо наявності сертифікатів відповідності на матеріали і комплектуючі
Дата подання: 14 березня 2019 15:40
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:13
З 1 січня 2018 скасована обов'язкова сертифікація продукції, яка виконувалася відповідно до Декрету (і власне втрачає силу сам Декрет). Це означає, що надалі вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації. Одночасно у відповідності до п.5.11 ДБН В.2.5-56:2014 обладнання протипожежного призначення повинно мати сертифікат відповідності. Просимо видалити вимогу щодо наявності сертифікатів відповідності на матеріали і комплектуючі внесені до проекту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2019 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
50 000,00
UAH з ПДВ
|
9 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
72 974,00
UAH з ПДВ
|
9 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
28 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САЛАМАНДР |
55 000,00
UAH з ПДВ
|
55 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс" |
76 002,00
UAH з ПДВ
|
76 002,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПЄРУН |
139 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ" |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
115 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3160814252 |
Рішення скасоване |
9 999,98
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 10:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3160814252 |
Відхилено |
9 999,98
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 10:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Переможець |
9 999,99
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2019 10:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 09:52
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 16:59
|
Договір 10.pdf | укладений |
09 квітня 2019 09:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання послуг |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір № 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання послуг |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |