Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання.
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000865-a 234325dc554e43729b51949522497d16
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 березня 2019 11:43
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання. Розробка рповодиться по двом майданчикам за адресами: м.Київ, вул. Полковника Шутова, 13 та м.Київ, вул. Януша Корчака, 8. Строк надання кінцевого результату до 31 травня 2019 року. Більш детальна інформація про технічні і якісні характеристики викладені в Оголошенні та Додатках.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації на встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифіковані виконавці
Дата подання: 13 березня 2019 18:26
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:19
Звертаємо увагу Замовника, що безпосередні виконавці окремих розділів проектної документації повинні бути сертифіковані. Одного кваліфікаційного сертифікату не достатньо. Як мінімум 2 ( кошторисника та пожежника) Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Щодо надання копії Ліцензії на проектну діяльність
Дата подання: 14 березня 2019 15:37
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:19
Відповідно до Ліцензійних умов та Переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва прийнято на виконання вимог Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності», що набув чинності 28.06.2015, зі списку робіт що підлягають ліцензуванню виключені роботи з проектування, оскільки сьогодні виконавці цих робіт проходять професійну атестацію – сертифікацію. Просимо видалити вимогу щодо надання копії Ліцензії на проектну діяльність з пункту 4.1 Оголошення про проведення закупівлі, як таку, що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Зміна назви предмету закупівлі
Дата подання: 14 березня 2019 15:38
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:13
Просимо змінити назву предмету закупівлі, а саме «системи централізованого пожежного спостерігання» замінити на «системи передавання тривожних сповіщень» у відповідності до вимог п.12.2 ДБН В.25-56:2014 та Правил з пожежного спостерігання (наказ МВС України № 349 від 30.03.2015р.).
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Узгодження проектної документації
Дата подання: 14 березня 2019 15:39
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:12
Відповідно до «Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій» Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052 до повноважень ДСНС не входить узгодження проектної документації. Просимо вилучити цю вимогу, як таку, що не відповідає чинному законодавству.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Щодо наявності сертифікатів відповідності на матеріали і комплектуючі
Дата подання: 14 березня 2019 15:40
Дата відповіді: 18 березня 2019 12:13
З 1 січня 2018 скасована обов'язкова сертифікація продукції, яка виконувалася відповідно до Декрету (і власне втрачає силу сам Декрет). Це означає, що надалі вся продукція, яка входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації. Одночасно у відповідності до п.5.11 ДБН В.2.5-56:2014 обладнання протипожежного призначення повинно мати сертифікат відповідності. Просимо видалити вимогу щодо наявності сертифікатів відповідності на матеріали і комплектуючі внесені до проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянули. Відповідні зміни до закупівлі будуть внесені найближчим часом.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 50 000,00
UAH з ПДВ
9 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 72 974,00
UAH з ПДВ
9 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 68 000,00
UAH з ПДВ
28 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 55 000,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс" 76 002,00
UAH з ПДВ
76 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПЄРУН 139 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ" 135 000,00
UAH з ПДВ
115 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2019 15:55
20190326_143811.jpg
26 березня 2019 15:32
Додаток 2.pdf
26 березня 2019 15:32
Додаток 1.pdf
26 березня 2019 15:32
довідка.pdf

Публічні документи

26 березня 2019 08:20
Форма пропозиції.pdf
26 березня 2019 08:20
Сертифікат Яковлєв.pdf
26 березня 2019 08:20
Сертифікат Макарова.pdf
26 березня 2019 08:20
Сертификат Тєльнова.pdf
26 березня 2019 08:20
Обстеження.pdf
26 березня 2019 08:20
Лист підтвердження.pdf
26 березня 2019 08:20
Кошториси.pdf
26 березня 2019 08:20
Копія витягу з ЄДР.pdf
26 березня 2019 08:20
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 березня 2019 17:30
Електронний підпис
26 березня 2019 17:28
статут.pdf
26 березня 2019 17:28
витяг єдр.pdf
26 березня 2019 17:28
проект договору.pdf
26 березня 2019 17:28
тех.вимоги.pdf
26 березня 2019 17:28
витяг пдв копія.pdf
26 березня 2019 17:28
відомості єдр.pdf
26 березня 2019 17:28
Сертификат_Пикож_И.А..pdf
26 березня 2019 17:28
протокол заг.зборів.pdf
26 березня 2019 17:28
наказ про призначення.pdf
26 березня 2019 17:28
акт огляду.pdf
26 березня 2019 17:28
уповноважена особа.pdf
26 березня 2019 17:28
наявність працівників.pdf
26 березня 2019 17:28
не банкрут.pdf
26 березня 2019 17:28
погодження з договром.pdf
26 березня 2019 17:28
огляд обєкта довідка.pdf
26 березня 2019 17:28
відповідність оп.пб.зд.pdf
26 березня 2019 17:28
гарантія 1 рік.pdf
26 березня 2019 17:28
без авансу.pdf
26 березня 2019 17:28
пропозиція.pdf

Публічні документи

26 березня 2019 16:36
ПРОТОКОЛ на Грегу.PDF
26 березня 2019 14:39
протокол на Грегу.PDF
26 березня 2019 14:39
пропозиція.PDF
26 березня 2019 14:39
ПРАВОЧИНИ.PDF
26 березня 2019 14:39
ЄДРПОУ.PDF
26 березня 2019 14:39
довiренiсть .PDF
26 березня 2019 14:39
Гарантійний лист1.PDF
26 березня 2019 14:39
Гарантійний лист.PDF
26 березня 2019 14:39
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 березня 2019 14:39
виписка ЄДР.PDF
26 березня 2019 14:39
акт огляду.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 17:04
Пропозиція.pdf
25 березня 2019 17:04
Статут.pdf
25 березня 2019 17:04
Довідка про підписанта.pdf
25 березня 2019 17:04
Протокол зборів.pdf
25 березня 2019 17:04
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 березня 2019 17:04
Акт обстеження.pdf
25 березня 2019 17:04
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 березня 2019 17:04
Довідка про банкрутство.pdf
25 березня 2019 17:04
Довідка з банку.pdf
25 березня 2019 17:04
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 15:20
Електронний підпис
22 березня 2019 14:52
СЕРТИФ.rar
22 березня 2019 14:52
КВАЛ.rar

Публічні документи

26 березня 2019 14:49
сертифікат Храпійчук.PDF
26 березня 2019 14:49
Сертифікат Панченко П.Г..PDF
26 березня 2019 14:49
Свідоцтво ПДВ.PDF
26 березня 2019 14:49
Протокол Панченко ОВ.PDF
26 березня 2019 14:49
Пропозиція.PDF
26 березня 2019 14:49
Обстеженя корпусів.pdf
26 березня 2019 14:49
Наказ про признач. д-ра.pdf
26 березня 2019 14:49
Ліцензія.PDF
26 березня 2019 14:49
Лист погодження.PDF
26 березня 2019 14:49
Лист гарантія.PDF
26 березня 2019 14:49
Довідка про фахівців.PDF
26 березня 2019 14:49
Довідка ЄДРПОУ.PDF
26 березня 2019 14:49
Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ УА-СИСТЕМИ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"

ТОВ САЛАМАНДР

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"

ТОВ ПЄРУН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСК-ПРОФІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3160814252
Рішення скасоване 9 999,98
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3160814252
Відхилено 9 999,98
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
Переможець 9 999,99
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 10:20

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3160814252

№ рішення у справі

60/15-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 квітня 2019 09:52
Протокол 12.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗИЛЬЧУК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3160814252

№ рішення у справі

60/15-р/к

Дата рішення у справі

18.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 квітня 2019 10:14
Протокол 12.pdf

Документи

03 квітня 2019 10:16
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
9 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 10:16
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 09:52
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
25 червня 2019 16:59
Договір 10.pdf укладений
09 квітня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання послуг
Номер договору про закупівлю: Договір № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання послуг
Номер договору про закупівлю: Договір № 10
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 999,99
UAH (в тому числі ПДВ 1 666,66 UAH)