Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000791-c 374a09e3439d40caa1a3fa96a7c7d286
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лутчина Ірина Сергіївна

+380513231382 selsovetarb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Арбузинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376653
Місцезнаходження: 55300, Україна , Миколаївська обл., Арбузинка, провулок Каштановий будинок 18
Контактна особа: Лутчина Ірина Сергіївна
+380513231382
selsovetarb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 14:44
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 14:44
Початок аукціону: 01 квітня 2019 14:43
Очікувана вартість: 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
342 шт
Шкільні меблі (39160000-1 - Шкільні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55301, Україна, Миколаївська область, смт. Арбузинка, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 13:36
перелік змін.docx
21 березня 2019 13:36
протокол ст.7.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.6.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.5.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.4.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.3.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.2.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.1.pdf
21 березня 2019 13:36
ТД меблі шкільні зі змінами.docx
21 березня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 13:36
перелік змін.docx
21 березня 2019 13:36
протокол ст.7.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.6.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.5.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.4.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.3.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.2.pdf
21 березня 2019 13:36
протокол ст.1.pdf
21 березня 2019 13:36
ТД меблі шкільні зі змінами.docx
13 березня 2019 14:40
ТД меблі шкільні.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-000791-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Покатило Любов Семенівна, Код ЄДРПОУ:1516102760
Дата подання: 05 квітня 2019 11:54
Вимога Замовнику щодо неможливості обрання учасника ФОП Концуру Наталью Володимирівну переможцем закупівлі UA-2019-03-13-000791-с, неможливості укладання з ним договору, унаслідок невідповідності тендерної пропозиції означеного учасника вимогам тендерної документації Замовника.
Просимо звернути увагу Тендерного комітету Арбузинської селищної ради Миколаївської області на те що в тендерній документації яка надана ФОП Концурою Н.В. не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
- згідно Розділу 3 п. 1 тендерної документації всі документи повинні містити підписи уповноваженої особи та відбиток печатки, в разі відсутності надати лист-пояснення відсутності печатки;
-не підписана належним чином Іноформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі;
- також відсутня видаткова накладна чи акт про виконанні роботи до анлогічного договру від 16.07.2018 року № 2, що підтверджує виконання договру в повному обсязі та належним чином в вказаний договором термін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 09:17
Тендерний комітет вважає, що переможець торгів надав всі необхідні документи передбачені тендерною документацією та виконав умови в повному обсязі
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000791-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Покатило Любов Семенівна, Код ЄДРПОУ:1516102760
Дата подання: 15 квітня 2019 23:42
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможця
Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації 1Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. Так: у пункті 2. необхідно було вказати адресу (юридична, поштова,електронна) учасника торгів. Електронна адреса учасником не вказана. У пункті 3. необхідно було вказати телефон/факс. Факс учасником не вказано. У пункті 5. необхідно було вказати форму власності, юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правову форма господарювання, дату утворення, місце реєстрації, спеціалізацію. Учасником надано неправдиву інформацію щодо дати утворення та місця реєстрації. У пункті 9. необхідно було вказати П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника. Учасником не надано відомостей щодо П.І.Б. та посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника. У пункті 12. необхідно було вказати П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Учасником не надано відомостей щодо П.І.Б. та посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю. Додатново звертаємо ОСОБЛИВУ УВАГУ ЗАМОВНИКА на те, що також відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації форма тендерної пропозиції Учасником надається за результатами торгів переможцем торгів. Учасник не виконав дану вимогу Замовника та не надав відповідний документ з моменту оголошення його переможцем закупівлі, хоча у складі своєї тендерної пропозиції надано гарантійного листа про надання остаточної тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації необхідно надати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання відповідної довідки. Учасник своєю довідкою взагалі ніяким чином не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, передбаченим чинним законодавством України.
Відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації учасником не підтверджено відомості у повному обсязі. Крім цього, учасником закупівлі виступає фізична особа-підприємець, а 3) довідку у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та 6) довідку у довільній формі про те, що учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів – надано не від імені учасника ФОП, а від фізичної особи.
ТЯК, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 (стор. 12)
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації

Відповідно до вимог тендерної документації Замовника встановлено, що крайньою датою терміну поставки є 31.12.2019р. Однак, учасником в складі тенденної пропозиції надано сертифікати відповідності на запропоновану продукцію, що діють до 17.04.2019р.; до 06.09.2019р.; до 19.12.2019. Крім цього, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні будь-які пояснення щодо поновлення терміну дії вищезазначених документів.
В складі тендерної пропозиції учасник не надав згідно п.11) розділу 3 тендерної документації копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди або баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Звертаємо увагу, що фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію платника єдиного податку.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про санкції» в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції» і повинні підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідної довідки/інформації про те, що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Учасником-переможцем не надано відповідний документа у складі своєї пропозиції.
На підставі всього вищевикладеного зрозуміло, що тендерна пропозиція ФОП КОНЦУР НАТАЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає дискваліфікації.
Згідно вимог, передбачених тендерною документацією, Замовник в даному випадку відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, в тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим умовами тендерної документації Замовника, так як надана з порушеннями.
Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України ВИМАГАЄМО прийняти дану вимогу до розгляду, скасувати протокол засідання тендерного комітету Арбузинської селищної ради № 46 від 05.04.2019р. та дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника закупівлі - ФОП КОНЦУР НАТАЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 квітня 2019 23:47
Причина: ...
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000791-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Покатило Любов Семенівна, Код ЄДРПОУ:1516102760
Дата подання: 15 квітня 2019 23:48
Вимога щодо дискваліфікації переможця
Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації 1Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. Так: у пункті 2. необхідно було вказати адресу (юридична, поштова,електронна) учасника торгів. Електронна адреса учасником не вказана. У пункті 3. необхідно було вказати телефон/факс. Факс учасником не вказано. У пункті 5. необхідно було вказати форму власності, юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правову форма господарювання, дату утворення, місце реєстрації, спеціалізацію. Учасником надано неправдиву інформацію щодо дати утворення та місця реєстрації. У пункті 9. необхідно було вказати П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника. Учасником не надано відомостей щодо П.І.Б. та посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника. У пункті 12. необхідно було вказати П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Учасником не надано відомостей щодо П.І.Б. та посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю. Додатново звертаємо ОСОБЛИВУ УВАГУ ЗАМОВНИКА на те, що також відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації форма тендерної пропозиції Учасником надається за результатами торгів переможцем торгів. Учасник не виконав дану вимогу Замовника та не надав відповідний документ з моменту оголошення його переможцем закупівлі, хоча у складі своєї тендерної пропозиції надано гарантійного листа про надання остаточної тендерної пропозиції.

Відповідно до вимог Додатку 2 до Тендерної документації необхідно надати відомості про наявність обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання відповідної довідки. Учасник своєю довідкою взагалі ніяким чином не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, передбаченим чинним законодавством України.

Відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації учасником не підтверджено відомості у повному обсязі. Крім цього, учасником закупівлі виступає фізична особа-підприємець, а 3) довідку у довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та 6) довідку у довільній формі про те, що учасник немає заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів – надано не від імені учасника ФОП, а від фізичної особи.

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлена учасником, не відповідає вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4. У разі, якщо тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника встановлено, що крайньою датою терміну поставки є 31.12.2019р. Однак, учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікати відповідності на запропоновану продукцію, що діють до 17.04.2019р.; до 06.09.2019р.; до 19.12.2019. Крім цього, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні будь-які пояснення щодо поновлення терміну дії вищезазначених документів.

В складі тендерної пропозиції учасник не надав згідно п.11) розділу 3 тендерної документації копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди або баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Звертаємо увагу, що фізичні особи-підприємці подають податкову декларацію платника єдиного податку.

Відповідно до вимог тендерної документації учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про санкції» в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України «Про санкції» і повинні підтвердити шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідної довідки/інформації про те, що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Учасником-переможцем не надано відповідний документа у складі своєї пропозиції.

На підставі всього вищевикладеного зрозуміло, що тендерна пропозиція ФОП КОНЦУР НАТАЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає дискваліфікації.
Згідно вимог, передбачених тендерною документацією, Замовник в даному випадку відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам, в тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим умовами тендерної документації Замовника, так як надана з порушеннями.
Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України ВИМАГАЄМО прийняти дану вимогу до розгляду, скасувати протокол засідання тендерного комітету Арбузинської селищної ради № 46 від 05.04.2019р. та дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника закупівлі - ФОП КОНЦУР НАТАЛІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

09 квітня 2019 09:17
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 275 652,00
UAH з ПДВ
275 652,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Покатило Любов Семенівна 361 858,00
UAH з ПДВ
361 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2019 23:18
Електронний підпис
08 квітня 2019 23:10
Довідка ДФС
08 квітня 2019 23:09
Довідка МВС
08 квітня 2019 23:07
Документи переможця
28 березня 2019 23:59
Електронний підпис
28 березня 2019 23:51
тех вимоги.pdf
28 березня 2019 23:51
таблиця відповідності.pdf
28 березня 2019 23:51
санкции.pdf
28 березня 2019 23:51
пропозицыя.pdf
28 березня 2019 23:51
проект дог.pdf
28 березня 2019 23:51
повноваження.pdf
28 березня 2019 23:51
Паспорт.PDF
28 березня 2019 23:51
мат база.pdf
28 березня 2019 23:51
лист ст 17.pdf
28 березня 2019 23:51
лист про звітність.pdf
28 березня 2019 23:51
Лист виробника.pdf
28 березня 2019 23:51
лист антикор програма.pdf
28 березня 2019 23:51
Код.PDF
28 березня 2019 23:51
згода персональні дані.pdf
28 березня 2019 23:51
довідка про несудимість.pdf
28 березня 2019 23:51
довідка про відс заборг.pdf
28 березня 2019 23:51
довідка бенефіціар.pdf
28 березня 2019 23:51
довідка аналог договори.pdf
28 березня 2019 23:51
дов про захист довкілля.pdf
28 березня 2019 23:51
гар лист санкції.pdf
28 березня 2019 23:51
витяг единій.pdf
28 березня 2019 23:51
Виписка.PDF
28 березня 2019 23:51
Аналог дог.PDF

Публічні документи

29 березня 2019 13:58
10. Звіт_єдиний податок.PDF
29 березня 2019 13:57
5. Виписка з ЄДР ЮО та ФОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Покатило Любов Семенівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3118119566
Переможець 275 652,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 11:27

Документи

05 квітня 2019 11:27
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОНЦУР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3118119566
275 652,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 11:27
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:24
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 квітня 2019 16:28
Коментар щодо відміни: Ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі " замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій .
Документи:
18 квітня 2019 16:28
Протокол