Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 00000000, 0000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2019 21:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2019 11:15 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 11:36 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
13 березня 2019 21:46 |
00000000 |
13 березня 2019 21:44 |
0000000000000000000000000000 |
13 березня 2019 21:44 |
0000000000000000000000000000000000 |
13 березня 2019 21:44 |
0000000000000000000000000000000000 |
13 березня 2019 21:44 |
00000000000000000000000000000000000 |
01 квітня 2019 11:36 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
13 березня 2019 21:46 |
00000000
|
||
13 березня 2019 21:44 |
0000000000000000000000000000
|
||
13 березня 2019 21:44 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
13 березня 2019 21:44 |
0000000000000000000000000000000000
|
||
13 березня 2019 21:44 |
00000000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-09-000019 ● acee9b438bd7455e95e9018299aa7b69
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2019 17:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.04.2019
№ 22
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.04.2019 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-03-13-000735-b від 13.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо надання інформації відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідно до вимог пункту 3.5.4 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, Учаснику необхідно надати гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» По перше, згідно умов тендерної документації вимагається надання гарантійного листа у довільній формі, тобто не встановлено вимоги щодо змісту такого листа та не зобов’язано перераховувати у ньому підстави для відмови, які передбачені у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист №6 від 29.03.19 р. у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ із зазначенням інформації, що у замовника відсутні підстави для відмови Учаснику – ТОВ «НВК СКІФ» По друге, відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Тобто, замовнику заборонено вимагати в Учасника зазначення інформації про підстави для відмови, які передбачені пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, тому Учасником і не зазначалася така інформація у гарантійному листі №6. Також, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Згідно річного плану закупівель та оголошення про проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Система лазерного симулятора двостороннього вогневого контакту)» очікувана вартість закупівлі є меншою ніж 20 млн. грн. та становить - 1400000,00 грн. Отже, Учасник не мав у гарантійному листі в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначати підстави, які передбачені п.1, 7 та 10 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Щодо санкцій Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Отже, згідно вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язкові вимоги до виконання замовниками торгів, щодо інформації, яка повинна міститися у тендерній документації. Тендерна документація на закупівлю «Система лазерного симулятора двостороннього вогневого контакту» в повній мірі відповідає зазначеним вимогам. Частиною третьою ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно листа інформаційного характеру №3304-06/18970-06 від 07.06.2017 року Мінекономрозвитку України не встановлено обов’язку включати вимоги Закону України «Про санкції» до тендерної документації. Уповноважений орган у листі №3304-06/18970-06 звертає увагу Замовників торгів про необхідність ураховувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента при аналізі тендерних пропозицій учасників під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет військової частини А2772 не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, щодо не включення до умов тендерної документації вимог рішення РНБО від 21 червня 2018 року. 3. Щодо врахування податку на додану вартість. Відповідно до Додатку №1 тендерної документації Замовником передбачено, що Учасник під час подання тендерної пропозиції зазначає цінову пропозицію із урахуванням податку на додану вартість, якщо він являється його платником. Також хочемо повідомити, що згідно наказу № 680 від 13.04.2016 року Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» не міститься вимог щодо обов’язкового зазначення інформації про те, що учасник повинен при поданні пропозиції вказувати вартість робіт із ПДВ. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства
2019-04-23 20:56:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
03 січня 2020 18:04
|
00000000 | укладений |
03 січня 2020 18:03
|
00000000 | укладений |
03 травня 2019 15:55
|
0000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
03 травня 2019 15:51
|
00000000 | укладений |
23 квітня 2019 17:41
|
00000000000000 | зміни до договору |
23 квітня 2019 17:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 00 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |