Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-03-13-000735-b c76d90feddf744dd825cd873e0aa7c87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000000000

0000000000000 0000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 00000000, 0000000000
Контактна особа: 000000000000000000000000
0000000000000
0000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 21:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 11:15

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35740000-3: Симулятори бойових дій


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 11:36
0000000000000000000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:46
00000000
13 березня 2019 21:44
0000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:44
0000000000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:44
0000000000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:44
00000000000000000000000000000000000
01 квітня 2019 11:36
0000000000000000000000000000000000000000000
01 квітня 2019 11:36
0000000000000000000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:46
00000000
13 березня 2019 21:44
0000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:44
0000000000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:44
0000000000000000000000000000000000
13 березня 2019 21:44
00000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000019 ● acee9b438bd7455e95e9018299aa7b69
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 17:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.04.2019
№ 22

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника С. ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.04.2019 № 22
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-03-13-000735-b від 13.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Щодо надання інформації відповідно до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відповідно до вимог пункту 3.5.4 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, Учаснику необхідно надати гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» По перше, згідно умов тендерної документації вимагається надання гарантійного листа у довільній формі, тобто не встановлено вимоги щодо змісту такого листа та не зобов’язано перераховувати у ньому підстави для відмови, які передбачені у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист №6 від 29.03.19 р. у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ із зазначенням інформації, що у замовника відсутні підстави для відмови Учаснику – ТОВ «НВК СКІФ» По друге, відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Тобто, замовнику заборонено вимагати в Учасника зазначення інформації про підстави для відмови, які передбачені пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, тому Учасником і не зазначалася така інформація у гарантійному листі №6. Також, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Згідно річного плану закупівель та оголошення про проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 35740000-3 «Симулятори бойових дій» (Система лазерного симулятора двостороннього вогневого контакту)» очікувана вартість закупівлі є меншою ніж 20 млн. грн. та становить - 1400000,00 грн. Отже, Учасник не мав у гарантійному листі в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначати підстави, які передбачені п.1, 7 та 10 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Щодо санкцій Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Отже, згідно вимог ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язкові вимоги до виконання замовниками торгів, щодо інформації, яка повинна міститися у тендерній документації. Тендерна документація на закупівлю «Система лазерного симулятора двостороннього вогневого контакту» в повній мірі відповідає зазначеним вимогам. Частиною третьою ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно листа інформаційного характеру №3304-06/18970-06 від 07.06.2017 року Мінекономрозвитку України не встановлено обов’язку включати вимоги Закону України «Про санкції» до тендерної документації. Уповноважений орган у листі №3304-06/18970-06 звертає увагу Замовників торгів про необхідність ураховувати вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента при аналізі тендерних пропозицій учасників під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет військової частини А2772 не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, щодо не включення до умов тендерної документації вимог рішення РНБО від 21 червня 2018 року. 3. Щодо врахування податку на додану вартість. Відповідно до Додатку №1 тендерної документації Замовником передбачено, що Учасник під час подання тендерної пропозиції зазначає цінову пропозицію із урахуванням податку на додану вартість, якщо він являється його платником. Також хочемо повідомити, що згідно наказу № 680 від 13.04.2016 року Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» не міститься вимог щодо обов’язкового зазначення інформації про те, що учасник повинен при поданні пропозиції вказувати вартість робіт із ПДВ. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства

2019-04-23 20:56:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2019 11:58
000000000000
31 березня 2019 11:58
0000000000
31 березня 2019 11:58
000000000000000000
31 березня 2019 11:58
0000000000
31 березня 2019 11:58
00000000000

Публічні документи

08 квітня 2019 18:17
00000000
08 квітня 2019 18:13
000000000000000
08 квітня 2019 18:13
00000000000
02 квітня 2019 17:19
00000000
02 квітня 2019 17:17
00000000000000
02 квітня 2019 17:16
0000000000000000000000000
31 березня 2019 09:13
00000000
31 березня 2019 09:03
00000000000000000000
31 березня 2019 09:03
000000000000000
31 березня 2019 09:03
0000000000000
31 березня 2019 09:03
00000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
00000000000000
31 березня 2019 09:03
0000000000000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
000000000000000000
31 березня 2019 09:03
00000000000000
31 березня 2019 09:03
0000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
000000000000000000
31 березня 2019 09:03
00000000000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
0000000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
000000000000000
31 березня 2019 09:03
0000000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
00000000000000000000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
00000000000000000000000000
31 березня 2019 09:03
0000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 10:23

Документи

04 квітня 2019 10:23
00000000
01 квітня 2019 11:36
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 10:23
00000000
01 квітня 2019 11:36
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
03 січня 2020 18:04
00000000 укладений
03 січня 2020 18:03
00000000 укладений
03 травня 2019 15:55
0000000000000000000000000000000000 зміни до договору
03 травня 2019 15:51
00000000 укладений
23 квітня 2019 17:41
00000000000000 зміни до договору
23 квітня 2019 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 00
Договір:
Номер додаткової угоди: 00
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ