Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Віконні блоки
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000561-a 0ff411b83d834c579e28ea0a94096f01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Іванович Клименко

+380677806195 teatrsh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДНІПРОВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР ІМ. Т.Г.ШЕВЧЕНКА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02224459
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 5
Контактна особа: Ігор Іванович Клименко
+380677806195
teatrsh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 12:22
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:45
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Віконні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Вул. Воскресенська, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 11:48
!!!Дод. 3 - лист- згода.docx
15 березня 2019 11:48
!!!Дод. 4 - технічне завдання.doc
15 березня 2019 11:48
!!!Дод. 5 - проект договору (3).doc
13 березня 2019 10:44
!!!!_дод.2- кваліфікаційні критерії.doc
13 березня 2019 10:44
!!!Документація.docx
13 березня 2019 10:44
!!!Дод 1 -тендерна пропозиція.doc
15 березня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 11:48
!!!Дод. 3 - лист- згода.docx
13 березня 2019 10:44
!!!Дод. 3 - лист- згода.docx
15 березня 2019 11:48
!!!Дод. 4 - технічне завдання.doc
13 березня 2019 10:44
!!!Дод. 4 - технічне завдання.doc
15 березня 2019 11:48
!!!Дод. 5 - проект договору (3).doc
13 березня 2019 10:44
!!!Дод. 5 - проект договору (3).doc
13 березня 2019 10:44
!!!!_дод.2- кваліфікаційні критерії.doc
13 березня 2019 10:44
!!!Документація.docx
13 березня 2019 10:44
!!!Дод 1 -тендерна пропозиція.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000041 ● 67fa6b10f95b431a8107b182070e77a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ












Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2019-03-13-000561-a 13.03.2019 Комунальний заклад культури «Дніпровський Національний Академічний Український музично-драматичний театр
ім. Т.Г. Шевченка» Дніпропетровської обласної ради
(код ЄДРПОУ 02224459) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-19 16:57:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів: « Столярні вироби» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-13-000561-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в
1. Дата внесення змін до договору 12.06.2019 року, однак дата публікації змін до договору в електронній системі закупівель 18.06.2019 року.
Чому порушено терміни оприлюднення змін до договору про закупівлю?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-20 17:43:14

Про надання пояснень

Пояснення про причину затримки розміщення змін до Договору закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2019-08-19-000041)

2019-09-16 11:18:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 348 336,00
UAH з ПДВ
344 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Фільченко Микола Михайлович" 348 000,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 11:03
Тендерна пропозиція.doc.pdf
05 квітня 2019 11:03
Лист-згода.doc.pdf
05 квітня 2019 11:03
Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП "Фільченко Микола Михайлович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 344 600,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 15:05

Документи

11 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:58
ПЕРЕМОЖ.ОКНО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
344 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 15:05
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:58
ПЕРЕМОЖ.ОКНО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2019 17:44
допугода зміна рр.pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:39
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 17:09
ДОГ.ОКНО.pdf укладений
22 квітня 2019 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 22/04-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 22/04-2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML