Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Куренівського парку в Подільському районі»
Очікувана вартість
36 220 602,00 UAH
UA-2019-03-13-000253-b 8ae78832fb1d47f68e59b1a7b7178ec9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 14:41
Очікувана вартість: 36 220 602,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 181 103,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 181103.01 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою Куренівського парку в Подільському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, м. Київ, Куренівський парк в Подільському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова).Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 12:24
Технічні вимоги (Додаток 4).docx
13 березня 2019 12:24
Лист-згода (Додаток 3).docx
13 березня 2019 12:24
Проект договору (Додаток 2).docx
13 березня 2019 12:24
Форма пропозиція (Додаток 1).docx
13 березня 2019 12:24
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" 36 034 434,96
UAH з ПДВ
35 853 331,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ КИЇВЩИНИ 36 199 068,60
UAH з ПДВ
36 017 965,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 14:20
Електронний підпис
05 квітня 2019 11:47
Документи переможця.pdf
29 березня 2019 18:10
Електронний підпис
29 березня 2019 18:04
5Курен парк.imd
29 березня 2019 18:04
Розрахунки ч. 4.rar
29 березня 2019 18:04
Розрахунки ч. 3.pdf
29 березня 2019 18:04
Розрахунки ч. 2.pdf
29 березня 2019 18:04
Розрахунки ч. 1.pdf
29 березня 2019 18:04
Технічні вимоги.rar
29 березня 2019 18:04
Відгук.rar
29 березня 2019 18:04
Кваліфікаційні вимоги.rar
29 березня 2019 18:04
Банківська гарантія.rar
29 березня 2019 18:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 березня 2019 16:44
Електронний підпис
29 березня 2019 16:30
Статут.pdf
29 березня 2019 16:30
Наказ _ 1 директор.pdf
29 березня 2019 16:30
Витяг платників ПДВ.pdf
29 березня 2019 16:30
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 березня 2019 16:30
Виписка.pdf
29 березня 2019 16:30
4.pdf
29 березня 2019 16:29
3.pdf
29 березня 2019 16:29
2.pdf
29 березня 2019 16:29
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"

ТОВ ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ КИЇВЩИНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"
#37702089
Переможець 35 853 331,94
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 16:15

Документи

02 квітня 2019 16:15
Електронний підпис
02 квітня 2019 16:13
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ"
#37702089
35 853 331,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 16:15
Електронний підпис
02 квітня 2019 16:13
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:57
ДУ 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:56
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 15:28
ДУ 3.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:25
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 16:12
Д 2 від 26.07.19 до Д 69/4 від 22.04.2019.pdf зміни до договору
26 липня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 17:38
ДУ 1.pdf зміни до договору
08 травня 2019 17:36
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 09:17
договір укладений
23 квітня 2019 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014 №117 (із змінами та доповненнями) та Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2011 № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", а також відкритого Підрядником небюджетного рахунку в ГУ ДКСУ м. Києва: 37126011703209 Код банку 820172 Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п 4.1 та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 69/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 69/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 69/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 69/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 35 853 320,76
UAH (в тому числі ПДВ 5 975 553,46 UAH)