Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах м. Рівного
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000079-c 74897ecfdf794d9c84fccc7242ae8228
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хіночек Тетяна Олегівна


dezil-2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26259965
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Хіночек Тетяна Олегівна
,
dezil-2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2019 09:10
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 11:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах м. Рівного
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах м. Рівного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Рівне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:28
повідомлення.docx
25 березня 2019 16:27
Тендерна документація(зміни).doc
25 березня 2019 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:28
повідомлення.docx
25 березня 2019 16:27
Тендерна документація(зміни).doc
13 березня 2019 09:28
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-18-000024 ● e8b22719a49e409a9195111e2268bd21
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.03.2019 № 6

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о начальника управління О. ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2019 № 6

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-03-13-000079-c 13.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства 247 430,00
UAH з ПДВ
247 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство-Рівненський міський трест зеленого господарства

Інформація про відміну

Дата відміни
02 квітня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій