Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyak-Reshetilivka on the section km 155 + 000 - km 159 + 965, Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2019 08:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 13:43 |
Очікувана вартість: | 730 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3650000 UAH |
Publication date: | 13 березня 2019 08:09 |
Enquiries until: | 05 квітня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 730 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 650 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2019 08:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2019 08:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
02 квітня 2019 08:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf | |
13 березня 2019 08:09 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
13 березня 2019 08:09 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar |
02 квітня 2019 08:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2019 08:47 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
|||
02 квітня 2019 08:46 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf
|
|||
13 березня 2019 08:09 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
|||
13 березня 2019 08:09 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
РЕКОНСТРУКЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО-ЦАРИЧАНКА-КОБЕЛЯКИ-РЕШЕТИЛІВКА НА ДІЛЯНЦІ КМ 155+000 - КМ 159+965, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
1) Вважаємо, що вимога щодо надання договорів на виконання робіт З РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА/АБО БУДІВНИЦТВА звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно з нормами нормативно правових актів у сфері будівництва, термін «будівельні роботи» має більш широке значення. Так, наприклад, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» в п.п. 3.2.3. встановлює наступне визначення терміну «будівельні роботи» - процес зведення нових, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, технічне переоснащення об’єктів будівництва. А ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в п.п. 3.2 встановлює наступне визначення терміну «будівництво» - нове будівництво, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ та технічне переоснащення об’єктів будівництва. З зазначеного вище можна зробити висновок, що роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту є ідентичними, а учасник, який виконував роботи, наприклад, з капітального ремонту, може виконати так само і роботи з реконструкції та/або будівництва.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік аналогічних договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт роботами з капітального ремонту.
2) Вважаємо, що зазначена в тендерній документації вимога щодо виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. А саме:
Ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені наступні види автомобільних доріг:
Автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Отже, якщо учасник має досвід виконання аналогічних робіт на: вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних дорогах; автомобільних дорогах на приватних територіях, - то він (учасник) не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміні до тендерної документації та встановити, що аналогічні роботи могли виконуватись учасником на автомобільних дорогах визначених у ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Предметом закупівлі, який зазначено в Тендерній документації та Технічному завданні замовника є реконструкція автомобільної дороги державного значення на відповідній ділянці автомобільної дороги, яка передбачає реконструкцію існуючої автомобільної дороги ІІ технічної категорії загального користування державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка до параметрів І-б технічної категорії відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» встановлює технічні вимоги та має сферою застосування будівництво (нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування.
Технічні вимоги до вулиць та доріг населених пунктів встановлюються іншим ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких в тому числі передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу (Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації») Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000043 ● 9efcc8843bca4e268bf3b702aec5151c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 №11
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.01.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 11
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
2 UA-2019-03-13-000008-c 13.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Дата: 01.03.2021 р. № 01-05/301/4. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-03-13-000008-с, затверджений 22.02.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки не відповідають нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необґрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-03-13-000008-с, затверджений від 22.02.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
2021-03-01 10:30:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява (UA-2019-03-13-000008-c) |
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Документи:
09 березня 2021 15:44
|
Електронний підпис |
09 березня 2021 15:44
|
Позовна заява (UA-2019-03-13-000008-c).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) |
699 005 232,66
UAH з ПДВ
|
691 705 232,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
725 461 056,67
UAH з ПДВ
|
694 355 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
729 500 000,00
UAH з ПДВ
|
729 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
729 975 812,79
UAH з ПДВ
|
729 975 812,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
Переможець |
691 705 232,64
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 16:11
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 травня 2019 16:11
Учасник | Пропозиція | Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
691 705 232,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:03
|
№ 12-06-19 д.у.30.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 11:38
|
№ 12-06-19 д.у.25.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 17:09
|
№ 12-06-19 д.у.22.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 19:19
|
№ 12-06-19 д.у. № 13.pdf | зміни до договору |
02 січня 2021 19:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2019 09:07
|
№ 12-06-19 (додатки).pdf | укладений |
23 травня 2019 09:06
|
№ 12-06-19 (договір).pdf | укладений |
23 травня 2019 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-06-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |