Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 155+000 - км 159+965, Полтавська область
Reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyak-Reshetilivka on the section km 155 + 000 - km 159 + 965, Poltava region
Очікувана вартість
730 000 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000008-c d95d77a4aef043829e66f56cd41d7cd5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2019 08:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 13:43
Очікувана вартість: 730 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3650000 UAH
Publication date: 13 березня 2019 08:09
Enquiries until: 05 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 730 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 650 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4965 метри
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 155+000 - км 159+965, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyak-Reshetilivka on the section km 155 + 000 - km 159 + 965, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2019 08:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 08:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
02 квітня 2019 08:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf
13 березня 2019 08:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 березня 2019 08:09
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
02 квітня 2019 08:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 08:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 08:47
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
02 квітня 2019 08:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf
13 березня 2019 08:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
13 березня 2019 08:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 березня 2019 08:09
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо працівників
Дата подання: 14 березня 2019 16:21
Дата відповіді: 14 березня 2019 20:35
Доброго дня!Відповідно до таблиці № 2 тендерної документації Замовника: "Учасники включають до таблиці працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 6) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: керівники, інженерно-технічні працівники, лінійний персонал: виконроби, майстри, робітники та механізатори з відповідними розрядами, водії. Для документального підтвердження наявності в учасника зазначених працівників, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про їх призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників, зазначених ним в таблиці, на кожну таку особу.", у разі якщо керування транспортними засобами/механізмами здійснюється механізаторами/водіями організацій, які надають послуги Учаснику відповідно до чинного договору, чи потрібно у складі тендерної пропозиції Учасника надавати копії наказів на таких працівників від організацій надавачів послуг або достатньо буде надання копії договору між Учасником та надавачом послуг, в якому зазначено, що керування транспортними засобами/механізмами здійснюється працівниками надавача послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо буде надання копії договору між Учасником та надавачом послуг, в якому зазначено, що керування транспортними засобами/механізмами здійснюється працівниками надавача послуг.
з приводу працівників
Дата подання: 18 березня 2019 20:27
Дата відповіді: 19 березня 2019 08:54
Відповідно до таблиці № 2 тендерної документації Замовника: "Учасники включають до таблиці працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 6) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: керівники, інженерно-технічні працівники, лінійний персонал: виконроби, майстри, робітники та механізатори з відповідними розрядами, водії. Для документального підтвердження наявності в учасника зазначених працівників, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про їх призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників, зазначених ним в таблиці, на кожну таку особу." Тож чи потрібно вказувати у довідці прцівників - водіїв чи механізаторів інших підприємств, які надають послуги учаснику будіельної техніки чи послуги за іншими договорами, якщо учасник надасть копію договору між учасником та надавачом послуг, в якому буде зазначено, що керування/управління машинами здійснюється працівниками саме підприємства- надавача послуг ? Адже учасник взагалі не має цікавитьсь у надавача послуг (тобто підприємства, що надає йому послуги будівельними машинами, необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі) щодо його працівників, які керують/управляють машинами, а надавач послуг не зобов"язаний надавати учаснику як замовнику таких послуг відомості про своїх працівників - водіїі чи механізаторів. Просимо Вас надати чітку відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо буде надання копії договору між Учасником та надавачом послуг, в якому зазначено, що керування транспортними засобами/механізмами здійснюється працівниками надавача послуг.
Щодо надання документів переможцем
Дата подання: 03 квітня 2019 17:03
Дата відповіді: 05 квітня 2019 13:18
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначене наступне: Учасник-переможець на стадії укладення договору надає Замовнику ОРИГІНАЛ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ в друкованому вигляді та інформаційну електронну модель з договірною ціною, яка розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Електронна модель договірної ціни приведена до показників аукціону у програмних комплексах АВК-5, «Будівельні технології – Кошторис» або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині кошторисної документації (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції) надається переможцем торгів Замовнику разом з ОРИГІНАЛОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника у друкованій формі до укладання договору. Ненадання переможцем торгів повного комплекту друкованої та інформаційної моделі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та договірної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону буде вважатись відмовою переможця від підписання договору. Просимо Вас уточити, що мається на увазі під словосполученням «ОРИГІНАЛ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та які документи до нього входять: Форма «Тендерна пропозиція» (додаток №1 до тендерної документації) чи всі документи, що надані в складі тендерної пропозиції (кваліфікаційна, технічна та фінансова частина тендерної пропозиції)? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі документи, що надані в складі тендерної пропозиції (кваліфікаційна, технічна та фінансова частина тендерної пропозиції).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-000008-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 29 березня 2019 09:27
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-13-000008-c предмет закупівлі
РЕКОНСТРУКЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО-ЦАРИЧАНКА-КОБЕЛЯКИ-РЕШЕТИЛІВКА НА ДІЛЯНЦІ КМ 155+000 - КМ 159+965, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2019 21:07
Згідно з тендерною документацією здійснюється закупівля робіт, а не фінансових послуг з надання тендерного забезпечення.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000008-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 05 квітня 2019 00:47
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
В п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення, визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги»…».
1) Вважаємо, що вимога щодо надання договорів на виконання робіт З РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА/АБО БУДІВНИЦТВА звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно з нормами нормативно правових актів у сфері будівництва, термін «будівельні роботи» має більш широке значення. Так, наприклад, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» в п.п. 3.2.3. встановлює наступне визначення терміну «будівельні роботи» - процес зведення нових, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, технічне переоснащення об’єктів будівництва. А ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в п.п. 3.2 встановлює наступне визначення терміну «будівництво» - нове будівництво, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ та технічне переоснащення об’єктів будівництва. З зазначеного вище можна зробити висновок, що роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту є ідентичними, а учасник, який виконував роботи, наприклад, з капітального ремонту, може виконати так само і роботи з реконструкції та/або будівництва.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік аналогічних договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт роботами з капітального ремонту.
2) Вважаємо, що зазначена в тендерній документації вимога щодо виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. А саме:
Ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені наступні види автомобільних доріг:
Автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Отже, якщо учасник має досвід виконання аналогічних робіт на: вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних дорогах; автомобільних дорогах на приватних територіях, - то він (учасник) не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміні до тендерної документації та встановити, що аналогічні роботи могли виконуватись учасником на автомобільних дорогах визначених у ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 09:08
Відповідно до п.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» капітальний ремонт – це запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Предметом закупівлі, який зазначено в Тендерній документації та Технічному завданні замовника є реконструкція автомобільної дороги державного значення на відповідній ділянці автомобільної дороги, яка передбачає реконструкцію існуючої автомобільної дороги ІІ технічної категорії загального користування державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка до параметрів І-б технічної категорії відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» встановлює технічні вимоги та має сферою застосування будівництво (нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування.
Технічні вимоги до вулиць та доріг населених пунктів встановлюються іншим ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких в тому числі передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу (Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації») Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000043 ● 9efcc8843bca4e268bf3b702aec5151c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
27.01.2021 №11
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 11

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
2 UA-2019-03-13-000008-c 13.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Дата: 01.03.2021 р. № 01-05/301/4. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-03-13-000008-с, затверджений 22.02.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки не відповідають нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необґрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-03-13-000008-с, затверджений від 22.02.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2021-03-01 10:30:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява (UA-2019-03-13-000008-c)
Дата публікації: 09 березня 2021

Документи:

09 березня 2021 15:44
Електронний підпис
09 березня 2021 15:44
Позовна заява (UA-2019-03-13-000008-c).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 квітня 2019
UA-2019-03-13-000008-cd95d77a4aef043829e66f56cd41d7cd5
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 квітня 2019 16:11
Електронний підпис

Публічні документи

08 травня 2019 17:27
Довідка згідно ст 17.pdf
26 квітня 2019 12:41
Договірна ціна.pdf
26 квітня 2019 10:21
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 10:21
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 10:21
Договірна ціна.pdf
15 квітня 2019 09:43
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:43
Електронний підпис
15 квітня 2019 02:41
Банківська гарантія.rar
12 квітня 2019 19:08
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 12:27
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 12:27
Технічна частина.pdf

Документи

18 квітня 2019 16:12
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2019 19:47
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:47
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:46
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 19:46
Технічна частина.pdf

Документи

18 квітня 2019 16:12
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 09:45
Реєстр4ч.2.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 10.pdf
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 9.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 8.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 7.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 6.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 5.pdf
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 4 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 3 ч.2.pdf
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 3 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 2.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 1.PDF
13 квітня 2019 18:21
016-001-14970-2019.zip

Документи

18 квітня 2019 16:09
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 03:09
Реконструкція Н-31 155-159.pdf

Документи

18 квітня 2019 16:12
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 09:41
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:41
Електронний підпис

Конфіденційні документи

15 квітня 2019 09:01
Реєстр 2. Договір про надання гарантії_155-159.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація, яка не підлягає розголошенню

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) 699 005 232,66
UAH з ПДВ
691 705 232,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 725 461 056,67
UAH з ПДВ
694 355 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 729 500 000,00
UAH з ПДВ
729 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 729 975 812,79
UAH з ПДВ
729 975 812,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 17:27
Довідка згідно ст 17.pdf
26 квітня 2019 12:41
Договірна ціна.pdf
26 квітня 2019 10:21
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 10:21
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 10:21
Договірна ціна.pdf
15 квітня 2019 09:43
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:43
Електронний підпис
15 квітня 2019 02:41
Банківська гарантія.rar
12 квітня 2019 19:08
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 12:27
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 12:27
Технічна частина.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 09:41
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:41
Електронний підпис

Конфіденційні документи

15 квітня 2019 09:01
Реєстр 2. Договір про надання гарантії_155-159.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація, яка не підлягає розголошенню

Публічні документи

12 квітня 2019 19:47
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:47
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:46
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 19:46
Технічна частина.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 09:45
Реєстр4ч.2.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 10.pdf
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 9.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 8.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 7.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 6.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 5.pdf
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 4 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 3 ч.2.pdf
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 3 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 2.PDF
13 квітня 2019 18:21
Реєстр 1.PDF
13 квітня 2019 18:21
016-001-14970-2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
Переможець 691 705 232,64
UAH з ПДВ
06 травня 2019 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)
#83588
691 705 232,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:03
№ 12-06-19 д.у.30.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:03
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2022 11:38
№ 12-06-19 д.у.25.pdf зміни до договору
22 липня 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2022 17:09
№ 12-06-19 д.у.22.pdf зміни до договору
01 січня 2022 17:08
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 19:19
№ 12-06-19 д.у. № 13.pdf зміни до договору
02 січня 2021 19:19
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 09:07
№ 12-06-19 (додатки).pdf укладений
23 травня 2019 09:06
№ 12-06-19 (договір).pdf укладений
23 травня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 12-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 12-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML