Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 150+000 - км 155+000, Полтавська область
Reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka on the section km 150 + 000 - km 155 + 000, Poltava region
Очікувана вартість
730 000 000,00 UAH
UA-2019-03-13-000007-c 4eb1d2481b28489cbc44478f8249287e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 березня 2019 08:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 12:45
Очікувана вартість: 730 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3650000 UAH
Publication date: 13 березня 2019 08:09
Enquiries until: 05 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 730 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 650 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метри
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 150+000 - км 155+000, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka on the section km 150 + 000 - km 155 + 000, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 09:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
02 квітня 2019 09:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf
13 березня 2019 08:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 березня 2019 08:09
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
02 квітня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 08:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 09:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
02 квітня 2019 09:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf
13 березня 2019 08:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
13 березня 2019 08:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 березня 2019 08:09
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів переможцем
Дата подання: 03 квітня 2019 17:01
Дата відповіді: 05 квітня 2019 13:19
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначене наступне: Учасник-переможець на стадії укладення договору надає Замовнику ОРИГІНАЛ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ в друкованому вигляді та інформаційну електронну модель з договірною ціною, яка розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Електронна модель договірної ціни приведена до показників аукціону у програмних комплексах АВК-5, «Будівельні технології – Кошторис» або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині кошторисної документації (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції) надається переможцем торгів Замовнику разом з ОРИГІНАЛОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника у друкованій формі до укладання договору. Ненадання переможцем торгів повного комплекту друкованої та інформаційної моделі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та договірної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону буде вважатись відмовою переможця від підписання договору. Просимо Вас уточити, що мається на увазі під словосполученням «ОРИГІНАЛ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та які документи до нього входять: Форма «Тендерна пропозиція» (додаток №1 до тендерної документації) чи всі документи, що надані в складі тендерної пропозиції (кваліфікаційна, технічна та фінансова частина тендерної пропозиції)? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі документи, що надані в складі тендерної пропозиції (кваліфікаційна, технічна та фінансова частина тендерної пропозиції).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-13-000007-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 29 березня 2019 09:25
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-13-000007-c предмет закупівлі
РЕКОНСТРУКЦІЯ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО-ЦАРИЧАНКА-КОБЕЛЯКИ-РЕШЕТИЛІВКА НА ДІЛЯНЦІ КМ 150+000 - КМ 155+000, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2019 21:08
Згідно з тендерною документацією здійснюється закупівля робіт, а не фінансових послуг з надання тендерного забезпечення.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-13-000007-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 05 квітня 2019 00:51
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
В п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення, визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги»…».
1) Вважаємо, що вимога щодо надання договорів на виконання робіт З РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА/АБО БУДІВНИЦТВА звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно з нормами нормативно правових актів у сфері будівництва, термін «будівельні роботи» має більш широке значення. Так, наприклад, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» в п.п. 3.2.3. встановлює наступне визначення терміну «будівельні роботи» - процес зведення нових, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, технічне переоснащення об’єктів будівництва. А ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в п.п. 3.2 встановлює наступне визначення терміну «будівництво» - нове будівництво, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ та технічне переоснащення об’єктів будівництва. З зазначеного вище можна зробити висновок, що роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту є ідентичними, а учасник, який виконував роботи, наприклад, з капітального ремонту, може виконати так само і роботи з реконструкції та/або будівництва.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік аналогічних договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт роботами з капітального ремонту.
2) Вважаємо, що зазначена в тендерній документації вимога щодо виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. А саме:
Ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені наступні види автомобільних доріг:
Автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Отже, якщо учасник має досвід виконання аналогічних робіт на: вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних дорогах; автомобільних дорогах на приватних територіях, - то він (учасник) не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміні до тендерної документації та встановити, що аналогічні роботи могли виконуватись учасником на автомобільних дорогах визначених у ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 09:07
Відповідно до п.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» капітальний ремонт – це запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Предметом закупівлі, який зазначено в Тендерній документації та Технічному завданні замовника є реконструкція автомобільної дороги державного значення на відповідній ділянці автомобільної дороги, яка передбачає реконструкцію існуючої автомобільної дороги ІІ технічної категорії загального користування державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка до параметрів І-б технічної категорії відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» встановлює технічні вимоги та має сферою застосування будівництво (нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування.
Технічні вимоги до вулиць та доріг населених пунктів встановлюються іншим ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких в тому числі передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу (Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації») Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000046 ● fcd296ac5b644c2a9525f856b12975c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 №11
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 11

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
1.UA-2019-03-13-000007-c 13.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-09 14:28:23

Запит про надання документів

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро - Царичанка – Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 150+000 - км 155+000, Полтавська область» (ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-03-13-000007-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту п`ятого частини другої 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо документальне підтвердження своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, а саме:
За результатами аналізу договору від 07.06.2019 №14-07-19 та внесення змін до нього встановлено, що Службою автомобільних доріг у Полтавській області (далі- Замовник) опубліковано додаткову угоду від 31.12.2020 №9.
Разом з тим встановлено, що на сайті Уповноваженого органу Prozorro відсутні повідомлення про внесення змін до вищевказаного договору за період з 07.06.2019 по 31.12.2020, що в свою чергу не відповідає вимогам абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас надати пояснення та у разі наявності, документальне підтвердження.
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-12 12:22:48

Пояснення на запит (UA-2019-03-13-000007-c)

Про надання пояснення
Дата: 10.02.2021 р. № 01-05/205
При цьому надаємо пояснення на Ваш запит від 09.02.2021 року в у межах проведення Вами моніторингу закупівлі «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 150+000 - км 155+000, Полтавська область» (ДК 021:2015: 45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-03-13-000007-c) щодо відсутні, на сайті Уповноваженого органу (Prozorro), повідомлень про внесення змін до вищевказаного договору за період з 07.06.2019 по 31.12.2020.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Керуючись частиною 5 статті 41 Закону (частиною 4 статті 36 в попередній редакції Закону), відповідно до якої істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини 6 статті 41.
Істотними умовами договору відповідно до ГКУ та ЦКУ є: умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ); ціна договору (ч. 3 ст. 180 ГКУ); строк дії договору (ч. 3 ст. 180 ГКУ).
Після укладення договору та в період його виконання виникає необхідність організації та забезпечення казначейського обслуговування видатків за даним договором, що обумовлює необхідність укладання додаткових угод, які не змінюють і не впливають на істотні умови, зазначені в перинному договорі, а забезпечують виконання умов казначейського обслуговування видатків бюджету за даним договором, а саме: взяття та облік юридичних бюджетних зобов’язань за договором протягом бюджетного періоду відповідно до встановлених замовнику головним розпорядником коштів бюджетних призначень та їх змін на протязі бюджетного року, а також зміни адреси і банківських реквізитів сторін. Про що і складаються додаткові угоди, які не підлягають оприлюдненню в розумінні Закону про публічні закупівлі та платформою ProZorro.
Додатковими угодами, які були укладенні за період з 07.06.2019 по 31.12.2020 не вносились зміни до істотних умов договору, а саме: № 14-07-19 д.у.01 – зміна банківських реквізитів та взяття юридичних зобов’язань по договору; № 14-07-19 д.у.02 – зміна банківських реквізитів та взяття юридичних зобов’язань по договору; № 14-07-19 д.у.03 – зміна юридичних зобов’язань по договору; № 14-07-19 д.у.04 – зміна юридичних зобов’язань по договору; № 14-07-19 д.у.05 – зміна банківських реквізитів; № 14-07-19 д.у.06 – зміна юридичних зобов’язань по договору; № 14-07-19 д.у.07 – зміна юридичних зобов’язань по договору; № 14-07-19 д.у.08 – зміна юридичних зобов’язань по договору.
Статтею 10 Закону передбачена необхідність оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін. Разом з тим, програмою ProZorro передбачено вичерпний перелік причин додання змін до договору, згідно з якими зміни в додаткових угодах за №№ 01 - 08 програмою не передбачені.
Про те, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках передбачених Законом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до статті 10 Закону.
Додатки: Копії додаткових угод з № 01 по № 08 – в 1 прим. на 23 стор.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Дата: 01.03.2021 р. № 01-05/301/3. Службою автомобільних доріг у Полтавській області розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-03-13-000007-с, затверджений 22.02.2021 року керівником Північно-східного офісу Держаудитслужби. За результатами розгляду Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) зазначає, що наведені у матеріалах моніторингу висновки не відповідають нормам цивільного і господарського матеріального права, а висунуті зобов’язання суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених у статті 5 Закону. Відтак Служба автомобільних доріг у Полтавській області вважає оприлюднені висновки необґрунтованими і передчасними, а вимогу щодо зобов’язання здійснити заходи по усуненню виявлених порушень формальною та незаконною. Враховуючи вищевикладене, Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до приписів частини 10 статті 8 Закону інформує, що оскаржить висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-03-13-000007-с, затверджений від 22.02.2021 року, до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначить в електронній системі закупівель у встановлений строк протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду, а також зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2021-03-01 10:26:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява (UA-2019-03-13-000007-c)
Дата публікації: 09 березня 2021

Документи:

09 березня 2021 15:42
Електронний підпис
09 березня 2021 15:42
Позовна заява (UA-2019-03-13-000007-c).pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 квітня 2019
UA-2019-03-13-000007-c4eb1d2481b28489cbc44478f8249287e
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 квітня 2019 16:03
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 09:41
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:40
Електронний підпис
15 квітня 2019 02:45
Банківська гарантія.rar
12 квітня 2019 18:27
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 12:14
Технічна частина.pdf
12 квітня 2019 12:14
Фінансова частина.pdf

Документи

18 квітня 2019 16:02
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2019 19:45
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:45
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:44
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 19:44
Технічна частина.pdf

Документи

18 квітня 2019 16:03
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 09:43
Реєстр4ч.2.PDF
15 квітня 2019 09:37
Банк.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 11.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 10.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 9.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 8.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 7.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 6.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 5.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 4 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 3 ч.2.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 3 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 2.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 1.PDF
13 квітня 2019 18:14
016-001-14955-2019.zip

Документи

18 квітня 2019 15:59
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 03:12
Реконструкція Н-31 150-155.pdf

Документи

18 квітня 2019 16:02
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 09:39
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:39
Електронний підпис

Конфіденційні документи

15 квітня 2019 08:56
Реєстр 2. Договір про надання гарантії_150-155.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація, яка не підлягає розголошенню

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 727 483 439,38
UAH з ПДВ
727 483 439,38
UAH з ПДВ
Документи
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) 728 200 800,00
UAH з ПДВ
728 200 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 729 500 000,00
UAH з ПДВ
729 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 729 987 469,50
UAH з ПДВ
729 987 469,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 09:39
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:39
Електронний підпис

Конфіденційні документи

15 квітня 2019 08:56
Реєстр 2. Договір про надання гарантії_150-155.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація, яка не підлягає розголошенню

Публічні документи

15 квітня 2019 09:41
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:40
Електронний підпис
15 квітня 2019 02:45
Банківська гарантія.rar
12 квітня 2019 18:27
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 12:14
Технічна частина.pdf
12 квітня 2019 12:14
Фінансова частина.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 19:45
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:45
Електронний підпис
12 квітня 2019 19:44
Фінансова частина.pdf
12 квітня 2019 19:44
Технічна частина.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 09:43
Реєстр4ч.2.PDF
15 квітня 2019 09:37
Банк.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 11.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 10.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 9.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 8.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 7.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 6.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 5.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 4 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 3 ч.2.pdf
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 3 ч.1.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 2.PDF
13 квітня 2019 18:14
Реєстр 1.PDF
13 квітня 2019 18:14
016-001-14955-2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ)

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
Переможець 727 483 439,38
UAH з ПДВ
20 травня 2019 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
#32794511
727 483 439,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 08:22
№ 14-07-19 д.у.33.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 08:22
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2022 13:37
№ 14-07-19 д.у.25.pdf зміни до договору
08 липня 2022 13:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 20:20
№ 14-07-19 д.у.23.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 20:19
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2021 23:13
№ 14-07-19 д.у. № 09.pdf зміни до договору
01 січня 2021 23:12
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:03
№ 14-07-19 (додатки).pdf укладений
07 червня 2019 15:02
№ 14-07-19 (договір).pdf укладений
07 червня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 14-07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 09
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 14-07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 14-07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 14-07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML