Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

7224 Послуги з аналізу та програмування систем (Послуги зі створення, технічної підтримки та забезпечення функціонування сенсорної мережі збору даних радіовипромінювання радіоелектронних засобів та випромінюючих пристроїв (1 черга))
7224 Systems analysis and programming services (Services for the creation, maintenance and operation of the sensor network for radio-data acquisition of radio-electronic devices and radiating devices (1 stage))
Очікувана вартість
14 500 000,00 UAH
UA-2019-03-12-003069-a 0a640f6dd0f84f08943ad9014a9f8165
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Віталійович Сунко

+380444228075 sunko@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Юрій Віталійович Сунко
+380444228075
sunko@ucrf.gov.ua
Додаткові контактні особи: Кузміч Андрій Петрович
+380444228107
sdz@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian State Centre of Radio Frequencies
National ID: 01181765
Contact point: Sunko Yurii
+380444228075
sunko@ucrf.gov.ua
Additional contacts: Кузміч Андрій Петрович
+380444228107
sdz@ucrf.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 березня 2019 18:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:40
Очікувана вартість: 14 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145000 UAH
Publication date: 12 березня 2019 18:47
Enquiries until: 07 квітня 2019 21:00
Complaints submission until: до 13 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 квітня 2019 21:00

Information

Estimated total value: 14 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 145 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення, технічної підтримки та забезпечення функціонування сенсорної мережі збору даних радіовипромінювання радіоелектронних засобів та випромінюючих пристроїв (1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Services for the creation, maintenance and operation of the sensor network for radio-data acquisition of radio-electronic devices and radiating devices (1 stage)
CPV: 72240000-9
Період постачання: з 01 травня 2019 по 31 березня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 16:34
ТД сенсорні мережі_зі змінами_2.doc
10 квітня 2019 16:34
Перелік змін_2.docx
10 квітня 2019 16:34
Проект договору_зі змінами_2.docx
03 квітня 2019 13:40
Проект договору_зі змінами.docx
03 квітня 2019 13:40
ТД сенсорні мережі_зі змінами.doc
12 березня 2019 18:47
Проект договору.docx
12 березня 2019 18:47
ТД сенсорні мережі.doc
10 квітня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 16:34
ТД сенсорні мережі_зі змінами_2.doc
10 квітня 2019 16:34
Перелік змін_2.docx
10 квітня 2019 16:34
Проект договору_зі змінами_2.docx
03 квітня 2019 13:40
Проект договору_зі змінами.docx
03 квітня 2019 13:40
ТД сенсорні мережі_зі змінами.doc
12 березня 2019 18:47
Проект договору.docx
12 березня 2019 18:47
ТД сенсорні мережі.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000050 ● 4ca2f1fdb14741ecb7c159b71991f964
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 19:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


04.06.2019 № 153

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
04.06.2019 № 153


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-03-12-003069-a 12.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо результатів моніторингу закупівлі ID моніторингу: UA-M-2019-06-04-000050 Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» (далі –УДЦР) розглянуло висновок Державної аудиторської служби України (далі – Висновок) щодо результатів моніторингу закупівлі за предметом «7224 Послуги з аналізу та програмування систем (Послуги зі створення, технічної підтримки та забезпечення функціонування сенсорної мережі збору даних радіовипромінювання радіоелектронних засобів та випромінюючих пристроїв (1 черга))» (ID закупівлі: UA-2019-03-12-003069-a) та повідомляє таке: 1. У Висновку (розділ «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі») стверджується, що Замовник у розділі ІІ додатку 2 до тендерної документації висунув вимогу щодо надання учасниками торгів довідки в довільній формі про відсутність підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону та не врахував, що підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону не вимагається, чим порушив вимоги абзацу третього частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. УДЦР не погоджується із вказаним твердженням з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-12-003069-a) (далі – Документація) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (додаток 2 Документації). Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Перелік інформації та документів, необхідних для підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам та кваліфікаційним критеріям викладено у розділі ІІ додатку 2 Документації. Згідно з додатком 2 Документації учасник має надати у довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах 1, 2 статті 17 Закону. Тобто УДЦР не вимагає підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 1 та 7 частини першої статті 17 Закону, що передбачає надання відповідних документів, а встановлює лише вимогу надати в довільній формі інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах 1, 2 статті 17 Закону. Зазначене передбачено пунктом 3 статті 17 Закону: Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Звертаємо увагу, що правомірність такої вимоги Замовника підтверджена рішенням органу оскарження (АМКУ) за результатами перевірки однієї із закупівель УДЦР, що додається. 2. Відповідно до Висновку, УДЦР зобов’язано здійснити заходи щодо усунення наявних з точки зору Держаудитслужби порушень у встановленому законодавством порядку. Єдиним шляхом усунення порушень, допущених при підготовці Тендерної документації є внесення змін до самої документації. Однак внесення змін до документації після підписання Замовником з переможцем закупівлі Договору чинним законодавством не передбачено. За результатами проведеної процедури з переможцем торгів – ТОВ «УНІКОММ» укладено договір від 20.05.2019 № 192. Порушені у висновку питання у Договорі не відображаються та не впливають на його виконання. 3. Звертаємо також увагу, що оприлюднений висновок Держаудитслужби викладений у формі, що не відповідає вимогам, визначених наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу закупівлі та порядку його заповнення». Висновок не містить обов’язкових реквізитів, а саме: номеру, інформації про посаду керівника органу державного фінансового контролю який його затвердив та інформації про особу, яка уповноважена його підписувати. Таким чином, УДЦР вважає, що при підготовці Тендерної документації не порушив вимог чинного законодавства України та не бачить підстав для реагування на Висновок. Додаткові матеріали: 1. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 02.05.2019 № 5254-р/пк-пз на 3 арк. в 1 прим. 2. Приклади надання інформації про відсутність підстав для відхилення пропозиції постачальника, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону https://infobox.prozorro.org/articles/yak-podati-propoziciyu-yaka-minimizuye-rizik-vidhilennya

2019-07-01 16:44:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2019
UA-2019-03-12-003069-a0a640f6dd0f84f08943ad9014a9f8165
Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Місцезнаходження: 03179, Україна, Київська область обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УНІКОММ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
16 квітня 2019 17:59
Гарантія_277.rar
16 квітня 2019 17:59
6.3 Лист до Договору 1.pdf

Конфіденційні документи

16 квітня 2019 17:59
6.2 Договір 1 - Додатки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до пункту 5.7 данного договору текст та умови є конфіденційною інформацією

16 квітня 2019 17:59
6.1. Практ досвід Договір 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до пункту 5.7 данного договору текст та умови є конфіденційною інформацією

Публічні документи

08 травня 2019 09:54
Довідка МВС.jpg
17 квітня 2019 09:55
Довіреність.zip
17 квітня 2019 09:55
Повноваження.pdf
17 квітня 2019 09:55
UA-2019-03-12-003069-a.7z
17 квітня 2019 09:55
Технічні вимоги.pdf
17 квітня 2019 09:55
Інформаційні довідки.pdf
17 квітня 2019 09:55
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "УНІКОММ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІКОММ" 14 170 000,00
UAH з ПДВ
13 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 14 399 000,00
UAH з ПДВ
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 09:54
Довідка МВС.jpg
17 квітня 2019 09:55
Довіреність.zip
17 квітня 2019 09:55
Повноваження.pdf
17 квітня 2019 09:55
UA-2019-03-12-003069-a.7z
17 квітня 2019 09:55
Технічні вимоги.pdf
17 квітня 2019 09:55
Інформаційні довідки.pdf
17 квітня 2019 09:55
Договір.pdf

Публічні документи

17 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
16 квітня 2019 17:59
Гарантія_277.rar
16 квітня 2019 17:59
6.3 Лист до Договору 1.pdf

Конфіденційні документи

16 квітня 2019 17:59
6.2 Договір 1 - Додатки.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до пункту 5.7 данного договору текст та умови є конфіденційною інформацією

16 квітня 2019 17:59
6.1. Практ досвід Договір 1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до пункту 5.7 данного договору текст та умови є конфіденційною інформацією

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІКОММ"

ТОВ "ПАН-ТЕЛЕКОМ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІКОММ"
#33744315
Переможець 13 199 999,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІКОММ"
#33744315
13 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 17:16
ДУ№1_Дог№192_УНІКОММ.PDF зміни до договору
20 листопада 2019 17:15
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 15:18
Дог№192_УНІКОММ.PDF укладений
20 травня 2019 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести наступні зміни у Договір: 1.1. Доповнити розділ 13 Додатку 1 до Договору пунктами 13.2 та 13.3 у наступній редакції: «13.2. Терміни та визначення: 13.2.1. Відмова (Malfunction) - будь яка подія, яка є частиною стандартних операцій надання послуги. 13.2.2. Інцидент (Accident) - будь-яка подія (аварія), яка не є частиною стандартних операцій надання послуги, яка може призвести або призвела до порушення або зниження рівня якості послуги. 13.2.3. Заявка (Inguiry) - запит про надання консультації чи інформації, який не стосується збою працездатності CM. 13.2.4. Запит (Request for Changes) - заявка на зміну налаштувань CM, режимів її функціонування, додавання, модифікацію або видалення прийнятого або підтримуваного програмного забезпечення або його зміну. 13.2.5. Ескалація - процедура передачі запиту або інциденту, у випадку його не вирішення ВИКОНАВЦЕМ. Ескалація інциденту може відбуватися у випадках використання ВИКОНАВЦЕМ послуг третіх сторін при наданні послуг ЗАМОВНИКУ. 13.2.6. Час реагування - час необхідний ВИКОНАВЦЮ для класифікації події (інциденту, відмови або запиту), визначення шляхів її усунення або ескалації та інформування ЗАМОВНИКА. 13.2.7. Час відновлення - час необхідний ВИКОНАВЦЮ для вирішення запиту, усунення події (інциденту), у тому числі з урахуванням ескалації інциденту та відповідного інформування ЗАМОВНИКА. 13.2.8. Час виконання - сума часу реакції та часу відновлення. 13.3. Рівень якості послуги, порядок та умови її надання: 13.3.1. Послуга надається в умовах роботи СМ в наступних режимах: робочий режим; режим регламентного обслуговування; - аварійний режим. 13.3.2. Рівень якості послуги в робочому режимі: програмне та технічне забезпечення серверного обладнання забезпечують можливість цілодобового функціонування СМ; безвідмовно функціонує загальносистемне, прикладне та спеціальне програмне забезпечення. 13.3.3. Робочий режим функціонування СМ передбачає доступність сервісу - 24x7 (двадцять чотири години сім днів на тиждень). 13.3.4. Рівень якості послуги в режимі регламентного обслуговування: виконуються профілактичні, регламентні заходи з обслуговування обладнання (засобів та пристроїв) СМ у порядку, що визначений експлуатаційною документацією; здійснюється створення резервних копій баз даних та програмного забезпечення СМ, оновлення версій програмного забезпечення. 13.3.4.1. Режим регламентного обслуговування СМ застосовується у період найменшого навантаження на неї та передбачає виведення СМ із робочого режиму за погодженням із ЗАМОВНИКОМ. 13.3.5. Рівень якості послуги в аварійному режимі. 13.3.5.1. Аварійний режим вводиться при умові виникнення: інциденту (Аі)* 1 та/або події (Мі)2, що пов'язані з відмовою однієї або одночасно декількох складових (компонентів), які впливають на функціональні можливості СМ в цілому. При цьому, інцидент вимагає його ескалації третій стороні. 1 А і можуть бути події, які не залежать від ВІКОНАВЦЯ та пов'язані з аварією в електромережі постачальника електроенергії для В К (ЦКУ), не наданням Оператором телекомунікацій (постачальником послуг доступу до Іитернету) послуг(и) передачі даних, недоступністю для контролю та управління обладнання В К в наслідок аварійної ситуації в приміщенні орендодавця, та інше. 1 М і є збій спеціального програмного забезпечення сервера агрегації В К (ЦКУ), непрацездатність технічних засобів телекомунікацій В К (ЦКУ). інциденту (А:)1 * * та/або події (М2)4, що пов’язана з відмовою складової, яка впливає на застосовність одного сенсорного комплексу та не впливає на режими функціонування СМ. При цьому, інцидент вимагає його ескалації третій стороні. 13.3.5.2. Час виконання інцидентів та подій: - для Аі — 12 годин. При цьому, А| може бути збільшений на час відновлення, який необхідний третій стороні та залежить від обсягів пошкоджень, які потребують усунення або часу впливу непереборної сили; - для А2 - 12 годин; - для Мі - 4 години; - для М2 - 4 години. 13.3.5.3. У разі виявлення ознак, що свідчать про можливість переходу СМ в аварійний режим роботи, ВИКОНАВЕЦЬ повинен вжити заходів з метою: штатного завершення роботи програмних компонентів СМ із збереженням даних; - виконання резервного копіювання бази даних; інформування ЗАМОВНИКА про необхідність термінового штатного завершення режимів функціонування СМ; за потреби, тимчасового відключення віддаленого доступу користувачів ЗАМОВНИКА до СМ. 13.3.6. Графік доступності ВИКОНАВЦЯ для підтримки (консультації) користувачів ЗАМОВНИКА - 8 (вісім) годин на день, в робочі дні ЗАМОВНИКА з 08:40 до 17:40 з перервою на обід. 13.3.7. Вимоги до якості підтримки користувачів: - час реакції (не більше) - ЗО хв.; - час відновлення (не більше) - 240 хв. 13.3.8. Підтримка користувачів ЗАМОВНИКА здійснюється з використанням: телефонного зв'язку: +38 (063) 952 59 06; - електронної пошти: office@unicomm.com.ua. 13.3.9. Зміни конфігурації СМ здійснюється по запиту ЗАМОВНИКА. Запит складається письмово, підписується директором департаменту ІТ ЗАМОВНИКА та направляється на поштову адресу, вказану в Договорі або на адресу електронної пошти office@unicomm.com.ua. 13.3.10. Перелік посадових осіб ЗАМОВНИКА, які мають повноваження направляти заявки на зміну режимів функціонування СМ, ЗАМОВНИК А 2 можуть бути події, які не залежать від В1КОНАВ ЦЯ та пов'язані з аварією в електромережі постачальника електроенергії для СК, не наданням Оператором телекомунікаціїі (постачальником послуг доступу до Інтернету) послуги передачі даних між С7< та ВК. 4 М 2 є недоступність С К в наслідок механічного пошкодження л ін ії зв 'язку “остання миля " між СК та активним обладнанням Оператора телекомунікаціїі, збій у налаштуваннях маршрутизатора СК, пошкодження А ФУ СК та інше. доводить до ВИКОНАВЦЯ окремім листом не пізніше 5 робочих діб після укладання Угоди про рівень обслуговування. 13.3.11. Показник надійності CM на період дослідної експлуатації повинен бути не менше 80 % робочого часу функціонування CM за звітний період. Враховуючі те, що умовами Договору не передбачений запас (резерв) складових для заміни тих, що вийшли з ладу та на період ремонту, показник надійності розраховується для наявного та справного обладнання. 13.3.12. У випадках крадіжки (пошкодження) обладнання третіми особами ВИКОНАВЕЦЬ повинен офіційно звернутися до правоохоронних органів для встановлення винних осіб та поінформувати ЗАМОВНИКА про такий факт та звернення до правоохоронних органів: у одноденний термін - засобами електронної пошти на email: centreffiucrf. цоу. на; у п'ятиденний термін
Номер договору про закупівлю: 192
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 13 199 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 199 999,83 UAH)