Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої, монітори, маніпулятори «миша», клавіатури, принтери
Очікувана вартість
274 100,00 UAH
UA-2019-03-12-002880-a 121520457958434da06712db2eaf0939
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузюбердіна Олена Володимирівна

+380679546884 econ_zhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34227893
Вебсайт: http://www.zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, будинок 4
Контактна особа: Кузюбердіна Олена Володимирівна
+380679546884
econ_zhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 17:12
Очікувана вартість: 274 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

13 березня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 12:27
Документ.docx
13 березня 2019 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2019 12:27
Документ.docx
12 березня 2019 17:08
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 березня 2019 09:11
Дата відповіді: 13 березня 2019 11:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Згідно Тендерної документації див. абзац третій пункту 6 Розділу ІІІ: «Усі посилання у Додатку 4 до тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент"», а також згідно Додатку 4 до тендерної документації: «У разі, якщо дані технічні вимоги та специфікація товару містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги та специфікація товару містять вираз "або еквівалент".», разом з тим відповідно Додатку 4 до тендерної документації до п.2 пп. 2.1.«Учасник повинен надати розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання, яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника. Необхідно зазначити конкретні моделі обладнання, точні технічні характеристики складових запропонованої комплектації», але запропонований товар має мати негірші характеристи, ніж наведені у Додатку 4 до тендерної документації.
2)Відповідно Тендерної документації див. абзац другий пункту 1 Розділу V: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції, що включає сплату усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ (без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).
Відповідно додатку 3 тендерної документації зазначено: Учасник повинен надати: п. 2.3. Копію свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування Учасника (за наявності).
Тобто участь можуть приймати будь хто, окрім учасників до яких застосовано санкції згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII.
До уваги береться остаточна (кінцева) ціна товару.
Наявність чіпу блокування друку. Офіційне ввезення товару в Україну.
Дата подання: 15 березня 2019 14:29
Дата відповіді: 18 березня 2019 16:10
Шановний Замовнику! 1) Прошу повідомити чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Чи є для Вас важливим критерієм, наявності підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою є важливим та пріоритетним критерієм для нас. Більш того, втручання в програмне забезпечення пристрою є неприпустимим.
Так, для нас є важливим критерієм, щоб товар був офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, а також щоб була офіційна гарантія від офіційного виробника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-12-002880-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 08 квітня 2019 17:49
Вимога
Шановні Замовники. Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю “Лідер Че”, в особі директора Лєбєдєвої Валентини Юріївни, вимагаємо відмінити ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції. Повний текст вимоги з обгрунтуванням в прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2019 17:12
Щодо розгляду вимоги ТОВ «Лідер Че» вих. №11 від 08.04.2019 р. повідомляємо наступне.
Надана вимога зазначеної юридичної особи, тільки підтвердила обставини, на основі яких було виключено можливість віднесення пропонованих об’єктів закупівлі до аналогу.
Учасником також зухвало проігноровано той факт, що на офіційному майданчику (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-12-002880-a) в розділі закупівлі «Багатофункціональні пристрої, монітори, маніпулятори «миша», клавіатури, принтери очікувана вартість 274 100,00 UAH UA-2019-03-12-002880-a ● 121520457958434da06712db2eaf0939)
15 березня 2019 р. о 14:29 було поставлено запитання до процедури
«Наявність чіпу блокування друку. Офіційне ввезення товару в Україну.» наступного змісту:
Шановний Замовнику! 1) Прошу повідомити чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Чи є для Вас важливим критерієм, наявності підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника ?
18 березня 2019 р. о 16:10 була надана наступна відповідь:
Відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою є важливим та пріоритетним критерієм для нас. Більш того, втручання в програмне забезпечення пристрою є неприпустимим.
Так, для нас є важливим критерієм, щоб товар був офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, а також щоб була офіційна гарантія від офіційного виробника.

Таким чином, Вимога ТОВ «Лідер Че» вих. №11 від 08.04.2019 р. є надуманою, необґрунтованою та такою, що не спростовує доводи Замовника. В зв’язку з чим задовольнятися не буде, тобто пропонується відмовити у її позитивному розгляді.
Номер вимоги: UA-2019-03-12-002880-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2706919613
Дата подання: 13 квітня 2019 15:02
Вимога
Шановний Замовнику!
Протоколом №29 від 11.04.2019 р. Ви відхилили пропозицію ФОП Галкін О.О. (БФП Brother DCP-L2500DR) вказавши обставини, які унеможливлюють вважати багатофункціональний пристрій Brother DCP-L2500DR аналогом по відношенню з Canon i-SENSYS MF112.
Звертаємо Вашу увагу, на розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації». В Додатку 4 до тендерної документації вказані наступні Технічні вимоги до предмета закупівлі:
Лот № 1 - Багатофункціональні пристрої

п/п Назва Технічні характеристики К-ть, шт.

1 Багатофункціо-
нальні пристрої Canon I-SENSYS MF112 (або еквівалент)
Технологія друку: Лазерний друк (ч/б)
Максимальна роздільна здатність друку: 2400x600 dpi
Кількість кольорів: 1 (чорний колір)
Формат і щільність паперу: A4, A5, B5, A6, Legal, Letter, Executive, Statement, OFFICIO, B-OFFICIO, M-OFFICIO, GLTR, GLGL, Foolscap, 16K, конверт (COM10, Monarch, DL, C5)
Швидкість друку: до 22 стор./Хв (A4)
РК-монітор: п'ятирядковий чорно-білий РК-дисплей
Комплект постачання:
Стартовий картридж, USB-кабель, адаптер живлення, інструкція, програмне забезпечення на CD, гарантійний талон 21

Запропонований нами БФП Brother DCP-L2500DR відповідає зазначеним вимогам, на підтверження чого в складі тендерної пропозиції надана Порівняльна таблиця відповідності обладнання.
Маючи 18-ти річний досвід в галузі друкуючій та копіювальній техніки, та офіційно співпрацюючи з представництвами компаній Canon та Brother в Україні повідомляємо:
1. В Додатку 4 до тендерної документації Технічних вимогах до предмета закупівлі не вказана така технічна характеристика, як ресурс стартового картриджу, яка вказана в Протоколі №29 від 11.04.2019 р., як одна з обставин для відхилення нашої пропозиції. БФП Brother DCP-L2500DR має стартовий тонер-картридж розрахований на 700 сторінок друку згідно стандарту ISO/IEC 19752, що повністю співпадає зі стартовим тонер-картриджем на 700 сторінок БФП Canon MF112 згідно з інформацією на офіційному сайті Canon:
https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/i-sensys-mf110/specifications/
« 9. Принтер постачається зі стартовим картриджем (700 сторінок)».
Також БФП Brother DCP-L2500DR має сумісний тонер-картридж Brother TN-2375 на 2600 сторінок, що є на 1000 сторінок більше ніж сумісний тонер-картридж 047 (1600 сторінок) БФП Canon MF112. Інформація є на офіційному сайті Brother: https://www.brother.ru/printers/all-in-one-laser/dcp-l2500dr .
2. В Додатку 4 до тендерної документації Технічних вимогах до предмета закупівлі не вказана така технічна характеристика, як максимальна кількість копій за цикл, яка вказана в Протоколі №29 від 11.04.2019 р., як одна з обставин для відхилення нашої пропозиції. Повідомляємо, що максимальна кількість копій за цикл 999 БФП Canon MF112 є характеристикою яку не можливо виконати за один цикл без додаткового втручання та дуже незручна у застосуванні, тому що лоток виведення паперу БФП Canon MF112 розрахований на 50 аркушів, тобто треба 20 разів витягнути копії з нього. А також лоток подавання паперу розрахований на 150 аркушів, тобто треба 7 разів додати папір до з нього. Окрім того БФП Canon MF112 не розрахований на постійну роботу з таким навантаженням за один цикл, тому що його рекомендований щомісячний обсяг друку складає 150-1500 аркушів, тобто 7-68 аркушів в день. Інформація є на офіційному сайті Canon: https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/i-sensys-mf110/specifications/ .
3. БФП Brother DCP-L2500DR має більшу швидкість друку, ніж БФП Canon MF112: 26 стор./хв. проти 22 стор./хв., що дозволяє виконувати більше завдань в робочий час, та підвищити продуктивність співробітників.
4. БФП Brother DCP-L2500DR має дуплекс (2-сторонній друк/копіювання), якого немає БФП Canon MF112. Дуплекс зменшує час друку з 2-ох сторін та зменшує витрати на папір, що дозволяє економити бюджетні кошти.
5. БФП Brother DCP-L2500DR не блокує друк після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою, що є важливим та пріоритетним критерієм для Вас, та також дозволяє економити бюджетні кошти. БФП Canon MF112 має чип на драмі, що не дозволяє міняти фотобарабан без заміни чипу.
6. Запропоновані БФП Brother DCP-L2500DR є офіційно ввезеними на територію України згідно чинного законодавства України, з уплатою усіх налогів та зборів, а також мають офіційну гарантію від офіційного виробника – 36 місяців (авторизаційний лист виробника в складі нашої тендерної пропозиції).
Також звертаємо Вашу увагу на дотримання ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 1 квітня 2016 р., яка зазначає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Враховуючи вищевказані дані щодо технічних характеристик БФП Brother DCP-L2500DR, які є еквівалентними, а по деяким параметрам кращими ніж БФП Canon MF112, а також враховуючи більш вигідну ціну нашої пропозиції, та економію бюджетних коштів при багаторічній експлуатації обладнання пропонуємо Вам переглянути нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 11:22
Щодо розгляду вимоги ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2706919613 від 13.04.2019 р. повідомляємо наступне.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» 9далі – Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону встановлює, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином, чинне законодавство передбачає три форми звернення до замовника:
1) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції з вимогою щодо усунення порушення;
2) учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
3) учасник, якого не визнано переможцем торгів може звернутися до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів.
З аналізу змісту Вимоги ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, стає очевидним, що вона не може бути віднесена до жодного з передбаченого чинним законодавством видів (форм звернення), оскільки:
- для кваліфікації її як вимоги щодо усунення порушення – пропущено термін її подачі;
- для кваліфікації її як вимоги надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації – в ній відсутнє запитування власне такої додаткової інформації;
- для кваліфікації її як вимоги щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів – в ній відсутнє запитування такої інформації про пропозицію переможця торгів.
Таким чином, Вимога ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ розгляду не підлягає.
Номер вимоги: UA-2019-03-12-002880-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934
Дата подання: 15 квітня 2019 12:34
Оскарження дискваліфікації ТОВ "Мегапринт"
Шановний Замовнику !
ТОВ «Мегапринт» не погоджується з рішенням тендерного комітету (Протокол №22 від 04.04.19 року) про відхилення пропозиції нашої компанії. На підтвердження відповідності БФП Пантум М6500 вимогам тендерної документації надано довідку –порівняння технічних х-к обладнання. Згідно даної таблиці БФП 6500 повністю відповідає технічним вимогам ТД.
Незважаючи на повну відповідність обладнання, що пропонується ТОВ «Мегапринт», технічним вимогам,
головний спеціаліст з питань технічного забезпечення відділу внутрішньої політики Школьник В.П.
наводить додаткову інформацію ,а саме :
1. У запропонованої моделі Пантум М6500 картридж являється чіпованим;
2. Максимальна кількість копій за цикл обмежена 99 аркушами в порівнянні з Canon MF112 999 аркушів;
3. Максимальна роздільна здатність друку у Пантум 1200х1200dpi,а в Canon MF112 2400х600 dpi;
4. Значно дорожча ціна заправки 800 грн , проти 170 грн у Canon MF112.

Відповідно до вище наведеної інформації хочемо зауважити наступне :
1. Дійсно, картридж Пантум М6500 є чіпованим, але картридж Canon MF112 теж чіпований;
2. Максимальна кількість копій за один цикл 999 аркушів є не обґрунтованою тому, що весь
рекомендований щомісячний обсяг друку Canon MF112 складає всього 150 -1500 сторінок.
https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/i-sensys-mf110/specifications/
3. Максимальна роздільна здатність 1200х1200 є еквівалентна 2400х600dpi.
З точки зору Замовника роздільна здатність 1200х1200 більш сприятлива, враховуючи рівномірне
розподілення точок на дюйм як по горизонталі так і по вертикалі;
4. Ціна заправки 800 грн. надана не коректно, тому що оригінальний заправочний комплект TN-210
включає 2 банки тонеру та 2 чіпа, які розраховані на 2 заправки (2х1600). Вартість комплекта TN-210
складає в середньому 637 грн https://rozetka.com.ua/pantum_tn_210/p13989362/
Вартість не оригінальної заправки складає 150-200 грн https://prom.ua/p772051349-toner-scc-180g.html
Виробник БФП Canon не має оригінального комплекту заправки та не рекомендує заправляти даний
картридж .

Хочемо також зауважити,що відхилення пропозиції учасника по невідповідності параметрам, не
зазначеним у тендерній документації, є неприпустимим та таким, що суперечить Закону України «Про
публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Мегапринт».
В разі незадоволення нашої вимоги вимушені будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 квітня 2019 11:23
Щодо розгляду вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", Код ЄДРПОУ:31867934від 15.04.2019 р. повідомляємо наступне.
Надана вимога зазначеної юридичної особи, не спростувала ті ключові обставини, на основі яких було виключено можливість віднесення пропонованих об’єктів закупівлі до аналогу.
Учасником також зухвало проігноровано той факт, що на офіційному майданчику (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-12-002880-a) в розділі закупівлі «Багатофункціональні пристрої, монітори, маніпулятори «миша», клавіатури, принтери очікувана вартість 274 100,00 UAH UA-2019-03-12-002880-a ● 121520457958434da06712db2eaf0939)
15 березня 2019 р. о 14:29 було поставлено запитання до процедури
«Наявність чіпу блокування друку. Офіційне ввезення товару в Україну.» наступного змісту:
Шановний Замовнику! 1) Прошу повідомити чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Чи є для Вас важливим критерієм, наявності підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника ?
18 березня 2019 р. о 16:10 була надана наступна відповідь:
Відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою є важливим та пріоритетним критерієм для нас. Більш того, втручання в програмне забезпечення пристрою є неприпустимим.
Так, для нас є важливим критерієм, щоб товар був офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, а також щоб була офіційна гарантія від офіційного виробника.
По. п. 4 Вимоги – дослівно «Ціна заправки 800 грн. надана не коректно, тому що оригінальний заправочний комплект TN-210 включає 2 банки тонеру та 2 чіпа, які розраховані на 2 заправки (2х1600). Вартість комплекта TN-210 складає в середньому 637 грн https://rozetka.com.ua/pantum_tn_210/p13989362/
Вартість не оригінальної заправки складає 150-200 грн https://prom.ua/p772051349-toner-scc-180g.html
Виробник БФП Canon не має оригінального комплекту заправки та не рекомендує заправляти даний картридж».
Замовник, не є приватною особою, натомість як бюджетна установа не здійснює закупівлі через інтернет платформи витратних матеріалів і самостійно не здійснює заправку картриджів. Натомість Замовник здійснює обслуговування такого виду через спеціалізованого надавача послуг, який в подальшому несе відповідальність за якість заправки картриджа, та матеріалу, який при цьому використовується.
Крім того Ваш висновок щодо некоректності ціни заправки (обслуговування) у 800 грн., є помилковим судженням з огляду на те, що оригінальний заправочний комплект TN-210 мають такі моделі принтерів як Pantum, P2200, Р2500, М6550. З цього випливає необхідність придбання іншого картриджу моделі РС211еv згідно https://service.brain.com.ua/zapravka-kartridzhey-pantum#print_section і це по місту Вінниця, а по місту Жмеринка у надавача послуг по заправці (обслуговуванні) складає 800 грн.
Сайти, на які Ви посилаєтеся не можуть достовірно підтверджувати технічний опис, оскільки не є офіційними сайтами виробників, а є платформами для продажу окремими особами, які в свою чергу можуть в опису зазначати будь-яку інформацію, в тому числі і таку, що абсолютно не відповідає дійсності, що і підтверджується в розділі коментарів до наданих Вами посилань.
Також, згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» 9далі – Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону встановлює, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином, чинне законодавство передбачає три форми звернення до замовника:
1) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції з вимогою щодо усунення порушення;
2) учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може звернутися з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
3) учасник, якого не визнано переможцем торгів може звернутися до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів.
З аналізу змісту Вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", стає очевидним, що вона не може бути віднесена до жодного з передбаченого чинним законодавством видів (форм звернення), оскільки:
- для кваліфікації її як вимоги щодо усунення порушення – пропущено термін її подачі;
- для кваліфікації її як вимоги надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації – в ній відсутнє запитування власне такої додаткової інформації;
- для кваліфікації її як вимоги щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів – в ній відсутнє запитування такої інформації про пропозицію переможця торгів.
Таким чином, Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс", є недостатньою для спростувння доводів Замовника. В зв’язку з чим задовольнятися не буде, тобто пропонується відмовити у її позитивному розгляді.

Документи подані скаржником

08 квітня 2019 17:49
ВИМОГА ЖМЕРИНКА.pdf

Документи

09 квітня 2019 17:11
відповідь

Документи подані скаржником

13 квітня 2019 15:02
ФОП Галкін О О.pdf

Документи

18 квітня 2019 11:22
відповідь

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Багатофункціональні пристрої
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 136 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 683,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 березня 2019 14:39
Закінчення: 29 березня 2019 15:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

21 шт
Лот №1 - Багатофункціональні пристрої
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Центральна, буд.4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2019 11:53
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 108 360,00
UAH з ПДВ
108 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РИГА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 134 998,50
UAH з ПДВ
117 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 132 090,00
UAH з ПДВ
129 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 132 632,64
UAH з ПДВ
130 000,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 132 730,92
UAH з ПДВ
130 678,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" 133 469,28
UAH з ПДВ
130 723,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 11:05
тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2019 11:05
реєстр документів.pdf
27 березня 2019 11:05
кваліфікаційна частина.pdf
27 березня 2019 11:05
технічний опис.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 16:43
проект договору 5.jpg
28 березня 2019 16:43
проект договору 2.jpg
28 березня 2019 16:43
реєстр документів.jpg
28 березня 2019 16:43
проект договору 6.jpg
28 березня 2019 16:43
проект договору 3.jpg
28 березня 2019 16:43
тендертна пропозиція 1.jpg
28 березня 2019 16:43
проект договору 7.jpg
28 березня 2019 16:43
проект договору 1.jpg
28 березня 2019 16:43
проект договору 4.jpg
28 березня 2019 16:43
проект договору 8.jpg
28 березня 2019 16:42
паспорт 2.jpg
28 березня 2019 16:42
паспорт 1.jpg
28 березня 2019 16:42
копія договорів 6.jpg
28 березня 2019 16:42
копія договорів 5.jpg
28 березня 2019 16:42
копія договорів 4.jpg
28 березня 2019 16:42
копія договорів 3.jpg
28 березня 2019 16:42
копія договорив 2.jpg
28 березня 2019 16:42
копия договорів 1.jpg
28 березня 2019 16:42
ідентифікаційний номер.jpg
28 березня 2019 16:42
ендерна пропозиція 2.jpg
28 березня 2019 16:42
довідка про резидента 3.jpg
28 березня 2019 16:42
довідка про резидента 2.jpg
28 березня 2019 16:42
довідка про резидента 1.jpg
28 березня 2019 16:42
довідка захист довкілля.jpg
28 березня 2019 16:42
відомості про учасника.jpg
28 березня 2019 16:42
виписка з ЄДР 3.jpg
28 березня 2019 16:42
виписка з ЄДР 2.jpg
28 березня 2019 16:42
виписка з ЄДР 1.jpg

Публічні документи

28 березня 2019 16:27
Відомості про учасника.pdf
28 березня 2019 16:27
Лист-згода.pdf
28 березня 2019 16:27
Паспорт_ інд. код.pdf
28 березня 2019 16:27
Реєстр документів.pdf
28 березня 2019 16:27
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 березня 2019 16:27
Гарантійний талон Brother.pdf
28 березня 2019 16:27
Відгук 001.jpg
28 березня 2019 16:27
Аналогічний договір _1.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 16:56
Електронний підпис
11 квітня 2019 16:55
МВС.pdf
11 квітня 2019 16:55
Оновлена пропозиція.pdf
11 квітня 2019 16:55
Довідки.pdf
11 квітня 2019 16:54
ДФС.pdf
28 березня 2019 09:55
Електронний підпис
28 березня 2019 09:54
Реєстр та документи.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 14:33
Електронний підпис
28 березня 2019 14:30
19. Проект договору.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 13:16
7. Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2019 13:16
14. Додаток 4. Статут.pdf
22 березня 2019 13:16
10. Проект договору.pdf
22 березня 2019 13:16
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ФОП РИГА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Відхилено 108 360,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 16:19
ФОП РИГА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3194622254
Рішення скасоване 117 999,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 08:41
ФОП РИГА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3194622254
Відхилено 117 999,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 08:53
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Відхилено 129 990,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 11:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 130 000,50
UAH з ПДВ
11 квітня 2019 11:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
29 березня 2019 15:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:18
протокол

Документи

11 квітня 2019 08:52
Електронний підпис
11 квітня 2019 08:47
протокол

Документи

11 квітня 2019 11:05
Електронний підпис
11 квітня 2019 11:00
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 квітня 2019 11:11
Електронний підпис
11 квітня 2019 11:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2019 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
130 000,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 квітня 2019 11:11
Електронний підпис
11 квітня 2019 11:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:13
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:10
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 08:46
Договір 74 укладений
26 квітня 2019 08:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 130 000,50
UAH (в тому числі ПДВ 21 666,75 UAH)