Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
293 040,00 UAH
UA-2019-03-12-002830-a 2ce87471b6634733be7633147cbb772a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Смічик

+380686225627 katrina071@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Маневицька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983186
Місцезнаходження: 44601, Україна , Волинська обл., Маневицький район,, смт. Маневичі, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ,1
Контактна особа: Катерина Смічик
+380686225627
katrina071@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 17:30
Початок аукціону: 28 березня 2019 11:51
Очікувана вартість: 293 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 930,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232 тони
ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44601, Україна, Волинська область, смт.Маневичі, вул. Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 16:56
Тендерна документація 2019(Торф).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000011 ● efbe89c33d034b18b72fdf28a3d0b4d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.10.2019 № 38-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій Омельчук
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 08.10.2019 № 38-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-12-002830-a від 12.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-06-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 05.11.2019 м. Луцьк № 42-од НАКАЗ
Про призначення перевірки закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291).НАКАЗУЮ:1. Призначити з 06 листопада 2019 року проведення протягом 5 робочих днів перевірку закупівель UA-2019-02-22-001252-b та UA-2019-03-12-002830-а здійснені комунальним підприємством «Маневицька центральна районна лікарня».2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

2019-11-06 12:22:37


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф" 292 081,04
UAH з ПДВ
292 081,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Невірковець Микола Матвійович" 293 040,00
UAH з ПДВ
293 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 11:06
tmp4435.pdf
03 квітня 2019 16:09
Dovidka_19050545200130512179.pdf
03 квітня 2019 16:08
Dovidka_19066374280040651678.pdf
03 квітня 2019 16:08
податкова СТАРА ВИЖВА.pdf
26 березня 2019 15:18
Електронний підпис
26 березня 2019 14:27
ссссссссссссссс.jpg
26 березня 2019 14:26
Маневицька ЦРЛ.pdf
26 березня 2019 11:28
Дубечне с.р..pdf
26 березня 2019 11:28
Статут нова редакція.pdf
26 березня 2019 11:28
Договора.pdf
26 березня 2019 11:28
Договора 17.pdf
26 березня 2019 11:28
Установчі 2.pdf
26 березня 2019 11:28
ррррррр (2).pdf
26 березня 2019 11:28
Лист-відгук.pdf
26 березня 2019 11:28
док к каширськ в о.pdf
26 березня 2019 11:28
ПАСПОРТ (2).pdf
26 березня 2019 11:28
Установчі2019.pdf
26 березня 2019 11:28
довіреність покидюк.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 12:57
IMG_20190304_111725.jpg
27 березня 2019 12:57
копія паспорта4.jpg
27 березня 2019 12:57
4.jpg
27 березня 2019 12:57
3.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Волиньторф"

ФОП "Невірковець Микола Матвійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Волиньторф"
#00426302
Переможець 292 081,04
UAH з ПДВ
29 березня 2019 12:13

Документи

29 березня 2019 12:13
Електронний підпис
29 березня 2019 12:12
прот.тен.ком. №56.pdf
28 березня 2019 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф"
#00426302
292 081,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 12:13
Електронний підпис
29 березня 2019 12:12
прот.тен.ком. №56.pdf
28 березня 2019 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 17:19
Угода про розірвання.pdf укладений
08 листопада 2019 17:18
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 17:05
Додаткова угода №2 (торф).pdf зміни до договору
08 листопада 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 10:18
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 12:24
Договір №178.pdf укладений
19 квітня 2019 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі без зміни ціни договору за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 154,60
UAH (в тому числі ПДВ 692,43 UAH)
Причини розірвання договору: При проведення перевірки Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області виявлені порушення у ч.2.ст.32 Закону при оприлюдненні строків укладання Договору з переможцем торгів ДП "Волиньторф" за процедурою UA-2019-03-12-002830-a за ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо.Розірвати Договір №178 від 08 листопада 2019 року