Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стерилізатор паровий M1-ST
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2019-03-12-002631-a 1965d1b0c5274f7c84b34032e1181f28
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

044-468-51-91 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
044-468-51-91
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Спеціальний фонд (інші джерела власних надходжень)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стерилізатор паровий M1-ST
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 16:26
Проект договору.docx
12 березня 2019 16:26
Оголошення стерилізатор.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-12-002631-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Сушко Світлана Андріївна, Код ЄДРПОУ:2724403862
Дата подання: 15 березня 2019 17:35
ПИТАННЯ щодо встановлених вимог в оголошенні закупівель
Територіальному медичному об’єднанню
«ПСИХІАТРІЯ» у місті Києві
код ЄДРПОУ: 01994072.
04080 м. Київ, вул. Кирилівська, 103


ПИТАННЯ
щодо встановлених вимог в оголошенні закупівель

12.03.2019 року Територіальним медичним об’єднанням «ПСИХІАТРІЯ» у місті Києві код ЄДРПОУ: 01994072 (надалі – Замовник) здійснено оголошення закупівлі в електронній системі PROZORRO (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-12-002631-a), (надалі – Оголошення закупівлі) щодо предмету код ДК 021:2015 33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Стерилізатор паровий M1-ST ( надалі – Предмет закупівлі.
Замовник у п. 3.1. Оголошення зазначив технічні параметри (модель) предмету закупівлі M1-ST але при цьому зазначив «конкретного виробника» предмету закупівлі ТОВ «ПОЛТАВА МЕДОБЛАДНАННЯ». При цьому у пункті 3.3. цього Оголошення посилаючись на Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 яким затверджений Порядок здійснення допорогових закупівель ( надалі – Порядок) Замовник зазначає, що нібито має право посилатися у вимогах щодо предмету закупівель на «конкретного виробника».

Отже зазначені Замовником в Оголошенні закупівлі умови в частині «виробника» є грубе порушенням принципів здійснення допорогових закупівель, адже несе в собі по відношенню до інших потенційних учасників, що мають намір подати свої пропозиції щодо цієї закупівлі – упереджений дискримінаційний характер, та є порушенням чинного законодавства, що може призвести під час (кваліфікації учасників) підставою для відхилення пропозицій інших учасників які враховуючи такі умови Закупівлі не відповідатимуть умовам даної Закупівлі. Тому без внесення змін в цій частині Оголошення інші потенційні учасники не матимуть змоги брати участь та скласти конкуренцію іншому потенційному учаснику який вже завчасно визначений Замовником як «виробник предмету закупівлі».

Відповідно до п. 6.2. Порядку - Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до абзацу 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом...

Відповідно до а ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Окрім цього, визначення Замовником в Оголошенні завчасно «конкретного виробника» є правою підставою вважати «Замовника» і цього «виробника» пов’язаними особами, що є порушенням приписів пункту 7 ч. 1 статті 17 Закону.





Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право з власної ініціативи або..., за результатами звернень або на підставі рішення (органу оскарження) внести зміни до тендерної документації.

Відповідно до п. 7.1. Порядку – Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.

На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 2, 17, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», п. п. 6.2., 6.5., 7.1., Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, -

ПРОШУ:

1. Внести зміни до умов закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-12-002631-a) щодо предмету код ДК 021:2015 33190000-8-Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Стерилізатор паровий M1-ST.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2019 11:26
Замовником цілком правомірно не передбачається можливість закупівлі іншого товару ніж той, що зазначений у Оголошенні.
Шановний, Учаснику, відповідно до абзацу 2 п.1.1. Порядку здійснення допорогових закупівель "Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону."
В абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону "Про публічні закупівлі" встановлено, що Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Оскільки Замовником проводиться закупівля товару (товарів) вартість предмета якого є меншою ніж 200 тисяч гривень, Замовник цілком обгрунтовано посилається на "Порядок здійснення допорогових закупівель".
Тому, відповідно до пп. 6.4 Порядку - Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
пп. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель: "Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або ВИРОБНИКА, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників."
Вищевказаний Порядок здійснення допорогових закупівель надає можливість Замовникам, що здійснюють процедуру закупівлі товару, очікувана вартість якої є меншою ніж 200 тисяч гривень, можливість вказувати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Тобто, у разі здійснення допорогової закупівлі, законодавством передбачається можливість Замовником приймати аналоги та/або еквіваленти товару (в тому числі від інших виробників очікуваного товару), та жодним чином не обов'язок.
Враховуючи вищезазначене, Замовником цілком правомірно не передбачається можливість закупівлі іншого товару ніж той, що зазначений у Оголошенні.
Окрім того, повідомляємо, що жодних дискримінаційних вимог Замовником не встановлено, оскільки кожен постачальник може прийняти участь у закупівлі з обов'язковим дотриманням п.3.2. Оголошення про проведення закупівлі:"Надання гарантійного листа від виробника запропонованого товару..."
Дана вимога встановлена для підтвердження Учасниками можливості поставити сертифікований товар, який дійсно виготовлений на заводі виробника, має відповідну гарантію та інші підтверджуючі документи.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Колодій Віталій Вікторович 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 12:28
Електронний підпис
19 березня 2019 12:27
пропозиція Колодій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Колодій Віталій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Колодій Віталій Вікторович
#2915703930
Переможець 199 900,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 10:56

Документи

28 березня 2019 10:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Колодій Віталій Вікторович
#2915703930
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 13:57
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 14:58
Договір №0204.pdf укладений
05 квітня 2019 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 900,00
UAH з ПДВ