Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БЕНЗИН А-92, А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ДЛЯ ПІДРОЗДІЛІВ АТ «ОДЕСАОБЛЕНЕРГО»
Очікувана вартість
2 614 000,00 UAH
UA-2019-03-12-002293-a 397b47830db744afb7c987131ef398e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Іванова

+380504995251 o.ivanova@oblenergo.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Одесаобленерго"
Код ЄДРПОУ: 00131713
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Миколи Боровського, 28Б
Контактна особа: Оксана Іванова
+380504995251
o.ivanova@oblenergo.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 13:50
Очікувана вартість: 2 614 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84000 літр
БЕНЗИН А-92, А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ДЛЯ ПІДРОЗДІЛІВ АТ «ОДЕСАОБЛЕНЕРГО»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстань: 30%
від 0 до 10 км:: 30%
від 10 до 20 км:: 20%
від 20 до 25 км:: 0%
12 березня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 15:38
ТД Бензин від 12.03.2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-08-000018 ● 5a7097c966b84e60acfc8676a0aa0503
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2019 Одеса № 111


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 08.04.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 08.04.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2019 № 111
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-02-14-000866-c 14.02.2019 Отримання повідомлення із засобів масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
2. UA-2019-03-15-002784-a 15.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-04-04-002276-a 04.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-03-12-002293-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-09 12:30:54

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати встановлення у тендерній документації такого критерію оцінки як «відстань», у той час, коли абзацом 5 частини 1 статті 28 Закону передбачено встановлення інших критеріїв, окрім ціни, у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-12 15:43:41

Пояснення на запит

АТ «Одесаобленерго» проведено процедуру закупівлі UA-2019-03-12-002293-a «БЕНЗИН А-92, А-95, ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО ДЛЯ ПІДРОЗДІЛІВ АТ «ОДЕСАОБЛЕНЕРГО» виключно відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини першої статті 28 Закону: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону»
При цьому вибір критеріїв оцінки можливий з двох варіантів в залежності від фактичної складності предмета закупівлі та умов його придбання і експлуатації (використання), а саме:
«1) у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - лише найнижча ціна.
2) у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.»
Водночас Закон не містить визначення поняття "закупівля, яка має складний або спеціалізований характер". Тому віднесення предмета закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється Замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Таким чином Замовником в рамках Закону було визначено процедуру закупівлі як таку, що має складний або спеціалізований характер. Дане рішення обґрунтовано насамперед тим, що підприємство Замовника відноситься до класу стратегічних та своєю діяльністю проводить безперебійне забезпечення електричною енергією в тому числі установ: тепло-, водопостачання, лікарні, дитячі садки, школи і т.д. та повинно усувати аварійні ситуації в мережах у чітко визначені терміни. Разом з тим предмет закупівлі, без якого діяльність підприємства не є можливою, не може постачатися учасником в конкретний підрозділ Замовника в терміни та об’ємах необхідних для його поточної діяльності, враховуючи специфічність зберігання та транспортування предмету закупівлі, що викликає понесення додаткових експлуатаційних витрат Замовником, які пов’язані з обмеженими часовими ресурсами та необхідністю здійснення щоденної заправки транспорту. Враховуючи вищевикладене вартість предмета закупівлі напряму залежить від експлуатаційних витрат замовника, що будуть понесені при доланні відстані від підрозділів Замовника до АЗС.
Замовником за процедурою закупівлі встановлено наступні критерії оцінки – ціна, та критерій оцінки, який прямо впливає на експлуатаційні витрати Замовника – відстань від підрозділу Замовника до АЗС.
При цьому зазначаємо, що відповідно до закону та тендерної документації Замовника питома вага цінового критерію не нижча ніж 70 відсотків.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка пропозиції здійснюється на основі наступних критеріїв:
1. Ціна – 70 балів.
2. Неціновий критерій – 30 балів.
Інші критерії не застосовуються.
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою.
Методика оцінки
1. Кількість балів за критерієм "Ціна" визначається наступним чином. Пропозиції, значення критерію "Ціна" у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій з визначається за формулою:
Б1обчисл = Цmin / Цобчисл * 70, де
Б1обчисл = обчислювана кількість балів;
Цmin - найнижче значення за критерієм "Ціна";
Цобчисл - значення поточного критерію тендерних пропозиції торгів, кількість балів для якого обчислюється;
70 - максимально можлива кількість балів за критерієм "Ціна".

2. Неціновий критерій:
30 - максимально можлива кількість балів за критерієм "відстань".
- Відстань шляху від АЗС до РЕМ - від 0 км. – до 10 км. - 30 балів
- Відстань шляху від АЗС до РЕМ - від 10 км. – до 20 км. - 20 балів
- Відстань шляху від АЗС до РЕМ - від 20 км. – до 25 км. - 0 балів

У вкладенні (додаток до відповіді) приведений розрахунок вартості палива в залежності від відстані між підрозділом замовника та АЗС.
Замовником у даному прикладі обґрунтовано та доведено, що відстань від підрозділу для здійснення заправки є складовою ціни предмета закупівлі, від якої залежать експлуатаційні витрати Замовника з витрачанням таких ресурсів, як час і кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність та ефективність роботи.
Тому для Замовника найбільш економічно обґрунтованою, буде пропозиція учасника, яка оцінюватиметься не лише за ціною, але і за умови, що транспорт Замовника не долатиме щодня значну відстань з метою здійснення заправки. Якщо відстань становитиме більше вказаної межі, Замовник щодня нестиме додаткові грошові та часові витрати на дорогу, що нівелюватиме користь від нижчої ціни тендерної пропозиції учасника протягом періоду дії договору. При цьому витрати часу в даному випадку мають особливу соціальну складову, так як Замовник повинен безперебійно забезпечувати електричною енергією населення та підприємства.
Отже Замовником АТ «Одесаобленерго» закупівлю проведено виключно в рамках Закону «Про публічні закупівлі».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-22 16:46:59

Роз'яснення щодо висновку

За результатом проведеного моніторингу закупівлі UA-2019-03-12-002293-a Південним офісом Держаудитслужби опубліковано висновок в якому зазначено, що Замовником у тендерній документації на закупівлю бензину встановлені такі критерії оцінки, як «ціна» та «відстань». Тоді як бензин є товаром, який виробляється не за окремо розробленою специфікацією, та для якого існує постійно діючий ринок і повинен застосовуватись єдиний критерій «ціна».
Як наслідок, органом державного фінансового контролю зроблено висновок, що Замовник порушив норми частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатом виявленого нібито порушення орган контролю визначено наступне зобов’язання «Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»
АТ «Одесаобленерго» зазначає, що частиною 7 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у висновку обов’язково зазначаються:
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, у висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю необхідною для більш детального опису результатів моніторингу закупівлі.
У той же час частиною 8 вказаної статті передбачено, що Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Керуючись вказаним правом АТ «Одесаобленерго» просить роз’яснити зміст висновку в частині не віднесення предмета закупівлі UA-2019-03-12-002293-a до «закупівля, яка має складний або спеціалізований характер», з урахуванням листа роз’яснення Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06, в якому, між іншим, вказано, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення поняття "закупівля, яка має складний або спеціалізований характер". Тому віднесення предмета закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Крім того, АТ «Одесаобленерго» просить роз’яснити зміст зобов’язання, визначеного у висновку, з огляду на те, що зі змісту самого зобов’язання не вбачається можливим встановити, які саме дії необхідно здійснити Замовнику для усунення нібито виявленого порушення.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-04-25 10:04:52

Роз'яснення

Південний офіс Держаудитслужби розглянув звернення акціонерного товариства «Одесаобленерго» (далі – Замовник) щодо роз’яснень змісту висновку про результати моніторингу «Бензин А-92, А-95, дизельне паливо для підрозділів АТ «Одесаобленерго» (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти)» та повідомляє наступне.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), разом з ціновим критерієм оцінки замовники можуть встановлювати інші критерії оцінки, але у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер. Бензин, який закуповується Замовником, є товаром, для якого є постійно діючий ринок і цей вид товару не має складний або спеціалізований характер, не виробляється за окремо розробленою специфікацією та є готовим до вжитку (використання).
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23 та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Південному офісу Держаудитслужби визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень. Крім того, відповідно до частини восьмої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку складеного за результатами моніторингу закупівлі.

2019-04-25 16:59:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2 317 100,00
UAH з ПДВ
2 317 100,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 621 970 Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП" 2 275 800,00
UAH з ПДВ
2 275 800,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 593 060 Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 14:17
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:37
МВС Осадча.PDF
29 березня 2019 14:27
Електронний підпис
28 березня 2019 15:43
Електронний підпис
28 березня 2019 15:15
11. Інші документи.PDF
28 березня 2019 15:15
10. СТАТУТ ТОВ ІДЖІ ГРУП.pdf
28 березня 2019 15:15
9. Опис до статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ІДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІДЖІ ГРУП"
#40257915
Переможець 2 275 800,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЖІ ГРУП"
#40257915
2 275 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 16:52
Договор 06.22.04.2019.pdf укладений
22 квітня 2019 16:51