Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
31 200,00 UAH
UA-2019-03-12-002190-a ● 6b92ffdef6ef499897e2bc7364806af7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приморська районна адміністрація Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053246 |
Місцезнаходження: | 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Адмірала Нахімова, 86 |
Контактна особа: |
Солодін Дмитро Олександровичу +380629371281 dmitriy.solodin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 15:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2019 15:28 |
Початок аукціону: | 20 березня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 31 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 156,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1375 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Чорноморська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2019 15:24 |
Дог закупки образец 2019.doc |
12 березня 2019 15:24 |
Оголошення канцтовари ПРА -2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-12-002190-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 25 березня 2019 13:38
не відповідає кваліфікаційним вимогам
Шановний Замовник, Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція Учасника «ФОП Исакова Наталья Георгиевна» не відповідає кваліфікаційним вимогам , а саме учасником не надано:
- довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (надана тільки довідка про наявність рахунків);
- довідка про виконання аналогічних договорів (в довільній формі);
- гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі згідно заявки;
- чітка специфікацію (для з’ясування замовником, що саме учасник пропонує), яка відповідає вимогам замовника, що зазначені в оголошенні про закупівлю;
- відсутнє пояснення не надання наступних документів: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Інформацію про систему оподаткування учасника, довідки про взяття на облік платника податку, копії Статуту (у разі наявності) або іншого установчого документу з усіма змінами та додатками;
- довідка з обслуговуючого банку зі вказівкою банківських реквізитів та рахунків підприємства
Також згідно п 5.4 оголошення, було чітко зазначено: "Постачальник при наданні цінової пропорції погоджується на можливу відстрочку платежу за фактично поставлену продукцію (відповідно до п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України).", однак Учасник «ФОП Исакова Наталья Георгиевна» не надав погодження з цим пунктом. Зважаючі на вищевикладене та у відповідності до вимог вашого оголошення в якому чітко зазначено : У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте, просимо Вас переглянути рішення, щодо визначення переможця Учасника «ФОП Исакова Наталья Георгиевна». У разі Вашої бездіяльності Я буду вимушений залишити негативний відгук та подати скаргу на https://dozorro.org .
Розгорнути
Згорнути
- довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (надана тільки довідка про наявність рахунків);
- довідка про виконання аналогічних договорів (в довільній формі);
- гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі згідно заявки;
- чітка специфікацію (для з’ясування замовником, що саме учасник пропонує), яка відповідає вимогам замовника, що зазначені в оголошенні про закупівлю;
- відсутнє пояснення не надання наступних документів: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Інформацію про систему оподаткування учасника, довідки про взяття на облік платника податку, копії Статуту (у разі наявності) або іншого установчого документу з усіма змінами та додатками;
- довідка з обслуговуючого банку зі вказівкою банківських реквізитів та рахунків підприємства
Також згідно п 5.4 оголошення, було чітко зазначено: "Постачальник при наданні цінової пропорції погоджується на можливу відстрочку платежу за фактично поставлену продукцію (відповідно до п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України).", однак Учасник «ФОП Исакова Наталья Георгиевна» не надав погодження з цим пунктом. Зважаючі на вищевикладене та у відповідності до вимог вашого оголошення в якому чітко зазначено : У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте, просимо Вас переглянути рішення, щодо визначення переможця Учасника «ФОП Исакова Наталья Георгиевна». У разі Вашої бездіяльності Я буду вимушений залишити негативний відгук та подати скаргу на https://dozorro.org .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 09:16
Ваше звернення ретельно розглянуте тендерним комітетом!
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Учасник закупівлі ФОП Ісакова, автоматично визначений електронною системою переможцем, у телефонній розмові 21.03.2019 підтвердив наявність вказаної в оголошенні документації щодо кваліфікаційних вимог і надав нарочно усі документи у паперовому вигляді до Приморської районної адміністрації згідно п.4.1 оголошення. На засіданні тендерного комітету 22.03.2019 надані Учасником паперові документи ретельно перевірені членами тендерного комітету, в результаті ФОП Ісакова визначено переможцем.
Дякуємо Вам за Ваші запитання та небайдужість до проведення процедури закупівлі.
З повагою,
Голова тендерного комітету
Приморської районної адміністрації В.І. Каплан
За результатами розгляду повідомляємо про наступне.
Учасник закупівлі ФОП Ісакова, автоматично визначений електронною системою переможцем, у телефонній розмові 21.03.2019 підтвердив наявність вказаної в оголошенні документації щодо кваліфікаційних вимог і надав нарочно усі документи у паперовому вигляді до Приморської районної адміністрації згідно п.4.1 оголошення. На засіданні тендерного комітету 22.03.2019 надані Учасником паперові документи ретельно перевірені членами тендерного комітету, в результаті ФОП Ісакова визначено переможцем.
Дякуємо Вам за Ваші запитання та небайдужість до проведення процедури закупівлі.
З повагою,
Голова тендерного комітету
Приморської районної адміністрації В.І. Каплан
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА |
25 842,85
UAH з ПДВ
|
25 530,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ+" |
26 122,80
UAH з ПДВ
|
25 654,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
28 374,60
UAH з ПДВ
|
25 825,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА #2638409206 |
Переможець |
25 530,85
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
03 квітня 2019 10:09
|