Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electricity
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська область обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ольга +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | CHERNIGIVSKE TROLEYBUSNE UPRAVLINNYA" CHERNIGIVSKOI MISKOI RADI |
National ID: | 03328681 |
Contact point: |
Olga +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Additional contacts: |
Ольга +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 26 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,14% |
Publication date: | 12 березня 2019 14:39 |
Enquiries until: | 03 квітня 2019 08:00 |
Complaints submission until: | до 09 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 квітня 2019 08:00 |
Information
Estimated total value: | 26 250 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,14 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 16:35 |
ТД Електроенергія (зі змінами).doc | |
01 квітня 2019 16:35 |
ADVERTISEMENT ел.ен зі змін..docx | |
01 квітня 2019 16:35 |
ОГОЛОШЕННЯ_ел.ен. зі змін..docx | |
01 квітня 2019 16:35 |
протокол 23.pdf | |
15 березня 2019 16:10 |
Проект договору.docx | |
15 березня 2019 16:10 |
протокол 16.pdf |
01 квітня 2019 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2019 16:35 |
ТД Електроенергія (зі змінами).doc
|
||||||
01 квітня 2019 16:35 |
ADVERTISEMENT ел.ен зі змін..docx
|
||||||
01 квітня 2019 16:35 |
ОГОЛОШЕННЯ_ел.ен. зі змін..docx
|
||||||
01 квітня 2019 16:35 |
протокол 23.pdf
|
||||||
15 березня 2019 16:10 |
Проект договору.docx
|
||||||
15 березня 2019 16:10 |
протокол 16.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Постачальники за нерегульованим тарифом мають право здійснювати постачання електричної енергії непобутовим споживачам на всій території України.
На відміну від постачальників за нерегульованим тарифом, постачальники за регульованим тарифом провадять також діяльність з розподілу електричної енергії (передачу місцевими (локальними) електричними мережами), що відноситься до сфери природних монополій, тому діяльність з постачання електричної енергії за регульованим тарифом постачальники за регульованим тарифом здійснюють на закріпленій території, у межах своїх місцевих (локальних) електричних мереж та електричних мереж споживачів, які живляться від їх мереж.
Слід також зазначити, що в Постанові НКРЕКП «Про затвердження Порядку формування цін на універсальні послуги» № 1177 від 05.10.2018 року визначено поняття побутового споживача.
Побутовий споживач – фізична особа, яка використовує електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, що не включають професійну та/або господарську діяльність, або юридична особа, що об'єднує фізичних осіб, які використовують електричну енергію для забезпечення власних побутових потреб, та розраховується з електропостачальником за загальним розрахунковим засобом обліку (ОСББ, житлово-експлуатаційні організації, садові товариства, гуртожитки тощо).
Відповідно до Тендерної документації, місцем постачання електричної енергії є також гуртожиток (м. Чернігів, проспект Перемоги, 205), який на відміну від інших місць постачання відноситься до категорії побутових споживачів.
На підставі вищезазначеного, просимо постачання електричної енергії гуртожитку виділити в окрему закупівлю або лот
Згідно норм ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізичні/юридичні особи мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівель.
Відповідно до абз. 20 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», публічна закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, у вимозі про усунення порушення, повинно бути зазначено, які саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель були допущені замовником та на підставі яких норм ЗУ «Про публічні закупівлі» постачання електричної енергії гуртожитку потрібно виділити в окрему закупівлю або лот.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що предмет Вашої вимоги від 26.03.2019 р. № UA-2019-03-12-001886-a.b1 не стосується порушень замовником ЗУ «Про публічні закупівлі», а носить більш інформативний характер, було прийнято рішення про її відхилення.
В Додатку 1до тендерної документації міститься посилання, що
Учасник торгів має бути зареєстрований на території Чернігівської області.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5 п. 1.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, та п.3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також відповідно ст. 22 п. 4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону України Про ринок електричної енергії ст.56 п.1. Постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії споживачу.
На підставі вищезазначеного, просимо скасувати вимогу, передбачену тендерною документацією Додатком 1 до тендерної документацї, яка стосуються реєстрації учасника в Чернігівській області.
1. Відповідно до ТД до п. 7 ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасником подаються документи, щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору.
ТОВ "Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія" були надані документи наказ про призначення директора Сергатого Андрія Миколайовича та Протокол засідання Наглядової ради, в якому в п.1 Порядку денного прописано, а саме «Про створення Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія».
2.Відповідно до ТД до п. 11 ч.1 розділу ІІІ Тендерної документації учасником подаються документи, «Копії статуту або іншого установчого документу (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)».
ТОВ "Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія" була надана копія чинної (нової) редакції статуту.
В пункті 11.3.2.2 Статуту ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія» прописано : «Директор укладає (підписує) від імені Товариства будь-які правочини (Договори, контракти), розпоряджається майном та коштами Товариства». Також інформація щодо керівника знаходиться у Виписці та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Копія додана).
На даному етапі процедури закупівлі 26 250 000,00 грн. з ПДВ це очікувана вартість предмету закупівлі. Ціна договору буде визначена за результатами аукціону. Надання щодо дозволу директору, а саме Сергатому А.М., на підписання правочинів вартість предмету якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів, буде надано додатково учасником, якщо ТОВ «ООЕК» буде визначено переможцем процедури закупівлі, під час укладання договору та ціна договору не буде перевищувати перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. На підставі вищезазначеного, просимо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій та допустити до аукціону пропозицію ТОВ «Одеська Обласна Енергопостачальна Компанія».
Відповідно до п. 7) ч. 1 Р. ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція складається з: 7) Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів (тендеру). Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджуються випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції (учасником в складі тендерної пропозиції надається(-ються) копія(-ї) відповідного(-их) документу(-ів)). У разі якщо повноваження посадової особи або представника учасника визначені довіреністю, Учасник подає у складі тендерної пропозиції документи на особу (виписку з протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію наказу про призначення) яка надала (підписала) довіреність або доручення;
На виконання вимог п. 11) ч. 1 Р. ІІІ ТД учасником закупівлі ТОВ «ООЕК» була надана копія Статуту, затвердженого 18 січня 2019 р., та копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за станом на 09.01.2019 р. (надалі – Витяг).
Згідно наданого витягу вбачається, що ТОВ «ООЕК» було зареєстровано 07.05.2018 р., вищим органом управління є Загальні збори учасників, а виконавчим – директор. Повноваження директора на вчинення дій від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, обмежені згідно Статуту.
Відповідно до п. 11.3.1 Статуту ТОВ «ООЕК», директор обирається Загальними зборами Учасників.
Учасниками ТОВ «ООЕК» є ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАВКА" та фізична особа Чередніченко Володимир Миколайович.
Відповідно до абз. 2 п. 11.3.3 Статуту ТОВ «ООЕК», без рішення Загальних зборів Учасників, директор не має права: вчиняти правочин, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. Таким чином Статутом встановлені обмеження для директора щодо вчинення правочинів.
Замовнику не відомо, які саме документи є в наявності у ТОВ «ООЕК» на підтвердження повноважень директора Сергатого Андрія Миколайовича на підписання тендерної документації та договору про закупівлю з ціною 26 250 000,00 грн. але враховуючи встановлені абз. 2 п. 11.3.3 Статуту ТОВ «ООЕК» обмеження для директора на підписання правочинів вартість предмету якого перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, але логічно допустити, що такими документами можуть бути «довідка» про вартість чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу або рішення загальних зборів Товариства про надання дозволу директору на підписання тендерної документації та договору про закупівлю з ціною 26 250 000,00 грн.
Дана відповідь надана на виконання ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 22 квітня 2019 17:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-08-000037 ● 975cb17c3acc4fe98fd7f24a59a11002
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2019 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.07.2019 № 43
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 05.07.2019 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2019-03-12-001886-a 12.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-09 12:03:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-12-001886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення.
У зв’язку з чим Комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради розгляд тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій здійснено у строк, що перевищує 20 робочих днів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-12 08:32:42
надання пояснень
15.05.2019 року рішенням № 5998- р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було зобов'язано комунальне підприємство "Чернігівське тролейбусне управління"Чернігівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АС" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-12-001886-a.
Повний текст вищевказаного рішення було оприлюднено в електронній системі закупівель 20.05.2019 р. о 22 год. 10 хв.
Відповідно до абз. 1 ч. 12 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Відповідно до абз. 2 ч. 12 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником у судовому порядку протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначає конкретний строк виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому враховуючи наміри замовника оскаржити прийняте рішення до суду та з урахуванням абз. 2 ч. 12 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким передбачений строк його оскарження 30 днів, то замовником був зроблений висновок, що саме протягом цього строку рішення повинне бути або виконане, або оскаржене до суду.
З метою підготовки доказової бази для оскарження рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовником 21.05.2019 р. був зроблений запит до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, через форму розміщену на офіційному інтернет ресурсі Міністерства, з приводу питань, що стали підставою для скасування нашого рішення.
Відповідь на вищевказаний запит була надана 05.06.2019 р., номер відповіді 443/2019 (посилання на запит та відповідь http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=9a5df6d8-9317-4d0a-b53f-a6242f5b48fc&lang=uk-UA).
Після отримання відповіді з Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, замовником було прийнято рішення не оскаржувати рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5998- р/пк-пз від 15.05.2019 р., а вчинити дії для його виконання.
14.06.2019 р. замовником було виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5998- р/пк-пз від 15.05.2019 р., яке зобов’язувало замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АС" за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-12-001886-a.
Після виконання рішення Антимонопольного комітету України, виникла необхідність повторно провести процедуру розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
14.06.2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено рішення замовника про результати розгляду тендерних пропозицій (протокол № 30 від 14.06.2019 р.), а 24.06.2019 р. було проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, тобто у строк що не перевищує 20 днів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна, Чернігівська область обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "АС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2019 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
21 846 000,00
UAH з ПДВ
|
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
21 945 000,00
UAH з ПДВ
|
21 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Рішення скасоване |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 17:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Очікує рішення |
21 345 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 17:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Відхилено |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 17:59
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 липня 2019 15:16 |
Коментар щодо відміни: | в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
30 липня 2019 15:16
|
Електронний підпис |
30 липня 2019 15:14
|
протокол 36.jpeg |