Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аеропортовий пожежний автомобіль (Код ДК 021:2015: код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби, а саме 34144213-4 Пожежні автомобілі).
Airport fire truck (DK 021: 2015 (CPV): 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles, namely 34144213-4 Fire engines).
Airport fire truck (DK 021: 2015 (CPV): 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles, namely 34144213-4 Fire engines).
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2019-03-12-001762-b ● 8262c106070741a08468226c881a1370
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40823143 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська область обл., Новоодеський район, село Баловне, вулиця Київське шосе, будинок 9 |
Контактна особа: |
Миколаївський міжнародний аеропорт 380675166321 mukolaivairport@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | "Mykolaiv international airport" |
National ID: | 40823143 |
Contact point: |
"Mykolaiv international airport" 380675166321 mukolaivairport@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 21:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2019 23:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 23:30 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Publication date: | 12 березня 2019 21:05 |
Enquiries until: | 18 травня 2019 23:30 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2019 23:30 |
Information
Estimated total value: | 8 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Ціна включає митне оформлення, Аеропортовий пожежний автомобіль, Податок на додану вартість і Поставку на склад замовника
Price includes customs clearance, Airport fire truck, Value added tax and Delivery to the warehouse of the customer
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Аеропортовий пожежний автомобіль (Код ДК 021:2015: код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби, а саме 34144213-4 Пожежні автомобілі).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56664, Україна, Миколаївська область, с. Баловне Новоодеського району, Київське шосе, 9
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
Airport fire truck (DK 021: 2015 (CPV): 34140000-0 Heavy-duty motor vehicles, namely 34144213-4 Fire engines).
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 26 липня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 10:28 |
Зміни в документацію нові 1.doc | |
21 травня 2019 10:28 |
Оголошення зі змінами.doc | |
21 травня 2019 10:27 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
14 травня 2019 08:58 |
Зміни в документацію нові.doc | |
07 травня 2019 22:01 |
Зміни в документацію.doc | |
07 травня 2019 21:54 |
Проект договору поставка змінений.doc |
21 травня 2019 10:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
21 травня 2019 10:28 |
Зміни в документацію нові 1.doc
|
||||||||||||||||||||||||
21 травня 2019 10:28 |
Оголошення зі змінами.doc
|
||||||||||||||||||||||||
21 травня 2019 10:27 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
||||||||||||||||||||||||
14 травня 2019 08:58 |
Зміни в документацію нові.doc
|
||||||||||||||||||||||||
07 травня 2019 22:01 |
Зміни в документацію.doc
|
||||||||||||||||||||||||
07 травня 2019 21:54 |
Проект договору поставка змінений.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо вимог колісної формули
Дата подання: 01 квітня 2019 14:40
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:53
У Додатоку 3 до тендерної документації (Технічні вимоги) вказана вимога:
Колісна формула 8х8 – чому вимагається саме шасі 8х8?
Чи можна запропонувати пожежний автомобіль з необхідним запасом води та піни, але на шасі 6х6?
Відповідь: Можна буде 8*8, 6*6, але щоб дана конфігурація забезпечила підвищенну прохідність, швидкісні характеристики та достатню вантажопідйомність для доставки вогнегасних речовин у кількості зазначеній в додатку №3, про що буде внесено зміни Замовником
Технічні характеристики предмету закупівлі: габарити та обмеження.
Дата подання: 01 квітня 2019 14:42
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:53
Якщо допускається використання шасі 8х8, які повинні бути обмеження на габарити ДхШхВ, та на повну масу пожежного автомобіля?
Відповідь: Габаритні розміри ПА, не більш
довжина, мм – 13 000
ширина, мм – 3 500
висота, мм – 3 700
Повна маса ПА, не більш – 60000 кг
довжина, мм – 13 000
ширина, мм – 3 500
висота, мм – 3 700
Повна маса ПА, не більш – 60000 кг
Питання щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 01 квітня 2019 14:44
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:54
З гідно Додатку 3 (Технічні вимоги) не зрозуміло
яка коробка передач (механічна/автоматична, тощо) повинна бути встановлена на даний автомобіль?
Відповідь: Замовнику немає значення механічна/автоматична коробка передач
Вимоги до шасі
Дата подання: 01 квітня 2019 14:45
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:54
Яке вимагається шасі – капотне чи безкапотне?
Відповідь: Замовнику немає значення капотне чи безкапотне шасі
Вимоги до екіпажу (кількість)
Дата подання: 01 квітня 2019 14:45
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:56
Який потрібен екіпаж (скільки чоловік)?
Відповідь: Екіпаж повинен бути не менше 1+2
Питання щодо строків виготовлення предмету закупівлі
Дата подання: 01 квітня 2019 14:52
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:56
Згідно Додатку 3 (Технічні вимоги)
Рік виготовлення – не раніше 1997
Чи правильно ми зрозуміли, що для забезпечення пожежної безпеки співробітників аеропорту, екіпажів літаків та пасажирів планується закупити автомобіль, якому 22 (двадцять два) роки, чи при написанні вимог допущена описка?
Відповідь: З метою економії бюджетних коштів та для забезпечення рівня необхідного пожежного захисту КП “ММА” розглядаються варіанти нової техніки, а також техніки, яка була у використанні та на яку є необхідна гарантія.
Вимоги до цистрерни
Дата подання: 01 квітня 2019 14:52
Дата відповіді: 04 квітня 2019 14:57
Який потрібен матеріал цистерни для води та піни?
Відповідь: Замовнику матеріал цистерн не важливий, але матеріал повинен забезпечити термін надійної експлуатації не менше 10 років
Вимоги до екологічної норми двигуна
Дата подання: 01 квітня 2019 14:53
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:00
Яка необхідна екологічна норма (ЄВРО) двигуна базового шасі?
Відповідь: Оскільки цей автомобіль буде використовується тільки при винекненні надзвичайних ситуацій, то Замовнику немає значення екологічна норма (ЄВРО) двигуна базового шасі
Технічни вимоги щодо лафетних стволів
Дата подання: 01 квітня 2019 14:54
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:00
Скільки повинно бути лафетних стволів та яких параметрів? Адже саме наявність лафетних стволів є обов’язковою для аеродромних пожежних автомобілів.
Відповідь: Не менше 2 лафетних стволів (1 основний, 1 бамперний)
Технічні вимоги пожежного аеродромного авто
Дата подання: 01 квітня 2019 14:55
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:01
Чи повинен пожежний автомобіль, який є товаром цієї процедури, працювати (подавати воду та піну через лафетні стволи) в русі? Адже можливість працювати в русі є обов’язковою для аеродромних пожежних автомобілів та відрізняє їх від звичайних пожежних автоцистерн.
Відповідь: Товаром даної закупівлі є Аеродромний пожежний автомобіль, про що зазначено закупівлі. Отже лафетні стволи повинні мати можливість подачі вогнегасних речовин під час руху
Робота насосу?
Дата подання: 01 квітня 2019 14:55
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:02
Яким чином повинна бути забезпечена робота насосу – від базового шасі чи ні?
Відповідь: Замовнику немає значення забезпечення роботи насосу від базового шасі чи ні. Але при забезпеченні роботи насосу не від базового шасі повинно бути можливості включення його з кабіни екіпажу.
Потужність насосу
Дата подання: 01 квітня 2019 14:56
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:03
Потужність насосу не менше 300 атмосфер - що означає цей параметр, та на які пожежні рукави та з’єднання він розрахований?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію
Вимоги до пожежно-технічне озброєння?
Дата подання: 01 квітня 2019 14:57
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:04
В технічних вимогах не вказано, яким ПТО (пожежно-технічне озброєння) має бути укомплектований автомобіль. Просимо вказати, чи необхідно ПТО? Якщо так, то яке саме?
Відповідь: Відповідно до норм чинного законодавства країни виробника
Митне оформлення?
Дата подання: 01 квітня 2019 14:58
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:05
Згідно вимог, вказаних в проекті Договору: "До загальної вартості Товару включені безпосередньо ціна Товару в комплектації відповідно до Специфікації (Додаток №1 Договору), поставка до пункту призначення, гарантія, митне оформлення, податок на додану вартість".
Чому до вартості товару Замовник включає митне оформлення? Чи це означає, що Замовник вже знає, що товар буде завезений з закордону?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник передбачає лише можливість того, що учасник закупівлі може бути нерезидент, а отже учасник нерезидент повинен бути попереджений, що до складу ціни входить митне оформлення
Умови оплати/розрахунків
Дата подання: 01 квітня 2019 15:00
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:05
Згідно даних проекту Договору
п. 4.1. Розрахунки за даним договором здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником на розрахунковий/поточний рахунок Постачальника ________ грн. протягом 3-х банківських днів з дня фактичного отримання оригіналу рахунку від Постачальника.
Що саме мається на увазі? Рахунок на попередню оплату чи рахунок після поставки (тобто оплата по факту)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесенні зміни у тендерну документацію Замовником
Згідно вимог обслуговування базового шасі
Дата подання: 01 квітня 2019 15:07
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:06
Згідно проекту проекту Договору
пункту 5.7." Разом з Товаром Постачальник надає наступні документи:
- перелік матеріалів і запасних частин, що використовуються при проведенні кожного виду обслуговування базового шасі спеціального обладнання (із зазначенням кількості та каталожних номерів) - у 2-х примірниках на паперовому та електронному носіях;"
До якого періоду/року експлуатації чи пробігу треба надати цей перелік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесенні зміни у тендерну документацію Замовником
Вимоги до гарантійного терміну Товару та його компонентів
Дата подання: 01 квітня 2019 15:23
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:20
Згідно умов проекту Договору п. 6.1.
"Гарантійний термін на Товар та/або його компоненти (додаткове обладнання) за даним Договором складає: 12 (дванадцять) місяців з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі Товару та/або видаткової накладної."
Чи вірно ми розуміємо, що «та/або» в контексті даного пункту проекту договору означає, що можна надати гарантію не на весь автомобіль, а тільки на додаткове обладнання, що входить до його складу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію
Питання щодо надання запасних частин протягом терміну експлуатації.
Дата подання: 01 квітня 2019 15:27
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:20
Згідно п. 6.8. проекту договору зазначено:
"Запасні частини повинні надаватися протягом усього встановленого терміну експлуатації, не менше 1 року з дати укладення договору на обслуговування."
Яким документом підтверджується це зобов’язання та який термін експлуатації?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію
Щодо здійснення поставки запасних частин
Дата подання: 01 квітня 2019 15:29
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:18
Згідно проекту Договору п. 6.9.:
"Постачальник гарантує здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Замовника протягом 30 календарних днів з дати отримання заявки".
Яким документом підтверджується це зобов’язання?
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію
Роз'яснення щодо п. 6.11. проекту Договору
Дата подання: 01 квітня 2019 15:31
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:18
У проекті договору у п. 6.11 зазаначено:
"Обов'язково збереження прав по гарантії в разі підключення:
- обладнання моніторингу транспортного засобу,
- обладнання об'єктивного контролю режимів роботи Товару та контролю витрат палива"
Просимо надати роз’яснення, що мається на увазі під: «обладнання моніторингу транспортного засобу» та «обладнання об'єктивного контролю режимів роботи Товару та контролю витрат палива»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію
Роз'яснення щодо розширеного навчання і підготовки персоналу
Дата подання: 01 квітня 2019 15:33
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:16
Згідно п. 6.13 проекту Договору:
"Постачальник гарантує проведення подальшого розширеного навчання і підготовки персоналу. За запитом Замовника Постачальник (на узгоджених умовах) проводить додаткове навчання персоналу Замовника в будь-який момент часу, протягом усього терміну експлуатації Товару."
Що мається на увазі під фразою «розширене навчання і підготовка персоналу»? Який термін експлуатації Товару, протягом якого Постачальник проводить додаткове навчання персоналу Замовника? Яким документом гарантується виконання цього пункту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Термін експлуатації Товару протягом якого Постачальник проводить додаткове навчання персоналу Замовника проводиться за запитом Замовника Постачальнику (на узгоджених умовах), тобто умови узгоджуються в разі виникненні потреби в додатковому навчанні персоналу Замовника. У відношенні документів, які будуть підтверджувати проведення навчання, то відповідно до норм чинного законодавства.
Питання щодо проекту Договору п. 7.3.6.
Дата подання: 01 квітня 2019 15:38
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:13
Згідно п. 7.3.6. проекту Договору зазначено:
"По факту здійсненої оплати, зареєструвати податкову накладну в ЄДРПН у строки та порядку встановленому чинним законодавством, в разі відсутності податкової накладної в системі електронного адміністрування Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф згідно п.8.2. Договору;"
Чи означає цей пункт, що оплата здійснюється до поставки (судячи по реєстрації податкової накладної після ОПЛАТИ, а не після ПОСТАВКИ)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По зазначеному питанню буде внесено зміни в тендерну документацію Замовником
Питання щодо проекту Договору п. 7.4.5.
Дата подання: 01 квітня 2019 15:39
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:08
Згідно проекту Договору п. 7.4.5.
"Постачальник з метою прискорення строків виконання обов’язків за Договором під свою відповідальність має право залучати субпідрядних виконавців. Субпідрядні виконавці несуть відповідальність перед Постачальником."
Чи означає цей пункт, що поставити ТОВАР може інша юридична особа від імені Постачальника?
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до вище викладеного Замовник в праві сам обирати 1 (один) або декілька з кваліфікаційних критеріїв, а отже наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не обов'язково повинен бути вибраний.
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до вище викладеного Замовник в праві сам обирати 1 (один) або декілька з кваліфікаційних критеріїв, а отже наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не обов'язково повинен бути вибраний.
Питання щодо Кваліфікаційних критеріїв, Додаток 1
Дата подання: 01 квітня 2019 15:39
Дата відповіді: 04 квітня 2019 15:11
Зазвичай, при поставці такої специфічної, технічно складної та дуже відповідальний техніки, Замовники вимагають підтверджений досвід постачання саме пожежно-рятувальних автомобілів.
Чи правильно ми зрозуміли, що для даної поставки такий досвід, як і взагалі досвід постачання не потрібен?
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до вище викладеного Замовник в праві сам обирати 1 (один) або декілька з кваліфікаційних критеріїв, а отже наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не обов'язково повинен бути вибраний.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001762-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 01 квітня 2019 14:36
Дискримінаційні вимоги щодо строків постачання предмету закупівлі
В Оголошенні на процедуру вказано:
«9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24.06.2019 року».
Вважаємо зазначений строк поставки дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Адже такий товар виробляється тільки під замовлення, під конкретні технічні вимоги конкретного Замовника, та не має широкого ринку споживання, а також виготовляється у строк від 6 до 9 місяців. З досвіду вже завершених подібних закупівель можна побачити, що зазвичай Замовники, закупляючи пожежно-рятувальну техніку, зазначають строк постачання «до 6 календарних місяців».
Тому такий строк постачання може бути прописаний навмисно під конкретного учасника, у якого така техніка вже є в наявності.
З метою уникнення дискримінації та для розширення потенційного кола учасників, а також для ефективного використання бюджетних коштів, вимагаємо збільшити строк постачання до 6 календарних місяців, та внести необхідні зміни в тендерну документацію та оголошення.
Розгорнути
Згорнути
«9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 24.06.2019 року».
Вважаємо зазначений строк поставки дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Адже такий товар виробляється тільки під замовлення, під конкретні технічні вимоги конкретного Замовника, та не має широкого ринку споживання, а також виготовляється у строк від 6 до 9 місяців. З досвіду вже завершених подібних закупівель можна побачити, що зазвичай Замовники, закупляючи пожежно-рятувальну техніку, зазначають строк постачання «до 6 календарних місяців».
Тому такий строк постачання може бути прописаний навмисно під конкретного учасника, у якого така техніка вже є в наявності.
З метою уникнення дискримінації та для розширення потенційного кола учасників, а також для ефективного використання бюджетних коштів, вимагаємо збільшити строк постачання до 6 календарних місяців, та внести необхідні зміни в тендерну документацію та оголошення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 14:51
Відповідно до норм чинного законодавства України, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для виконання Пошукового, аварійно-рятувального забезпечення та протипожежного забезпечення необхідно мати офіційний документ, а саме Сертфікат відповідності. Для продовження дії Сертифікату відповідності за видами діяльності: “Пошукове та аварійно-рятувальне забезпечення” та “Протипожежного забезпечення” необхідно закупити аеродромний пожежний автомобіль з параметрами зазначеними у додатку №3, окрім того необхідно офіційно навчити та підготувати екіпаж для роботи на даному автотранспортному засобі. Після проведення навчання, необхідно направити пакет документів до Державної авіаційної служби України для вирішення питання про подовження дії сертифікату до 30 серпня 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь на вимогу
№UA-2019-03-12-001762-b.b1 від 01.04.2019 рік в 14:36:33
№UA-2019-03-12-001762-b.b1 від 01.04.2019 рік в 14:36:33
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-12-001762-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 05 квітня 2019 21:06
Дата подання: 05 квітня 2019 21:06
Скарга щодо порушень Замовником вимоги частини 3, 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (встановлення дискримінаційних вимог до Учасників)
Скарга щодо порушень Замовником вимоги частини 3, 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (встановлення дискримінаційних вимог до Учасників)
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Прийняття рішення про відмову участі у даній закупівлі у зв'язку з невідповідністю бюджету закупівлі ринковій вартості.
Дата: 08 квітня 2019 11:38
рішення від 10.04.2019 № 4277.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 21:06
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 червня 2019
UA-2019-03-12-001762-b●8262c106070741a08468226c881a1370
Найменування: | Комунальне підприємство "Миколаївський міжнародний аеропорт" Миколаївської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40823143 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна, Миколаївська область обл., Новоодеський район, село Баловне, вулиця Київське шосе, будинок 9 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТЕРКЕ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «ТОРГПРОМ ЮА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШТЕРКЕ" #42519877 |
Переможець |
7 699 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2019 20:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 12:15
|
SCAN0000.PDF | укладений |
11 вересня 2019 12:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2019 21:40
|
Дод 1.pdf | зміни до договору |
17 липня 2019 21:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2019 21:23
|
img117.pdf | укладений |
17 липня 2019 21:21
|
img115.pdf | укладений |
17 липня 2019 21:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у договір |
Номер договору про закупівлю: | 7/17/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | по згоді сторін |