Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей з розробкою проектно-кошторисної документації
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-03-12-001756-b 5d1c8d5539994ba0be3ffc40a7db1da0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765945 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Дорога Кільцева 4а
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765945
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 20:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 11:44
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


відповідно «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 основний словник Єдиного закупівельного словника базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. У разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду, у електронній системі закупівель технічно реалізовано можливість обрання замовником показника «99999999-9 – Не визначено» із можливістю введення предмета закупівлі вручну в текстовому полі. В зв’язку з цим, зважаючи на відсутність показника четвертої цифри основного словника, який відповідає предмету закупівлі Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри основного словника, який повністю відповідає предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей з розробкою проектно-кошторисної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 11:38
Перелік змін що вносяться.pdf
20 березня 2019 11:38
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf
12 березня 2019 20:46
Проект договору.pdf
20 березня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 11:38
Перелік змін що вносяться.pdf
20 березня 2019 11:38
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf
12 березня 2019 20:46
Тендерна документація.pdf
12 березня 2019 20:46
Проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Сертифікації учасника
Дата подання: 13 березня 2019 15:29
Дата відповіді: 18 березня 2019 23:49
Доброго дня! Просимо Вас видалити вимоги щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015. Дані документи не передбачені Ліцензійними умовами з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення і обмежують коло потенційних учасників.
Відповідь: Вітаємо! Щодо наявності сертифікату відповідності системи управління якістю на підприємстві учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», повідомляємо наступне. Стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; якщо організація зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» - загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від послуг, які вона надає. Замовник має намір укласти договір з учасником, система управління якістю на підприємстві якого відповідає стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», що гарантує надання якісних послуг.
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи - будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Початкові дані
Дата подання: 13 березня 2019 15:41
Дата відповіді: 18 березня 2019 23:55
Тендерної документації Замовника недостатньо для підготовки пропозиції, оскільки вона не містить основних відомостей про об'єкт, а саме: відсутні планування об'єкту, відомості про площі та поверховість приміщень. Не надані дані о висоті стель та інших початкових даних передбачених ДБН В.2.5-56. Просимо доповнити заявку початковими будівельними даними об'єкта.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо!
Відповідно до умов додатку № 2 до тендерної документації обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу надання послуг та подання тендерної пропозиції. Запитувана вами інформація на даний час у замовника відсутня.
Додатково повідомляємо, що з метою уникнення непорозумінь та неоднозначного трактування учасниками процедури закупівлі умов тендерної документації в частині порушеного питання, замовником, на найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації, та/або надання роз’яснення до неї, а прийняті рішення, та/або документи - будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у порядку та у строки, передбачені законодавством.
Технічне завдання
Дата подання: 15 березня 2019 14:10
Дата відповіді: 18 березня 2019 23:57
Для розрахунку кошторисної вартості та подання пропозиції до закупівлі прохання надати технічні дані, а саме-специфікації, кількість обладнання тощо.
Відповідь: Вітаємо! Предметом закупівлі є послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей з розробкою проектно-кошторисної документації. Запитувана вами інформація на даний час у замовника відсутня, оскільки відсутня проектна документація.
рорао
Дата подання: 15 березня 2019 15:49
Дата відповіді: 18 березня 2019 23:58
ерво
Відповідь: Вітаємо! Ваше запитання нам не зрозуміле
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 18:44
Дата відповіді: 19 березня 2019 00:09
3. Оригінал листа про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів. До роботи комісії у якості третьої сторони залучаються представники компетентного органу державної влади, що має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством - це лист від учасника в довільній формі? просимо роз*яснити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Умовами тендерної документації вимагається надання оригіналу листа про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих Послуг вимогам державних норм та стандартів. Такий лист складається та підписується учасником. Обов"язкової форми такого листа тендерною документацією не встановлено.
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 18:46
Дата відповіді: 19 березня 2019 00:08
якщо учасники вже здійснювали огляд для попередньої закупівлі, яка не відбулась, і мають акт з Вашою відміткою, можна його використати і подати у складі пропозиції? Чи потрібно знову робити огляд? просимо відповісти.
Відповідь: Відповідно до умов додатку № 2 до тендерної документації обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу надання послуг та подання тендерної пропозиції. Крім того, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, виданий замовником (або підписаний (завізований) замовником), який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником згідно дислокації. Строки, в які учасник повинен здійснити попереднє обстеження (огляд) об’єкта умовами тендерної документації не визначено
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 18:47
Дата відповіді: 19 березня 2019 00:03
замість дозволу можна надати декларацію, вірно?
Відповідь: Вітаємо! Умовами тендерної документації вимагається надання дозволу (або документу, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством)
Уточнення
Дата подання: 16 березня 2019 18:48
Дата відповіді: 19 березня 2019 00:02
у Вас зазначено щодо інженера СС3 і вище, тобто інфенер з сертифікатом СС2 не буде підставою відхилення? Адже СС3 - це найнижчий рівень.
Відповідь: Вітаємо! Умовами тендерної документації вимагається надання кваліфікаційного сертифікату штатного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або вище. Тобто, будь-який клас, що є вищим за СС3, зокрема і класи СС2, СС1.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-12-001756-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс!", Код ЄДРПОУ:38832714
Дата подання: 15 березня 2019 15:59
про усунення порушень у тендерній документації
1. Відповідно до п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям, а саме:
- кваліфікаційний сертифікат штатного інженера-кошторисника в частині кошторисної документації;
- кваліфікаційний сертифікат штатного інженера проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 або вище;
- документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, зазначеними у довідці 2.1 цього розділу та які безпосередньо будуть виконувати роботи, як керівники та виконавці робіт протипожежного призначення.
Предметом закупівлі, визначеним Замовником, є послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей з розробкою проектно-кошторисної документації, які відповідно до п. 13 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», включені до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, а отже на них поширюється дія Ліцензійних умов, якими визначаються організаційні, кваліфікаційні, технологічні та спеціальні вимоги, обов'язкові для виконання при провадженні господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до Розділу ІІІ Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення керівники робіт та мінімальна кількість виконавців робіт (визначаються цими Ліцензійними умовами для певного виду робіт) повинні працювати у суб'єкта господарювання (ліцензіата) за основним місцем роботи, а відповідно до Розділу VІ цього ж документу керівник робіт повинен мати базову або повну вищу освіту за напрямом підготовки "інженерія" ("будівництво та архітектура", "цивільна безпека"); виконавці робіт повинні мати професійно-технічну освіту: електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду; налагоджувальника приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики) не нижче 5-го розряду. Кількість виконавців робіт повинна бути не менше двох.
Таким чином, станом на сьогодення у діючому спеціальному законодавстві в сфері провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не міститься імперативного припису, щодо наявності в штаті ліцензіата інженера-проектувальника та інженера-кошторисника.
Згідно з ч. 3 ст. 64 ГК України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
Одночасно, відповідно до п. 2.1 Інструкції зі статистики кількості працівників в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві.
Таким чином, вбачається можливим задля задоволення вимоги Замовника про наявність в Учасника інженера – проектувальника та інженера-кошторисника мати таких фахівців на умовах укладених договорів цивільно-правового характеру згідно з ЦК України, а не трудового договору (угоди), укладення якого регламентовано положеннями КЗпП України.
Беручи до уваги вищезазначене, вимагаємо привести ТД в цій частині відповідно до вимог законодавства України шляхом виключення дискримінаційної вимоги щодо штатних спеціалістів.
2. Відповідно до вимог ТД в частині надання інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі учасник повинен надати оригінал листа про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих послуг вимогам державних норм та стандартів. До роботи комісії у якості третьої сторони залучаються представники компетентного органу державної влади, що має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні мати відповідний атестат акредитації, передбачений законодавством.
У відповідь на цю вимогу заслуговує на увагу наступне.
Станом на сьогодення в Україні в сфері проектування, монтування, перевірки відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту діють обов’язкові до застосування всіма суб’єктами господарської діяльності в цій сфері Державні будівельні норми ДБН В.2.5-56:2014. Згідно з п. 7.3 Розділу 7 перевірка відповідності систем протипожежного захисту має відбуватися на підставі положень діючого законодавства та Додатка И, який має довідковий характер, а отже встановлює міру можливої поведінки сторін – учасниць правовідносин з питання визначення придатності (відповідності) встановленої системи протипожежного захисту (СПЗ), а саме: з метою перевірки змонтованої СПЗ, замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається замовником робіт.
Отже, як вбачається з положень ДБН В.2.5-56:2014, скликання комісії для встановлення відповідності СПЗ, по-перше, є прямою компетенцією замовника робіт, по-друге, є лише одним з можливих способів з організації порядку приймання змонтованої СПЗ, та насамкінець, вимога про створення такої комісії ще на стадії конкурсного відбору виконавця є передчасною та такою, що є неможливою до виконання потенційним учасникам процедури торгів в силу її юридичної та фактичної безпідставності
Таким чином, керуючись наведеним вище, вимагаємо привести ТД в цій частині відповідно до вимог законодавства України шляхом виключення безпідставної вимоги щодо надання оригіналу листа про створення комісії з представників замовника, учасника та третьої сторони, для перевірки відповідності результатів наданих послуг вимогам державних норм та стандартів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2019 11:43
вимога задоволена, до тендерної документації внесені зміни
Рішенням тендерного комітету від 20.03.2019 року були внесені зміни до тендерної документації по предмету: код ДК 021:2015 – 51700000-9 «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей з розробкою проектно-кошторисної документації) в частині, що стосується вашої вимоги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-12-001756-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 03 травня 2019 21:13
Скарга
Оскарження переможця
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 15:54
Скарга відкликана скаржником
Причина: Неможливість надання послуг у разі акцепту пропозиції
Дата: 14 травня 2019 09:16
Рішення від 07.05.2019 № 5550 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 15:54
Рішення від 21.05.2019 № 6321.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 22:32

Документи подані скаржником

03 травня 2019 21:13
скарга і додатки.pdf
03 травня 2019 21:13
платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

22 травня 2019 22:32
Рішення від 21.05.2019 № 6321.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 415 503,56
UAH з ПДВ
199 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САЛАМАНДР 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс" 356 004,00
UAH з ПДВ
297 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ" 398 549,23
UAH з ПДВ
298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 499 200,00
UAH з ПДВ
499 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГНЕБОРЕЦЬ ПЛЮС" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 17:58
Електронний підпис
27 березня 2019 15:58
Електронний підпис
27 березня 2019 15:56
трудові на працівників.pdf
27 березня 2019 15:56
технічні вимоги.pdf
27 березня 2019 15:56
статут.pdf
27 березня 2019 15:56
ст.17.pdf
27 березня 2019 15:56
Сертифікат ІСО.pdf
27 березня 2019 15:56
свідоцтва.pdf
27 березня 2019 15:56
пропозиція.pdf
27 березня 2019 15:56
проект договору.pdf
27 березня 2019 15:56
про субпідрядника.pdf
27 березня 2019 15:56
посвідчення.pdf
27 березня 2019 15:56
повноваження підпису.pdf
27 березня 2019 15:56
освіта керівника робіт.pdf
27 березня 2019 15:56
огляд.pdf
27 березня 2019 15:56
обладнання.pdf
27 березня 2019 15:56
медогляд працінвиків.pdf
27 березня 2019 15:56
Ліцензія.pdf
27 березня 2019 15:56
кошториси.pdf
27 березня 2019 15:56
інші листи та довідки.pdf
27 березня 2019 15:56
інженер-проектувальник.pdf
27 березня 2019 15:56
інженер-кошторисник.pdf
27 березня 2019 15:56
Договір оренди Ох 004.pdf
27 березня 2019 15:56
довідка про працівників.pdf
27 березня 2019 15:56
Декларація.pdf
27 березня 2019 15:56
витяг ПДВ.pdf
27 березня 2019 15:56
аналогічний 2.pdf
27 березня 2019 15:56
аналогічний 1.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 09:30
сертифiкат_Пушкарс_ка.PDF
28 березня 2019 09:30
трудові.PDF
28 березня 2019 09:29
трудова Михонік.PDF
28 березня 2019 09:29
статут оновлений 2019.PDF
28 березня 2019 09:29
ст 17.PDF
28 березня 2019 09:29
сертифiкат _Максименко.PDF
28 березня 2019 09:29
санкції.PDF
28 березня 2019 09:29
ПРОТОКОЛ на Грегу.PDF
28 березня 2019 09:29
пропозиція_33.PDF
28 березня 2019 09:29
проект договору.PDF
28 березня 2019 09:29
про субпідрядників.PDF
28 березня 2019 09:29
працівники.PDF
28 березня 2019 09:29
Правочини.PDF
28 березня 2019 09:29
Пояснення по диплому М.PDF
28 березня 2019 09:29
повноваження директора.PDF
28 березня 2019 09:29
повірка.PDF
28 березня 2019 09:29
персональні.PDF
28 березня 2019 09:29
оренда та видаткова.PDF
28 березня 2019 09:29
оренда приміщення.PDF
28 березня 2019 09:29
опис 2019.PDF
28 березня 2019 09:29
наявність приміщень.PDF
28 березня 2019 09:29
накази.PDF
28 березня 2019 09:29
Наказ Михонік.PDF
28 березня 2019 09:29
мед книжки.PDF
28 березня 2019 09:29
мед книжка Михонік.PDF
28 березня 2019 09:29
матер тех база.PDF
28 березня 2019 09:29
лист стосовно ліцензії.PDF
28 березня 2019 09:29
Лист -роз_яснення.PDF
28 березня 2019 09:29
захист довкілля.PDF
28 березня 2019 09:29
ДОЗВIЛ_ ліцензія.pdf
28 березня 2019 09:29
Дипломи(додаток Жепко).rar
28 березня 2019 09:29
ЦПУ Масименко.pdf
28 березня 2019 09:29
гарантійний.PDF
28 березня 2019 09:29
довiренiсть.PDF
28 березня 2019 09:29
гарантійний(протягом 90).PDF
28 березня 2019 09:28
Гарантійний(про ціни).PDF
28 березня 2019 09:28
гарантійний 4.PDF
28 березня 2019 09:28
гарантійний 3.PDF
28 березня 2019 09:28
гарантійний 2.PDF
28 березня 2019 09:28
Гарантійний (резиденти).PDF
28 березня 2019 09:28
акт огляду.PDF
28 березня 2019 09:28
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
28 березня 2019 09:28
ВИТЯГ ЄДР.pdf
28 березня 2019 09:28
виписка ЄДР.PDF
28 березня 2019 09:28
аналогічний.rar

Публічні документи

27 березня 2019 17:51
Договір оренди склад.pdf
27 березня 2019 17:51
Договір оренди офіс.pdf
27 березня 2019 17:51
Договір кошторисник.pdf
27 березня 2019 17:51
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2019 17:51
Статут.pdf
27 березня 2019 17:51
Протокол зборів.pdf
27 березня 2019 17:51
Проект договору.pdf
27 березня 2019 17:51
Довідка про підписанта.pdf
27 березня 2019 17:51
Довідка по статті 17.pdf
27 березня 2019 17:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 березня 2019 17:51
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2019 17:51
Виписка з ЄДР.pdf
27 березня 2019 17:51
Акт обстеження.pdf
27 березня 2019 17:50
Посвідчення ОП.pdf
27 березня 2019 17:50
Посвідчення ПБЕ до 1000В.pdf
27 березня 2019 17:50
Посвідчення ПБЕ та інше.pdf
27 березня 2019 17:50
Свідоцтво тестер.pdf
27 березня 2019 17:50
Свідоцтво Ф 4103.pdf
27 березня 2019 17:50
Свідоцтво ЕРМ 180.pdf
27 березня 2019 17:50
Сертифікат ДСТУ ISO 9001_2015.pdf
27 березня 2019 17:50
Експертний звіт ЗОШ 249.pdf
27 березня 2019 17:50
Експертний звіт ЗОШ 192.pdf
27 березня 2019 17:50
Договір ЦПМСД №82.pdf
27 березня 2019 17:50
Договір ЦПМСД №81.pdf
27 березня 2019 17:50
Договір ЦПМСД №40.pdf
27 березня 2019 17:50
Дозвіл Держпраці.pdf
27 березня 2019 17:50
Ліцензія ДСНС.pdf
27 березня 2019 17:50
Медичні книжки.pdf
27 березня 2019 17:50
Довідка про працівників.pdf
27 березня 2019 17:50
Диплом керівника робіт.pdf
27 березня 2019 17:50
Довідка офіс та склад.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 18:07
Електронний підпис
27 березня 2019 18:06
Технічні умови ВПУ № 33.pdf
27 березня 2019 18:05
Проект договору ВПУ №33.pdf
27 березня 2019 18:05
Оглядовий лист ВПУ №33.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 19:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:50
Електронний підпис
25 квітня 2019 14:15
Довідка_МВС.pdf
25 квітня 2019 14:15
Довідка_ДФС.jpg
26 березня 2019 10:52
Електронний підпис
26 березня 2019 10:49
38. Лист огляду приміщень.pdf
26 березня 2019 10:49
36. Проект договора.pdf
26 березня 2019 10:49
35.Будівельна ліцензія.pdf
26 березня 2019 10:49
34. Довідка ст.17 ЗУ +.pdf
26 березня 2019 10:49
28. диплом Сакада С.В. +.pdf
26 березня 2019 10:49
27. диплом Цегельник Р.В. +.pdf
26 березня 2019 10:49
24 .Сертифікат iso та звіт.pdf
26 березня 2019 10:49
6. Статут +.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 13:21
Тендер училище.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ САЛАМАНДР

Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГНЕБОРЕЦЬ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 199 998,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 16:18
ТОВ САЛАМАНДР
#41320741
Відхилено 240 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 16:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс"
#36047525
Відхилено 297 996,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 16:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"
#41723289
Відхилено 298 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 16:34
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
Переможець 499 200,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
#41112700
499 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 11:36
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
25 жовтня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 17:49
Підписаний договір.pdf укладений
31 травня 2019 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 3.2, 11.1 договору на надання послуг від 31 травня 2019 року № 31/05, Сторони домовились зменшити загальну вартість послуг за Договором на 22101,56 грн (двадцять дві тисячі сто одну гривню 56 копійок) без зміни кількості (обсягу) та якості послуг та викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість послуг за цим договором становить 477098,44 грн (чотириста сімдесят сім тисяч дев’яносто вісім гривень 44 копійки) з ПДВ, у тому числі ПДВ 79516,41 грн, відповідно до обсягів, передбачених локальним кошторисом. Погоджена договірна ціна встановлюється на підставі проведеної процедури закупівлі та є невід’ємною частиною договору. Договірна ціна встановлюється твердою».
Номер договору про закупівлю: 31/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 477 098,44
UAH (в тому числі ПДВ 79 516,41 UAH)