Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційне обладнання (Стенди)
Очікувана вартість
11 500,00 UAH
UA-2019-03-12-001631-a ● b296fa24fafd4b5db2ab61584b8f62de
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42278319 |
Місцезнаходження: | 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56 |
Контактна особа: |
Ганна Горяінова +380975125699 cpmsp5.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 13:53 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2019 13:53 |
Початок аукціону: | 20 березня 2019 14:41 |
Очікувана вартість: | 11 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Інформаційне обладнання (Стенди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Українського Козацтва 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 березня 2019
—
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2019 14:26 |
ТИПОВОЙ ДОГОВОР 2019 (1).docx | |
13 березня 2019 14:26 |
оголошення (1).docx | |
13 березня 2019 14:26 |
додаток №2 (26) (4) (1).docx | |
12 березня 2019 13:57 |
Додаток №3(Вимоги до учасників).docx |
13 березня 2019 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2019 14:26 |
ТИПОВОЙ ДОГОВОР 2019 (1).docx
|
|||
13 березня 2019 14:26 |
оголошення (1).docx
|
|||
13 березня 2019 14:26 |
додаток №2 (26) (4) (1).docx
|
|||
12 березня 2019 13:57 |
Додаток №3(Вимоги до учасників).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнение
Дата подання: 13 березня 2019 10:43
Дата відповіді: 13 березня 2019 11:54
Позиции 7 и 8, названные пленкой тоже предполагают основу из ПВХ
Відповідь: Плівка Oracal на основі з ПВХ,самоклейка.для використання в всередині будівлі
монтаж
Дата подання: 13 березня 2019 11:48
Дата відповіді: 13 березня 2019 14:38
Только поставка продукции, без монтажа?
Відповідь: продукция,согласно тех задания
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001631-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 21 березня 2019 15:06
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Кудінович М.С. не відповідає вимогам закупівлі, зокрема Замовник вимагав подати:
- довідку від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ);
- копію паспорту,
- копію ліцензії (або інше) на право займатися певним видом діяльності згідно з умовами договору;
- підтвердження технічних вимог згідно додатку №2 (26) (4) (1).
Жодного з перелічених документів ФОП Кудінович М.С. не надав.
На підставі підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" Замовник має дискваліфікувати пропозицію ФОП Кудінович М.С. та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Кудінович М.С. не відповідає вимогам закупівлі, зокрема Замовник вимагав подати:
- довідку від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ);
- копію паспорту,
- копію ліцензії (або інше) на право займатися певним видом діяльності згідно з умовами договору;
- підтвердження технічних вимог згідно додатку №2 (26) (4) (1).
Жодного з перелічених документів ФОП Кудінович М.С. не надав.
На підставі підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" Замовник має дискваліфікувати пропозицію ФОП Кудінович М.С. та визначити переможцем торгів ФОП Войтович О.А.
Скасована
Дата: 22 березня 2019 10:57
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001631-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2943000829
Дата подання: 21 березня 2019 14:48
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Войтович О.А. повністю відповідає вимогам закупівлі.
У нашому листі "0319 Центр ПМСД _ 5 Маріуполь Технічні характеристики.pdf" ми чітко підтвердили, що при поставці "запропонований Учасником товар за своїми властивостями відповідатиме наступним вимогам:" зокрема матиме і "копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів...".
Тобто, погодились на умову Замовника, що поставка стендів відбуватиметься разом з "копіями гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів...", що й вимагалося в технічних вимогах Замовника (викладених у додаток №2 (26) (4) (1)).
Про те, що копії і цих документів "Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції", тобто до початку торгів, жодним пунктом Документації торгів не вимагалося.
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
Наша ж пропозиція повністю відповідає умовам з 100-відсотково найнижчою ціною.
На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. того ж Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника визнати пропозицію ФОП Войтович О.А. переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Войтович О.А. повністю відповідає вимогам закупівлі.
У нашому листі "0319 Центр ПМСД _ 5 Маріуполь Технічні характеристики.pdf" ми чітко підтвердили, що при поставці "запропонований Учасником товар за своїми властивостями відповідатиме наступним вимогам:" зокрема матиме і "копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів...".
Тобто, погодились на умову Замовника, що поставка стендів відбуватиметься разом з "копіями гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів...", що й вимагалося в технічних вимогах Замовника (викладених у додаток №2 (26) (4) (1)).
Про те, що копії і цих документів "Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції", тобто до початку торгів, жодним пунктом Документації торгів не вимагалося.
У підпункті 1 п. 9.2. Наказу № 35 від 13.04.2016 р. "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" зазначено, що підставою для дискваліфікації Учасника є факт, коли "пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі".
Наша ж пропозиція повністю відповідає умовам з 100-відсотково найнижчою ціною.
На підставі вищенаведеного та керуючись п. 6.2. того ж Наказу № 35 від 13.04.2016 р. де прописано, що Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням", вимагаємо від Замовника визнати пропозицію ФОП Войтович О.А. переможцем торгів.
Скасована
Дата: 22 березня 2019 10:57
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2019 10:54
Тендерним комітетом КНП “ЦПМСД№5” була надана на розгляд вимога від учасника, та перевірені документи в даній закупівлі,прийшли до висновку задовольнити вимогу від учасника ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА |
8 787,00
UAH з ПДВ
|
8 348,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" |
9 521,51
UAH з ПДВ
|
8 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДОБРОДЕЙ ОЛЕКСІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
11 000,00
UAH з ПДВ
|
10 655,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОЖЕКІН КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
11 325,00
UAH з ПДВ
|
10 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТАЛАНОВА ГАННА ВАЛЕНТИНІВНА |
11 350,00
UAH з ПДВ
|
11 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" #3176408359 |
Рішення скасоване |
8 350,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 08:07
|
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА #2943000829 |
Рішення скасоване |
8 348,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 10:57
|
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" #3176408359 |
Рішення скасоване |
8 350,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 10:57
|
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА #2943000829 |
Переможець |
8 348,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 13:25
|
допка войтович.PDF | зміни до договору |
05 червня 2019 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2019 09:35
|
ДОГОВОР 149.PDF | укладений |
05 квітня 2019 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 149 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 149 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |