Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 34990000-3 РЕГУЛЬОВАНЕ, ЗАПОБІЖНЕ, СИГНАЛЬНЕ ТА ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ (СВІТЛОФОРНІ БЛОКИ, СВІТЛОБЛОКИ ДОРОЖНЬОГО ТА ПІШОХІДНОГО СВІТЛОФОРІВ ЗА НОМЕНКЛАТУРОЮ)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-03-12-001541-a 50fcbc14031a4e828dfe24b1112a8396
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабій Євгенія Василівна

+380617171852 gorsvet-zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Запоріжміськсвітло
Код ЄДРПОУ: 03345076
Місцезнаходження: 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Контактна особа: Бабій Євгенія Василівна
+380617171852
gorsvet-zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2019 13:42
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 13:42
Початок аукціону: 01 квітня 2019 15:30
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 шт
ДК 021:2015 – 34990000-3 РЕГУЛЬОВАНЕ, ЗАПОБІЖНЕ, СИГНАЛЬНЕ ТА ОСВІТЛЮВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ (СВІТЛОФОРНІ БЛОКИ, СВІТЛОБЛОКИ ДОРОЖНЬОГО ТА ПІШОХІДНОГО СВІТЛОФОРІВ ЗА НОМЕНКЛАТУРОЮ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69032, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

до 2.2
Дата подання: 13 березня 2019 15:25
Дата відповіді: 13 березня 2019 16:01
Питання до п. 2.2.1.6 БМФ для розташування у дорожньому контролері разом з іншими блоками на існуючому каркасі повинен мати такі розміри: ширина – не більше 65 мм, висота – не більше 197 мм, глибина – не більше 190 мм. Поясніть, існуючий каркас якого контролера мається на увазі. Які повинні бути кріплення заявлених блоків.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Мається на увазі контролер ДК-01, кріплення на каркасі за допомогою гвинтів.
до п.2.2
Дата подання: 13 березня 2019 15:47
Дата відповіді: 14 березня 2019 08:04
Питання до п. 2.2.2.2 «Функції БУ повинен виконувати відповідно до вимог ДСТУ 4157 – 2003» Як відомо ДСТУ 4157 – 2003 «Засоби технічні периферійні АСКДР» містять вимоги до дорожніх контролерів, детекторів транспорту, детекторів стану навколишнього середовища та деяких допоміжних технічних засобів. Заявлений блок БУ не є ні одним з цих засобів, тому поясніть як він може бути відповідати на вимоги даного ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку. Дякуємо за запитання. Вказаний блок є частиною дорожнього контролера, а значить, виконує певні фунції з числа тих, що їх виконує контролер. Значить, відповідність контролера вимогам стандарту забезпечується в тому числі і функіоналом та властивостями його складових частин. Отже можна говорити і про відповідність блоків контролера вимогам стандарту, особливо у випадку, коли блоки закуповуються окремо від інших складових частин контролера.
до п.2.2
Дата подання: 14 березня 2019 11:32
Дата відповіді: 14 березня 2019 13:45
Судячи з заявлених характеристик блоків БМФ, БУ, БПСС і відповіді Замовника ці блоки не мають самостійного використання, а будучи вставленими в існуючий каркас і з’єднаними в певній послідовності реалізують певний контролер дорожній (ДК-01). При цьому розподілення функцій цього контролера дорожнього між функціями цих блоків, сигнали обміну між ними, конструктивні особливості – все це унеможливлює для будь - якого виробника дорожніх контролерів повністю відтворити ці блоки в заявленому вигляді, спираючись тільки на приведені в вимогах тендеру їх характеристики. Таким чином наведені вимоги є дискримінаційними для широкого загалу виробників дорожніх контролерів бо надають безумовну перевагу підприємству, яке є розробником – виробником цих блоків (виробнику ДК-01). Потрібно змінити формулювання заявлених тендерних вимог на недискримінаційні з метою залучити широкий загал виробників дорожніх контролерів до участі в тендерних торгах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за закікавленність нашою закупівлею. Повне відтворення вказаних блоків не є необхідною умовою для перемоги у тендері. Оскільки критерієм визначення переможця є ціна, то як раз наведення конкретних схемотехнічних рішень було б обмеженням учасників торгів у виборі елементної бази та способів реалізації функціоналу блоків. Зауваження щодо необхідності заміни формулювань тендерних вимог є безпредметним, оскільки не містить конкретних вимог. Усі необхідні дані для розробки нових чи модернізації вже існуючих виробів з метою виконання ними заданих функцій можна отримати, поставивши конкретне запитання. З іншого боку, замовник не має можливості на рівні виробника обладнання або науково-дослідного інституту консультувати учасників торгів з питань радіоелектроніки, тому оперує тими даними, що має в наявності з технічної документації контролерів, які вже перебувають в експлуатації.
до п. 2.2
Дата подання: 14 березня 2019 17:22
Дата відповіді: 15 березня 2019 12:31
Деякі вимоги до світло блоків мають суперечливий та плутаний характер, що ускладнює усвідомлення вимог. Наприклад, в пп. 2.2.4.10, 2.2.5.12 та подібних вказано «Конструкція корпусу СБ повинна забезпечувати ступень захисту від потрапляння води та проникнення твердих тіл (IP56) по ГОСТ 14254.». В той же час в пп. 2.2.4.16, 2.2.5.18 та подібних вказано «Клас захисту IP65». В підрозділі 2.2.4 вимог «Світлоблок для світлофору дорожнього червоний D300 мм.» наведено, що СБ веде зворотній відлік часу, проте ж ця функція належить ло інших СБ (жовтого в транспортних світлофорах, та червоного та зеленого в пішохідних). В п. 2.2.4.7 вказано, що «Колір цифр на табло повинен збігатися з кольором сигналу, для якого табло веде зворотний відлік часу». В той же час табло в даному СБ немає В підрозділі 2.2.5 «Світлоблок для світлофору дорожнього жовтий з відліком часу D300 мм.» в п.2.2.5.4 зазначено «СБ повинен мати матричне розташування світлодіодів та такий підбір їх світлотехнічних параметрів, що забезпечують однакову яскравість усієї фронтальної поверхні розсіювача з відсутністю яскравих або темних цяток (в тому числі над діодами, між ними та по краях розсіювача) при огляді розсіювача під кутами, наведеними в табл. 8 ДСТУ 4092-2002.» Але даний СБ є не тільки СБ жовтого сигналу, але є і табло зворотного відліку часу. Якщо виконати вищенаведену вимогу щодо розсіювання сигналу, то ми не побачимо відліків, які відображуються окремими сегментами із світло діодів. В п.2.2.5.6 зазначено, що «Табло має бути дворозрядним і функціонувати як семисегментний індикатор». В той же час в п.2.2.5.10 зазначено «Похибка відліку часу у табло – не більше 0,02 с.». Тоді виникає питання що мається на увазі, якщо для відображення відліків табло встановлена дискретність 1сек.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Уточнюємо, що йдеться саме про клас захисту IP65.
Табло зворотного відліку часу інтегрується у світлоблок для транспортного світлофора, що подає сигнал жовтого кольору, для пішохідного світлофора – у світлоблоки обох сигналів. Світлові цятки окремих діодів об’єднуються на зовнішній поверхні розсіювача у сегменти цифр таким чином, що окремі діоди візуально розрізнити не можна. Під похибкою відліку часу мається на увазі відхилення моментів початку та завершення інтервалів відображення конкретних цифр від точного часу, відлік якого починається в момент подання напруги на відповідний сигнал. В подальшому будуть внесені зміни до тендерної документації, слідкуйте, будь ласка.
до п. 2.2
Дата подання: 15 березня 2019 12:38
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:31
Питання до п. 2.2 Судячи з заявлених характеристик блоків БМФ, БУ, БПСС і відповіді Замовника ці блоки не мають самостійного використання, а будучи вставленими в існуючий каркас і з’єднаними в певній послідовності реалізують певний контролер дорожній ДК-01. Таким чином оригінальна конструкція та схемо технічна реалізація виключає застосування таких блоків в складі дорожніх контролерів інших виробників, а разова розробка і виробництво ними цих блоків економічно неефективна. Таким чином ці блоки фактично можуть бути використаними як запасне обладнання зазначеного дорожнього контролера і виготовлені в зазначений час та поставлені Замовнику тільки підприємством виробником ДК-01. Також заявлені в тендерній документації світло блоки мають розміри апертури, які не є відповідними зазначеним в ДСТУ4092-2002 (для 300мм СБ діаметр апертури повинен бути в межах від 285 до 310мм, а заявлено в вимогах 279±1мм; для 200мм СБ діаметр апертури повинен бути 200±10мм, а заявлено в вимогах 220±1мм). Таким чином такі СБ є нестандартними і можуть бути застосованими тільки в якості запасного обладнання для світлофорів, які вже є в розпорядженні Замовника. Для більш якісного проведення тендерних торгів з залученням широкого загалу учасників пропонуємо змінити формулювання тендерних вимог у відповідності до фактичного запланованого використання заявленого обладнання (запасного обладнання ДК-01 або світлофорів дорожніх). Внаслідок того, що виробники дорожніх контролерів не обов’язково виробляють світлофори дорожні (світло блоки), пропонуємо тендерні вимоги розділити на 2 лоти: лот№1 на блоки БМФ, БУ, БПСС, лот№2 на світло блоки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Щодо економічної неефективності: Замовник не зобов'язаний забезпечувати економічну ефективність роботи ні виробника товару, ні його продавця, ні учасника закупівлі. Більшість сучасних дорожніх контролерів, які мають не моноблочну структуру, містять у своєму складі саме означені блоки. Тому можлива розробка універсального комплекту чи доопрацювання певних зразків під викладені у тендерній документації вимоги. При визначені параметрів обладнання Замовник керувавася наявними паспортними даними дорожніх контролерів та світлофорів для встановлення у які призначено обладнання, що є предметом закупівлі. Щодо розділення тендерних вимог: дякуємо за пропозицію, її буде розглянуто. Як уже повідомлялося раніше: до тендерної документації будуть внесені зміни
до п.2.2
Дата подання: 16 березня 2019 13:11
Дата відповіді: 18 березня 2019 08:14
У відповіді Замовника по п.2.2.5.10 під похибкою відліку часу названо «… відхилення моментів початку та завершення інтервалів відображення конкретних цифр від точного часу, відлік якого починається в момент подання напруги на відповідний сигнал». Логічніше цю характеристику слід було б назвати «затримка відображення символів табло». Відомо, що світлодіодні світлофори, як правило, мають джерело вторинного живлення низької напруги, яке виходять на режим тільки за кілька періодів первинної напруги 50 Гц (період 0.02 сек.). Символи табло і світлофорний сигнал мають живлення від одного і того ж силового каналу дорожнього контролера, тобто входять в одну світлофорну групу згідно ДСТУ4092-2002. А в тому ж ДСТУ сказано, що «розбіжність включення сигналів одної групи світлофорних сигналів не повинна перевищувати 0.12сек.». Таким чином вимога Замовника є неконструктивною і повинна бути скасована або приведена до стандарту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Дякуємо за запитання. Термін "затримка" означає лише запізнення, а "похибка" -відхилення, тому останній термін є більш слушним. ДСТУ 4092 не встановлює часової розбіжності включення сигналу та табло, що показує тривалість цього сигналу. Вимоги цього тендеру також її не встановлюють. Оскільки табло здійснює зворотній відлік, то йдеться лише про точність цього відліку, а не про момент появи першого числа відносно появи відповідного сигналу.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЗА-НУЛЬ" 1 296 193,50
UAH з ПДВ
1 296 193,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ ПЕРСПЕКТИВА" 1 299 966,00
UAH з ПДВ
1 299 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2019 15:22
Довідка МВС України.pdf
29 березня 2019 10:59
Електронний підпис
29 березня 2019 10:57
Додаток №3 (8. Статут).pdf
29 березня 2019 10:57
Додаток №3 (5.2.1. Баланс).pdf

Публічні документи

29 березня 2019 11:29
Дод.5 (Договір).pdf
29 березня 2019 11:29
Дод.3 (Спрощ. фін. звіт).pdf
29 березня 2019 11:29
Дод.3 (Сатут).pdf
29 березня 2019 11:28
Дод.3 (Витяг).pdf
29 березня 2019 11:28
Дод.3 (Витяг статистика).pdf
29 березня 2019 11:28
Дод.3 (Витяг НДС).pdf
29 березня 2019 11:28
Дод.1 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).pdf
29 березня 2019 11:28
Протокол НР.7z
29 березня 2019 11:28
Наказ Фролова Ю.М.7z
29 березня 2019 11:28
Лист для клієнтів.7z
29 березня 2019 11:28
Гарантія 10747-19.7z
29 березня 2019 11:28
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЗА-НУЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ ПЕРСПЕКТИВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЗА-НУЛЬ"
#41841100
Переможець 1 296 193,50
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 16:38

Документи

04 квітня 2019 16:38
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЗА-НУЛЬ"
#41841100
1 296 193,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 16:38
Електронний підпис
04 квітня 2019 16:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 11:48
Додаткова угода 6 зміни до договору
14 січня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:34
Додаткова угода 5 зміни до договору
17 грудня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:03
Додаткова угода 4 зміни до договору
04 грудня 2019 09:03
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:00
Додаткова угода 3 зміни до договору
04 грудня 2019 08:58
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 08:56
Додаткова угода 2 зміни до договору
29 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 10:49
Договір зміни до договору
16 квітня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 16ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 16ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 16ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 16ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі": збільшення обсягів закупівлі не більш ніж на 20 відсотків
Номер договору про закупівлю: 16ВТП
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 814 229,40
UAH (в тому числі ПДВ 135 704,90 UAH)