Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запчастини до транспортних засобів МАЗ )
Очікувана вартість
2 450 000,00 UAH
UA-2019-03-12-001530-b d5cb2408d98346eb9d4d0b5261a3e5b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380936483391 vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380936483391
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 29 березня 2019 13:30
Очікувана вартість: 2 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5187 Одиниця
Запчастини до транспортних засобів МАЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, На складі постачальника в м. Києві. або поставка на склад замовника за адресою м. Київ, вул. Ямська 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 14:36
img 120190319_14333246.pdf
19 березня 2019 14:35
ТД зі змінами.doc
12 березня 2019 16:50
Специфікація 1.xlsx
12 березня 2019 16:50
Додаток 4 Відомості про учасника.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 3 Тендерна форма Пропозиція.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 5 Лист-згода.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 2 Технічні, якісні характеристики.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 1 Проект Договору .doc
12 березня 2019 16:50
ТД.doc
19 березня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2019 14:36
img 120190319_14333246.pdf
19 березня 2019 14:35
ТД зі змінами.doc
12 березня 2019 16:50
Специфікація 1.xlsx
12 березня 2019 16:50
Додаток 4 Відомості про учасника.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 3 Тендерна форма Пропозиція.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 5 Лист-згода.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 2 Технічні, якісні характеристики.doc
12 березня 2019 16:50
Додаток 1 Проект Договору .doc
12 березня 2019 16:50
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-12-001530-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 14 березня 2019 12:15
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника
Замовник в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлює в Тендерній документації дискримінаційні вимоги.
Ст.5 п.3 - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст.22 п.4 - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника:
1) Розділ ІІІ, п.5, пп 1) «Інформаційна довідка у довільній формі, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару (надання послуг, виконання робіт). (автотранспорт, складські приміщення та /або магазин в м. Києві, обладнання, інші основні засоби тощо), де зазначити найменування, марка машини, механізму, устаткування, обладнання; кількість одиниць; технічний стан; власна чи орендована. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі).»
Замовник вимагає від Учасників складські приміщення та /або магазин в м. Києві, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В той же час, п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації враховує, що в разі знаходження учасника за межами м. Києва поставка товару на склад Замовника м. Київ вул. Ямська 59, в той же термін (на протязі 1-го робочого дня).
Цим підтверджується, що вимога стосовно наявності складських приміщень та /або магазину в м. Києві є дискримінаційною вимогою до учасників та спрямована на те, щоб на закупівлю могли подавати пропозиції тільки конкретні постачальники.

2) Розділ ІІІ, п.5, пп 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2017-2018 р.р. аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», загальна вартість договору зазначеного в довідці Учасника та поставленого по ньому товару, повинна бути не менше 50 % від вартості закупівлі);
- Копія договору(з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору;
- Оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці;»
Учасники вільно можуть обирати з яким Покупцем працювати, крім того Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується на всіх Покупців без винятку, а отже вимога стосовно того, що договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», є дискримінаційною.
Якщо взяти всі вимоги стосовно даного пункту Тендерної документації то видно, що Замовник вказує вимоги, які прописані для певного Постачальника.

Враховуючи вищевикладене, вимагаю від Замовника внести зміни в Тендерну документацію прибравши всі дискримінаційні вимоги та дотримуватись чинному Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 16:56
Вимоги Задовільнити та внести зміни до тендерної документації які будуть оформлені окремим протоколом тендерного комітету Замовника
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001530-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 14 березня 2019 13:21
Порушення Закону
Інформація в Тендерній документації суперечить п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 5 - Оскільки в процесі роботи техніки неможливо передбачити конкретні види робіт, найменування запасних частин та їх кількість, цими торгами передбачається, що обсяг та перелік запасних частин необхідних для забезпечення технічно-справного стану техніки, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатись у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. Вартість поставленого товару в процесі виконання укладеного за результатами закупівлі договору, не повинна перевищувати суми договору. Кількість поставленого товару та його найменування визначатиметься виходячи з виробничої потреби.
Згідно п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
До істотних умов договору відноситься предмет закупівлі, а отже найменування запасних частин не може бути змінено після підписання договору. Враховуючи це, вимагаю Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме прибрати інформацію яка суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 16:58
Інформація на яку посилається Учасник «Оскільки в процесі роботи техніки неможливо передбачити конкретні види робіт, найменування запасних частин та їх кількість, цими торгами передбачається, що обсяг та перелік запасних частин необхідних для забезпечення технічно-справного стану техніки, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатись у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. Вартість поставленого товару в процесі виконання укладеного за результатами закупівлі договору, не повинна перевищувати суми договору. Кількість поставленого товару та його найменування визначатиметься виходячи з виробничої потреби.» у своїй вимозі зазначена Замовником у розділі «V. Оцінка тендерних пропозицій » тендерної документації для інформування Учасників про те, що перелік запасних частин зазначений у «Специфікації 1» яка є додатком до форми «Пропозиція» тендерної документації не є сталим та може бути зменшений залежно від фактичної виробничої потреби Замовника в односторонньому порядку.
Таким чином трактування Учасника який подав вимогу, що дана норма порушує права та інтереси Учасників та суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності, та не є дискримінаційною вимогою

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА" 2 145 205,00
UAH з ПДВ
2 120 705,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВТОМРІЯ" 2 252 465,25
UAH з ПДВ
2 145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2019 16:41
Електронний підпис
08 квітня 2019 16:35
Довідка МВС.pdf
29 березня 2019 15:55
Електронний підпис
27 березня 2019 14:05
Електронний підпис
27 березня 2019 13:44
Лист - відгук (Святошино).pdf
25 березня 2019 13:02
Електронний підпис
22 березня 2019 12:34
Електронний підпис
22 березня 2019 12:07
Лист-згода Додаток 5.pdf
22 березня 2019 12:07
Паспорт + ІНН.pdf
22 березня 2019 12:07
Банківська гарантія.zip
22 березня 2019 12:07
Протоколи та Наказ!!!!.pdf
22 березня 2019 12:07
Стаття 17 Закону.rar
22 березня 2019 12:07
Лист-відгук (Поділ)!.pdf
22 березня 2019 12:07
Лист – гарантія.pdf
22 березня 2019 12:07
Свідоцтво Омега.pdf

Публічні документи

22 березня 2019 09:19
Електронний підпис
22 березня 2019 09:06
Статут.pdf
22 березня 2019 09:06
Паспорт + ІНН.pdf
22 березня 2019 09:06
Рішення.pdf
22 березня 2019 09:06
Лист-відгук (Автогарант).pdf
22 березня 2019 09:06
Договір суборенди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА"

ПП "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВТОМРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА"
#40094433
Переможець 2 120 705,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 09:23

Документи

05 квітня 2019 09:22
Електронний підпис
05 квітня 2019 09:19
img 120190405_09160290.pdf
29 березня 2019 13:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА"
#40094433
2 120 705,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 09:22
Електронний підпис
05 квітня 2019 09:19
img 120190405_09160290.pdf
29 березня 2019 13:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:18
ДУ № 5 до дог. 106-19ВТ.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 14:50
106-19ВТ ТОВ ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА.pdf укладений
19 квітня 2019 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на запчастини до транспортних засобів МАЗ та з метою забезпечення безперебійної роботи техніки підприємства на початку року, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІ та п. 10.3 Договору № 106-19ВТ від „19” квітня 2019 р. дійшли згоди про таке: 2. Подовжити дію Договору № 106-19ВТ від „19” квітня 2019 р. до 01 квітня 2019 року включно, в частині виконання грошових зобов’язань до повного взаємного розрахунку сторін.
Номер договору про закупівлю: 106-19ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 767 001,00
UAH (в тому числі ПДВ 127 833,50 UAH)