Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запчастини до транспортних засобів МАЗ )
Очікувана вартість
2 450 000,00 UAH
UA-2019-03-12-001530-b ● d5cb2408d98346eb9d4d0b5261a3e5b3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31868786 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30 |
Контактна особа: |
Деркач Олександр Миколайович 380936483391 vmshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 2 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 73500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5187 Одиниця
Запчастини до транспортних засобів МАЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, На складі постачальника в м. Києві. або поставка на склад замовника за адресою м. Київ, вул. Ямська 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 14:36 |
img 120190319_14333246.pdf | |
19 березня 2019 14:35 |
ТД зі змінами.doc | |
12 березня 2019 16:50 |
Специфікація 1.xlsx | |
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 4 Відомості про учасника.doc | |
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 3 Тендерна форма Пропозиція.doc | |
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 5 Лист-згода.doc | |
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 2 Технічні, якісні характеристики.doc | |
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 1 Проект Договору .doc | |
12 березня 2019 16:50 |
ТД.doc |
19 березня 2019 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2019 14:36 |
img 120190319_14333246.pdf
|
|||
19 березня 2019 14:35 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
12 березня 2019 16:50 |
Специфікація 1.xlsx
|
|||
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 4 Відомості про учасника.doc
|
|||
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 3 Тендерна форма Пропозиція.doc
|
|||
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 5 Лист-згода.doc
|
|||
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 2 Технічні, якісні характеристики.doc
|
|||
12 березня 2019 16:50 |
Додаток 1 Проект Договору .doc
|
|||
12 березня 2019 16:50 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001530-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 14 березня 2019 12:15
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника
Замовник в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлює в Тендерній документації дискримінаційні вимоги.
Ст.5 п.3 - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст.22 п.4 - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника:
1) Розділ ІІІ, п.5, пп 1) «Інформаційна довідка у довільній формі, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару (надання послуг, виконання робіт). (автотранспорт, складські приміщення та /або магазин в м. Києві, обладнання, інші основні засоби тощо), де зазначити найменування, марка машини, механізму, устаткування, обладнання; кількість одиниць; технічний стан; власна чи орендована. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі).»
Замовник вимагає від Учасників складські приміщення та /або магазин в м. Києві, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В той же час, п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації враховує, що в разі знаходження учасника за межами м. Києва поставка товару на склад Замовника м. Київ вул. Ямська 59, в той же термін (на протязі 1-го робочого дня).
Цим підтверджується, що вимога стосовно наявності складських приміщень та /або магазину в м. Києві є дискримінаційною вимогою до учасників та спрямована на те, щоб на закупівлю могли подавати пропозиції тільки конкретні постачальники.
2) Розділ ІІІ, п.5, пп 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2017-2018 р.р. аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», загальна вартість договору зазначеного в довідці Учасника та поставленого по ньому товару, повинна бути не менше 50 % від вартості закупівлі);
- Копія договору(з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору;
- Оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці;»
Учасники вільно можуть обирати з яким Покупцем працювати, крім того Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується на всіх Покупців без винятку, а отже вимога стосовно того, що договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», є дискримінаційною.
Якщо взяти всі вимоги стосовно даного пункту Тендерної документації то видно, що Замовник вказує вимоги, які прописані для певного Постачальника.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю від Замовника внести зміни в Тендерну документацію прибравши всі дискримінаційні вимоги та дотримуватись чинному Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Ст.5 п.3 - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ст.22 п.4 - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги в Тендерній документації Замовника:
1) Розділ ІІІ, п.5, пп 1) «Інформаційна довідка у довільній формі, про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для постачання товару (надання послуг, виконання робіт). (автотранспорт, складські приміщення та /або магазин в м. Києві, обладнання, інші основні засоби тощо), де зазначити найменування, марка машини, механізму, устаткування, обладнання; кількість одиниць; технічний стан; власна чи орендована. (у довідці зазначається тільки інформація, яка може бути безпосередньо пов’язана з умовами виконання договору за даним предметом закупівлі).»
Замовник вимагає від Учасників складські приміщення та /або магазин в м. Києві, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В той же час, п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації враховує, що в разі знаходження учасника за межами м. Києва поставка товару на склад Замовника м. Київ вул. Ямська 59, в той же термін (на протязі 1-го робочого дня).
Цим підтверджується, що вимога стосовно наявності складських приміщень та /або магазину в м. Києві є дискримінаційною вимогою до учасників та спрямована на те, щоб на закупівлю могли подавати пропозиції тільки конкретні постачальники.
2) Розділ ІІІ, п.5, пп 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- надати довідку у довільній формі з інформацією про виконання за період 2017-2018 р.р. аналогічного договору, який безпосередньо стосувався предмета закупівлі (договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», загальна вартість договору зазначеного в довідці Учасника та поставленого по ньому товару, повинна бути не менше 50 % від вартості закупівлі);
- Копія договору(з усіма додатками), копії видаткових накладних по цьому договору;
- Оригінал або завірена копія позитивного листа-відгуку від замовника, з яким укладено договір, зазначений в довідці;»
Учасники вільно можуть обирати з яким Покупцем працювати, крім того Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується на всіх Покупців без винятку, а отже вимога стосовно того, що договір повинен бути укладений за процедури «відкриті торги», є дискримінаційною.
Якщо взяти всі вимоги стосовно даного пункту Тендерної документації то видно, що Замовник вказує вимоги, які прописані для певного Постачальника.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю від Замовника внести зміни в Тендерну документацію прибравши всі дискримінаційні вимоги та дотримуватись чинному Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 березня 2019 16:56
Вимоги Задовільнити та внести зміни до тендерної документації які будуть оформлені окремим протоколом тендерного комітету Замовника
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001530-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОПОСТАВКА 3000", Код ЄДРПОУ:39185235
Дата подання: 14 березня 2019 13:21
Порушення Закону
Інформація в Тендерній документації суперечить п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 5 - Оскільки в процесі роботи техніки неможливо передбачити конкретні види робіт, найменування запасних частин та їх кількість, цими торгами передбачається, що обсяг та перелік запасних частин необхідних для забезпечення технічно-справного стану техніки, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатись у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. Вартість поставленого товару в процесі виконання укладеного за результатами закупівлі договору, не повинна перевищувати суми договору. Кількість поставленого товару та його найменування визначатиметься виходячи з виробничої потреби.
Згідно п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
До істотних умов договору відноситься предмет закупівлі, а отже найменування запасних частин не може бути змінено після підписання договору. Враховуючи це, вимагаю Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме прибрати інформацію яка суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, абзац 5 - Оскільки в процесі роботи техніки неможливо передбачити конкретні види робіт, найменування запасних частин та їх кількість, цими торгами передбачається, що обсяг та перелік запасних частин необхідних для забезпечення технічно-справного стану техніки, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатись у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. Вартість поставленого товару в процесі виконання укладеного за результатами закупівлі договору, не повинна перевищувати суми договору. Кількість поставленого товару та його найменування визначатиметься виходячи з виробничої потреби.
Згідно п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті.
До істотних умов договору відноситься предмет закупівлі, а отже найменування запасних частин не може бути змінено після підписання договору. Враховуючи це, вимагаю Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме прибрати інформацію яка суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 16:58
Інформація на яку посилається Учасник «Оскільки в процесі роботи техніки неможливо передбачити конкретні види робіт, найменування запасних частин та їх кількість, цими торгами передбачається, що обсяг та перелік запасних частин необхідних для забезпечення технічно-справного стану техніки, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатись у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. Вартість поставленого товару в процесі виконання укладеного за результатами закупівлі договору, не повинна перевищувати суми договору. Кількість поставленого товару та його найменування визначатиметься виходячи з виробничої потреби.» у своїй вимозі зазначена Замовником у розділі «V. Оцінка тендерних пропозицій » тендерної документації для інформування Учасників про те, що перелік запасних частин зазначений у «Специфікації 1» яка є додатком до форми «Пропозиція» тендерної документації не є сталим та може бути зменшений залежно від фактичної виробничої потреби Замовника в односторонньому порядку.
Таким чином трактування Учасника який подав вимогу, що дана норма порушує права та інтереси Учасників та суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності, та не є дискримінаційною вимогою
Таким чином трактування Учасника який подав вимогу, що дана норма порушує права та інтереси Учасників та суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності, та не є дискримінаційною вимогою
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА" #40094433 |
Переможець |
2 120 705,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:18
|
ДУ № 5 до дог. 106-19ВТ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2019 14:50
|
106-19ВТ ТОВ ОРБІТА ЗАПЧАСТИНА.pdf | укладений |
19 квітня 2019 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на запчастини до транспортних засобів МАЗ та з метою забезпечення безперебійної роботи техніки підприємства на початку року, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІ та п. 10.3 Договору № 106-19ВТ від „19” квітня 2019 р. дійшли згоди про таке: 2. Подовжити дію Договору № 106-19ВТ від „19” квітня 2019 р. до 01 квітня 2019 року включно, в частині виконання грошових зобов’язань до повного взаємного розрахунку сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 106-19ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |