Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
83 900,00 UAH
UA-2019-03-12-001254-b ● 45d5cd0dac52424f8a062b8b86dac1e7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківське об'єднане управління Пенсійного фонду України м.Харкова |
Код ЄДРПОУ: | 41248278 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, м-н Свободи,5, 4 під. |
Контактна особа: |
Бабенко Ірина Миколаївна +380577051270 shevchen_oupfu@kh.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2019 15:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2019 15:43 |
Початок аукціону: | 20 березня 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 83 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 пач
Папір офісний А4 80г/м2. 210*297мм. 500 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт
Конверт білий С4. 229х324 СКЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Клей "ПВА" для склеювання паперу. суперковпачок. 200мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Скотч прозорий 48*100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
110 уп
Скоби для степлера №24/6. 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 шт
Фарба штемпельна KORES 27 мл. синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Ручка кулькова масляна. синя. BALL PEN 501P-1.00mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 шт
Стрижень кульковий до ручки BALL PEN 501P (TYO W.J-140) синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 уп
Файл для документів А4+40 мкм. (100 шт/уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи. будинок 5. під'їзд 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2019 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2019 14:50 |
Лист-згода.doc | |
13 березня 2019 14:50 |
Проект договору.doc | |
13 березня 2019 14:50 |
Пропозиция.doc | |
12 березня 2019 15:39 |
Проект договору.pdf | |
12 березня 2019 15:39 |
Пропозиція.pdf | |
12 березня 2019 15:39 |
Оголошення.pdf | |
12 березня 2019 15:39 |
Лист-згода.pdf |
13 березня 2019 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 березня 2019 14:50 |
Лист-згода.doc
|
|||
13 березня 2019 14:50 |
Проект договору.doc
|
|||
13 березня 2019 14:50 |
Пропозиция.doc
|
|||
12 березня 2019 15:39 |
Проект договору.pdf
|
|||
12 березня 2019 15:39 |
Пропозиція.pdf
|
|||
12 березня 2019 15:39 |
Оголошення.pdf
|
|||
12 березня 2019 15:39 |
Лист-згода.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат файлів
Дата подання: 12 березня 2019 16:37
Дата відповіді: 13 березня 2019 14:55
Добрий день.
Просимо завантажити на сайт Прозорро файли у форматі word, для більш зручного заповнення додатків.
Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник! Документи для заповнення у форматі DOC додані до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001254-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:39507306
Дата подання: 22 березня 2019 17:52
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-03-12-001254, який проходив 20.03.2019р.Виходячи з результату аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ФОП Жушман Яна Всеволодівна встановлено,що наданий учасником сертифікат якості ТМ «Crystal Pro» не відповідає технічній документації,діючим на території України ГОСГ,ДСТУ,ТУ,вимогам до якості Замовника. А саме хочемо зазначити,що відповідно до сертифікату якості на папір ТМ «Crystal Pro»щільність даного паперу становить 80 г/м2 (+/- 5),а отже фактично щільність становить 75 г/м2.Даний факт можна легко перевірити , зваживши пачку паперу: при щільності 80 г/м2 вага пачки становитиме 2,5 кг,а при зважуванні однієї пачки паперу «Crystal Pro80»-менше ніж 2,5 кг(приблизно 2,3-2,4 кг)Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Жушман Яна Всеволодівна як таку,що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом №35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.16р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2019 14:00
На Вашу вимогу від 22.03.2019 Шевченківське об’єднане управління Пенсійного фонду України м. Харкова (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Відповідно до п.9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
За результатами електронного аукціону вибрано учасника закупівлі з найменшою ціновою пропозицією ФОП Жушман Яна Всеволодівна.
Дотримуючись принципу максимальної економії та ефективності Замовником розглянуто запропоновані Учасником технічні характеристики на папір офісний «Crystal PRO80» формат А4, 210х297мм, 80г/м2, 500 аркушів в упаковці, який підходить для великого обсягу копіювання та друку. Зважаючи на те, що запропонована ціна найкраща/найнижча, а похибка вказана в технічних характеристиках є несуттєвою Замовником було прийнято рішення про відповідність пропозиції вимогам оголошення. Рішення про визначення переможця закупівлі залишається без змін.
Відповідно до п.9.1. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі.
За результатами електронного аукціону вибрано учасника закупівлі з найменшою ціновою пропозицією ФОП Жушман Яна Всеволодівна.
Дотримуючись принципу максимальної економії та ефективності Замовником розглянуто запропоновані Учасником технічні характеристики на папір офісний «Crystal PRO80» формат А4, 210х297мм, 80г/м2, 500 аркушів в упаковці, який підходить для великого обсягу копіювання та друку. Зважаючи на те, що запропонована ціна найкраща/найнижча, а похибка вказана в технічних характеристиках є несуттєвою Замовником було прийнято рішення про відповідність пропозиції вимогам оголошення. Рішення про визначення переможця закупівлі залишається без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2019 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Жушман Яна Всеволодівна |
68 698,00
UAH з ПДВ
|
68 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
73 035,96
UAH з ПДВ
|
71 772,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
75 097,92
UAH з ПДВ
|
72 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
76 099,44
UAH з ПДВ
|
72 195,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Жушман Яна Всеволодівна #3287320861 |
Переможець |
68 698,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2019 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 15:10
|
Договір | укладений |
03 квітня 2019 15:00
|