Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Теплицька центральна районна лікарня" Теплицької районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982643 |
Місцезнаходження: | 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності,2 |
Контактна особа: |
Козачинська Вікторія Миколаївна +380435321341 ekonomistu_lpl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2019 14:37 |
Очікувана вартість: | 1 036 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 183,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31095 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2019 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2019 13:10 |
ТД 2019 (дрова) 2019-1.doc |
15 березня 2019 09:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 березня 2019 13:10 |
ТД 2019 (дрова) 2019-1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 10 Додатку 3 до тендерної документації зазначено наступне: «10. Юридична особа, що є учасником закупівлі надає інформацію про наявність на праві власності (перебування на балансі в основних засобах) або на праві користування з наданням відповідних підтверджуючих право установчих документів наступні документи: 10.1. Довідка про наявність спеціалізованого вантажного автотранспорту (не менше однієї одиниці) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, він повинен надати: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якими буде постачатися товар; У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: - копію договору оренди транспортних засобів або копію договору про надання послуг перевезення товару; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар.». Як вбачається з тексту, ця вимога стосується виключно юридичних осіб. Стаття 80 Цивільного кодексу України визначає поняття юридичної особи – «Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.». Фізична особа–підприємець (ФОП) - фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку. Стаття 50 Цивільного кодексу України визначає право фізичної особи на здійснення підприємницької діяльності. Державна реєстрація фізичних осіб–підприємців полягає у засвідченні факту набуття статусу підприємця фізичною особою. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації. Учасник ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ" на вимогу п.2 Розділу Оцінка надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (документи: виписка з ЄДР.pdf, витяг з ЄДР.pdf), де зазначена дата та номер запису в ЄДР. Тож, вимога щодо надання копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар не стосувалась ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ". Виходячи з вищенаведеної інформації та проаналізувавши інформацію в Вашій вимозі, хочемо зазначити, що пропозиція ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ" відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-13-000007 ● e56a23b08843453fbe401e327d119fb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 березня 2019 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2019 №13
Вінниця
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.03.2019 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-03-12-001120-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунуто
2019-03-15 10:02:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення усунуто
2019-03-20 11:40:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕТУДИХАТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА |
990 984,00
UAH з ПДВ
|
990 984,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ " |
1 024 896,00
UAH з ПДВ
|
1 024 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Гайсинське лісове господарство |
1 036 200,00
UAH з ПДВ
|
1 036 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕТУДИХАТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА #2859900927 |
Відхилено |
990 984,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 15:26
|
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ " #2639805675 |
Переможець |
1 024 896,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2019 10:12
|
договір | укладений |
16 квітня 2019 09:54
|
договір | укладений |
16 квітня 2019 09:54
|
договір | укладений |
16 квітня 2019 09:54
|
договір | укладений |
16 квітня 2019 09:54
|
договір | укладений |
16 квітня 2019 09:54
|
договір | укладений |
16 квітня 2019 09:54
|