Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (деревина дров’яна)
Очікувана вартість
1 036 500,00 UAH
UA-2019-03-12-001120-a e26a4903e6c54ba1936077fd483463a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачинська Вікторія Миколаївна

+380435321341 ekonomistu_lpl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Теплицька центральна районна лікарня" Теплицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982643
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності,2
Контактна особа: Козачинська Вікторія Миколаївна
+380435321341
ekonomistu_lpl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 14:37
Очікувана вартість: 1 036 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 183,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31095 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
942 м.куб
Деревина (деревина дров’яна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 13:10
ТД 2019 (дрова) 2019-1.doc
15 березня 2019 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 13:10
ТД 2019 (дрова) 2019-1.doc
12 березня 2019 12:02
ТД 2019 (дрова) 2019-1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-12-001120-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ДП Гайсинське лісове господарство, Код ЄДРПОУ:00991396
Дата подання: 03 квітня 2019 09:47
Скарга
Враховуюч викладене, та невідповідність тендерної пропозиції ФОП Кравченко В.Д. вимогам тендерної документації, прошу визнати тендерну пропозицію ФОП Кравченко В.Д., як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 квітня 2019 09:54
Причина: Скарга
Номер вимоги: UA-2019-03-12-001120-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП Гайсинське лісове господарство, Код ЄДРПОУ:00991396
Дата подання: 03 квітня 2019 09:50
Скарга
Враховуючи викладене, та невідповідність тендерної пропозиції ФОП Кравченко В.Д. вимогам тендерної документації, прошу визнати тендерну пропозицію ФОП Кравченко В.Д., як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2019 10:56
На вашу вимогу UA-2019-03-12-001120-a.c2 від 03.04.2019 року повідомляємо наступне:
Пунктом 10 Додатку 3 до тендерної документації зазначено наступне: «10. Юридична особа, що є учасником закупівлі надає інформацію про наявність на праві власності (перебування на балансі в основних засобах) або на праві користування з наданням відповідних підтверджуючих право установчих документів наступні документи: 10.1. Довідка про наявність спеціалізованого вантажного автотранспорту (не менше однієї одиниці) із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним автотранспортом, він повинен надати: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якими буде постачатися товар; У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим автотранспортом та навантажувачем, він повинен надати: - копію договору оренди транспортних засобів або копію договору про надання послуг перевезення товару; - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар.». Як вбачається з тексту, ця вимога стосується виключно юридичних осіб. Стаття 80 Цивільного кодексу України визначає поняття юридичної особи – «Юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.». Фізична особа–підприємець (ФОП) - фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку. Стаття 50 Цивільного кодексу України визначає право фізичної особи на здійснення підприємницької діяльності. Державна реєстрація фізичних осіб–підприємців полягає у засвідченні факту набуття статусу підприємця фізичною особою. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації. Учасник ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ" на вимогу п.2 Розділу Оцінка надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (документи: виписка з ЄДР.pdf, витяг з ЄДР.pdf), де зазначена дата та номер запису в ЄДР. Тож, вимога щодо надання копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на залучений автотранспорт, яким буде постачатися товар не стосувалась ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ". Виходячи з вищенаведеної інформації та проаналізувавши інформацію в Вашій вимозі, хочемо зазначити, що пропозиція ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ" відповідає вимогам тендерної документації.

Документи подані скаржником

03 квітня 2019 09:50
Скарга.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-13-000007 ● e56a23b08843453fbe401e327d119fb3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2019 17:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.03.2019 №13
Вінниця

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.03.2019 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-03-12-001120-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто

2019-03-15 10:02:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто

2019-03-20 11:40:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕТУДИХАТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 990 984,00
UAH з ПДВ
990 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ " 1 024 896,00
UAH з ПДВ
1 024 896,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Гайсинське лісове господарство 1 036 200,00
UAH з ПДВ
1 036 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 10:15
Електронний підпис
27 березня 2019 10:14
форма оподаткування.pdf
27 березня 2019 10:14
технічна специфікація.pdf
27 березня 2019 10:14
тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2019 10:14
проект договору.pdf
27 березня 2019 10:14
копія виписки з ЄДР.pdf
27 березня 2019 10:14
витяг з ЄДР.pdf
27 березня 2019 10:14
вимоги ст 17.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:17
Довідка НАЗК.zip
01 квітня 2019 15:59
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:57
тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2019 14:20
Електронний підпис
27 березня 2019 14:18
договір оренди складу.pdf
27 березня 2019 14:18
договір на перевезення.pdf
27 березня 2019 14:18
гарантія G0319_0372.zip
27 березня 2019 14:18
витяг з ЄДР.pdf
27 березня 2019 14:18
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 18:24
Електронний підпис
27 березня 2019 18:17
копія Статуту.PDF
27 березня 2019 18:17
Ліцензія.zip
27 березня 2019 18:17
IMG_0002.pdf
27 березня 2019 18:17
Гарантия_1808.zip
27 березня 2019 18:17
технічна специфікація.PDF
27 березня 2019 18:17
лист щодо санкцій.PDF
27 березня 2019 18:17
копія витягу.PDF
27 березня 2019 18:16
лист-відгук та копії ТТН.PDF
27 березня 2019 18:16
довідка по ст. 17.PDF
27 березня 2019 18:16
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕТУДИХАТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ "

ДП Гайсинське лісове господарство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕТУДИХАТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#2859900927
Відхилено 990 984,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 15:26
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ "
#2639805675
Переможець 1 024 896,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 15:31

Документи

01 квітня 2019 15:25
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:24
протокол
28 березня 2019 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 квітня 2019 15:30
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:28
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ "
#2639805675
1 024 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 15:30
Електронний підпис
01 квітня 2019 15:28
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:42
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 10:12
договір укладений
16 квітня 2019 09:54
договір укладений
16 квітня 2019 09:54
договір укладений
16 квітня 2019 09:54
договір укладений
16 квітня 2019 09:54
договір укладений
16 квітня 2019 09:54
договір укладений
16 квітня 2019 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 1 024 896,00
UAH