Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 31170000-8 - Трансформатори (НКФ-110 У1)
Code DK 021: 2015 31170000-8 - Transformers (NKF-110 U1)
Code DK 021: 2015 31170000-8 - Transformers (NKF-110 U1)
Очікувана вартість
4 285 800,00 UAH
UA-2019-03-12-000991-a ● 816d546f9c1242e491775c5491b223cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська область обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Голуб Марина Юріївна +380577244386 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Region filiya "South Railway" |
National ID: | 40081216 |
Contact point: |
Denis Varets +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Additional contacts: |
Голуб Марина Юріївна +380577244386 nh_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 13:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 13:30 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 12:40 |
Очікувана вартість: | 4 285 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 429,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 12 березня 2019 11:43 |
Enquiries until: | 01 квітня 2019 13:30 |
Complaints submission until: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 квітня 2019 13:30 |
Information
Estimated total value: | 4 285 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 429 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Scope of the procurement
Трансформатори (НКФ-110 У1)
Інвестиційна програма пункт 2.29
Інвестиційна програма пункт 2.29
Transformers (NFC-110 U1)
Investment program item 2.29
Investment program item 2.29
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Трансформатори (НКФ-110 У1)
Інвестиційна програма пункт 2.29
Інвестиційна програма пункт 2.29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори
Transformers (NFC-110 U1)
Investment program item 2.29
Investment program item 2.29
CPV: 31170000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2019 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2019 11:43 |
перелік змін.docx | |
21 березня 2019 11:43 |
193 ТД Зміни Трансформатори (НКФ-110 У1).doc |
21 березня 2019 11:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2019 11:43 |
перелік змін.docx
|
|||
21 березня 2019 11:43 |
193 ТД Зміни Трансформатори (НКФ-110 У1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна
Дата подання: 12 березня 2019 14:50
Дата відповіді: 18 березня 2019 14:39
Шановний замовник прошу повідомити чому бюджет закупки на 40% більше ніж реальна вартість предмета закупівлі?
Додаємо ссилки з реальною ціною на продукцію.
http://www.lina.com.ua/index.php?page=catalog&menu=14.05&id=14.05.00.00.0003
https://prom.ua/ua/p148502018-transformator-napryazheniya-nkf.html
Відповідь: На Ваш запит, повідомляємо: згідно опитувального листа, який надано у тендерній документації, регіональна філія «Південна залізниця» замовила трансформатори НКФ-110 з класом точності 0,2 та трьома обмотками, які виготовляє ТОВ «Еліз», м. Запоріжжя.
Розглянув надану Вами інформацію було надано запит на фірму «Ліна» та ТОВ «Струмінвест». Фірма «Ліна» не виготовляє та не продає трансформатори НКФ-110, ТОВ «Струмінвест» виготовляє стандартні двохобмоточні трансформатори у класі 0,5.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
у процедурі закупівлі може прийняти участь кожен з учасників. За результатами торгів буде визначена найбільш економічно вигідна пропозиція.
Розглянув надану Вами інформацію було надано запит на фірму «Ліна» та ТОВ «Струмінвест». Фірма «Ліна» не виготовляє та не продає трансформатори НКФ-110, ТОВ «Струмінвест» виготовляє стандартні двохобмоточні трансформатори у класі 0,5.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
у процедурі закупівлі може прийняти участь кожен з учасників. За результатами торгів буде визначена найбільш економічно вигідна пропозиція.
технічні вимоги
Дата подання: 14 березня 2019 15:10
Дата відповіді: 19 березня 2019 09:06
1.Повідомляємо, що у тендері на закупівлю трансформаторів напруги
НКФ-110 У1 зазначено ДСТУ IЕС 60044-2:2008 Трансформатори вимірювальні. Частина 2.Трансформатори напруги індуктивні. (IEC 60044-2:2003, IDT), який з 01.01.2019 р. втратив свою чинність. Тому виникає питання на відповідність вимогам якого нормативного документу (НД) (ДСТУ, ГОСТ або інше) має бути виготовлений даний трансформатор, чи є необхідність надавати копію цього НД до тендерної документації або достатньо лише посилання на цей НД. Просимо надати пояснення.
Також є питання, якщо учасник надасть сертифікат відповідності на товар, який був отриманий на час дії ДСТУ IЕС 60044-2:2008, тобто цей НД зазначено у сертифікаті. Чи не буде це причиною для зняття учасника з тендеру. Просимо надати пояснення.
2.Просимо внести зміни до Опитувального листа на трансформатори напруги НКФ-110 У1:
– в пункт 1.11 замість «основна (№2), В» має бути «додаткова (№2), В», так як номінальна напруга становить 100В;
– в пункт 8.1 замість «Напруга радіоперешкод (НРП), виміряний при 1,1 найбільшої робочої напруги, мкВ, не менше» має бути «Напруга радіоперешкод (НРП), виміряний при 1,1 найбільшої робочої напруги, мкВ, не більше»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваши питання, повідомляємо:
По першому та другому питанню в тендерну документацію будуть внесені зміни.
По першому та другому питанню в тендерну документацію будуть внесені зміни.
ТЗ Замовника
Дата подання: 21 березня 2019 13:36
Дата відповіді: 21 березня 2019 16:00
1)Спираючись на вашу відповідь, просимо надати технічне завдання замовника в публічний доступ , для підготовки тендерної пропозиції.
2) На яку нормативну документацію спиратися згідно технічного завдання замовника ?
Відповідь: 1) Згідно статті 22 закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація МІСТИТЬ інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.Додаток 4.
2) На технічну документацію виробника відповідно до якої виготовляється продукція.
2) На технічну документацію виробника відповідно до якої виготовляється продукція.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-12-000991-a.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС", Код ЄДРПОУ:42772515
Дата подання: 11 червня 2019 18:08
Вимога щодо відхилення участника та відміни закупівлі
опис у вкладенні
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-12-000991-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:33705375
Дата подання: 11 червня 2019 16:23
Вимога про відміну закупівлі
Станом на сьогоднішній момент, Замовником було вчинено два критичних порушення законодавства з питань публічних закупівель, які не можуть бути усунено, і які полягають: 1) у обмеженні конкуренції та дискримінації учасників торгів, що, в свою чергу, стало наслідком порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», 2) у допуску до торгів учасників які, є пов’язаними особами, і чиї пропозиції він повинен був відхилити у відповідності до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Зазначені порушення є таким, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель і не можуть бути усунені Замовником у інший спосіб, ніж відміна торгів у порядку абз. 3 ч.1 ст.31 Закону.
Таким чином, керуючись ст. 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Відмінити торги у публічній закупівлі UA-2019-03-12-000991-a предметом якої є «Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Детальний опис порушень міститься у файлі, що додається
Розгорнути
Згорнути
Зазначені порушення є таким, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель і не можуть бути усунені Замовником у інший спосіб, ніж відміна торгів у порядку абз. 3 ч.1 ст.31 Закону.
Таким чином, керуючись ст. 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Відмінити торги у публічній закупівлі UA-2019-03-12-000991-a предметом якої є «Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Детальний опис порушень міститься у файлі, що додається
Скасована
Дата: 11 червня 2019 16:42
Причина: Не завантажено файл із вимогою
Номер вимоги: UA-2019-03-12-000991-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:33705375
Дата подання: 11 червня 2019 16:29
Вимога про відміну закупівлі
Станом на сьогоднішній момент, Замовником було вчинено два критичних порушення законодавства з питань публічних закупівель, які не можуть бути усунено, і які полягають: 1) у обмеженні конкуренції та дискримінації учасників торгів, що, в свою чергу, стало наслідком порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», 2) у допуску до торгів учасників які, є пов’язаними особами, і чиї пропозиції він повинен був відхилити у відповідності до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Зазначені порушення є таким, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель і не можуть бути усунені Замовником у інший спосіб, ніж відміна торгів у порядку абз. 3 ч.1 ст.31 Закону.
Таким чином, керуючись ст. 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Відмінити торги у публічній закупівлі UA-2019-03-12-000991-a предметом якої є «Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Зазначені порушення є таким, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель і не можуть бути усунені Замовником у інший спосіб, ніж відміна торгів у порядку абз. 3 ч.1 ст.31 Закону.
Таким чином, керуючись ст. 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Відмінити торги у публічній закупівлі UA-2019-03-12-000991-a предметом якої є «Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Скасована
Дата: 11 червня 2019 16:34
Причина: Файл із текстом вимоги не було прикріплено
Номер вимоги: UA-2019-03-12-000991-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:33705375
Дата подання: 11 червня 2019 16:37
Вимога про усунення порушення законодавства про публічні закупівлі
ТОВ «Слов'янський електро-технічний завод» подало тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, предметом яких є Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори.
Протоколом № 193 від 03.05.2019р. Замовник допустив тендерну пропозицію ТОВ «СЕТЗ» до участі у аукціоні. Таким чином, Замовник, уважно вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «СЕТЗ», прийшов до висновку, що запропонований ним товар цілком відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 4 до Тендерної документації.
Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішення № 6778-р/пк-пз від 28.05.2019р. прийшла до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «СЕТЗ» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки «У Документації відсутня можливість пропонувати до постачання еквівалент/аналог трансформатора напруги НКФ-110 У1».
Аналогічної думки колегія прийшла і стосовно тендерних пропозицій інших учасників.
На виконання Рішення № 6778-р/пк-пз від 28.05.2019р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СЕТЗ», що було оформлено протоколом № 193/5 від 06.06.2019р., де зазначається, що Трансформатор напруги НКФ-110 ІІ У1 є еквівалентом трансформатора напруги НКФ-110 У1, проте тендерною документацією не встановлено вимогу щодо поставки еквіваленту товару.
ТОВ «СЕТЗ» вважає, що з вини Замовника було вчинено порушення законодавства про публічні закупівлі, які станом на сьогоднішній день неможливо усунути у спосіб, інший, ніж відміна торгів на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). … Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Не вказавши у технічній частині тендерної документації виразу «або еквівалент», Замовник прямо порушив норму закону, що призвело у подальшому до відхилення тендерних пропозицій учасників, які запропонували товар, який повністю відповідає технічним умовам тендерної документації, і назва якого відрізняється від назви, вказаної Замовником.
Крім того, ч. 4 ст. 22 Закону «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», втім помилка Замовника при підготовці тендерної документації призвела саме до обмеження конкуренції серед учасників торгів та дискримінації тих з них, які запропонували повністю ідентичний за технічними характеристиками товар, відмінність якого полягає лише у його назві.
Порівняння технічних характеристик товару, запропонованого ТОВ «СЕТЗ» із технічними вимогами до предмету закупівлі свідчить про те, що було запропоновано навіть не еквівалентний товар, а повністю за технічними характеристиками ідентичний тому, що закуповується в цій закупівлі.
Отже, внаслідок помилки Замовника, допущеної ним у Тендерній документації було суттєво обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі та штучно усунуто учасників, які запропонували ідентичний товар, який відрізняється лише назвою моделі.
По-друге, звертаємо увагу Замовника, що двоє з допущених до аукціону учасників, а саме, ТОВ «Європейські будівельні традиції» та ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ» є офіційними дилерами одного й того ж самого виробника – ТОВ «ЕЛІЗ», що свідчить про можливість існування між ними зв’язку, який в свою чергу є проявом антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника».
Вважаємо, що виявивши цю обставину, Замовник повинен був відхилити тендерні пропозиції обох учасників на підставі п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та направити відповідну заяву до Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету для проведення розслідування щодо факту вчинення порушення, передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Таким чином, станом на сьогоднішній момент, Замовником було вчинено два критичних порушення законодавства з питань публічних закупівель, які не можуть бути усунено, і які полягають: 1) у обмеженні конкуренції та дискримінації учасників торгів, що, в свою чергу, стало наслідком порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», 2) у допуску до торгів учасників які, є пов’язаними особами, і чиї пропозиції він повинен був відхилити у відповідності до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені порушення є таким, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель і не можуть бути усунені Замовником у інший спосіб, ніж відміна торгів у порядку абз. 3 ч.1 ст.31 Закону.
Таким чином, керуючись ст. 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Відмінити торги у публічній закупівлі UA-2019-03-12-000991-a предметом якої є «Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом № 193 від 03.05.2019р. Замовник допустив тендерну пропозицію ТОВ «СЕТЗ» до участі у аукціоні. Таким чином, Замовник, уважно вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «СЕТЗ», прийшов до висновку, що запропонований ним товар цілком відповідає Технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 4 до Тендерної документації.
Постійно діюча Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішення № 6778-р/пк-пз від 28.05.2019р. прийшла до висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «СЕТЗ» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки «У Документації відсутня можливість пропонувати до постачання еквівалент/аналог трансформатора напруги НКФ-110 У1».
Аналогічної думки колегія прийшла і стосовно тендерних пропозицій інших учасників.
На виконання Рішення № 6778-р/пк-пз від 28.05.2019р. Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СЕТЗ», що було оформлено протоколом № 193/5 від 06.06.2019р., де зазначається, що Трансформатор напруги НКФ-110 ІІ У1 є еквівалентом трансформатора напруги НКФ-110 У1, проте тендерною документацією не встановлено вимогу щодо поставки еквіваленту товару.
ТОВ «СЕТЗ» вважає, що з вини Замовника було вчинено порушення законодавства про публічні закупівлі, які станом на сьогоднішній день неможливо усунути у спосіб, інший, ніж відміна торгів на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-перше, до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). … Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Не вказавши у технічній частині тендерної документації виразу «або еквівалент», Замовник прямо порушив норму закону, що призвело у подальшому до відхилення тендерних пропозицій учасників, які запропонували товар, який повністю відповідає технічним умовам тендерної документації, і назва якого відрізняється від назви, вказаної Замовником.
Крім того, ч. 4 ст. 22 Закону «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», втім помилка Замовника при підготовці тендерної документації призвела саме до обмеження конкуренції серед учасників торгів та дискримінації тих з них, які запропонували повністю ідентичний за технічними характеристиками товар, відмінність якого полягає лише у його назві.
Порівняння технічних характеристик товару, запропонованого ТОВ «СЕТЗ» із технічними вимогами до предмету закупівлі свідчить про те, що було запропоновано навіть не еквівалентний товар, а повністю за технічними характеристиками ідентичний тому, що закуповується в цій закупівлі.
Отже, внаслідок помилки Замовника, допущеної ним у Тендерній документації було суттєво обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі та штучно усунуто учасників, які запропонували ідентичний товар, який відрізняється лише назвою моделі.
По-друге, звертаємо увагу Замовника, що двоє з допущених до аукціону учасників, а саме, ТОВ «Європейські будівельні традиції» та ТОВ «ВТФ «ЕЛІЗ» є офіційними дилерами одного й того ж самого виробника – ТОВ «ЕЛІЗ», що свідчить про можливість існування між ними зв’язку, який в свою чергу є проявом антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника».
Вважаємо, що виявивши цю обставину, Замовник повинен був відхилити тендерні пропозиції обох учасників на підставі п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та направити відповідну заяву до Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету для проведення розслідування щодо факту вчинення порушення, передбаченого пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Таким чином, станом на сьогоднішній момент, Замовником було вчинено два критичних порушення законодавства з питань публічних закупівель, які не можуть бути усунено, і які полягають: 1) у обмеженні конкуренції та дискримінації учасників торгів, що, в свою чергу, стало наслідком порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», 2) у допуску до торгів учасників які, є пов’язаними особами, і чиї пропозиції він повинен був відхилити у відповідності до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені порушення є таким, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель і не можуть бути усунені Замовником у інший спосіб, ніж відміна торгів у порядку абз. 3 ч.1 ст.31 Закону.
Таким чином, керуючись ст. 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Відмінити торги у публічній закупівлі UA-2019-03-12-000991-a предметом якої є «Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-03-12-000991-a.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:33705375
Дата подання: 11 червня 2019 17:49
Вимога про усунення порушення законодавства про публічні закупівлі
Станом на сьогоднішній момент, Замовником було вчинено два критичних порушення законодавства з питань публічних закупівель, які не можуть бути усунено, і які полягають: 1) у обмеженні конкуренції та дискримінації учасників торгів, що, в свою чергу, стало наслідком порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», 2) у допуску до торгів учасників які, є пов’язаними особами, і чиї пропозиції він повинен був відхилити у відповідності до п. 7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Зазначені порушення є таким, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель і не можуть бути усунені Замовником у інший спосіб, ніж відміна торгів у порядку абз. 3 ч.1 ст.31 Закону. Таким чином, керуючись ст. 22, 31, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. Відмінити торги у публічній закупівлі UA-2019-03-12-000991-a предметом якої є «Трансформатори (НКФ-110 У1) за кодом ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори» у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Детальний опис порушень міститься у файлі, що додається.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-12-000991-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІЗ", Код ЄДРПОУ:38521005
Дата подання: 07 травня 2019 18:27
Дата подання: 07 травня 2019 18:27
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2019 17:18
Рішення від 11.05.2019 № 5773 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 17:17
Лист Замовнику від 27.05.2019 № 3813.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 15:11
Лист Скаржнику від 27.05.2019 № 3814.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 15:11
Рішення про перенесення від 27.05.2019 № 3815.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 17:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2019 № 6778.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 14:59
Рішення від 28.05.2019 № 6778.pdf
Дата публікації: 31 травня 2019 21:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення прийняті тендерним комітетом та опрелюдненні у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 06 червня 2019 13:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 червня 2019
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Дан Сервіс Груп" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТРАДИЦІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Запорізький завод високовольтного обладнання" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "НПО УКРІЗОЛЯТОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Запорізький завод високовольтного обладнання" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПЛЮСРЕМТРАНС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2019 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІЗ" |
2 664 000,00
UAH з ПДВ
|
2 449 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СЕРВІС" |
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТРАДИЦІЇ" |
4 242 942,00
UAH з ПДВ
|
4 242 942,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНА ФІРМА "ЕЛІЗ" #38521005 |
Переможець |
2 449 998,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2019 11:52
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | відповідно до вимог абз.3 ч.1 ст.31 (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ. |
Документи:
22 липня 2019 16:40
|
193 трансорматор нкф відміна торгів 22.07.2019.pdf |
Виконано
Дата відміни: | 22 липня 2019 16:41 |
Коментар щодо відміни: | відповідно до вимог абз.3 ч.1 ст.31 (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ. |
Документи:
22 липня 2019 16:41
|
Електронний підпис |