Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття проїзної частини вул. 30 років Перемоги (від вул. Джарилгацька до вул. Пасічника))
Очікувана вартість
239 000,00 UAH
UA-2019-03-12-000956-c d4edf9aac18e487f9dcaa1efb5927f21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яськова Ірина Борисівна

(05537)5-11-36 skad_mkpos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32503478
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., СКАДОВСЬК, вул. Незалежності(Чапаєва), буд.№113
Контактна особа: Яськова Ірина Борисівна
(05537)5-11-36
skad_mkpos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 21:24
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2019 08:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 11:20
Очікувана вартість: 239 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015-45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття проїзної частини вул. 30 років Перемоги (від вул. Джарилгацька до вул. Пасічника))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015-45230000-8 -Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт покриття проїзної частини вул. 30 років Перемоги (від вул. Джарилгацька до вул. Пасічника))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, СКАДОВСЬК, вул. 30 років Перемоги (від вул. Джарилгацька до вул. Пасічника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 21:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
12 березня 2019 21:22
Додаток_6 Технічні вимоги.docx
12 березня 2019 21:22
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000006 ● 6fae2f1923d546b5843c41a739efb647
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.03.2019 № 87

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-03-12-000956-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунено порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 №490"Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". Електронний цифровий підпис накладено.

2019-03-22 14:53:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬПРОФБУД" 239 000,00
UAH з ПДВ
237 800,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №156" 239 000,00
UAH з ПДВ
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 14:27
відомості.PDF
29 березня 2019 14:27
свідоцтво.PDF
29 березня 2019 14:27
витяг единий налог.PDF
29 березня 2019 14:27
довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІВДЕНЬПРОФБУД

АТ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №156"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬПРОФБУД"
#35787732
Переможець 237 800,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 18:28

Документи

08 квітня 2019 18:21
Електронний підпис
08 квітня 2019 18:16
Протокол №40.pdf
08 квітня 2019 17:52
Протокол №40.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬПРОФБУД"
#35787732
237 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2019 18:21
Електронний підпис
08 квітня 2019 18:16
Протокол №40.pdf
08 квітня 2019 17:52
Протокол №40.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 20:31
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 20:30
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 20:30
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 20:27
Додаткова угода №3 від 14.11.2019р.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 20:27
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 19:33
Додаткова угода №2 до договору ПР П-19.pdf зміни до договору
25 липня 2019 19:33
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 18:14
Додаткова угода №1 ПР П-19.pdf зміни до договору
14 червня 2019 18:14
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 20:17
Договір №ПР П-19 від 25.04.2019.pdf укладений
26 квітня 2019 20:16
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 20:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання договору до 01 липня 2019року.
Номер договору про закупівлю: ПР/П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання договору до 01 жовтня 2019року.
Номер договору про закупівлю: ПР/П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів послуг по договору та відповідно зменшення вартості послуг на суму 45240,25грн
Номер договору про закупівлю: ПР/П-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 192 559,75
UAH (в тому числі ПДВ 32 093,29 UAH)