Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Долинське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 03361626 |
Місцезнаходження: | 77503, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Богдана Хмельницького, буд.57 |
Контактна особа: |
Яремків Сергій Данилович 380502353042 yaremkiv.s@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
12 березня 2019 14:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000082 ● 96d2aee36fab442ea143976fe0c93d6a
- Статус: вирішено ● Дата: 25 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2019 № 19
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Начальник Г.БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.03.2019 №19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-03-12-000893-b 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області І. ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-02 14:35:10
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-12-000893-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чим керувався замовник, оприлюднюючи звіт про укладений договір в системі електронних закупівель на предмет «Електрична енергія», очікуваною вартістю 8 560 000,00 грн?
2. Чи приймалося рішення тендерним комітетом щодо планування вищевказаної закупівлі?
Просимо надати документальне підтвердження, на підставі чого було оприлюднено звіт про укладений договір здійснення закупівлі електричної енергії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-04 10:56:52
електроенергія
По тендеру за номером UA-2019-03-12-00893-b очікуваною вартістю 8560000,00 грн., була проведена процедура звіт про укладений договір, так як закупівля по відкритих торгах з публікацією англійською мовою не відбулася 2 рази, в звязку з відсутністю достатнньої кількості учасників. Мною було порушено процедуру так, як я згідно закону повинен був провести переговорну процедуру відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Що до планування вищевказаної закупівлі рішення приймалося на суму 7800000,00 грн., це було в грудні 2018 року, а при заключенні договору ціна одиниці електроенергії зросла, і крім того в порівнянні з попереднім роком стало неможливо купляти електричну енергію по нічному тарифу, тому вартість закупівлі збільшилась.
Звіт про укладений договір був оприлюднений на основі протоколу тендерного комітету (додається)
Станом на сьогодні а саме 04.04.2019 року помилки виправляються, а саме договір розірвано 03.04.2019 року, вносяться зміни в річний план щодо закупівлі ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – (09310000-5 «Електрична енергія») , проводиться переговорна процедура з ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" згідно п.4ч.2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Прошу Вашого порозуміння і вибачення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушеняя усунено, 03.04.2019 року договір №23010 від 12.03.2019 року розірвано про що свідчить додаткова угода №23010/1 від 03.04.2019. Проводиться переговорна процедура, що до закупівлі електричної енергії.
2019-04-05 10:26:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Відповідно до додаткової угоди про розірвання договору на постачання електроенергії №1/23010 від 03. 04. 2019 договір від 12. 03. 2019 №23010 розірвано у зв'язку з порушенням процедури закупівлі електроенергії.
2019-04-15 17:52:21
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
8 560 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 14:34
|
договір 23010 від 12 03 19.pdf | укладений |
12 березня 2019 14:32
|