Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-03-12-000688-a cd9e6c70094d49ed89e5458fe3d69020
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Контактна особа: Басараб Ольга Георгіївна
03131(5-50-28)
olja.gudachok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 15:19
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41400 комплект
кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, Пирогова Миколи 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 березня 2019 10:56
Електронний цифровий підпис
12 березня 2019 10:56
проект договору.docx
12 березня 2019 10:56
дкт -березень.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000006 ● 448bfda7cb8a4431ac30070f84f7c563
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-20 11:31:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2019 №24
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 20.05.2019 №24
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-03-12-000688-a 12.03.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
2 UA-2019-05-07-001368-a 07.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-03-12-000782-c 12.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2019-03-14-000967-a 14.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2019-03-14-000720-b 14.03.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-21 12:35:49

UA-2019-03-12-000688-a 12.03.2019

На повідомлення про початок моніторингу за номером UA-M-2019-05-20-000006 від 20.05.2019,відповідно до Рішення про початок моніторингу від 20.05.2019 на підставі наказу від 20.05.2019 № 24 Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, про початок моніторингу закупівель тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (надалі – КНП «Мукачівська ЦРЛ») надає пояснення по суті та інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі UA-2019-03-12-000688-а 12.03.2019 року, відповідно до стадій закупівлі відображених у моніторингу вказаному вище.
Додатком до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області передбачено перелік процедур закупівель для моніторингу.Пунктом 1 переліку передбачено моніторин процедури закупівлі UA-2019-03-12-000688-а 12.03.2019 року за вказанням причини моніторингу -Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.Відповідно до вказаного в повідомленні, моніторингу підлягають наступні стадії закупівлі,а саме
1.Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
2.Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
3.Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Стосовно вказаних стадій закупівлі, викладених у повідомленні про моніторинг повідомляємо наступне відповідно до вказаних пунктів в файлі,який додається (на 4 арк.)

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-05-21 12:35:58

UA-2019-03-12-000688-a 12.03.2019

На повідомлення про початок моніторингу за номером UA-M-2019-05-20-000006 від 20.05.2019,відповідно до Рішення про початок моніторингу від 20.05.2019 на підставі наказу від 20.05.2019 № 24 Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, про початок моніторингу закупівель тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (надалі – КНП «Мукачівська ЦРЛ») надає пояснення по суті та інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі UA-2019-03-12-000688-а 12.03.2019 року, відповідно до стадій закупівлі відображених у моніторингу вказаному вище.
Додатком до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області передбачено перелік процедур закупівель для моніторингу.Пунктом 1 переліку передбачено моніторин процедури закупівлі UA-2019-03-12-000688-а 12.03.2019 року за вказанням причини моніторингу -Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.Відповідно до вказаного в повідомленні, моніторингу підлягають наступні стадії закупівлі,а саме
1.Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
2.Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
3.Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Стосовно вказаних стадій закупівлі, викладених у повідомленні про моніторинг повідомляємо наступне відповідно до вказаних пунктів в файлі,який додається (на 4 арк.)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок про результати моніторингу закупівлі від 29.05.2019 14:06 (усунути порушення по 13.06.2019),моніторингу за номером UA-M-2019-05-20-000006 від 20.05.2019,відповідно до Рішення про початок моніторингу від 20.05.2019 на підставі наказу від 20.05.2019 № 24 Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, про початок моніторингу закупівель тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (надалі – КНП «Мукачівська ЦРЛ») надає пояснення до висновку,по суті,відображеній в «Інформація про результати моніторингу з точки зору етапів процедури закупівель», проведення процедури закупівлі UA-2019-03-12-000688-а 12.03.2019 року. Описом встановлено наступне: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в частині розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП Сабов Володимир Михайлович, встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) встановлено порушення пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, правильності визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено. За результатами висновку відображено наступні порушення: • Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) Інформація про результати моніторингу з точки зору етапів процедури закупівель містись наступне: 1.Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.03.2019 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиціії учасників ФОП Бабинець Петро Ілліч, ФОП Тороні Галина Миколаївна, ФОП Сабов Володимир Михайлович, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 29.03.2019 № 199 та № 200 щодо відхилення тендерних пропозицій ФОП Бабинець Петро Ілліч та ФОП Тороні Галина Миколаївна, протокол розгляду тендерних пропозицій – визначення переможця від 29.03.2019 № 201,повідомлення про намір укласти договір,договір від 09.04.2019 № 08-21-149, додатковий договір від 14.05.2019 № 1. 1.1.За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) від 12.03.2019 б/н, встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону. А саме: Замовником в пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів. Проте, не зазначено строк, з якого вони вважаються дійсними, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Стосовно вказаного надаємо пояснення: наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 затверджено Примірну тендерну документацію, відповідно до якого: Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.Примірна тендерна документація містить: -обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; -інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; -додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. -Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Порядком заповнення тендерної документації,а саме «Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції»,пунктом 4 «Строк,протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» передбачено наступне:«тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом __ днів (зазначається замовником, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій). До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій; учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції».Так,Замовником дотримано вимог інструкції,в якій чітко зазначено,що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом ___днів», тобто замовником зазначається саме кількість днів, а далі в дужках міститься роз’яснення,стосовно вказання обмежень в строках. Разом з тим,звертаємо Вашу увагу, що на виконання вимоги пункту 10 частини другої статті статті 22 Закону, Додатком 1 Тендерна пропозиція подається у вигляді, наведеному нижче.Учасник не повинен відступати від даної форми ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» пунктом 2.передбачено наступне:« Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов'язковою для нас і, за результатами розгляду та оцінки нашої тендерної пропозиції, Вами може бути визначено нас переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.» (ст.14 тендерної документації,розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу). Враховуючи викладене, тендерна документація містить інформацію передбачену п.10 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».Разом з тим,у вказаному Додатку № 1 пунктом 5 передбачено наступне: « Цим підписом засвідчуємо свою безумовну згоду з усіма положеннями Документації (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погоджуємося на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією Документацією».Кожна надана тендерна пропозиція, вказаної процедури закупівлі,містить у своєму складі передбачений додаток з підписом учасника,що свідчить про учасники закупівлі ознайомлені з дотриманням тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття. Розділом ІІ. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів пунктом 1.Процедура надання роз'яснень щодо тендерної документації передбачено наступне: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів».Тобто у разі,виникнення питань стосовно обчислення строків, не зважаючи на відображення вказаної інформації в Додатку 1 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», учасник має право звернутися за роз’ясненнями.У вказаній процедурі закупівлі,відповідно до даних веб-порталу Уповноваженого органу,звернень до замовника за розясненнями щодо тендерної документації та/або вимог щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі не зареєстровано.Отже вимоги тендерної документації є зрозумілими для учасників та не обмежують права. 1.2.За результатами моніторингу закупівлі встановлено невідповідність переможця ФОП Сабов Володимир Михайлович кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону та встановленим Замовником в тендерній документації, в частині відсутності документального підтвердження: - досвіду виконання аналогічного договору – відсутня копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (пункт 3 додатку 3 тендерної документації). Натомість, учасником подано довідку, в якій міститься інформація про те, що ФОП Сабов Володимир Михайлович не має досвіду виконання аналогічних договорів та не може подати копію договору за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) та листи-відгуки про виконання такого договору, без зазначення законодавчих підстав ненадання таких документів, всупереч вимогам абзацу десятого пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно, зазначеним учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору; - наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ФОП Сабов Володимир Михайлович подана довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід по поставці хлібобулочних виробів, при тому, що предметом закупівлі є послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах. Відповідно, зазначеним учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону пропозиція ФОП Сабов Володимир Михайлович підлягає відхиленню. Однак, Замовник за результатами процедури закупівлі визнав ФОП Сабов Володимир Михайлович переможцем процедури закупівлі «Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах)» та уклав з ним договір від 09.04.2019 №08-21-149. Стосовно вказаного надаємо пояснення по суті:в складі тендерної пропозиції ФОП Сабов Володимир Михайлович в наявності Довідка що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною формою,передбаченою Додатком 3 Перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника.Згідно вказаної довідки зазначено інформацію про наступних працівників: 1.Яцемірська Оксана Володимирівна,кухар,освіта і спеціальність –ПТУ,стаж роботи по спеціальності -5 років.; 2. Волошин Маріанна Володимирівна,кухар,освіта і спеціальність –ПТУ,стаж роботи по спеціальності -10 років; 3. Надь Олександр Олександрович,освіта середня,стаж роботи -17 років; 4. Пиричак Наталія Василівна,технолог,освіта вища,стаж роботи по спеціальності -15 років. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників,затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 26 листопада 2008 р. N 557 для спеціальності кухар на базі середньої освіти (ПТУ) передбачено наступні кваліфікаційні критерії щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: -3-й-розряд: Завдання та обов’язки. Готує страви та кулінарні вироби, які потребують нескладної кулінарної обробки: варить, смажить, запікає та випікає вироби. Формує та панірує напівфабрикати. Здійснює допоміжні роботи з виготовляння страв та кулінарних виробів. Проводить процеси первинної кулінарної обробки сировини. Виготовляє страви з концентратів. Порціонує (комплектує), роздає страви масового попиту. Повинен знати: рецептури, технологію виготовляння, вимоги до якості, правила роздачі (комплектації), терміни та умови зберігання страв; види, властивості, кулінарне призначення та особливості оброблення картоплі, овочів, грибів, круп, макаронних та бобових виробів, сиру, яєць, напівфабрикатів з котлетної маси, тіста, консервів, концентратів та інших продуктів, ознаки та органолептичні методи визначення їх доброякісності; прийоми, способи та послідовність виконання теплового оброблення продуктів; правила експлуатації відповідних видів технологічного обладнання, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду, їх призначення та використання в технологічному процесі; правила роботи підприємств громадського харчування; санітарні правила для підприємств громадського харчування; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта або одержання професії безпосередньо на виробництві. Без вимог до стажу роботи. Приклади робіт. Варіння картоплі та інших овочів, бобових, макаронних виробів, каш; смаження картоплі, овочів, виробів з котлетної маси; запікання овочевих та круп’яних виробів; формування виробів з тіста, їх підсмаження та випікання; промивання, зачищання, нарізування овочів та зелені; розморожування м’яса, риби; потрошіння дичини, птиці, риби. 4-й-розряд Завдання та обов’язки. Готує страви та кулінарні вироби масового попиту із застосуванням різних способів теплової кулінарної обробки. Випускає холодні страви та закуски: салати овочеві, з м’ясом, вінегрети, рибу під маринадом, холодці. Варить бульйони (м’ясні, м’ясо-кісткові, рибні, грибні) та супи (заправочні, пюреподібні, холодні, солодкі, молочні). Готує різні види пасеровок та соуси на кістковому бульйоні і на молоці. Готує другі страви з м’яса, риби, овочів, круп у вареному, тушкованому, запеченому, смаженому вигляді (м’ясо відварне, рибу відварну, смажену, парову, овочі фаршировані, запіканки з овочів, круп, молочні страви тощо). Готує гарячі та холодні напої, солодкі страви. Замішує прісне та дріжджове тісто, випікає з нього вироби. Готує птицю для варіння та смаження. Здійснює підготовку риби осетрових порід до теплової обробки. Нарізає на порції рибу частикових порід. Виготовляє та порціонує напівфабрикати з яловичини, свинини, баранини. Видає виготовлені страви. Повинен знати: рецептури, технологію виготовляння страв та кулінарних виробів, що потребують основної, комбінованої та допоміжної теплової обробки; вимоги до їх якості, термінів та умов зберігання, їх видавання; кулінарне призначення риби, морепродуктів, м’яса, м’ясопродуктів, домашньої птиці та кролів, властивість цих продуктів; правила виготовляння порційних напівфабрикатів з яловичини, свинини, баранини; порядок оброблення риб осетрових порід; ознаки та органолептичні методи визначення доброякісності риб осетрових порід; вплив кислот, солей та жорсткої води на тривалість теплової обробки продуктів; правила організації раціонального та безпечного харчування; правила експлуатації відповідних видів технологічного обладнання, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду, їх призначення та використання в технологічному процесі; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова загальна середня освіта. Професійно-технічна освіта з присвоєнням кваліфікації “кваліфікований робітник” за професією кухаря 4 розряду без вимог до стажу роботи або підвищення кваліфікації і стаж роботи за професією кухаря 3 розряду не менше 1 року та кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням 4 розряду. Приклади робіт. Нарізування овочів, м’яса, риби; виготовляння соусів та заправок для салатів із свіжих овочів або овочів, які пройшли кулінарну обробку, салатів із овочів з м’ясом або рибою; перемішування та викладання салатної маси у салатники; оброблення риби та оселедців для виготовляння рибних холодців, рибних тюфтельок, щерби, оселедців натуральних та з гарніром; формування рибної котлетної маси та виготовляння котлет рибних, рулетів, товчеників, січеників; тушкування, підсмаження, запікання риби (карасі в сметані, тарань з медом тощо); нарізання м’яса, виготовляння котлетної маси, додання необхідних інгредієнтів для готування битків, рагу, гуляшу; виготовляння овочевих, круп’яних запіканок; підготовляння птиці для варіння та смаження, овочів до фарширування тощо. 5-й-розряд Завдання та обов’язки. Готує та оформляє страви та кулінарні вироби, які потребують певних знань та навичок у разі застосування різних способів кулінарної обробки (холодні страви; супи прозорі та заправні, холодні супи на овочевих та фруктових відварах); другі страви з варених, припущених, смажених, тушкованих, січених, парових: м’яса, риби, птиці, дичини, кролика. Готує усі види гарячих та холодних соусів та гарнірів, солодких страв. Готує тісто пісочне, листкове та вироби з нього. Готує, оформляє та відпускає різноманітні дієтичні страви. Складає меню, заявки на отримання напівфабрикатів та інших харчових компонентів, товарні звіти. Відповідає за додержання рецептури та технології виготовляння страв і кулінарних виробів. Проводить інструктаж кухарів, які мають нижчий розряд. Повинен знати: рецептури, технологію виготовляння, вимоги до якості, термінів та умов зберігання, порціювання, оформлення та подавання страв, кулінарних виробів; основи раціонального, лікувального та лікувально-профілактичного харчування; рецептури та технологію виготовляння дієтичних страв, види та способи оброблення сировини для дієтичних страв; способи скорочення втрат та зберігання поживної цінності харчових продуктів при їх тепловій обробці, ароматичні речовини та способи їх застосування з метою поліпшення смакових властивостей продукції; правила складання меню (святкового та щоденного), заявок на продукти; порядок ведення обліку та складання товарних звітів; правила експлуатації відповідних видів технологічного обладнання, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду, їх призначення та використання в технологічному процесі; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта (молодший спеціаліст) за напрямом підготовки “Харчова технологія та інженерія” (спеціальність “Технологія харчування") чи професійно-технічна освіта з присвоєнням кваліфікації “кваліфікований робітник” за професією кухаря 5 розряду без вимог до стажу роботи або підвищення кваліфікації і стаж роботи за професією кухаря 4 розряду не менше 2 років та кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням 5 розряду. Приклади робіт. Обробляння, нарізання риби та виготовляння асорті рибного, риби заливної з гарніром, оселедців під “шубою”, риби відварної з гарніром і хріном, ковбаси з риби тощо; обробляння, нарізування м’яса та виготовляння язика заливного, асорті м’ясного, холодців, рулетів, паштетів, ковбаси “Домашньої”, кров’яної, буженини, шпигованої часником тощо; підготовляння необхідних компонентів та варіння бульйонів прозорих з м’яса, птиці, заправних супів, борщів, розсольників, юшок, кулешів вегетаріанських та холодних супів; виготовляння гарячих та холодних соусів з додаванням особливих добавок (вина, грибів, каперсів тощо); виготовляння біфштексів, м’яса шпигованого, котлет натуральних, шніцелів, шпундри з м’яса, птиці, дичини; тушкування, смаження кролика, дичини, птиці; замішування пісочного та листкового тіста, випікання з нього тістечок, печива, тортів, рулетів, пирогів, вертунів, курників тощо. 6-й-розряд Завдання та обов’язки. Готує страви і кулінарні вироби, які потребують особливо складної кулінарної обробки, оформляє порційні та страви на замовлення (холодні страви, фірмові закуски та бутерброди; прозорі та холодні супи; тушковані, смажені, запечені порційовані другі страви; соуси з специфічними смаковими властивостями; солодкі страви). Замішує заварне, мигдальне, бісквітне тісто та випікає з нього вироби. Виготовляє вироби та готові страви для виставок-продажів, порційні страви національних та іноземних кухонь. Проводить інструктаж кухарів, які мають нижчу кваліфікацію. Повинен знати: рецептури, технологію виготовляння всіх видів блюд та кулінарних виробів; особливості виготовлення національних, фірмових страв та страв іноземних кухонь; характеристику дієт; страви і продукти, що заборонені до вживання за окремими дієтами; зміни, що трапляються з білками, жирами, вуглеводами, вітамінами, речовинами для фарбування та іншими речовинами, що містяться в продуктах, під час теплової обробки; правила порціювання, оформлення та подавання страв на замовлення, фірмових та дієтичних страв; правила складання святкового, банкетного меню, меню з обслуговування окремого контингенту осіб; способи усунення дефектів в готовій продукції; правила експлуатації відповідних видів технологічного обладнання, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, посуду, їх призначення та використання в технологічному процесі; правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни. Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта (молодший спеціаліст) за напрямом підготовки “Харчова технологія та інженерія” (спеціальність “Технологія харчування"), курсове підвищення кваліфікації і стаж роботи за професією кухаря 5 розряду не менше 3 років, кваліфікаційна атестація на виробництві з присвоєнням 6 розряду. Приклади робіт. Виготовляння поросяти заливного або фаршированого, риби заливної, банкетних страв з вареної риби, кнедлів рибних в желе, фрикадельок з телятини заливних у вегетаріанському желе, м’ясного сиру; варіння бульйонів з кнелями, фрикадельками, юшок з різної породи риби, окрошки овочевої, м’ясної, з дичини; запікання риби, м’яса, дичини, птиці окремими порціями в різних соусах; виготовляння м’ясного пюре, суфле, пудингів, рулетів, котлет натуральних або фаршированих з куриці або дичини; готування яєчно-масляних соусів, масляних сумішів, соус-майонезу з різними смаковими та ароматичними добавками; виготовляння жельованих кремів, мусів, самбуків, солодких соусів, фруктів та ягід в сиропі, із збитими вершками в цукрі, пухких пиріжків, суфле, десертного морозива, парфе, гарячих напоїв тощо. Тобто, відповідно до поданої учасником ФОП Сабов Володимир Михайлович довідки, надано інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.Відповідно до кваліфікаційних вимог працівників та здобутої спеціальності, не здійснюється поділ на поставку хлібобулочних виробів чи приготування їжі в лікувально-профілактичних закладах,а відповідно до фахової підготовки. Розділом V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця пунктом 3.Відхилення тендерних пропозицій,абзацом другим передбачено: «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних (несуттєвих) помилок, незначного характеру, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону». Абзацом третім вказаного пункту передбачено:«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». Тобто, формулювання в назві «Довідки що містить підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»,формулювання «поставці хлібобулочних виробів» є формальною (несуттєвою) помилкою,оскільки пов’язана з оформленням назви однієї з довідок, не впливає на зміст тендерної пропозиції. 1.3.Згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником з ФОП Сабов Володимир Михайлович 14.05.2019 було укладено додатковий договір № 1 щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. В ході аналізу питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) та наявності підстав для укладення додаткової угоди, встановлено порушення пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, оскільки зазначена норма законодавства щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі поширюється у разі закупівлі Замовником товарів. Враховуючи, що предметом закупівлі є послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах, Замовником безпідставно укладено додатковий договір на збільшення ціни на 10 % та у відповідності до абзацу другого частини першої статті 37 Закону такий договір є нікчемним., 29 травня 2019. Стосовно вказаного повідомляємо наступне: відповідно до укладеної Додаткової угоди від 14.05.2019, оплата послуг не здійснювалася,тобто наслідки за результатами додаткової угоди не настали.Станом на 04.06.2019 року вказану додаткову угоду розірвано,дані відображено на веб-порталі Уповноваженого органу. За результатами моніторингу зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень: Замовником здійснено відповідні заходи, щодо усунення виявлених порушень: 1.Розірвано Додаткову угоду за № 1 від 14.05.2019 року (додаткова угода про розірвання за № 2 від 03.06.2019 року (опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу),оплата послуг за вказаною додатковою угодою Замовником не проводилася. 2.Замовником оголошено повторну процедуру на закупівлю послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) за номером UA-2019-05-31-000461-а, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15 червня 2019 16:00,початок аукціону 18 червня 2019 року 12:15.За результатами проведеної закупівлі на протязі червня та укладенню договору з переможцем,відповідної процедури закупівлі,договір з ФОП Сабов В.М. буде розірвано.На разі, розірвання угоди за № 08-21-149 від 09 квітня 2019 року є неможливим, оскільки відсутня альтернатива організації харчування на базі закладу та можливість застосування,інших процедур закупівлі на час проведення відкритих торгів.Після укладення нового договору про закупівлю,Замовником буде повідомлено Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.).Разом з тим, у разі можливості, відповідно до законодавства, застосування інших процедур закупівлі послуг з організації харчування, на період проведення процедури відкритих торгів, вказана інформація буде врахована Замовником в роботі.

2019-06-04 17:25:23

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 травня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ", 01992831, Україна, Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
  2. Інформація про предмет закупівлі: кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах), 1500000UAH, 55520000-1, ДК021, 41400, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: cd9e6c70094d49ed89e5458fe3d69020, 2019-03-12
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 20 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.03.2019 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиціії учасників ФОП Бабинець Петро Ілліч, ФОП Тороні Галина Миколаївна, ФОП Сабов Володимир Михайлович, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 29.03.2019 № 199 та № 200 щодо відхилення тендерних пропозицій ФОП Бабинець Петро Ілліч та ФОП Тороні Галина Миколаївна, протокол розгляду тендерних пропозицій – визначення переможця від 29.03.2019 № 201, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.04.2019 № 08-21-149, додатковий договір від 14.05.2019 № 1. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Мукачівська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) від 12.03.2019 б/н, встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону. А саме: Замовником в пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів. Проте, не зазначено строк, з якого вони вважаються дійсними, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу закупівлі встановлено невідповідність переможця ФОП Сабов Володимир Михайлович кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону та встановленим Замовником в тендерній документації, в частині відсутності документального підтвердження: - досвіду виконання аналогічного договору – відсутня копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (пункт 3 додатку 3 тендерної документації). Натомість, учасником подано довідку, в якій міститься інформація про те, що ФОП Сабов Володимир Михайлович не має досвіду виконання аналогічних договорів та не може подати копію договору за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) та листи-відгуки про виконання такого договору, без зазначення законодавчих підстав ненадання таких документів, всупереч вимогам абзацу десятого пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно, зазначеним учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору; - наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником ФОП Сабов Володимир Михайлович подана довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід по поставці хлібобулочних виробів, при тому, що предметом закупівлі є послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах. Відповідно, зазначеним учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону пропозиція ФОП Сабов Володимир Михайлович підлягає відхиленню. Однак, Замовник за результатами процедури закупівлі визнав ФОП Сабов Володимир Михайлович переможцем процедури закупівлі «Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах)» та уклав з ним договір від 09.04.2019 №08-21-149. Згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником з ФОП Сабов Володимир Михайлович 14.05.2019 було укладено додатковий договір № 1 щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. В ході аналізу питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) та наявності підстав для укладення додаткової угоди, встановлено порушення пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону, оскільки зазначена норма законодавства щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків, у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі поширюється у разі закупівлі Замовником товарів. Враховуючи, що предметом закупівлі є послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах, Замовником безпідставно укладено додатковий договір на збільшення ціни на 10 % та у відповідності до абзацу другого частини першої статті 37 Закону такий договір є нікчемним.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в частині розгляду Замовником тендерної пропозиції ФОП Сабов Володимир Михайлович, встановлено порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) встановлено порушення пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, правильності визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБИНЕЦЬ ПЕТРО ІЛЛІЧ" 1 490 400,00
UAH з ПДВ
1 449 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРОНІ ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА 1 499 922,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САБОВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ 1 499 508,00
UAH з ПДВ
1 499 508,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марко Марина Михайлівна 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 11:33
sign.p7s
27 березня 2019 11:30
Диплом спеціаліста.pdf
26 березня 2019 17:15
sign.p7s
26 березня 2019 16:46
sign.p7s
26 березня 2019 16:19
Проект договору.pdf
26 березня 2019 16:07
sign.p7s
26 березня 2019 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2019 15:54
Паспорт Бабинець П.І..pdf
26 березня 2019 15:54
Медична книжка Фіцай.pdf
26 березня 2019 15:54
Медична книжка Качмар.pdf
26 березня 2019 15:54
Медична книжка Бабинець.pdf
26 березня 2019 15:54
Ід.код Бабинець П.І..pdf
26 березня 2019 15:54
Договір Яна коменського.pdf
26 березня 2019 15:54
Довідка банку.pdf
26 березня 2019 15:54
Гарантійний лист.pdf
26 березня 2019 15:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

26 березня 2019 20:02
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 березня 2019 19:34
Паспорт.код.PDF
25 березня 2019 19:34
Витяг2.PDF
25 березня 2019 19:34
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
25 березня 2019 19:34
Витяг 1.pdf
25 березня 2019 19:34
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 березня 2019 19:34
Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАБИНЕЦЬ ПЕТРО ІЛЛІЧ"
#2462012537
Відхилено 1 449 500,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:15
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОРОНІ ГАЛИНА МИКОЛАЇВНА
#3230213942
Відхилено 1 450 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:17
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САБОВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ
#2739216098
Переможець 1 499 508,00
UAH з ПДВ
29 березня 2019 15:18

Документи

29 березня 2019 15:15
sign.p7s
29 березня 2019 15:15
199.PDF
28 березня 2019 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2019 15:16
sign.p7s
29 березня 2019 15:16
200.PDF
29 березня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (припинено)
29 березня 2019 15:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

29 березня 2019 15:18
sign.p7s
29 березня 2019 15:18
201.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САБОВ ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ
#2739216098
1 499 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2019 15:18
sign.p7s
29 березня 2019 15:18
201.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 квітня 2019 17:37
08-21-149.PDF укладений
09 квітня 2019 17:35
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2019 16:23
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2019 16:19
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2019 16:18
Протокол 300 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2019 16:18
sign.p7s зміни до договору
03 липня 2019 15:05
ДУ № 4 (1).pdf зміни до договору
03 липня 2019 15:04
sign.p7s зміни до договору
19 червня 2019 16:04
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
19 червня 2019 16:04
sign.p7s зміни до договору
04 червня 2019 15:51
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2019 15:50
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2019 12:24
ДУ1 (1) (1).PDF зміни до договору
15 травня 2019 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов договору про закупівлю та керуючись п.2.ч.4 ,статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».а саме-зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку,за умови,що зазначена зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі,у зв’язку з викладеним сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару та суми договору відповідно до Додаткової угоди № 1 та викладення додатку № 1 Специфікації в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 08-21-149
Договір:
Номер додаткової угоди: 08-21-149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положенням укладеного між сторонами Договору, а саме п.10.1., розділу Х.,Сторони дійшли згоди щодо, розірвання Додаткового договору за № 1 від 14 травня 2019 року. 2.Пункт 3.1. Договору викласти у редакції, чинного договору № 08-21-149 від 09.04.2019 року:«Загальна сума договору складає 1499508,00 (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот вісім гривень 00 коп. ) грн. без ПДВ. 3.Специфікацію до договору (додаток № 1),вважати чинною в редакції договору № 08-21-149 від 09.04.2019 року. 4.Всі інші положення Договору залишаються без змін та продовжують свою дію. 5.Цей Додатковий Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 6.Додатковий Договір складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 08-21-149
Договір:
Номер додаткової угоди: 08-21-149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Виконавця відповідно до Додаткової угоди № 3 від 19 червня 2019 року(додається)
Номер договору про закупівлю: 08-21-149
Договір:
Номер додаткової угоди: 08-21-149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку з зміною банківських реквізитів "Виконавця" внести зміни до п."Юридичні адреси та підписи сторін" та викласти в редакції відповідно до Додаткової угоди № 4 від 03.07.2019 року (додається)
Номер договору про закупівлю: 08-21-149
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 29.05.2019 14:06 (усунути порушення по 13.06.2019),моніторингу за номером UA-M-2019-05-20-000006 від 20.05.2019,відповідно до Рішення про початок моніторингу від 20.05.2019 на підставі наказу від 20.05.2019 № 24 Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області,розірвано угоду з ФОП Сабов В.М. за № 08-21-149 від 09 квітня 2019,шляхом укладення відповідної додаткової угоди від 23.07.2019 року з відображенням даних на веб-порталі Уповноваженого органу.
Номер договору про закупівлю: 08-21-149
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 034 501,89
UAH
Причини розірвання договору: На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі від 29.05.2019 14:06 (усунути порушення по 13.06.2019),моніторингу за номером UA-M-2019-05-20-000006 від 20.05.2019,відповідно до Рішення про початок моніторингу від 20.05.2019 на підставі наказу від 20.05.2019 № 24 Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області,розірвати угоду з ФОП Сабов В.М. за № 08-21-149 від 09 квітня 2019,шляхом укладення відповідної додаткової угоди від 23.07.2019 року з відображенням даних на веб-порталі Уповноваженого органу.

Актуальні тендери

До пошуку