Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40203901 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9 |
Контактна особа: |
Журенко Наталія Олександрівна (04852)2-57-87 zakupki.bel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 478 290,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 782,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2019 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2019 15:29 |
Робочий проект.rar | |
12 березня 2019 15:29 |
ТД Послуги зі встановлення протипожежної сигналізації.doc |
12 березня 2019 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2019 15:29 |
Робочий проект.rar
|
|||
12 березня 2019 15:29 |
ТД Послуги зі встановлення протипожежної сигналізації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000017 ● eddde468974946e9a3476f609c3da415
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
2
Продовження додатка
1 2 3 4 5
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
3
Продовження додатка
1 2 3 4 5
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет повторно проаналізував процедуру та виявив порушення вимог абзацу другого п.1 статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі –Закон) - не оприлюднено додаток до річного плану. Так як усунути дане порушення неможливо, то відкриті торги №UA-2019-03-12-000490-с відмінено згідно абзацу 2 п.1 ст.31.
2019-04-26 14:17:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2019-05-02 10:12:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Спецавтоматика-2007" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вулкан-Н" |
435 000,00
UAH з ПДВ
|
435 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Централізоване протипожежне охоронне спостереження» |
464 727,78
UAH з ПДВ
|
464 727,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Спецавтоматика-2007" #34929815 |
Переможець |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 11:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 квітня 2019 14:10 |
Коментар щодо відміни: | Не оприлюднено додаток до річного плану на закупівлю "Послуг зі встановлення протипожежного устаткування". |
19 квітня 2019 14:10
|
Протокол №69.pdf |