Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
478 290,00 UAH
UA-2019-03-12-000490-c 12002d7a3f524eed9276d98faec5d501
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журенко Наталія Олександрівна

(04852)2-57-87 zakupki.bel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203901
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9
Контактна особа: Журенко Наталія Олександрівна
(04852)2-57-87
zakupki.bel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 13:06
Очікувана вартість: 478 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 782,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Місце надання послуг: Біляївська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 за адресою: 67600, м.Біляївка Одеської області, вул.Костіна,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, м.Біляївка Одеської області, вул.Костіна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 15:29
Робочий проект.rar
12 березня 2019 15:29
ТД Послуги зі встановлення протипожежної сигналізації.doc
12 березня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 15:29
Робочий проект.rar
12 березня 2019 15:29
ТД Послуги зі встановлення протипожежної сигналізації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 14 березня 2019 10:20
Дата відповіді: 04 квітня 2019 12:28
Чому відскановані не всі листи проекту (специфікація)?
Відповідь: Робочий проект "Послуги зі встановлення протипожежного устаткування" завантажено в повному обсязі.
Проектна документація
Дата подання: 18 березня 2019 10:42
Дата відповіді: 22 березня 2019 09:00
Чому відсутня погоджена проекта документація?
Відповідь: Триває робота по підготовці висновку до Робочого проекту "Послуг зі встановлення протипожежного устаткування".
Дата и сроки поставки
Дата подання: 22 березня 2019 15:45
Дата відповіді: 25 березня 2019 14:09
Здравствуйте, скажите, пожалуйста, какой реальный срок поставки услуги? В Договоре указано: "Строки (терміни) надання послуг до 30 серпня 2019 року" А в самом Тендере до 31.12.2019
Відповідь: Згідно п. 5.1. Договору: "Строки (терміни) надання послуг до 30 серпня 2019 року". А в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення, тобто до кінця бюджетного року - 31.12.2019р. .
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000017 ● eddde468974946e9a3476f609c3da415
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.

2
Продовження додатка

1 2 3 4 5
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.



3
Продовження додатка

1 2 3 4 5
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.





Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет повторно проаналізував процедуру та виявив порушення вимог абзацу другого п.1 статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі –Закон) - не оприлюднено додаток до річного плану. Так як усунути дане порушення неможливо, то відкриті торги №UA-2019-03-12-000490-с відмінено згідно абзацу 2 п.1 ст.31.

2019-04-26 14:17:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2019-05-02 10:12:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Спецавтоматика-2007" 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вулкан-Н" 435 000,00
UAH з ПДВ
435 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Централізоване протипожежне охоронне спостереження» 464 727,78
UAH з ПДВ
464 727,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 14:48
Тендерна пропозиція.PDF
11 квітня 2019 14:48
Копія Статуту.pdf
11 квітня 2019 14:48
Копія Виписки з ЄДР.PDF
11 квітня 2019 14:48
Копія аналог. договору.pdf
11 квітня 2019 14:48
Довідка про санкції.pdf
11 квітня 2019 14:48
Довідка про печатку.PDF
11 квітня 2019 14:48
Довідка про витрати.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 15:22
44 Гарантійний лист.JPG
11 квітня 2019 15:22
36 матер. техн. база.JPG
11 квітня 2019 15:22
Реквізити.JPG
11 квітня 2019 15:22
31 загальні відомості.JPG
11 квітня 2019 15:22
25 Гарант. лист про ПБ.JPG
11 квітня 2019 15:22
29 про несудимість.JPG
11 квітня 2019 15:22
Ліцензія.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 2.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 8.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 11.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 10.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 6.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 14.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 7.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 9.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 12.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 3.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 15.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 4.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 13.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 5.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 16.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 17.JPG
11 квітня 2019 15:22
стр 1.JPG
11 квітня 2019 15:22
печать.JPG
11 квітня 2019 15:21
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 квітня 2019 15:21
Сканировать10003.JPG
11 квітня 2019 15:21
Сканировать1.JPG
11 квітня 2019 15:21
Сканировать10002.JPG
11 квітня 2019 15:21
Код.JPG
11 квітня 2019 15:21
Сканировать10001.JPG
11 квітня 2019 15:21
Виписка з Протоколу.JPG
11 квітня 2019 15:21
Договор стр 2.JPG
11 квітня 2019 15:21
Отзыв.JPG
11 квітня 2019 15:21
Договоро стр 1.JPG
11 квітня 2019 15:21
Отзыв (2).JPG
11 квітня 2019 15:21
Договор стр 1.JPG
11 квітня 2019 15:21
Договор стр 2 (2).JPG
11 квітня 2019 15:21
154 1 стр.JPG
11 квітня 2019 15:21
1864 Замена с 154.JPG
11 квітня 2019 15:21
АЗЛК 1029 2 стр..JPG
11 квітня 2019 15:21
АЗЛК 1029 1 стр..JPG
11 квітня 2019 15:21
1864 Замена с 154-2 стр.JPG
11 квітня 2019 15:21
154 2 стр.JPG
11 квітня 2019 15:21
154 приложение.JPG
11 квітня 2019 15:21
АЗЛК 1029 приложение.JPG
11 квітня 2019 15:21
36 матер. техн. база.JPG

Публічні документи

05 квітня 2019 09:29
Електронний підпис
29 березня 2019 16:02
Довідка МВС.pdf
29 березня 2019 16:02
5.5 Про санкції.pdf
29 березня 2019 16:02
5.3 Захист довкілля.pdf
29 березня 2019 16:02
5.2 Сертификаты.pdf
29 березня 2019 16:02
5 Лист-згода.pdf
29 березня 2019 16:02
4 Проект договору.pdf
29 березня 2019 16:02
2.6 Протокол на участь.pdf
29 березня 2019 16:02
2.4 Витяг платник ПДВ.pdf
29 березня 2019 16:02
2.3 Витяг з ЄДР .pdf
29 березня 2019 16:02
2.2 Статут.pdf
29 березня 2019 16:02
2 Загальни відомости.pdf
29 березня 2019 16:02
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Спецавтоматика-2007"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вулкан-Н"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Централізоване протипожежне охоронне спостереження»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Спецавтоматика-2007"
#34929815
Переможець 390 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 11:45

Документи

15 квітня 2019 11:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 11:43
Протокол№65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Спецавтоматика-2007"
#34929815
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 11:44
Електронний підпис
15 квітня 2019 11:43
Протокол№65.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 квітня 2019 14:10
Коментар щодо відміни: Не оприлюднено додаток до річного плану на закупівлю "Послуг зі встановлення протипожежного устаткування".
Документи:
19 квітня 2019 14:10
Протокол №69.pdf