Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Одномісні столи з покриттям HPL, 1- 4 класи НУШ)
Очікувана вартість
690 700,00 UAH
UA-2019-03-12-000331-c 190ce5b4c32447cf807ab8bf1564a1b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Оксана Валеріївна

0967314342 tender7school@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Броварська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 Броварської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 22208853
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., БРОВАРИ, вул. Гагаріна, 23-а
Контактна особа: Мартинюк Оксана Валеріївна
0967314342
tender7school@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2019 13:00
Початок аукціону: 28 березня 2019 15:47
Очікувана вартість: 690 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 453,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Шкільні меблі (Одномісні столи з покриттям HPL, 1- 4 класи НУШ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 шт.
Шкільні меблі (Одномісні столи з покриттям HPL, 1- 4 класи НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, вул. Гагаріна 23 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ
Дата подання: 12 березня 2019 22:02
Дата відповіді: 14 березня 2019 14:27
Шановний Замовник, чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Дякую за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник, згідно нашої ТД учасники які є неплатниками ПДВ можуть приймати участь у закупівлі. Щоб не призвести до дискримінації тих учасників, які не є платниками ПДВ ми внесли зміни (доповнення) щодо ціни, а саме в ТД була внесена додаткова інформація - "У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ», до якої додається ПДВ в розмірі 20%.
Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-12-000331-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 13 березня 2019 09:46
Про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «Якщо Укастник не є виробником, надати Авторизаційний лист від виробника, виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гараниійних зобов'язано виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон)» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На мою думку, даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення мною підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного (гарантійного) листа, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, . Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання авторизаційного листа від виробника у складі тендерної пропозиції.

Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 березня 2019 14:53
Шановний Учасник!
Лист авторизації виробника чи його представника на території України зазначений у вимогах Тендерної Документації перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником Процедури закупівлі гарантій поставки якісних меблів та уникнення недобросовісних постачальників.
Але в розділі 3 п. 1 ТД було зазначено наступне: У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу.
Також були внесені зміни (доповнення) до ТД.

Документи

14 березня 2019 14:53
Перелік Змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" 532 224,00
UAH з ПДВ
524 966,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 546 048,00
UAH з ПДВ
525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРІК-М" 572 832,00
UAH з ПДВ
572 832,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" 688 320,00
UAH з ПДВ
688 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 13:22
Податкова від26.03..pdf
05 квітня 2019 13:22
Довідка з МВС.PDF
05 квітня 2019 13:21
113_17 Довідка по ст. 17.pdf
27 березня 2019 12:33
Електронний підпис
27 березня 2019 12:31
113_12 Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2019 12:31
Проект договору.pdf
27 березня 2019 12:30
Витяг ЄДР (Завірений).PDF

Публічні документи

27 березня 2019 07:59
Електронний підпис
27 березня 2019 07:58
Iso 9001 _ 2015 Розком 2022.pdf
27 березня 2019 07:58
ISO 14001 2015 Екологія.jpg
27 березня 2019 07:58
що до надання зразку.pdf
27 березня 2019 07:58
Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2019 07:58
Фото зразків.pdf
27 березня 2019 07:58
Технічна спеціфікація.pdf
27 березня 2019 07:58
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
27 березня 2019 07:58
сес на материали.pdf
27 березня 2019 07:58
СЕС 1729.pdf
27 березня 2019 07:58
Результати випробувань.pdf
27 березня 2019 07:58
Про субпідрядників.pdf
27 березня 2019 07:58
Про сертифікати.pdf
27 березня 2019 07:58
Про лицензування.pdf
27 березня 2019 07:58
Про захист довкілля.pdf
27 березня 2019 07:58
пояснення щодо укрсепро.pdf
27 березня 2019 07:58
Порівняльна таблиця.pdf
27 березня 2019 07:58
ПОДАТКОВІ документи.pdf
27 березня 2019 07:57
Істотни умови договору.pdf
27 березня 2019 07:57
Згода на обробку даних.pdf
27 березня 2019 07:57
Звіт санітар-гігіент.pdf
27 березня 2019 07:57
Доповнення к ст 17.pdf
27 березня 2019 07:57
Довідка про працівників.pdf
27 березня 2019 07:57
Довідка про МТБ.pdf
27 березня 2019 07:57
Гарантія по ст 17.pdf
27 березня 2019 07:57
Г Л щодо монтажних робіт.pdf
27 березня 2019 07:57
Г Л щодо виїзду фахівця.pdf

Публічні документи

27 березня 2019 12:19
Електронний підпис
27 березня 2019 12:15
25. Додаток 4.pdf
27 березня 2019 12:15
24. Додаток 3.pdf
27 березня 2019 12:15
16.1. Договір оренди офіс.pdf
27 березня 2019 12:15
УКР сепро.pdf
27 березня 2019 12:15
13. Лист згода додаток 5.pdf
27 березня 2019 12:15
СЕС на матеріали.pdf
27 березня 2019 12:15
Сертефікати.pdf
27 березня 2019 12:15
12. Лист погодження.pdf
27 березня 2019 12:15
11. 1. Порівняльна таблиця.pdf
27 березня 2019 12:15
36. Авторизаційний лист.pdf
27 березня 2019 12:15
11. Додаток 2.pdf
27 березня 2019 12:15
35. Листи про партнерство.pdf
27 березня 2019 12:15
10. Додаток 1.pdf
27 березня 2019 12:15
34. Договір партнерства.pdf
27 березня 2019 12:15
9. витяг платника ЄП.pdf
27 березня 2019 12:15
8. Статут 2018 ТД РІН.pdf
27 березня 2019 12:15
29. Довідка про персонал.pdf
27 березня 2019 12:15
6.2. Протокол Новіченко.pdf
27 березня 2019 12:15
28. Штатний розпис.pdf
27 березня 2019 12:15
5. Лист-згода про 90 днів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"

ТОВ Розком

ТОВ "БРІК-М"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
Переможець 524 966,40
UAH з ПДВ
03 квітня 2019 16:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

03 квітня 2019 16:36
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:35
Протокол.pdf
28 березня 2019 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
524 966,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2019 16:36
Електронний підпис
03 квітня 2019 16:35
Протокол.pdf
28 березня 2019 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 12:08
Договір № 37.pdf укладений
16 квітня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 18:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 524 966,40
UAH (в тому числі ПДВ 87 494,40 UAH)