Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55240000-4 послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки в оздоровчий табір)
Очікувана вартість
2 295 000,00 UAH
UA-2019-03-12-000319-a 35b8ad2c02fc43e6973797155078c598
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виктор

+380485726609 aivavic@list.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Андрієво-Іванівська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування
Код ЄДРПОУ: 20992771
Місцезнаходження: 67021, Україна , Одеська обл., МИКОЛАЇВСЬКИЙ Р-Н, С.АНДРІЄВО-ІВАНІВКА, ВУЛ. ЛЕНІНА БУД. 49
Контактна особа: Виктор
+380485726609
aivavic@list.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 квітня 2019 14:54
Очікувана вартість: 2 295 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 послуга
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55240000-4 послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки в оздоровчий табір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67780, Україна, Одеська область, смт. Сергіївка, Білгород-Дністровський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 15:21
перелік змін.pdf
28 березня 2019 15:21
Додаток 1 зі змінами.docx
28 березня 2019 15:21
ТД зі змінами (Нова редакція).docx
27 березня 2019 15:31
Перелік змін.pdf
12 березня 2019 09:48
Додаток 4.doc
12 березня 2019 09:48
Додаток 3.doc
12 березня 2019 09:48
Додаток 2.doc
28 березня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 15:21
перелік змін.pdf
28 березня 2019 15:21
Додаток 1 зі змінами.docx
12 березня 2019 09:48
Додаток 1 .docx
28 березня 2019 15:21
ТД зі змінами (Нова редакція).docx
27 березня 2019 15:31
ТД зі змінами (Нова редакція).docx
12 березня 2019 09:48
ТД .docx
27 березня 2019 15:31
Перелік змін.pdf
12 березня 2019 09:48
Додаток 4.doc
12 березня 2019 09:48
Додаток 3.doc
12 березня 2019 09:48
Додаток 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000056 ● d2de789e6a194101bba63a698545d8fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-27 15:53:53

Звернення замовника до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку

Доброго дня!
Замовник звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку.
26 березня 2019 року по процедурі закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55240000-4 послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки в оздоровчий табір) органом державного фінансового контролю було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок). Зі змісту даного Висновку вбачається, що органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою України) були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Так, за результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1 та 2 цієї статті в довільній формі. Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації вимагає від учасників документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті., 26 березня 2019.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку.
Відповідно до вищезазначеної норми Закону просимо дати роз’яснення щодо змісту Висновку з уточненням інформації стосовно виявлених порушень, адже у Висновку вказано, що в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1 та 2 статті 17 Закону в довільній формі.
Разом з цим, звертаємо увагу уповноваженого органу контролю, що у Розділі 2 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається учасниками за примірною формою. В Додатку 2 до тендерної документації наведено зразок примірної форми за якою учасники можуть подавати інформацію. Використання замовником при складанні тендерної документації саме примірної форми свідчить про те, що наведена форма не є обов’язковою для її дотримання, а отже учасники можуть від неї відхилятися. Таким чином, форма, запропонована Замовником у тендерній документації, складена останнім виключно з метою мінімізації допущення учасниками можливих помилок при підготовці тендерної пропозиції, окрім того, недотримання примірної форми учасником не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, з огляду на те, що запропонована форма є примірною. З зазначеного можливо зробити висновок, що Замовником дотримано вимоги Закону щодо подання учасниками інформації на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, саме у довільній формі.
Також у Висновку вказано, що Замовник на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації вимагає від учасників документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті.
У пояснення до зазначеного зауваження, акцентуємо вашу увагу на тому, що замовник вимагає подання учасниками інформації, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за примірною формою та на підтвердження такої інформації Замовник не вимагає подання учасниками у складі тендерної пропозиції ніяких документів, які б підтверджували таку інформацію. Окрім того, жодне положення тендерної документації замовника (з урахуванням усіх додатків до неї) не містить вимоги щодо подання як учасником, так і переможцем процедури закупівлі будь-яких документів на підтвердження інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним просимо надати роз’яснення по змісту Висновку із зазначенням причин віднесення розглянутих вище вимог тендерної документації як таких, що є порушеннями Закону.
З метою своєчасного та правильного виконання Замовником зобов’язань, визначених у Висновку та передбачених абзацом другим частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо вас, надати змістовне та своєчасне роз’яснення щодо зазначеного звернення.

З повагою,
Тендерний комітет Андрієво-Іванівської загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

28.03.2019 року Замовником було усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку шляхом внесення змін до Тендерної документації.

2019-03-28 16:01:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-28 16:10:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Мрія-ЮГ 2 244 000,00
UAH
2 040 000,00
UAH
Документи
ТОВ ШАНС 2 269 500,00
UAH
2 142 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 12:16
Електронний підпис
19 квітня 2019 12:06
Налоговая
17 квітня 2019 13:45
Електронний підпис
17 квітня 2019 13:04
Налоговая
16 квітня 2019 15:46
Налоговая
16 квітня 2019 14:32
Налоговая
16 квітня 2019 14:32
МВС
10 квітня 2019 15:37
Калькуляція
10 квітня 2019 15:37
Цінова
02 квітня 2019 09:41
Електронний підпис
02 квітня 2019 09:33
5 Реестр ст17.pdf
02 квітня 2019 09:31
5 Реестр ст17.pdf
27 березня 2019 16:08
Електронний підпис
27 березня 2019 15:45
6 Реестр проект договору.pdf
27 березня 2019 15:45
5 Реестр ст17.pdf
27 березня 2019 15:45
4 Реестр тех умови.pdf
27 березня 2019 15:45
3 Реестр ст16.pdf
27 березня 2019 15:45
2 Реестр інши документи.pdf
27 березня 2019 15:45
1 Реестр пропозиція.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 10:14
Електронний підпис
27 березня 2019 16:09
Електронний підпис
27 березня 2019 16:06
Додаток 4 Фото.pdf
27 березня 2019 16:06
ДОДАТОК 5 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Мрія-ЮГ

ТОВ ШАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Мрія-ЮГ
#35665544
Переможець 2 040 000,00
UAH
16 квітня 2019 13:33

Документи

16 квітня 2019 13:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Мрія-ЮГ
#35665544
2 040 000,00
UAH
Документи

Документи

16 квітня 2019 13:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 14:04
1Форма звіту про виконання договору про закупівлю.docx укладений
04 вересня 2019 14:02
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 11:00
Додаткова угода А..pdf зміни до договору
22 серпня 2019 10:32
А-Іванівська шк-інт повідомлення21082019.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 10:32
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 13:57
додаткова угода.pdf зміни до договору
03 липня 2019 13:43
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.docx зміни до договору
03 липня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 11:33
договор озд 2019.pdf укладений
02 травня 2019 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1 Договору №1 від 02.05.2019 р в наступній редакції: «Ціна цього договору становить 1932000 грн 00 коп (один мільйон дев’ятсот тридцять дві тисячи гривень 00 коп) без ПДВ », Викласти пункт 3.3. Договору №1 від 02.05.2019 р в наступній редакції: Ціна за одиницю товару: вартість путівки 22800 грн – 70 путівок; 22400 грн – 15 путівок. Номер договору про закупівлю: 1; Номер додаткової угоди: 1; Сума договору після внесення змін: 1932000 грн 00 коп (один мільйон дев’ятсот тридцять дві тисячи гривень 00 коп) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін на підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 13. Номер додаткової угоди - 1. 14. Сума договору після внесення змін - 1885200 грн без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 85 путівок.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 885 200,00
UAH