Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Андрієво-Іванівська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування |
Код ЄДРПОУ: | 20992771 |
Місцезнаходження: | 67021, Україна , Одеська обл., МИКОЛАЇВСЬКИЙ Р-Н, С.АНДРІЄВО-ІВАНІВКА, ВУЛ. ЛЕНІНА БУД. 49 |
Контактна особа: |
Виктор +380485726609 aivavic@list.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 2 295 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 15:21 |
перелік змін.pdf | |
28 березня 2019 15:21 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
28 березня 2019 15:21 |
ТД зі змінами (Нова редакція).docx | |
27 березня 2019 15:31 |
Перелік змін.pdf | |
12 березня 2019 09:48 |
Додаток 4.doc | |
12 березня 2019 09:48 |
Додаток 3.doc | |
12 березня 2019 09:48 |
Додаток 2.doc |
28 березня 2019 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2019 15:21 |
перелік змін.pdf
|
||||||
28 березня 2019 15:21 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
||||||
28 березня 2019 15:21 |
ТД зі змінами (Нова редакція).docx
|
||||||
27 березня 2019 15:31 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
12 березня 2019 09:48 |
Додаток 4.doc
|
||||||
12 березня 2019 09:48 |
Додаток 3.doc
|
||||||
12 березня 2019 09:48 |
Додаток 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-25-000056 ● d2de789e6a194101bba63a698545d8fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-27 15:53:53
Звернення замовника до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку
Доброго дня!
Замовник звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку.
26 березня 2019 року по процедурі закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55240000-4 послуги центрів і будинків відпочинку (Путівки в оздоровчий табір) органом державного фінансового контролю було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок). Зі змісту даного Висновку вбачається, що органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою України) були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Так, за результатами проведеного моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1 та 2 цієї статті в довільній формі. Крім того, встановлено, що Замовник на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації вимагає від учасників документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті., 26 березня 2019.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку.
Відповідно до вищезазначеної норми Закону просимо дати роз’яснення щодо змісту Висновку з уточненням інформації стосовно виявлених порушень, адже у Висновку вказано, що в тендерній документації не зазначено надання учасником інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1 та 2 статті 17 Закону в довільній формі.
Разом з цим, звертаємо увагу уповноваженого органу контролю, що у Розділі 2 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону надається учасниками за примірною формою. В Додатку 2 до тендерної документації наведено зразок примірної форми за якою учасники можуть подавати інформацію. Використання замовником при складанні тендерної документації саме примірної форми свідчить про те, що наведена форма не є обов’язковою для її дотримання, а отже учасники можуть від неї відхилятися. Таким чином, форма, запропонована Замовником у тендерній документації, складена останнім виключно з метою мінімізації допущення учасниками можливих помилок при підготовці тендерної пропозиції, окрім того, недотримання примірної форми учасником не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, з огляду на те, що запропонована форма є примірною. З зазначеного можливо зробити висновок, що Замовником дотримано вимоги Закону щодо подання учасниками інформації на підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, саме у довільній формі.
Також у Висновку вказано, що Замовник на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону в тендерній документації вимагає від учасників документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 цієї статті.
У пояснення до зазначеного зауваження, акцентуємо вашу увагу на тому, що замовник вимагає подання учасниками інформації, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за примірною формою та на підтвердження такої інформації Замовник не вимагає подання учасниками у складі тендерної пропозиції ніяких документів, які б підтверджували таку інформацію. Окрім того, жодне положення тендерної документації замовника (з урахуванням усіх додатків до неї) не містить вимоги щодо подання як учасником, так і переможцем процедури закупівлі будь-яких документів на підтвердження інформації щодо відсутності підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним просимо надати роз’яснення по змісту Висновку із зазначенням причин віднесення розглянутих вище вимог тендерної документації як таких, що є порушеннями Закону.
З метою своєчасного та правильного виконання Замовником зобов’язань, визначених у Висновку та передбачених абзацом другим частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо вас, надати змістовне та своєчасне роз’яснення щодо зазначеного звернення.
З повагою,
Тендерний комітет Андрієво-Іванівської загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
28.03.2019 року Замовником було усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку шляхом внесення змін до Тендерної документації.
2019-03-28 16:01:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-03-28 16:10:58
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Мрія-ЮГ #35665544 |
Переможець |
2 040 000,00
UAH
|
16 квітня 2019 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 14:04
|
1Форма звіту про виконання договору про закупівлю.docx | укладений |
04 вересня 2019 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2019 11:00
|
Додаткова угода А..pdf | зміни до договору |
22 серпня 2019 10:32
|
А-Іванівська шк-інт повідомлення21082019.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2019 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 13:57
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 13:43
|
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.docx | зміни до договору |
03 липня 2019 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 11:33
|
договор озд 2019.pdf | укладений |
02 травня 2019 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.1 Договору №1 від 02.05.2019 р в наступній редакції: «Ціна цього договору становить 1932000 грн 00 коп (один мільйон дев’ятсот тридцять дві тисячи гривень 00 коп) без ПДВ », Викласти пункт 3.3. Договору №1 від 02.05.2019 р в наступній редакції: Ціна за одиницю товару: вартість путівки 22800 грн – 70 путівок; 22400 грн – 15 путівок. Номер договору про закупівлю: 1; Номер додаткової угоди: 1; Сума договору після внесення змін: 1932000 грн 00 коп (один мільйон дев’ятсот тридцять дві тисячи гривень 00 коп) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін на підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 13. Номер додаткової угоди - 1. 14. Сума договору після внесення змін - 1885200 грн без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 85 путівок. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |