Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 – км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Construction of the Kobelyak bypass on the section km 113 + 000 - km 114 + 000 (bridge over Vorskla River) during reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Construction of the Kobelyak bypass on the section km 113 + 000 - km 114 + 000 (bridge over Vorskla River) during reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
Очікувана вартість
290 000 000,00 UAH
UA-2019-03-12-000093-b ● 1fff589a6e5c494888344dded357a418
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua// |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 березня 2019 09:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 13:04 |
Очікувана вартість: | 290 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1450000 UAH |
Publication date: | 12 березня 2019 09:18 |
Enquiries until: | 05 квітня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 квітня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 290 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 450 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 метри
Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 113+000 – км 114+000 (мостовий перехід через р. Ворскла) при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Construction of the Kobelyak bypass on the section km 113 + 000 - km 114 + 000 (bridge over Vorskla River) during reconstruction of the highway N-31 Dnipro-Tsarichanka-Kobelyaki-Reshetilivka, Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2019 09:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2019 08:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
02 квітня 2019 08:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf | |
12 березня 2019 09:18 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar | |
12 березня 2019 09:18 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
02 квітня 2019 09:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2019 08:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
|||
02 квітня 2019 08:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни №1).pdf
|
|||
12 березня 2019 09:18 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.rar
|
|||
12 березня 2019 09:18 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання документів переможцем тендеру
Дата подання: 03 квітня 2019 16:58
Дата відповіді: 05 квітня 2019 13:20
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначене наступне:
Учасник-переможець на стадії укладення договору надає Замовнику ОРИГІНАЛ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ в друкованому вигляді та інформаційну електронну модель з договірною ціною, яка розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Електронна модель договірної ціни приведена до показників аукціону у програмних комплексах АВК-5, «Будівельні технології – Кошторис» або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині кошторисної документації (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції) надається переможцем торгів Замовнику разом з ОРИГІНАЛОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника у друкованій формі до укладання договору.
Ненадання переможцем торгів повного комплекту друкованої та інформаційної моделі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та договірної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону буде вважатись відмовою переможця від підписання договору.
Просимо Вас уточити, що мається на увазі під словосполученням «ОРИГІНАЛ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та які документи до нього входять: Форма «Тендерна пропозиція» (додаток №1 до тендерної документації) чи всі документи, що надані в складі тендерної пропозиції (кваліфікаційна, технічна та фінансова частина тендерної пропозиції)?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі документи, що надані в складі тендерної пропозиції (кваліфікаційна, технічна та фінансова частина тендерної пропозиції).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-12-000093-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 28 березня 2019 13:14
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголошено відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-03-12-000093-b предмет закупівлі
БУДІВНИЦТВО ОБХОДУ М. КОБЕЛЯКИ НА ДІЛЯНЦІ КМ 113+000 – КМ 114+000 (МОСТОВИЙ ПЕРЕХІД ЧЕРЕЗ Р. ВОРСКЛА) ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО-ЦАРИЧАНКА-КОБЕЛЯКИ-РЕШЕТИЛІВКА, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
БУДІВНИЦТВО ОБХОДУ М. КОБЕЛЯКИ НА ДІЛЯНЦІ КМ 113+000 – КМ 114+000 (МОСТОВИЙ ПЕРЕХІД ЧЕРЕЗ Р. ВОРСКЛА) ПРИ РЕКОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ДОРОГИ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ Н-31 ДНІПРО-ЦАРИЧАНКА-КОБЕЛЯКИ-РЕШЕТИЛІВКА, ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 квітня 2019 21:11
Згідно з тендерною документацією здійснюється закупівля робіт, а не фінансових послуг з надання тендерного забезпечення.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Відповідно до п.14 частини 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити «розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначенні замовником та зазначені у тендерній документації.
З урахуванням зазначеного вимога відхиляється.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-12-000093-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 05 квітня 2019 00:31
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
В п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Аналогічними договорами є договори на виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення, визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги»…».
1) Вважаємо, що вимога щодо надання договорів на виконання робіт З РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА/АБО БУДІВНИЦТВА звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно з нормами нормативно правових актів у сфері будівництва, термін «будівельні роботи» має більш широке значення. Так, наприклад, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» в п.п. 3.2.3. встановлює наступне визначення терміну «будівельні роботи» - процес зведення нових, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, технічне переоснащення об’єктів будівництва. А ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в п.п. 3.2 встановлює наступне визначення терміну «будівництво» - нове будівництво, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ та технічне переоснащення об’єктів будівництва. З зазначеного вище можна зробити висновок, що роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту є ідентичними, а учасник, який виконував роботи, наприклад, з капітального ремонту, може виконати так само і роботи з реконструкції та/або будівництва.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік аналогічних договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт роботами з капітального ремонту.
2) Вважаємо, що зазначена в тендерній документації вимога щодо виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. А саме:
Ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені наступні види автомобільних доріг:
Автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Отже, якщо учасник має досвід виконання аналогічних робіт на: вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних дорогах; автомобільних дорогах на приватних територіях, - то він (учасник) не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміні до тендерної документації та встановити, що аналогічні роботи могли виконуватись учасником на автомобільних дорогах визначених у ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Розгорнути
Згорнути
1) Вважаємо, що вимога щодо надання договорів на виконання робіт З РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА/АБО БУДІВНИЦТВА звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно з нормами нормативно правових актів у сфері будівництва, термін «будівельні роботи» має більш широке значення. Так, наприклад, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» в п.п. 3.2.3. встановлює наступне визначення терміну «будівельні роботи» - процес зведення нових, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ, технічне переоснащення об’єктів будівництва. А ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» в п.п. 3.2 встановлює наступне визначення терміну «будівництво» - нове будівництво, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ та технічне переоснащення об’єктів будівництва. З зазначеного вище можна зробити висновок, що роботи з будівництва, реконструкції та капітального ремонту є ідентичними, а учасник, який виконував роботи, наприклад, з капітального ремонту, може виконати так само і роботи з реконструкції та/або будівництва.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік аналогічних договорів для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт роботами з капітального ремонту.
2) Вважаємо, що зазначена в тендерній документації вимога щодо виконання робіт з реконструкції та/або будівництва автомобільних доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. А саме:
Ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені наступні види автомобільних доріг:
Автомобільні дороги поділяються на:
- автомобільні дороги загального користування;
- вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
- відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
- автомобільні дороги на приватних територіях.
Отже, якщо учасник має досвід виконання аналогічних робіт на: вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів; відомчих (технологічних) автомобільних дорогах; автомобільних дорогах на приватних територіях, - то він (учасник) не зможе прийняти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміні до тендерної документації та встановити, що аналогічні роботи могли виконуватись учасником на автомобільних дорогах визначених у ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 09:01
Відповідно до п.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» капітальний ремонт – це запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, до діючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг.
Предметом закупівлі, який зазначено в Тендерній документації та Технічному завданні замовника є будівництво обходу м. Кобеляки при реконструкції автомобільної дороги державного значення, яке передбачає нове будівництво на відповідній ділянці автомобільної дороги під час реконструкції існуючої автомобільної дороги ІІ технічної категорії загального користування державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка до параметрів І-б технічної категорії відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» встановлює технічні вимоги та має сферою застосування будівництво (нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування.
Технічні вимоги до вулиць та доріг населених пунктів встановлюються іншим ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких в тому числі передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу (Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації») Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Предметом закупівлі, який зазначено в Тендерній документації та Технічному завданні замовника є будівництво обходу м. Кобеляки при реконструкції автомобільної дороги державного значення, яке передбачає нове будівництво на відповідній ділянці автомобільної дороги під час реконструкції існуючої автомобільної дороги ІІ технічної категорії загального користування державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка до параметрів І-б технічної категорії відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво».
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» встановлює технічні вимоги та має сферою застосування будівництво (нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування.
Технічні вимоги до вулиць та доріг населених пунктів встановлюються іншим ДБН В.2.3-5 «Вулиці та дороги населених пунктів».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких в тому числі передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до роз’яснення Уповноваженого органу (Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації») Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимога є безпідставною та не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-12-000093-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 06 травня 2019 16:41
Дата подання: 06 травня 2019 16:41
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Вважаємо рішення Замовника, викладені в Протоколах №19-05-19 від 02.05.2019 та №19-06-19 від 06.05.2019, протиправними, оскільки вони не відповідають дійсності і протирічать низці законодавчих актів України.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 травня 2019 18:08
рішення від 10.05.2019 № 5711 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 травня 2019 18:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2019 № 6634.pdf
Дата публікації: 27 травня 2019 17:10
рішення від 24.05.2019 № 6634.pdf
Дата публікації: 30 травня 2019 00:16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 квітня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
246 210 000,01
UAH з ПДВ
|
238 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) |
284 255 092,80
UAH з ПДВ
|
238 573 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
285 097 599,46
UAH з ПДВ
|
285 097 599,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
288 204 537,43
UAH з ПДВ
|
288 204 537,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Рішення скасоване |
238 570 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 09:16
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Відхилено |
238 570 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 09:19
|
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
Переможець |
238 573 998,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 15:54
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 травня 2019 15:54
Учасник | Пропозиція | Документи |
ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ) #83588 |
238 573 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:51
|
№ 12-09-19 д.у.16.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 11:52
|
№ 12-09-19 д.у.13.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2022 17:22
|
№ 12-09-19 д.у.12.pdf | зміни до договору |
01 січня 2022 17:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2021 19:32
|
№ 12-09-19 д.у. № 09.doc | зміни до договору |
02 січня 2021 19:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2020 08:45
|
№ 12-09-19 д.у.06.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2020 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 09:59
|
№ 12-09-19 (додатки).pdf | укладений |
07 червня 2019 09:58
|
№ 12-09-19 (договір).pdf | укладений |
07 червня 2019 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 4.6. договору та змін до банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-09-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-09-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-09-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-09-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 12-09-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |